Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Adrese/aplicatii determinare km.trii dupa VIN
Last Updated: Apr 27 2018 19:12, Started by
roman_roman
, Apr 03 2018 18:27
·
0
#37
Posted 11 April 2018 - 09:32
Intra unii pe serverele de la nasa , si nu o putea sa acceseze niste baze de date ale firmelor de asigurari.. ?!
|
#39
Posted 11 April 2018 - 15:49
M.ar interesa in primul rand sa elimin alea cu dauna totala , luata de samsari si fetuita din doua bucati. Astea sunt cele mai problematice pentru ca nu mai inspira incredere in trafic.
|
#40
Posted 12 April 2018 - 12:41
Ca si chestie, asiguratorul declara “dauna totala” din punct de vedere economic. Adica daca harbul tau valoreaza sa zicem 10.000 euro el te despagubeste in general 7500 euro (75% din suma) in caz de dauna totala si iti lasa epava, care el considera ca valoreaza restul 25% din suma. Acum cum declara el acea “dauna totala”: daca estimarea reparatiei, in cazul nostru este de 7500euro minus 1 leu el ti-o da la reparat. Daca estimarea reparatiei este de 7500 euro plus 1leu el declara dauna totala fiindca pt el nu mai e rentabil sa o repare. Asta nu insemna in mod obligatoriu ca acea masina nu mai merge reparata. Ca o masina care a avut daune de o asemenea valoare nu mai e fata mare, mai ales daca de ea se ocupa Dorel tiinichigiul asta-i alta poveste... dar majoritatea n-au ideie cu ce se mananca “dauna totala” la asiguratori.
|
#41
Posted 12 April 2018 - 14:33
Fane, on 12 aprilie 2018 - 12:41, said:
Ca o masina care a avut daune de o asemenea valoare nu mai e fata mare, mai ales daca de ea se ocupa Dorel tiinichigiul asta-i alta poveste... |
#42
Posted 12 April 2018 - 14:50
in general masinile aduse de la nemti la noi sunt mai ieftine decat echivalentele de pe mobile.de. oare de ce?
Edited by Fane, 12 April 2018 - 14:51. |
#43
Posted 12 April 2018 - 19:06
De aia si prin targuri bate vantul (de clienti evident). Mai nou le inscriu si le tin pe dreapta cateva luni pana le vand , ca sa para ca e masina personala.
|
#46
Posted 26 April 2018 - 13:54
Va cer si voua o parere sa.mi cum ar trebui procedat la urmatoarea cerinta catre cei care vand masini - daca omul sustine km reali si la tester se dovedesc km falsi (adica are mult mai multi fata de cat sustine) , cine ar trebui sa plateasca verificarea la tester ?
Edited by roman_roman, 26 April 2018 - 13:56. |
|
#47
Posted 26 April 2018 - 14:50
Tu cine crezi? Spune-i de la început, are km reali plătești tu, nu are, sa se descurce el. La fel și dacă e lovita.
|
#48
Posted 27 April 2018 - 11:02
roman_roman, on 26 aprilie 2018 - 13:54, said:
Va cer si voua o parere sa.mi cum ar trebui procedat la urmatoarea cerinta catre cei care vand masini - daca omul sustine km reali si la tester se dovedesc km falsi (adica are mult mai multi fata de cat sustine) , cine ar trebui sa plateasca verificarea la tester ? nu prea exista tester pt kilometri ci mai degraba o estimare prin intrarile in service. Pe scurt, lucrurile nu sint alb si negru. |
#49
Posted 27 April 2018 - 13:05
roman_roman, on 26 aprilie 2018 - 13:54, said:
Va cer si voua o parere sa.mi cum ar trebui procedat la urmatoarea cerinta catre cei care vand masini - daca omul sustine km reali si la tester se dovedesc km falsi (adica are mult mai multi fata de cat sustine) , cine ar trebui sa plateasca verificarea la tester ? Nu exista nici un tester in lumea asta care sa-ti arate cati km reali are masina respectiva. Iti poti da seama doar dupa reviziile facute la reprezentanta si nr km din data in care s-a facut revizia. |
#50
Posted 27 April 2018 - 14:16
Mai sunt si cazuri cand se poate citi km reali, nu doar ce indica ceasul. Estimarea iar nu e elocventa, Se poate urmari doar pana cand a fost in service la reprezentanta, eventual la ITP, unde se noteaza si km. Depinde si de unde a fost adusa masina. In Ro, de regula se circula mai putin decat in De. Pe la noi, oamnii inca au sechele cu dieselul, ramase dinainte de '89, in Germania isi cumpara diesel doar taximetristii si cei car fac naveta pe autostrada, sute de km zilnic, babele care merg doar duminica la biserica isi iau masini mici, pe benzina.
|
#51
Posted 27 April 2018 - 15:44
unbrutus, on 27 aprilie 2018 - 11:02, said:
in general multi nici nu accepta verificarea. Cei care sustin km reali dar nu au documentele care sa ateste acei km si nici nu doresc verificarea la tester, in ce categorie ar trebui incadrati ? |
|
#52
Posted 27 April 2018 - 16:01
roman_roman, on 26 aprilie 2018 - 13:54, said:
Va cer si voua o parere sa.mi cum ar trebui procedat la urmatoarea cerinta catre cei care vand masini - daca omul sustine km reali si la tester se dovedesc km falsi (adica are mult mai multi fata de cat sustine) , cine ar trebui sa plateasca verificarea la tester ? cel mai bine ar fi sa te intelegi de la inceput cu vanzatorul, sa fie si el de acord cu service-ul ales pentru tester (multi nu vor decat la reprezentanta) si cu eventuala plata a testului (daca sunt gasite probleme majore de care n-a zis nimic). |
#53
Posted 27 April 2018 - 16:17
Cea mai buna aplicatie pt verificarea km este mersul la reprezemtamta. Pt restul puteti merge la orice service in care aveti incredere.
Vanzatorul niciodata nu o sa plateasca testul, mai ales cat timp cei mai multi cumparatori vor sa cumpere cea mai ieftina masina de pe net dar totusi au pretentii de nou. |
#54
Posted 27 April 2018 - 16:39
daca ai pune tu o masina la vanzare si ar veni vreo 5 musterii care doresc test la reprezentanta iar apoi spun ca se mai gandesc si pleaca... o alta chestie e ca o masina de vreo 4-5 ani de destul de probabil sa fi avut un eveniment daca a circulat si tu ca vanzator ceri un pret pt masina asa cum e, cel care intentioneaza sa o cumpere ar dori-o la bani de bomboane dar ca scoasa ieri din showroom. si daca vede ceva la verificare incepe sa se dea impuscat in aripa si sa considere ca ar trebui sa-l platesti sa o ia. cumparatorii au tendinta sa ia ca referinta preturile mici la acel model de masina (care-s la petarde) dar sa doreasca masini bune si intretinute in banii aia.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users