Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sfat achizitie masina 5000-9000 euro Germania

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Hai sa nu exageram, suspensiile sunt ceva mai rigide, dar nu m-au deranjat niciodata si fac 1-2 drumuri de Ro anual. Daca vrei sa vezi ce inseamna suspensie rigida, urca-te intr-un Audi TT, in special prima generatie si o sa intelegi.

@initiator: NU Italia, pt ca italienii n-au grija absolut deloc de masinile lor

#20
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostPololica, on 02 aprilie 2018 - 11:57, said:

A4 mi se pare mai de drum lung, iar Passat mai de oras .

Poftim ? Posted Image Posted Image

#21
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View PostCatabaciu91, on 02 aprilie 2018 - 13:15, said:

Daca esti amabil spune-mi te rog  cateva  auturi ce le are Honda fata de Audi si VW ?

Atuurile ? Motorul ăla de 1.8 benzină care e pe Civic cică n-are moarte dacă ai grijă de el.
N-am avut Honda, însă căutam mașină și la asta m-am oprit.
Vrei mai mare iți iei un Accord.

Vezi niște review-uri și o să te convingi.

View Postunbrutus, on 02 aprilie 2018 - 13:34, said:

eu zic sa iti iei ce iti place, motorul de 2.0 nu e cu siguranta prea mic.

Interdictiile sint mai mult zvonuri si discutii, si Euro5 ar putea fi ok.
Vor fi ceva interdictii numai pe anumite strazi, nu orase cu totul, din ce am vazut eu, si gradual, nu cred ca iei masina asa veche sa o tii f multi ani


poti detalia putin, de ce doar proprietar?
Pentru că evident de la proprietar o vei lua puțin mai ieftin. La prețul proprietarului își mai pune și autohausul normal.
Plus că și la nemți sunt ruși și turci care le mânăresc.

Trebuie să caști ochii bine.

Doar ce am văzut documentar ceva gen camera ascunsă cu o tipă cu un Audi A4 B6 din 2003, mașina evaluată de specialist făcea cam 3900 - 4000, au chemat-o la un autohaus, lasă fluturași în geam cu reclamă, s-a dus și au filmat cu camera ascunsă, au luat-o la prosteală din aia că îi dau 2500 pe ea.

Se luase unul după ea pe stradă cu un X5 și o tot blițuia, pe scurt o văzuse la ăia și că îi dă el 3000 că o vinde în România că are km mulți.

Revenind, motoarele pe benzină sunt mai fiabile. Iei ce îți poți permite.
Dacă bagi mult oraș și etc nu e cazul de diesel.

Și după părerea mea, singurul diesel care e ok e 1.9 TDI ăla de pe VAG.
De la ăla încoace nu mai sunt chiar așa de fiabile.



View Postunbrutus, on 02 aprilie 2018 - 13:38, said:

din pacate in germania nu e asa simplu cu mecanicii luati cu tine ca in ro... hondele alea au o suspensie atat de rigida incat au renume ca nu sint confortabile chiar si in tari cu drumuri si sosele, in Romania ar fi chiar un dezavantaj (si el vine in ro cu masina)

Aia cu suspensia la Honde e din cărți. Sunt unele puțin mai rigide. Puțin.
Se pare că nu e bune nici Autobahnurile nemțești.

Sunt sigur că găsești un service unde să îi facă un test de vânzare.
Din păcate pe bani.

Uite articol despre fiabilitatea Hondelor

https://www.osv.ltd....honda-reliable/

Quote

Are Honda Reliable?
Yes, is the short answer. Yes, very reliable, is the slightly longer answer.
Honda have been pretty consistent when it comes to dependability and have always been in the top ten for reliability.

In 2013 they were ranked first for engine reliability by WarrantyDirect, with a failure rate of just 1 in 344, which is 0.29%.

In 2015, a survey by WarrantyDirect and WhatCar? put Honda top for the ninth year in a row for overall reliability. Honda received a reliability index of just 41, which is way below the industry average (the lower the rating, the better the score).
ReliabilityIndex also rank Honda highly, coming in 2nd place only to Daihatsu. Honda were given a reliability index of 42.

Honda were also named the most reliable used car brand by WhatCar? And WarrantyDirect.

Edited by exceswater, 02 April 2018 - 15:37.


#22
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postexceswater, on 02 aprilie 2018 - 15:30, said:

Pentru că evident de la proprietar o vei lua puțin mai ieftin. La prețul proprietarului își mai pune și autohausul normal.
Nu e evident, de multe ori e mai scump de la proprietar si mai complicat, si uneori mai riscant, nemtii in general dau masinile la autohaus, majoritatea anunturilor direct proprietar sint de la polonezi, turci, romani, rusi. Cu care nu vrei sa ai de-a face in general.

Autohausul cumpara la pret de negustor, adica mai mic un pic, dar ii scuteste si pe ei de multe (nu toti nemtii au chef sa raspunda la telefon la toti romanii care se intereseaza "care este ultimul pret?" intr-o engleza aproximativa)
Si in final deci vinde la acelasi pret sau mai mic. Chiar nu am reusit sa observ preturi mai mici la privati, plus ca pe toti privatii ii cheama Ivan, Ahmed etc

de ce e mai complicat? Pai privatul nu are timp sa mearga cu tine sa iei numere rosii etc, iti tranteste cheile in brate si se duce la servici. Serviciul lui, nu service... la service nu merge nimeni, nici privati nici autohaus.

Si ultimul dezavantaj: absenta totala a oricarei garantii. La un Autohaus ai garantii implicite ca cetatean european, facturi cu km in ea etc

View Postexceswater, on 02 aprilie 2018 - 15:30, said:

Plus că și la nemți sunt ruși și turci care le mânăresc.
nu trec in factura nr de km? exista un institut european pt drepturile consumatorului

View Postexceswater, on 02 aprilie 2018 - 15:30, said:

Sunt sigur că găsești un service unde să îi facă un test de vânzare.
Din păcate pe bani.
50-70 euro dar cine are timp sa stea dupa asa ceva? Nici privatii nici autohausurile nu accepta asa ceva.

#23
eugentim

eugentim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 18.12.2015

View Postunbrutus, on 02 aprilie 2018 - 13:38, said:

din pacate in germania nu e asa simplu cu mecanicii luati cu tine ca in ro... hondele alea au o suspensie atat de rigida incat au renume ca nu sint confortabile chiar si in tari cu drumuri si sosele, in Romania ar fi chiar un dezavantaj (si el vine in ro cu masina)


pare ca in germania se merge pe CNG nu ca la noi pe LPG
sa stii ca nu prea se merge pe gaz .acuma a inceput electricele . italieni merg mult pe GPL .pe CNG nu am vazut multe masini si nici nu sunt multe pompe .

#24
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
@ unbrutus

Este exact cum zici tu, numai că invers.
Din ce zici tu înțeleg că neamțu care ți-ar cere ție pe mașină 5000 e plictisit de ipoteza răspunsului la telefon, se duce cu mașina la autohaus și o dă cu 4000.
Ăia o iau cu 4 și ți-o dau ție tot cu 4, eventual cu 3800, dar ATENȚIE cu garanție.
Că ești cetățean european.
Aia cu km și factura n-are rost să o explic.
Aia cu verificare în service, iar e fantezie.

Hai la ăstea de 2-3 mii că le iei ca pe ceas așa cum sunt.
Dar tu crezi că la mașini de la 10.000 în sus se cumpără așa fără verificare, tester, etc ?


Nu mă cert cu tine, doar spun ce știu.

#25
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postexceswater, on 03 aprilie 2018 - 08:43, said:

Din ce zici tu înțeleg că neamțu care ți-ar cere ție pe mașină 5000 e plictisit de ipoteza răspunsului la telefon, se duce cu mașina la autohaus și o dă cu 4000.
Ăia o iau cu 4 și ți-o dau ție tot cu 4, eventual cu 3800, dar ATENȚIE cu garanție.
Că ești cetățean european.
nu ai inteles nimic, aia ti-o dau tie cu 5000, nu cu 4000, 3800 in capul tau, dar cu garantie, da, pt ca altfel nu se poate, asa e in parlitul asta de UE, consumatorul are drepturi, si vanzatorii obligatii

deci ai luat-o la acelasi pret, dar cu garantie. la particular nu ai nici o sansa la garantie, factura etc. Am enumerat deja mai sus si alte avantaje

View Postexceswater, on 03 aprilie 2018 - 08:43, said:

Aia cu km și factura n-are rost să o explic.
Aia cu verificare în service, iar e fantezie.
nu ai ce sa explici, stim cu totii ca e realitatea. daca tu contrazici realitatea, e alta problema, si e a ta.
Verificarea in service e intr-adevar fantezie, nu exista asa ceva

#26
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postexceswater, on 03 aprilie 2018 - 08:43, said:

Hai la ăstea de 2-3 mii că le iei ca pe ceas așa cum sunt.
Dar tu crezi că la mașini de la 10.000 în sus se cumpără așa fără verificare, tester, etc ?
exact. absolut. fara verificare si fara tester. Cel mult te invarti cu masina in curtea dealerului de multe ori, nici macar pe strada.

mai citeste si in topicul asta: https://forum.softpe...2#entry20974367

Edited by unbrutus, 03 April 2018 - 11:42.


