Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Cum isi trateaza rds-ul clientii

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#37
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
OT: Daca si in cererea catre furbizor a scris k k k nu ma e de mirare ca nimeni nu intelege ce vrea el.
PS: Aia de la RDS nu au scis cu k si el nu a inteles despre ce e vorba. Nu stiu daca RDS-ul returneaza banii in cont sau doar lichizi. Oricum prefera sa ii pastreze si sa ii scada facturile viitoare din banii platiti. Oricum la RDS se misca  mai greu lucrurile.

#38
serbansergiu29

serbansergiu29

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 31.03.2018
stie careva daca pot cere rezilierea contractului pe motivul ca: nu mi-au restituit banii pt telefonul stricat?

#39
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Poti cere rezilierea contractului pentru ca asa vrei tu, nu trebuie sa ai vreun motiv ca sa iti justifici decizia.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate