Sfat Bmw 320 vs Audi
Last Updated: Apr 15 2018 12:34, Started by
Uricanezu
, Mar 28 2018 23:00
·
0
#19
Posted 30 March 2018 - 06:33
Am condus si conduc masini cu frana de mana clasica si cu electrica.Mie mi se pare mai practica cea clasica.
|
#20
Posted 30 March 2018 - 07:16
#21
Posted 30 March 2018 - 07:44
pai si motoarele si dinamica rutiera nu conteaza? Sau tu conduci frana electrica? da alt exemplu de tehnologie superioara la b8. Pana si Tiguanul 2009 sau Passat b7 are frana de parcare electrica, dar asta nu pe face masini mai bune. Banuiesc ca nu ai mers cu seria3 f30. Eu am mers des cu un B8 2.0 de 177 de cai de prin 2013 si e sub seria 3. Toate testele spun asta oricum.
|
#22
Posted 30 March 2018 - 08:13
Pai daca 1l in plus de ulei adaugat intre schimburi la Audi e un feature care-l face mai bun decat BMW la care n-am patit chestia asta niciodata,atunci e mai bun Haudi asta.Acum serios,nu sunt fan al nici unei marci din discutie,cum de altfel nu sunt fan al unei marci de masini anume,insa fiecare dintre cele doua vine cu atuuri unul fata de celalalt.Alegi ce ti se potriveste pana la urma.Nici una din cele doua nu sunt monumente de fiabilitate,asa ca nu se greseste cu nici una,mai ales la bugetul asta.Vor fi niste tarsuri care au avut la un moment dat in trecut perioada lor de glorie.Astazi,nu mai e cazul,fiind deja depasite din multe puncte de vedere.
Edited by dantt, 30 March 2018 - 08:16. |
#23
Posted 30 March 2018 - 08:58
cavaliere, on 30 martie 2018 - 07:44, said:
pai si motoarele si dinamica rutiera nu conteaza? Bmw E90 are suspensie multilink numai pe spate insa pe fata are McPherson ca la Polo ceea ce strica tinuta de drum. A4 e mult mai placut la condus, mai dinamic, mai sigur. Edited by Kroghy, 30 March 2018 - 08:59. |
#25
Posted 30 March 2018 - 10:17
B8-ul are rinuta de drum comparabila cu cea a e90-ului, dar totusi sub. Pur si simplu nu are rost sa comparati cu F30, nu are rost sa comparati o masina lansata in 2008 sau 2007 sfarsit cu una lansata in 2012.
In cazul de fata, avantaje: B8: - mai frumos in opinia mea - mai incapator - o idee mai confortabil, B8-ul este mult mai rigid decat un B7 sau B6. - interior mai calitativ - model mai nou lansat - mai silentios E90: - mai ieftin - motoaare mai fiabile (chiar daca sunt pb cu distributia) - cutii automate mai fiabile - motoare mai performante, trag liniar pana spre 5000rpm. - tinuta de drum un pic mai buna - servo ceva mai tare, in opinia mea mult mai buna, feeling mult mai bun - pozitie mai joasa de condus |
#26
Posted 30 March 2018 - 12:37
Cine vrea sa cumpere mai bine sa urce in ambele, sa mearga si apoi daca tot are dileme sa posteze intrebari. Un prieten tot se gandea la E90, w204 sau Audi a4.
Asa din citite si vazute era setat 80% pe BMW. Am fost la un garaj unde se vand si cand am urcat in el mi-a parut foarte incomod, nu am aer, nu-mi ajunge spatiu etc. Imi parea ca nu vad nimic inaintea masinii si asa am ramas cu o impresie cam proasta. In audi in schimb ma simteam mult mai bine si liber chiar daca nu-s diferente mari la dimensiuni. C-ul inca nu l-am testat. In concluzie nu vreau sa spun ca una e mai buna decat alta. Vreau sa spun ca una e cand citesti si te informezi si alta e cand urci in ea si o conduci. |
#27
Posted 30 March 2018 - 14:15
Personal as merge pe E90. Cred ca sunt șanse mari sa găsești unul cu distribuția schimbata. Însă singura situație în care as lua mașina din România ar fi sa o cumpar de la un cunoscut. Altfel nu as risca. Mai bine plătești puțin peste și iei o mașină corecta direct de la dealer din Germania.
Kroghy, înțeleg punctul tău de vedere. Nu vreau sa spun ca Audi/Vw sunt mașini proaste sau sub BMW etc. Într-un final nici măcar nu contează asta. Totul e subiectiv. Într-adevar, bordul la E90 nu are nimic special, iar frâna de mână e "old school". Pe de alta parte, iDrive e la ani lumina de sistemul de pe Audi, iar tracțiunea spate pentru unii poate fi un mare plus. Sunt persoane care pot sa treacă peste punctele inferioare enumerate de tine și o sa se bucure enorm la volan unui BMW indiferent de costul distribuției, de suspensia "slaba", de consum sau de costul de întreținere. Indicat este ca fiecare sa știe ce iti dorește de la o masina. P.S. Ai condus un seria 3? Dacă da, sunt sigur ca știi la ce ma refer. Edited by Friend310, 30 March 2018 - 14:16. |
#28
Posted 15 April 2018 - 12:13
cavaliere, on 28 martie 2018 - 23:25, said:
daca 3000 lei adica 650 euro reprezinta o problema de buget pt a face distributia la un BMW, mai bine nu il lua, decat sa il batjocoresti. O zic in ideea ca daca tu crezi ca cu 10 mii euro iei masina si nu ii mai schimbi nimic, e nasol. un set de amortizoare la E90 este vreo 400 euro. Placute, discuri, ceva brate, astea sunt consumabile la un nr de km/ ani. E90 lci este dpdv performante superior B8 ului. Daca apreciezi feelingul la volan si peformantele, e90 lci. Este inca o masina echilibrata, sasiu aproape perfect. Daca preferi spatiul mai mare, ia Audi a4. Oricum ambele vor avea minim 250 k km, deci de schimbat tot vei schimba maruntisuri. Iar piesele costa. ionut_ionut, on 29 martie 2018 - 20:57, said:
La un sh de 7-8 ani si trecut bine de 200k km poate pica orice, distributia este cea mai mja. |
|
#29
Posted 15 April 2018 - 12:34
max_01, on 15 aprilie 2018 - 12:13, said:
Un mare adevar care este total ignorat de marea majoritate a celor care doresc sa isi cumpere o masina.Cunosc persoane care fara sa ia in calcul ce zici tu, si-au cumparat Audi, BMW sau Mercedes, apoi au avut parte de necazuri tehnice si nevoia de inlocuire a unor piese ceea ce ia fript la buzunar si a urmat revanzarea lor. Daca la kilometrii indicati de tine nu a fost schimbata distributia, poate fi cea mare grava problema pe care poti sa o ai. De ce sa ne cacam pe noi, din toate e90-uri din Romania, marea majoritate sunt trecute bine de 300 400 k km si totusi merg foarte bine, desi cele mai multe au posesori care nu isi permit o intretinere ca la carte. Masinile sunt foarte bune, daca schimbi distributia, nu prea sunt probleme grave. Stiu un E90 lci din 2010 care are in prezent 340 de mii de km si in afara de distributie schimbata la 230 de mii ( care a fost schimbata tot la recomandarea mecanicilor binevoitor ca s-a constatat la demontare ca era in stare excelenta), brate fata si flanse amortizoare, amortizoare, racord flexibil, nu a fost schimbat nimic. E drept ca o conduce o persoana decenta, nu un putoi care ii da goneta crezand ca are Lamborghini diesel. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users