Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

GMC modificat.

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Abbd

Abbd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 386
  • Înscris: 21.06.2017
Cum zice și titlul, avem un GMC modificat total dupa cum se vede. La Americani e ceva normal sa isi modifice masinile mari asa.
Întrebarea mea e una simpla. Daca aduci o masina de genul direct modificata din afara, ce ar zice legea noastră?  Sau dacă o ai "stock" si te apuci sa o modifici in România la fel. Iti permite legea?
Aveți poza aici. Mulțumesc!
[ https://s7.postimg.org/lj9asqnlj/gmc-trucks-modified-luxury-orange-crush-er-2011-gmc-sierra-hd-de.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Daca treci de RAR, e ok.

#3
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
In principiu daca o iei din Germania de exemplu, aprobata de autoritatile lor, trece fara probleme, daca o iei din SUA, aia au legile muuuult mai lejere in privinta asta in unele state, e foarte posibil sa nu treci, depinde. La ei sunt chestii legale intr-un stat si ilegale in altul, dapai in alte tari.
Eu am vazut in .ro asa ceva pe strada odata, era langa mine la semafor. Posted Image
In principiu este sectia RAR de omologari vehicule artizanale la Voluntari parca, cam poti omologa orice respecta legea, dar costa.
Nu stiu daca o poti incadra ca utilitara cu asa suspensie, ca vehicul obisnuit impozitul la un 6-7 litri e ~3000 de euro pe an.

Edited by SpeedDemon, 29 March 2018 - 20:28.


#4
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Initiator , nu stiu cat te pricepi ...dar modificare aia este pentru cocalari . Ca sa nu para o afirmatie gratuita , o sa motivez "aprecierea " .
Ridicarea caroseriei are un unic motiv , cresterea garzii la sol. DAR ...si aici intervine o problema tehnica , doar ridicarea caroseriei nu modifica garda la sol. Ridicarea caroseriei permite montarea unor roti mai mari ....care roti mai mari ridica garda la sol. Ridicarea caroseriei mareste doar unghiurile de atac si de degajare , lasand neschimbat unghiul de rampa . Uita-te atent la poza si remarca faptul ca masina aia are de fapt doar un centru de greutate foarte ridicat , afectand astfel stabilitatea masinii pe inclinatii laterale , garda la sol fiind de rahat pentru ca ea se masoara sub carterul diferentialului puntii spate ...care este foarte aproape de sol raportat la inaltimea totala a masinii. Deci , masina nu castiga absolut nimic , este instabila , arata ca o cocobarda . La americani , exista mai multe tipuri de modificari , nu toate fiind omologate . Multe masini modificate se folosesc doar pentru show-uri , prezentari , competitii sportive organizate pe circuite specifice. Montarea de alte anvelope , mult mai mari si mult mai grele , se face doar cu modificare puntilor si a grupurilor diferentiale , pentru ca nu poti pune o roata de trei ori mai mare si de 5 ori mai grea si sa speri ca nu ti se vor rupe planetarele si grupurile . Poate daca cel care vrea modificare este un cocalar . Un om care isi pune viata in mana aluia care face modificarile , stie exact ce vrea de la masina .
In alt ordine de idei , orice masina care circula pe drumurile amenajate trebuie sa fie omologata . Ca veni vorba despre un pickup , noul Hilux a picat de exemplu primul test al elanului , fiind necesara o rechemare si o redesenare a suspensiei , plus cateva sisteme inteligente care sa tempereze masina si directia la virari bruste . si tine cont ca asta era masina stock. Masina aia pe cere ai pus-o in poza , nu ar trece niciodata un test de omologare standard in nici o tara civilizata .
Kiturile de "lift" facute de mari producatori specializati sunt omologate de acei producatori . Ele vin intotdeauna cu amortizoare speciale care compenseza balansul , cu arcuri HD , cu bucse cu calitati speciale , cateodata ( la extrem ) cu prinderi suplimentare ale puntilor pe sasiu. Orice modificare care este legala trebuie sa fie facuta doar cu kituri omologate si montajul trebuie facut in servisuri specializate , nu in garajul lui Dorel  . O modificare extrema care sa fie si legala, dubleaza valoarea masinii daca este facuta cum trebuie si cu simt de raspundere

#5
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Masina din imagine este modificata foarte prost. Cine face offroad adevarat stie ce spun.
Asta este masina de show, atat.

#6
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
0 sanse sa treci la rar cu ea, nici macar pe spaga.

#7
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,206
  • Înscris: 23.08.2014

 Abbd, on 29 martie 2018 - 20:08, said:

Cum zice și titlul, avem un GMC modificat total dupa cum se vede. La Americani e ceva normal sa isi modifice masinile mari asa.
Întrebarea mea e una simpla. Daca aduci o masina de genul direct modificata din afara, ce ar zice legea noastră?  Sau dacă o ai "stock" si te apuci sa o modifici in România la fel. Iti permite legea?
Aveți poza aici. Mulțumesc!

Legea zice ca nu treci de RAR.Nici la americani nu e ceva normal, ca nu circula cu asa ceva pe autostrada, masina aia se rastoarna la 130 din frecarea cu aerul :) E masina de spectacol si cam atat.

#8
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
[ https://i.pinimg.com/originals/65/0d/6f/650d6ff07b55a77c33511087b475a076.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
La ei e un alt soi de offroad, ii zice mudding, nu conteaza unde sunt axele, conteaza sa ai loc de anvelope mari. In plus e muult mai scump sa ii ridici garda la sol pe bune cu axe portale gen
[ https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/fit_1960x1102/public/cars-road-test/carousel/2015/04/Large%20Image_25.JPG?itok=ESL_m77y - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by SpeedDemon, 29 March 2018 - 21:10.


#9
Abbd

Abbd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 386
  • Înscris: 21.06.2017
Merci, băieți. Am intrebat din pura curiozitate. Găsisem pe net niște video-uri cu genul asta de mașini si ma gândeam cum e cu legea.

Am venit  cu un edit repede ca mao văzusem ceva si uitasem sa intreb.
Genul asta de masina, tot de la americani.. Cu ce categorie se conduce, având puntea dubla pe spate?

[ https://s7.postimg.org/sy37yveaf/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Abbd, 29 March 2018 - 21:21.


#10
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
In Romania cu C eventual CE, un F-350 poate remorca 10 tone si cara 3 tone in bena. F-350 are un pic peste 3.5 tone gol.

#11
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,502
  • Înscris: 13.06.2004
Pe Şos. Ştefan cel Mare, lângă fostul Cinema "Melodia" e garat un monster truck. Dar cred că e obiect static.

#12
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,169
  • Înscris: 21.08.2017

 Abbd, on 29 martie 2018 - 21:13, said:

Genul asta de masina, tot de la americani.. Cu ce categorie se conduce, având puntea dubla pe spate?

[ https://s7.postimg.org/sy37yveaf/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Oare am nevoie de ochelari? Eu nu vad decat o punte pe spate...

#13
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Americanii au asemenea de opțiuni pentru pickupuri HD . Astfel de mașini au și un sistem dedicat și foarte special de remorcare care seamănă cu sistemul de la TIR. În america este cerere pentru pickupuri care sa fie și "cap tractor" . Majoritatea producătorilor au asa ceva . Cauta pe youtube emisiunea Fast lane truck . Unul dintre producătorii emisiunii este de origine română.

#14
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008

 Onan_Barbaru, on 29 martie 2018 - 21:55, said:


Oare am nevoie de ochelari? Eu nu vad decat o punte pe spate...

Se refera la rotile jumelate, specifice masinilor facute sa care greutate mare.

#15
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,805
  • Înscris: 15.08.2014
Ca o completare,nu are importanta numarul de axe, roti jumelate, samd ci masa maxima admisa trecuta in talon
Sub 3500 kg cat B, ce e peste cat C.
@Initiator, tu ai permis de pui asemenea intrebari?Ca daca ai e grav.

#16
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Legal ai dreptate, dar practic nu se pun roti jumelate pe autovehicule care nu sint gindite pentru o anumita greutate.
La fel, conteaza numarul de axe, tu stii cel mai bine. Altminteri de ce ai anumite camioane cu doua punti pe fata? Nu ca sa nu depaseasca masa maxima admisa pe punte? E doar un artificiu legislativ...

#17
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017

 Abbd, on 29 martie 2018 - 20:08, said:


Ford F-350
Cel mai probabil nu ai vazut nici una in realitate.
Da-mi voie sa-ti spun ca este un fel de garsoniera pe roti - DA - e mare rau.
Are latimea peste 2 m iar lungimea peste 6 m.
Nu cred ca poti intra cu ea pe foarte multe strazi si stradute din Romania - nu conteaza orasul.
In plus, motoarele pe bezina sunt pe la 5.000 ~ 6.000 cmc iar cele diesel pe la 7.000 cmc
Iti dai seama cam ce taxe vei plati in Romania ?
Daca insisti sa iei o motorzare mai mica, cred ca cea mai mica este 4.000 cmc, ei bine - performantele ei sunt cam nule si daca te pune naiba sa-i incerci performantele off-road, vei avea o surpriza majora.

#18
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Ce drac de offroad sa faci cu autobuzul ala?
Ramine suspendat la primul dîmb.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate