Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum isi trateaza rds-ul clientii
Last Updated: Apr 06 2018 09:50, Started by
serbansergiu29
, Apr 01 2018 12:27
·
0
#19
Posted 01 April 2018 - 16:52
laurentiu230480, citeste cu atentie postarea # 1, in care se explica clar ca aia vrea chitantele...nu ce iti imaginezi tu.
|
#20
Posted 01 April 2018 - 16:53
O sa vada, n-au nici un motiv legal sa nu inapoieze banii.
|
#21
Posted 01 April 2018 - 16:55
Mie mi-au dat altii banii inapoi dupa 6 luni de utilizare, desi aveau inca telefonul la vanzare si in stoc.
El are deja negatie de la service, deci s-a confirmat ca telefonul era defect si de nereparat din motive neimputabile lui. Nu mai e cale de intoarcere sa inventeze apa la motor ca sa refuze garantia. |
#22
Posted 01 April 2018 - 16:55
laurentiu230480, on 01 aprilie 2018 - 16:54, said:
Alea apar ca platite in digicare. N-are ce chitante sa-i ceara. Cine stie ce i-a spus femeia si ce a inteles el Se face o estimare a telefonului in functie de gradul de uzura si ce defect i-au gasit in service. Apoi o sa-i dea o mica suma de bani. Teoretic telefonul ala a mers 1 an si 9 luni, cum sa vada banii inapoi ca si cum ar fi telefon nou? Mai omule, esti pus pe contraziceri. Nici tu nici eu nu stim decat ce spune initiatorul, restul sunt banuieli. Daca ar fi stricat intentionat telefonul trebuia sa spuna service-ul . ...o mica parte din bani Garantia este garantie, legea zice doi ani. Edited by MembruAnonim, 01 April 2018 - 16:58. |
#23
Posted 01 April 2018 - 17:00
laurentiu230480, on 01 aprilie 2018 - 16:54, said:
Se face o estimare a telefonului in functie de gradul de uzura si ce defect i-au gasit in service. Apoi o sa-i dea o mica suma de bani Tocmai ca sa nu abuzeze clientii astia care au o gandire ca si tine... sa tepuiasca mereu clientul. laurentiu230480, on 01 aprilie 2018 - 16:54, said: Teoretic telefonul ala a mers 1 an si 9 luni, cum sa vada banii inapoi ca si cum ar fi telefon nou?... |
#24
Posted 01 April 2018 - 17:08
Nu exista negatie din vina lui.
Nu primeste nimeni stornare daca produsul e stricat din vina lui. Edited by lexis1, 01 April 2018 - 17:10. |
#25
Posted 01 April 2018 - 17:08
Deci tu spui tot ce vrei. Initiatorul afirma ca aia ii cere chitantele si ca de aia nu poate merge mai departe cu procedeul de restituire a banilor. Nu ne zice nimeni ca initiatorul a stricat intentionat telefonul, doar tu. Sau ca e uzat, tot tu afirmi astea, dar nu ne intereseaza. Se aplica legea, indiferent de ce vrea cineva de pe forumul SP sau de la casieria RDS.
Este atat de greu? Luam datele pe care le cunoastem si dam solutia. Edited by MembruAnonim, 01 April 2018 - 17:09. |
#26
Posted 01 April 2018 - 17:13
Nu are rost... sustii o prostie pana la capat.
Omul povesteste cum ca deja seviceul si-a spus parerea si au dat OK-ul pentru stornare si tu visezi apa la motor. Problema lui nu mai tine de service, ci de vanzator, care are 30 de zile sa ii livreze banii, el deja s-a panicat dupa 3 zile... prematur as spune. Edited by lexis1, 01 April 2018 - 17:14. |
#27
Posted 01 April 2018 - 17:14
laurentiu230480, on 01 aprilie 2018 - 17:11, said:
Negatie la service, ce nu stie el, este ca telefoanele alea au in ele niste softuri si niste senzori de umezeala prin el. Daca alea sunt OK, telefonul n-are cum sa se strice oricat de Allview ar fi el. Mai citeste si tu ce scrii...cum adica nu se poate strica un telefon? Motive pot fi "n" Caldura, piese ieftine si de proasta calitate...etc. |
#28
Posted 01 April 2018 - 17:15
|
#29
Posted 01 April 2018 - 19:06
serbansergiu29, on 01 aprilie 2018 - 12:27, said:
Din data de 6 martie 2018 cind a inceput urgia si calvarul nu au trecut 15 + 30 de zile (service + banii inapoi). Deci, unde e problema ? Acum poti sa fii sigur ca vei primi banii inapoi in ultima zi, dupa cit i-ai feract la cap, cu telefoane 5 zile la rind. Serios, unde e problema ? Termenul legal crezi ca este legal doar pentru firme ? Nu este legal si pentru tine sa astepti cele 15 / 30 de zile ? |
#30
Posted 01 April 2018 - 19:21
Laurențiu pe de unde ai apărut nene?
Daca era defect cauzat de client se dădea respingere garanție sau CID Negația aia înseamnă că produsul nu poate fi reparat, nu au piese , nu se mai fabrica etc Așa se întâmplă când se cumpără telefoane de la operatori de telefonie. La toți, returnarea banilor durează mult daca nu cumperi alt telefon de la ei. |
#31
Posted 02 April 2018 - 11:47
Am avut aceeasi problema in 2016, cu o luna inainte de expirarea garantiei, dar cu un iphone 5s. Am fost cu el la service (Gersim) de vreo 3 ori pana cand am primit o hartie ca nu mai poate fi adus in starea initiala si se recomanda inlocuirea.
Am depus la RDS o cerere, hartia de la Gersim cu negatia si mi-au cerut dovada platii tuturor ratelor terminalului + dovada achitarii avansului la curier. Avand in vedere ca eu am platit toate facturile cu cardul, din digicare, am scos din online banking toate cele 12 plati. Din pacate nu am mai gasit chitanta pentru avans, dar tot s-a solutionat in favoarea mea, am primint in contul (am indicat IBAN-ul) meu, dupa vreo 20 zile, toata suma (600 avans + 12 rate a cate 200 lei = 3000 lei). E simplu, ai negatie de la service, trebuie sa-ti dea banii inapoi sau sa-ti dea acelasi produs. Faptul ca nu ai chitantele cu care ai platit facturile e o problema |
#32
Posted 02 April 2018 - 11:55
laurentiu230480, on 01 aprilie 2018 - 16:45, said: Ai avut ghinion. Am bagat la ei 2 telefoane tot Allview si dupa vreo 2 saptamani m-au sunat sa vin sa le ridic ca au fost reparate. Ai trantit telefonul ala, ai facut vreo boacana cu el da' nu vrei sa recunosti. Ce motiv aveau aia din service sa nu-ti repare telefonul daca aveau piese de schimb si stiau ca telefonul acela nu se mai afla in oferta lor? Nici un motiv, dau negatie cand vad ca telefoanele au vicii ascunse cauzate de client. Ai mai avut cateva luni de contract la ei (vreo 3 luni), ai stricat telu ala intentionat sperand sa-ti iei banii pe rate inapoi ca sa-ti iei alt telefon model mai nou .... si ai sa vezi "ciuciu"... pentru ca au fisa de service iar acolo scrie clar ca ai stricat intentionat acel telefon si pe urma l-ai bagat in service. |
#33
Posted 02 April 2018 - 20:38
revin cu o situatie intamplata astazi
Astazi 02.04.18 am fost la punctul rds din BD Republiciii din Ploiesti sa le solicit duplicatul chitantelor aferente contarctului meu si ce sa vezi............fetele din showroom mi-au spus k no sa rezolv nimic asa si k imi va trebui bonurile fiscale orignale pentru a intra in posesia banilor. Le-am transmis k vreau sa-mi elibereze duplicat pt bonurile fiscale si si conform legii sunt obligati k in termen de 5 ani sa le pastreze deoarece aceste bonuri se regasesc in contabilitate nu vad de ce ar fi asa greu o verificare in acest sens. Am facut o cerere de eliberare a acestor bonuri cu nr inregistrare ..........si am plecat. Dupa vreo ora ma suna un nr de rds, raspund si ce sa vezi...o doamna foarte hotarata imi spune k degeaba imi elibereaza ei bonurile fiscale in dulpicat k tot nu rezolv nimik si k trebuie sa aduc originalele pt a intra in posesia banilor, iar eu am cerut in mod expres sa-mi trimita acest lucru pemail si ia uitati ce mi-a dat: Sesizari.reclamatii <[email protected]> To: [email protected] Apr 2 at 5:43 PM Stimate Abonat, Va trimitem acest e-mail in urma sesizarii inregistrata cu numarul 2446692732. Va informam ca pentru restituire sold in casierie este nevoie ca titularul de contract sa se prezinte cu urmatoarele documente: - dovada platii sumei pentru care se solicita restituirea - cerere scrisa de returnare sold - act de identitate C.I./B.I. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va dorim o zi usoara in continuare! -- Cu stima, Echipa RCS&RDS SA Deci .........NIMIK Normal k ma apucat toti nervii si pe la ora 19:00 am sunat in callcenter si dupa vreo 15 min am vb cu o doamna cumsecade care mi-a spus k maine voi fi contactat cu privire la restituire banilor si ma vor suna inainte cand sa ma duc la sediul rds pt a-i lua..........sa vedem!!!! |
|
#34
Posted 02 April 2018 - 20:47
De ce nu suni sau te duci la un sediu anpc sa le expui situația?
Poate primești un raspuns mai clar si rapid de la ei |
#35
Posted 02 April 2018 - 20:48
ms am facut reclamatie si astept maine voi suna in legatura cu asta ms
|
#36
Posted 03 April 2018 - 05:39
@serbansergiu29: Deci este exact cum stiam, iar tu nu prea ai priceput despre ce e vorba. Uite, sa subliniez eu partea pe care o ratezi:
serbansergiu29, on 02 aprilie 2018 - 20:38, said: … pentru restituire sold in casierie … Edited by sags, 03 April 2018 - 05:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users