Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Plecare de pe loc
Last Updated: Jul 28 2018 11:56, Started by
MihaiiiGL
, Apr 03 2018 00:43
·
0
#37
Posted 03 April 2018 - 11:35
#38
Posted 03 April 2018 - 11:43
Masina e un Megane 1.5 de 110cp. Cat timp am făcut scoala in principiu am plecat cu ambreiaj + acceleratie pe un Logan 1.5, insa instructorul nu mi-a sugerat niciodata sa plec intr-un mod anume. Din cate stiu eu la scoala se pune accent pe fluidizare si nu neaparat pe cum sa folosesti masina ca sa nu uzezi piesele, de aici si populara tehnica de apasat pe ambreiaj la fiecare frana. La mine problema nu e in termeni de trepidații sau disconfort, ci pur si simplu vreau sa invat sa exploatez cat mai bine masina astfel incat sa nu fiu supus la alte costuri ulterioare. Spre exemplu, instructorul imi spunea sa schimb pana in 2000 de ture, insa toți cei pe care i-am întrebat cum se merge cu un dci corect mi-au spus ca trebuie turat pana la 2500 cand e rece si pana la 3000 cand e cald astfel incat sa nu se depuna reziduri pe instalatie (turbina cred, nu sunt sigur).
Va mulțumesc pentru raspunsuri, voi pleca in continuare cu usoara acceleratie |
#39
Posted 03 April 2018 - 11:45
pai depinde unde are cuplul maxim acel motor...
eu am gasit (ceva similar) ca are cuplu maxim de la ~1500 la 2500 iar puterea maxima pe la 4000 deci accelerarile cele mai putermice le face in intervalul 1500-2500 pana spre 4000, dupa 4000 lesina. [ http://www.e-automobile.ro/images/articole/motoare/diesel/dci-90/2_1.5_dCi_90_Energy_cuplu_putere.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 03 April 2018 - 11:49. |
#40
Posted 03 April 2018 - 11:54
MihaiiiGL, on 03 aprilie 2018 - 00:43, said:
Salut. Stiu ca la diesel se poate pleca de pe loc doar din ambreiaj , dar de obicei apas si pe acceleratie putin ca sa plece mai repede sa nu incurce traficul.Intrebarea mea este daca fac vreo dauna motorului daca fac forfecatia specifica benzinei pe un diesel...Nu o accelerez tare , doar pana pe la 1300 ca sa ii dau putin zvac. Mersi anticipat -nu-i bai! poți pleca de pe loc accelerând optim (nu 1300, dar nici 4500) io am avut o vectra cu motor 2,0DTH (101 CP)cu care puteam pleca fără accelerație (nu o făceam pt că ambreiaj, ulei) următoarea mașină astra cu motor 1,9 diesel (120CP) nici împinsă nu pleca fără accelerație (murea motorul instantaneu!!!) bănuiesc că mai are influență și cum este etajată cutia de viteze: vectra în 5 trepte era o doamnă, mergea liniar și comod; astra în 6 trepte e un golan care te bagă-n scaun la fiecare schimbare de viteză !!! Edited by gushpi, 03 April 2018 - 11:54. |
#41
Posted 03 April 2018 - 11:59
conteaza si cat de scurt cupleaza ambreajul
daca poti pleca semidebreat poti si la ralanti, dar daca cupleaza repede (brusc) iti moare motorul si atunci trebuie sa-i dai gaz. Edited by arg, 03 April 2018 - 12:00. |
#42
Posted 03 April 2018 - 12:00
tarzy te stiu de pe aro. tu ai aro nu se pune. plus ca ai si albine
deci se poneste se baga in viteza si se pleaca.. hai mai ca nu se face asa. |
#43
Posted 03 April 2018 - 12:00
#44
Posted 03 April 2018 - 12:03
eu consider ca trebuie sa ajunga uleiul peste tot, dupa care incep sa trag de motor.
mannes, on 03 aprilie 2018 - 12:00, said:
să vezi populara tehnică din Germania de a se sta la semafor cu treapta 1 cuplată (implicit piciorul pe ambreaj). cât ne chinuim cu un prieten să-l dezvățăm de asta... |
#45
Posted 03 April 2018 - 12:07
mă refer la stat câte 1-2min cu treapta 1 cuplată până se schimbă culoarea semaforului.
și dacă între timp mai și cauți câte ceva prin cotieră sau scoți ceva din buzunar și nu mai apeși bine ambreajul... știm cu toții continuarea |
#46
Posted 03 April 2018 - 12:10
asta e ca faza cand te intinzi dupa tichet la intrarea in parcare la mall....
|
|
#47
Posted 03 April 2018 - 14:54
silesax, on 03 aprilie 2018 - 09:58, said:
deci când pleci in relanti se tocesc cuzineții ?.. )))) mor! arg, on 03 aprilie 2018 - 10:08, said:
da [ http://blog.autovit.ro/wp-content/uploads/2015/03/chevrolet-spark-9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] e ungerea mai slaba, ca nu ajunge suficient ulei pe acolo. nu le mai zice, ca pe urma te considera vreun mesia ceva ca i-ai inviat din morti |
#48
Posted 03 April 2018 - 16:05
recunosc ca habar n-aveam
dar tot pe aici am gasit explicatia. asa cum nici prea mult timp la ralanti nu face bine... |
#49
Posted 03 April 2018 - 16:07
silesax, on 03 aprilie 2018 - 10:11, said:
este cineva care se urca dimineata da cheie si in secunda 2 pleaca? Legat de subiect: școala de șoferi am făcut-o pe Logan 1.5 Dci. În prima zi de conducere, instructorul m-a învățat cum să plec de pe loc doar din ambreiaj, după care mi-a explicat că a procedat așa doar pentru a mă familiariza cu ambreiajul și că pornirea corectă implică concomitent apăsarea accelerației. De câte ori se mai întâmpa în trafic să nu corelez ambreiajul cu accelerația și mașina să trepideze puternic, instructorul zicea :„dacă ai fi fost acum la volanul unui benzinar, aici rămâneam, în mijlocul drumului cu motorul mort și ne umpleau ăia din spate frigiderul”. La 10 zile după obținerea permisului mi-am cumpărat un Logan Ph2 1,4MPI (benzinar). Nu vreți să știți de câte ori am „ucis” motorul la plecarea de pe loc în prima lună de mers cu el. Edited by flomelomanul, 03 April 2018 - 16:21. |
#50
Posted 03 April 2018 - 18:22
deci titlul topicului este plecarea de pe loc. deci de pe loc poti pleca la relanti daca nu îți moare motorul si puteti sta liniștiți ca nu se tocesc cuzineții.
si admit ca se poate pleca in secunda doi. a nu se confunda cu plecatul de pe loc dimineata sau dupa un timp mai lung si mai ales cand este frig care nu se face in secunda doi după pornirea motorului decat daca santeti certati cu masina. |
#51
Posted 03 April 2018 - 18:32
alexcrist, on 03 aprilie 2018 - 11:12, said:
Enorm. 3 minute n-am stat nici când am pornit la -25 de grade. |
|
#52
Posted 03 April 2018 - 20:26
Nu am curățat niciodată mașina cu motorul pornit. Doar cu spray și eventual racletă. Că am stat uneori și 15-20 de minute să dau zăpada de pe mașină (toată mașina, nu doar de pe geamuri ), asta e evident. Dar motorul l-am pornit când eram gata de plecare. Pe ger, da, pornesc motorul și aștept puțin, până într-un minut, și apoi plec ușor. Dar plec, nu ard gazul de pomană.
Și ca fapt divers, iarna asta am ajuns la mașina cu două palme de zăpadă pe ea, am dat la lopată, curățat geamurile lună, si am plecat la jumătate de minut după unul cu Sandero care stătea deja cu motorul pornit în parcare și dăduse deja zăpada de pe jumătate de mașină când am început eu. L-a ajutat cu ceva că a ars benzină 20 de minute? Dacă mă și grăbeam, plecam lejer înaintea lui, și eu eram singur, ală era cu prietena, deci 2 persoane la muncă. Și eu încă sunt curios dacă poate cineva explica, tehnic, de ce un ambreiaj se uzează mai mult la turație mică decât la turație mare (chiar de 3 ori mai mare). Că văd că se tot insistă cu asta. Nici măcar ungerea aia nu înțeleg de ce ar avea probleme, din moment ce turația motorului e aceeași și în gol, și cu motorul conectat la roți, singura diferență fiind că calculatorul injectează mai mult carburant să compenseze nevoia de putere. Dar măcar cu ambreiajul dacă mă puteți lămuri. Edited by alexcrist, 03 April 2018 - 20:33. |
#53
Posted 03 April 2018 - 20:46
Pai poate l-a ajutat, pe mine m-a ajutat sa duc familia in caldura la serviciu si scoala care sunt la 3 km de casa!
Daca nu porneam motorul cand ma apucam de dezapezit, se incalzea in masina fix cand o parcam la serviciu! Fiecare cu placerile lui! |
#54
Posted 03 April 2018 - 20:53
producatorii spun ca un motor se incalzeste mai repede in sarcina decat in relanti daia dupa 2 min e bine sa pleci dar sa mergi moderat pana motorul ajunge la temperatura de lucru.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users