Mazda 6 Sport 2.5 MZR Dynamic (model 2008)
Last Updated: Apr 17 2019 22:55, Started by
SRWP28
, Mar 29 2018 22:12
·
0
#19
Posted 07 April 2018 - 09:37
Neata si cu placere.
Nu e vorba ca un suv ar fi mai greu de intretinut, e vorba ca cx7 are probleme de design si executie, destul de costisitoare. doar pe xenonul din dreapta am chetuit vre 500 euro doar in citeva ridicari pe elevator, e nevoie de dat roata jos ca sa ai acces la droselul mentionat, de exemplu. Din cite stiu, celelalte masini de la Mazda nu au probleme decit ocazional. La cx7, alt exemplpu, sint cunoscute problemele cu ambreiajul. Se duce. cx7 e varianta pentru Europa a lui CX9, pentru state. Pentru ca a avut succes in state, au zis sa o faca si pt Europa, insa un pic mai mica, europenii nu sint asa ahtiati in general dupa masini mari, plus ca in orasele vechi, istorice, sint multe strazi inguste. Doar ca americanii prefera automatic, europenii prefera manual. Ambreiajul de CX9 merge super pe automatic...insa pe CX7 manual e problema. Intotdeauna la manual apare patinarea ambreiajului de catre sofer, lucru care nu se intimpla la auto. Asa ca, in urma problemelor, in manualul de utilizare a aparut o notita - nu e voie sa urci masina pe bordura! Tot din cauza recomadarilor de folosire potrivita a manevrei de cuplare decuplare.... mi se opreste motorul la 2-3 porniri in panta. La 380 de Nm si 260CP! Si vreo 1800 de kg. In schimb, la C3-ul sotiei nu s-a intimplat NICIODATA! la 65CP, si vreo160 Nm, parca, si vreo 1300 kg. Pai, do the math si vezi proportiile... Mazda stie bine aceste probleme si tace milc.... Cum e posibil, discurile de frina la CX9 au 300 mm si n-au nici o problema, la CX7 au 320mm si se schimba ca ciorapii.... Btw, recomand sa verifici discurile de frina pe interior. Unul din seturi cind le-am dat jos aveau 5 mm de rugina la interior...si ma miram de ce imi sare volanul din mina. Deci, eu am vrut Rav4, nevasta Outlander. Dupa ce a testat-o pe asta...i-a placut cum se infige, plus ca designul era super pentru anii aia (2009)... asa ca iata-ne. Nu-i o masina rea, dar parca totusi cam multe probleme la doar 65 kkm. Ce-i drept..SUV-ul e SUV, e misto iarna cind treci peste dimburile de zapada facute de plug, sau cind nimeni nu urca pe Grivitei sau pe Babadag si tu treci pe linga ei fluierind cu 4x4, sau cind te doare la basca de santurile din zapada, cind toate berlinele fara suspensie variabila/controlabila isi lasa spoilerele prin oras... Pai, sa ai parte de ea si sa o conduci sanatos! Edited by viotl, 07 April 2018 - 09:41. |
#21
Posted 19 January 2019 - 15:49
...din cauza spatiului,intotdeauna insuficient atunci cand merg in calatorii am hotarit sa imi montez un set de bari si urmeaza o cutie de transport pe care o voi folosi pe ambele masini Mazda 6GH si 3BL...GH ul meu a facut 11 ani si 157000km ,ZERO probleme cu aceasta masinutza ...
Attached Files |
#22
Posted 22 January 2019 - 17:04
Foarte frumoasa masina!
Manuala cu motorul ala sunt convins ca e distractiv de condus. Am voie sa zic ca imi plac mult mai mult jantele astea Mazda pe care banuiesc ca ai montate cauciucurile de iarna decat cele aftermarket de vara? Parca se potrivesc mai bine cu linia de design a masinii. A stiut Mazda ce a stiut cand le-a desenat. |
#23
Posted 26 March 2019 - 00:04
@AstroNut98 ,multumesc de aprecieri / nu sunt urite jantele originale dar parca astept cu nerabdare momentul cand trec la cele de vara,in realitate arata bine,au fost alese de juniori 2 contra 1,eu vroiam Tomason ... poate reusesc in perioada urmatoare sa montez un set de arcuri Eibach ProKit pe Mazda3 si sa i fac jantele negre.
Attached Files |
#25
Posted 17 April 2019 - 22:55
arcuri Eibach ProKit si telescoape normale,fara probleme in 3 ani de zile si concedii prin Grecia,incarcata maxim/ din pacate nu mai am masina, a fost vanduta de curind deoarece nu isi mai avea locul in familie.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users