#27
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006

View Postexceswater, on 02 aprilie 2018 - 12:10, said:

Glumești.

La 9 mii de euro intri pe mobile DE, faci filtru cu mașinile pe benzină, zona unde stai tu în Germania, preț 8-9 mii, doar proprietar.
Suni la ce îți place, sprechen puțin deutsch, zici că vrei verificare service, o faci și gata.


...cunoscând cum sunt nemții, faci rapid un proprietar fericit că a scăpat de mașina cu probleme la un preț bun (nu pe te miri ce si mai nimic ca la programele buy-back) și că nu trebuie să răspundă pentru problemele apărute ulterior la mașină! tocmai de aceea se cumpără mereu de la dealeri, fie ei dealer oficial al mărcii sau turci arabi sau mai știu ce alți est europeni. pe ăștia îi poți alerga cu legile și avocații!!! încă turcii și arabii sunt cel mai rapid de pus cu botul pe labe la faze din astea pt. că nu au puterea financiară să se lupte în instanță în cazul unei probleme. de aceea toată lumea se joacă cu ei un joc de tip soarecele și pisica. și ei sunt la fel de fericiți când văd români la cumpărat de mașini, pt. că ei "românii" nu știu să-si ceară drepturile. ori ăsta e lucrul cel mai de preț pe care l-am învățat locuind de 8 ani pe-aici.

off-topic: am asigurare de avocat (lucru foarte comun în Germania) și în caz de astfel de litigii îm caut rapid un Anwalt (avocat) care știind cât va mulge din asigurarea aia a mea, va intermedia pt. mine toată tevatura cu trimiterea de scrisori spre dealer-ul respectiv. procesomania nemților e uneori utilă. nemții au de obicei pretenții exagerate. dar dacă clientul are dreptate, eu nu trebuie să scot un cent din buzunar pentru rezolvare. :D


ce-mi plac românii aștia care dau sfaturi pentru piața auto din Germania!

Edited by mannes, 03 April 2018 - 14:17.


#28
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Noi vorbim de mașină cumpărată din Germania (ipotetic) și utilizată în România.
Arată te rog și mie hârtia asta care îți conferă ție garanție în cazul acesta.

Ce acoperă această garanție ?

Edited by exceswater, 03 April 2018 - 15:36.


#29
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006
exact ce anume??

#30
Catabaciu91

Catabaciu91

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.04.2018
Sunt de putin timp in Germania  si nu stiu prea multe  despre legile din aici insa am colegi de munca care au intampinat aceste ptobleme cu asa zisa garantie de la autohaus.
A cumparat un Opel Zafira si la putin timp ia picat un rumente pe fata sa dus inapoi la iei si raspundu a fost, stiti noi dam garantie doar la cutie si motor . Si atunci mai zi ceva iar daca stai sa umbli prin instanta costa bani pe care nu esti sigur daca ii vei mai recupera inapoi..
Cat deaspre km reali sau invatat ca in Romania dai 200 euro ca sa.i dai inapoi asta a facut un alt coleg si tot asa..
De aceia caut o masina cat mai fiabila ca pe baza la garanti si km reali slabe sanse..

#31
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006
Pai ce autohaus? Händler ofical al mărcii? garanția nu este altceva decât o poliță de asigurare pentru diferite piese ale mașinii. nu știu dacă rulmenții se consideră consumabile (Verschleißteil) sau nu, pentru că altfel reparația intră sub incidența Gewährleistung și trebuie asigurată de către dealer.

Mai ai de învățat jocul drepturilor și obligațiilor de la nemți. O să vezi până unde se ajunge cu aroganța, drepturi ridicole și pretenții la fel de ridicole, precum și procesomania ăstora.

Eu chiar am garanție la mașina mea unde îmi scrie clar tot ce acoperă, adică cam tot în afară de consumabile (plăcuțe și discuri de frână, furtune, curele, faruri și triple sparte etc). Adică piese care nu mai funcționează. In rest pot să-mi refac tot motorul cu piese noi și nu dau un cent pentru asta!

Edited by mannes, 03 April 2018 - 17:51.


#32
Catabaciu91

Catabaciu91

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.04.2018
Nu era oficial al marcii, era la turci, arabi sau ce or mai fi iei astia care se ocupa cu deastea.. Insa si astia conform legi ar trebuie sa dea garantie la masina din ce am auzit.

#33
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 30.04.2006
evident! asta e tot Spiel-ul cu problemele tehnice. cumpărătorul are o grămadă de drepturi! caută pe google doar Gebrauchtwagen Gewährleistung rechte Pflichte și o să găseșți sute de rezultate și soluții.

#34
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postexceswater, on 03 aprilie 2018 - 08:43, said:

@ unbrutus

Este exact cum zici tu, numai că invers.
Din ce zici tu ĂŽnțeleg că neamțu care ți-ar cere ție pe mașină 5000 e plictisit de ipoteza răspunsului la telefon, se duce cu mașina la autohaus și o dă cu 4000.
Ăia o iau cu 4 și ți-o dau ție tot cu 4, eventual cu 3800, dar ATENȚIE cu garanție.
Că ești cetățean european.
Aia cu km și factura n-are rost să o explic.
Aia cu verificare ĂŽn service, iar e fantezie.

Hai la ăstea de 2-3 mii că le iei ca pe ceas așa cum sunt.
Dar tu crezi că la mașini de la 10.000 ĂŽn sus se cumpără așa fără verificare, tester, etc ?


Nu mă cert cu tine, doar spun ce știu.

Nimeni nu se cearta cu tine, doar ca unbrutus stie ce zice. Neamtul nu sta la discutii cu tine , din Craiova, cum nu sta la discutii nici cu mine din tm, desi am nevasta nemtoaica si vorbesc si eu ceva nemteasca. Basca ca stau o luna doua pe an acolo, de prin 90 incoace...


#35
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
@mannes: oamenii vorbesc de masini cumparate si duse in Romania, nu cumparate si tinute in Germania. Initiatorul se refera la cazul al doilea intr-adevar, dar colegii vorbeau de primul caz. Degeaba le povestesti de Rechtsschutzversicherung, pt ca pe ei nu-i ajuta si nici pe initiator, neavand asa ceva.
Oricum, din experienta proprie si experienta mai multor colegi (unii nemti), sper sa nu ajungi sa apelezi la RSV, pt ca n-o sa mai fie totul asa roz cum prezinti tu pe aici. Cand ti-or demonstra ei cu specialistul adus de ei ca motorul tau s-a stricat din cauza utilizarii incorecte, o sa dai ceva mai mult de 1 cent pt reparatii.

Garantia aia magica e valabila si pt cumparatorii romani, dar e o smecherie acolo: masina trebuie adusa in service-ul lui sau in service-ul agreat de el, altfel e doar o bucata de hartie pe care ai semnat-o si nici avocatul avocatilor n-o poate contesta, pt ca el nu zice ca nu ti-o repara pe banii lui in cazul in care se dovedeste ca e o problema acoperita de garantie. O face, dar adu masina la el in service pt constatare. De banii de transport Ro-De-Ro si fara a avea siguranta ca ala sigur i-o repara pe banii lui, romanul si-o repara singur in tara.

Situatia initiatorului e oarecum asemanatoare, pt ca banuiesc ca nu stapaneste germana la nivelul la care sa se lege de orice virgula din contract, nu are nici RSV si va semna orice i se va baga sub nas, iar contractele astea nu sunt facute in avantajul cumparatorului, sunt facute sa-l acopere pe vanzator.

@initiator: de mai bine de 10 ani cumpar aproape exclusiv de la privati si n-am avut niciodata probleme, nici cu masinile cumparate pt mine, nici pt cunoscuti. Am doar 2 cunostinte care cumpara mereu pe firma si atunci trebuie sa lucreze cu Händleri, pe motiv de deducere TVA. Uita-te pe kleinanzeigen si ia cu tine un prieten care se pricepe cat de cat la masini si lasa povestile de pe forum.

#36
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Lowrider, ne poti spune unde gasesti masinile vandute de privati? Pe mobile sau alte site-uri?
Multumesc!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate