Duster vs Ecosport
Last Updated: May 20 2018 21:09, Started by
cypryx
, Apr 01 2018 17:52
·
0
#1
Posted 01 April 2018 - 17:58
Am tot cautat un versus romanesc, ar fi foarte util pentru noi cei care ne dorim o comparație între ce avem în curte, a se citi romanesc,. Haideți să comparăm ecosport diesel cu Duster diesel, ecosport benzina cu duster benzina fără să punem accent pe pret, echipare sa fie relativ echivalente.
Personal sunt împărțit în impresii . Duster ul arată mai masculin, ecosport ul e mai frumos mai delicat. Asta la prima vedere, Dci de la duster e rodat, diesel de la Ford îmi trezește amintiri legate de un 1.6 tdci problematic din 2008. Desigur sunt subiectiv, dar asta suntem noi oameni deși nu recunoaștem. |
#4
Posted 01 April 2018 - 18:00
E mic rău ecosportul față de gușter. La ecosport nu-mi place ușa de la pătul (din spate).
|
#6
Posted 01 April 2018 - 18:32
Eu as lua in loc de EcoSport o Fiesta Active. Acelasi rahat ambalat mai fumos.
|
#8
Posted 02 April 2018 - 05:08
Nu am citit prea multe despre ecosport, însă am văzut unul intr-o parcare si.....am impresia ca e o comparație între mere și prune. Ecosportul imi pare din alta clasa, cea a crossoverelor urbane. Dusterul ar trebui mai degrabă comparat cu Kuga.
|
#9
Posted 02 April 2018 - 12:14
Cardinale, masinile sunt apropiate ca si dimensiuni, Dusterul e departe de Kuga la capitolul asta. Ma rog, si la confort si dotari, etc, dar si la pret, si aia e alta discutie.
Nu m-am dat cu Ecosportul (cel nou, ca gurile rele spun ca este o diferenta mare fata de cel vechi, care era ... cam asa si asa, sa fiu bland). Una dintre probleme ar fi lipsa AWD din oferta actuala, a doua lipsa combinatiei AWD cu transmisie automata, dar asta e valabila la ambele modele. In rest: Ecosportul este ceva mai dotat, mai confortabil, are tinuta de drum peste Duster, poate si mai scump la pret de lista (insa ofertele sunt ok, a primit un prieten oferta de Ecosport Titanium dotat spre maxim undeva la sub 18.000, insa FWD). Motorizarile sunt mai bune pe Ford, partea de acces of-road mai buna pe Dacia (in principal datorita unghiurilor de atac si degajare). Mergi si da-te cu ambele, si mai discutam dupa. |
#10
Posted 04 April 2018 - 07:56
Dintre cele doua, as alege Duster.
Am mers cu varianta ST, dotari destule, are 125 cai la 3 cil si culmea e ca mi s-a parut mai anemic fata de aia 105 scosi din 1,2 tsi. Am zis ca sint eu subiectiv dar am dat masinile si altcuiva si a fost aceeasi impresie. Fordul e pt fete, Dusterul e pt baieti. Asta e parerea mea. Daca imi amintesc bine, si Dusterul avea o dinamica mai buna, poate vine cineva cu impresii proaspete |
|
#11
Posted 05 April 2018 - 15:45
Tyby, on 02 aprilie 2018 - 12:14, said:
Cardinale, masinile sunt apropiate ca si dimensiuni, Dusterul e departe de Kuga la capitolul asta. Ma rog, si la confort si dotari, etc, dar si la pret, si aia e alta discutie. Nu m-am dat cu Ecosportul (cel nou, ca gurile rele spun ca este o diferenta mare fata de cel vechi, care era ... cam asa si asa, sa fiu bland). Una dintre probleme ar fi lipsa AWD din oferta actuala, a doua lipsa combinatiei AWD cu transmisie automata, dar asta e valabila la ambele modele. In rest: Ecosportul este ceva mai dotat, mai confortabil, are tinuta de drum peste Duster, poate si mai scump la pret de lista (insa ofertele sunt ok, a primit un prieten oferta de Ecosport Titanium dotat spre maxim undeva la sub 18.000, insa FWD). Motorizarile sunt mai bune pe Ford, partea de acces of-road mai buna pe Dacia (in principal datorita unghiurilor de atac si degajare). Mergi si da-te cu ambele, si mai discutam dupa. Însă Ecosportul chiar mi se părea mic fata de duster. Dar nah....pana de curând nici nu știam ca exista |
#12
Posted 05 April 2018 - 16:18
M-am suit in EcoSport si am coborat cu viteza luminii, plasticaraia este sub Duster 2018, iar spatiul interior este o gluma de toti banii.
Ca si parti pozitive pot enumera farurile Xenon, sistemul multimedia modern si alte sisteme de asistenta pe care Duster nu le are. Edited by connectorxp, 05 April 2018 - 16:18. |
#14
Posted 16 April 2018 - 08:24
Cardinale, nu tie iti spuneam sa te dai cu ele, ci omului cu problema de la inceput!
|
#16
Posted 23 April 2018 - 10:32
richelieu, on 05 aprilie 2018 - 15:45, said:
Însă Ecosportul chiar mi se părea mic fata de Duster. Dar nah....pana de curând nici nu știam ca exista Edited by Baxon, 23 April 2018 - 10:32. |
#17
Posted 23 April 2018 - 13:34
Tyby, on 02 aprilie 2018 - 12:14, said:
Cardinale, masinile sunt apropiate ca si dimensiuni, Dusterul e departe de Kuga la capitolul asta. Ma rog, si la confort si dotari, etc, dar si la pret, si aia e alta discutie. Nu m-am dat cu Ecosportul (cel nou, ca gurile rele spun ca este o diferenta mare fata de cel vechi, care era ... cam asa si asa, sa fiu bland). Una dintre probleme ar fi lipsa AWD din oferta actuala, a doua lipsa combinatiei AWD cu transmisie automata, dar asta e valabila la ambele modele. In rest: Ecosportul este ceva mai dotat, mai confortabil, are tinuta de drum peste Duster, poate si mai scump la pret de lista (insa ofertele sunt ok, a primit un prieten oferta de Ecosport Titanium dotat spre maxim undeva la sub 18.000, insa FWD). Motorizarile sunt mai bune pe Ford, partea de acces of-road mai buna pe Dacia (in principal datorita unghiurilor de atac si degajare). Mergi si da-te cu ambele, si mai discutam dupa. A punctat foaret bine diferentele. Transmisie AWD va fi pe Ecosport din partea a doua a anului. Am facut dive test cu amandoua - noul Duster 1.5 dci si Ecosport de 1 L benzina. Dupa testul cu Dusterul nou, mi-am mai luat un Hover productie mai recenta. Ca impresii - Duster, mai cosmetizat putin, in teren se descurca bine, daca nu te crezi intru-un 4x4 veritabil si nu fortezi aiurea. Dezamagitor pe sosea - ca tinuta de drum / stabilitate - sa nu va treaca prin cap sa ocoloti din scurt vreun obstacol / groapa pe sosea.... ca se duce dupa frate-su mai mic de la testul elanului... adica cu rotile in sus... (si sa nu fie comentarii aiurea, nu am condus doar eu, ci si un pilot cu brevet, putand sa observ mai bine comportamentul masinii de pe locul pasagerului). Probabil ca motorul era inca strans, se simtea nevoia de mai multa putere... Nu-i strica un motor mai potent. La Ecosport... alta treaba, cu totul alta masina - demaraj, stabilitate, confort, dotari - incomparabila tinuta de drum si confortul / senzatia de la volan. In teren nu am intrat ca nu avea rost, pana nu apare si varianta integrala, singurul avantaj acum - o garda la sol mai inalta, ce iti permite sa iesi si pe drumuri mai desfundate... Motorul de 1L, este grozav pe masina asta - nu degeaba a fost premiat ca cel mai bun motor pentru 6 ani consecutiv. Ideal ar fi foat un test cu Duster benzina, dar oricum nu se ridica la nivelul motorului de pe Ford. Dizelul, nu cred ca mai poate fi o optiune de viitor.... vor sa-l ingroape... asa ca testul ar fi de preferat intre benzinare. Daca ar fi sa aleg intre cele 2 - clar optiunea este pentru Ford, dar depinde de necesitatile fiecaruia - Duster s-ar preta mai mult pentru drumuri preponderent (romanesti) de tara sau off-roar usor - mediu. Cum a spus si @Tyby - conduceti ambele masini si in functie de necesitati, alegeti. P.S. O configuratie de Duster Full, se apropie de Ecosport ca pret. |
#18
Posted 20 May 2018 - 21:09
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users