Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Sfat Bmw 320 vs Audi

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
Uricanezu

Uricanezu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 24.04.2011
Buna tuturor , sunt posesorul unui BMW 320d 2004 si m-am gandit sa imi fac un upgrade si anume , sa imi achizitionez o masina pana in 10.000 Euro

M-am gandit la 2 variante

1 Bmw 320 , 2010 - 2011
2 Audi A4 2010 - 2011 ?

as opta si pentru un a6 dece nu daca as avea mai multe cunostinte despre ele
Nelamumirea mea este , ce imi puteti spune despre ele ... din ce am citit pe forum bmw-urile au o problema la distributie si pe langa asta e si complicat de schimbat ca ar fi in spatele motorului ceea ce necesita mai multa mecanica si costuri bineteles , despre audi in schimb nu stiu prea multe de aia astept sa ma ajutati voi .

Momentan sunt pe disesel dar as trece cu placere pe benzina din mai multe motive
1: costuri mai putine la piesel - turbuna -egr -injectoare etc.
2: nu circul foarte mult in afara orasului nu merg des pe autostrazi mai mult localitati 50 - 100 - 150 km/zi

care ar fi mai costisitor de intrtinut si daca ar fi mai ok sa renunt la diesel si sa trec pe benzina ... ce avantaje are Bmw fata de audi sau invers ? sincer nu este o suma de risipit aiurea pentru mine si chiar mi-ar prinde bine niste sfaturi de la voi sa nu imi para rau mai tarziu

Multumesc anticipat si astept cu nerabdare parerile voastre.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Motoarele pe benzina de la Audi nu sunt bune (astea sub 2.0).

As alege B8 2.0TDI QUATTRO.

#3
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu vrei sa risipesti banii si totusi te uiti in directia gresita !

#4
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
daca 3000 lei adica 650 euro reprezinta o problema de buget pt a face distributia la un BMW, mai bine nu il lua, decat sa il batjocoresti. O zic in ideea ca daca tu crezi ca cu 10 mii euro iei masina si nu ii mai schimbi nimic, e nasol. un set de amortizoare la E90 este vreo 400 euro. Placute, discuri, ceva brate, astea sunt consumabile la un nr de km/ ani.  E90 lci este dpdv performante superior B8 ului. Daca apreciezi feelingul la volan si peformantele, e90 lci. Este inca o masina echilibrata, sasiu aproape perfect.  Daca preferi spatiul mai mare, ia Audi a4. Oricum ambele vor avea minim 250 k km, deci de schimbat tot vei schimba maruntisuri. Iar piesele costa.

#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
Votez cu Audi, am avut de facut alegerea de mai sus, am ales A4 2011 si sunt foarte multumit.
Masinile sunt grele si au motoare puternice asa ca un motor pe benzina consuma foarte mult. Recomandabil diesel.
Vorbind de motoare diesel, la BMW poate sa se strige distributia (sanse mari, undeva aproape de 50%), la Audi poate sa se strice pompa de inalte (sanse mici aprox. 5%).

Edited by Kroghy, 29 March 2018 - 05:34.


#6
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
s-au vandut 10 milioane de motoare n47 de BMW 2.0, daca sansa sa se strice distributia era 50% cum spui tu gresit, asta insemna 5 milioane de motoare, ceea ce e total fals, cazurile de distributii rupte fiind probabil cateva sute maxim. Altfel, mie personal mi se pare B8 ul mai trecut dpdv aspect decat un E90 lci. E chestie de gust, dar tehnic la nivel de an 2010 2011, e mai bun bmw ul.

#7
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003

 cavaliere, on 29 martie 2018 - 07:22, said:

s-au vandut 10 milioane de motoare n47 de BMW 2.0, daca sansa sa se strice distributia era 50% cum spui tu gresit,
S-au vandut 10 milioane motoare noi, nu SH. Aici e vorba de o masina de 7-8 ani. Poate Kroghy sa aibe dreptate, dar cum nu exista vreo dovada, acceptam cu scepticism aceasta informatie.

#8
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Poate 100 cazuri pe forumul BMW din Ro,fara cei care au schimbat preventiv...

Distribuita e ultima problema,va trebui schimbata si la Audi si la Bmw,diferenta de 500 E dar Bmw e mai ieftin si ai motiv de negociat daca nu a fost schimbata.

#9
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
La masini noi, clar nu e 50%. Dar la masini second si mai ales la peste 200 mii, sunt foarte multe BMW cu probleme la distributie.
Cele mai multe pagini de facebook despre BMW sunt monopolizate de distributii inlocuite.
Doar un exemplu: https://www.facebook...ceBucurestiBMW/
Si un citat din postarile lor: "Cele 3 distribuții zilnice" adica numai ei schimba zilnic 3 distributii... clienti pe banda rulanta.
Alta pagina, acelasi lucru, 80% din postari sunt despre distributie: https://www.facebook...Zt7IqR6OZCJG22Q
Asta nu inseamna ca e o masina rea, de evitat, daca merge atunci e ok, primul lucru e sa-i schimbi distributia (mai adaugi din start 700-1000 euro la pretul masiniii) si apoi te bucuri de masina care-ti place.
Si la Audi schimbi distributia (recomandat) dar costul e la jumatate pt. ca 1. e curea (la BMW e lant) si 2. e mai simplu (la BMW se da motorul jos).

Edited by Kroghy, 29 March 2018 - 08:37.


#10
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Eu zic sa mergi cu ambele masini si vezi care iti place mai mult.

Eu am avut Audi si am vrut o schimbare si am trecut la E90 :)

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Audi fara quattro nu e audi... Posted Image  Viitoarea as vrea sa fie quattro.

#12
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Kroghy, on 29 martie 2018 - 08:33, said:

La masini noi, clar nu e 50%. Dar la masini second si mai ales la peste 200 mii, sunt foarte multe BMW cu probleme la distributie.
Cele mai multe pagini de facebook despre BMW sunt monopolizate de distributii inlocuite.
Doar un exemplu: https://www.facebook...ceBucurestiBMW/
Si un citat din postarile lor: "Cele 3 distribuții zilnice" adica numai ei schimba zilnic 3 distributii... clienti pe banda rulanta.
Alta pagina, acelasi lucru, 80% din postari sunt despre distributie: https://www.facebook...Zt7IqR6OZCJG22Q
Asta nu inseamna ca e o masina rea, de evitat, daca merge atunci e ok, primul lucru e sa-i schimbi distributia (mai adaugi din start 700-1000 euro la pretul masiniii) si apoi te bucuri de masina care-ti place.
Si la Audi schimbi distributia (recomandat) dar costul e la jumatate pt. ca 1. e curea (la BMW e lant) si 2. e mai simplu (la BMW se da motorul jos).

Pai aia schimba 3 distributii pe zi pentru ca a fost mana de aur fobia asta printre posesorii de n47. Cum te duci la service, pac dom'le mai bine schimbati distributia ca uite cum se strica. Voi generalizati din informatiile de pe facebook si niste postari ale servisurilor care fac buni din distributia asta bau bau. DAr ce zic eu este ca din milioanele alea de n47 sh care circula bine mersi, probabil au 1% schimbata distributia si asta mai ales la noi in Romanistan, unde poporul pune botul mai usor.
Oricum, pt 500 euro in plus cand o fi la bmw schimbul, nu ar trebui sa fie criteriu de alegere a masinii. Daca este, atunci va fi probabil batjocorita oricum cu intretinere precara.

#13
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 cavaliere, on 29 martie 2018 - 18:44, said:


Pai aia schimba 3 distributii pe zi pentru ca a fost mana de aur fobia asta printre posesorii de n47. Cum te duci la service, pac dom'le mai bine schimbati distributia ca uite cum se strica. Voi generalizati din informatiile de pe facebook si niste postari ale servisurilor care fac buni din distributia asta bau bau. DAr ce zic eu este ca din milioanele alea de n47 sh care circula bine mersi, probabil au 1% schimbata distributia si asta mai ales la noi in Romanistan, unde poporul pune botul mai usor.
Oricum, pt 500 euro in plus cand o fi la BMW schimbul, nu ar trebui sa fie criteriu de alegere a masinii. Daca este, atunci va fi probabil batjocorita oricum cu intretinere precara.


+1.

La mai toate service-urile dedicate de cartier, service-uri care se cred un fel de reprezentanta, indiferent daca are sau nu masina probleme ei o arunca pe asta cu distributa. Efficient Service (bd Timisoara), cerea acum 2-3 ani 9000ron, pana a inceput sa il injure lumea pe forum. Cu Bimmer este ac poveste, numai ca astia sunt mai ieftini.

La 10k euro daca vrei masina in care sa nu bagi bani, cauta una noua sau aproape noua. La un sh de 7-8 ani si trecut bine de 200k km poate pica orice, distributia este cea mai mica grija.

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
Corect numai ca de 10 mii daca vrei masina noua iei ceva slab ca calitate, clasa, dotari, putere, stabilitate, placere a condusului.
Cu 10 mii daca esti dispus sa risti si apoi inevitabil sa mai bagi ceva bani in reparatii poti cumpara o masina de 4-5 care a costat 40 mii euro si care oferta lucruri pe care o masina noua de 10 mii euro nu le va oferi niciodata. Nici macar una de 20 mii de noua nu se apropie de calitate si placerea condusului oferita de una de 10 mii second.

Edited by Kroghy, 29 March 2018 - 21:04.


#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Cand inlocuirea unei distributii ti se pare scumpa clar nu ai ce cauta intr-o masina de 40k euro cumparata la sfert de pret.

#16
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006

 ionut_ionut, on 29 martie 2018 - 21:16, said:

Cand inlocuirea unei distributii ti se pare scumpa clar nu ai ce cauta intr-o masina de 40k euro cumparata la sfert de pret.
Asa este, mai ales ca la ambele e recomandata schimbarea distributie. Insa pe langa pretul la jumatate la Audi mai este si faptul ca orice service stie sa schimbe o distributie de motor VW cu motorul pe masina in timp ce nu multi se baga la dat jos motorul de BMW.
Apoi mai vine si partea mecanica care la BMW e cu o generatie in urma, vezi seria 3 care inca era cu frana mecanica in timp ce A4 trecuse de mult la frana de mana electrica. BMW are un sistem foarte primitiv de frana de mana cu tambur dublat de un sistem de franare pe disc in timp ce Audi are frana de mana pe disc fara complicatii inutile.

Edited by Kroghy, 29 March 2018 - 21:27.


#17
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Kroghy, on 29 martie 2018 - 21:25, said:

Asa este, mai ales ca la ambele e recomandata schimbarea distributie. Insa pe langa pretul la jumatate la Audi mai este si faptul ca orice service stie sa schimbe o distributie de motor VW cu motorul pe masina in timp ce nu multi se baga la dat jos motorul de BMW.
Apoi mai vine si partea mecanica care la BMW e cu o generatie in urma, vezi seria 3 care inca era cu frana mecanica in timp ce A4 trecuse de mult la frana de mana electrica. BMW are un sistem foarte primitiv de frana de mana cu tambur dublat de un sistem de franare pe disc in timp ce Audi are frana de mana pe disc fara complicatii inutile.

Pai si care e partea mecanica la care e Bmw in urma la f30?:)))) Frana de parcare electrica face un b8 mai bun? Sincer f30 este mecanic peste a4 b8 din orice pozitie sa fim seriosi. Motorizare, sasiu. Unde sta mai bine Audi as zice ca e partea de finisaje.
Dar si la Bmw daca iei un m pack cu niste trimuri brushed allu fine, navigatia mare nbt, hud, volanul m in 3 spite eu zic ca e ok.
Sasiul de f30 este cel mai bun din clasa la anii aia. C-ul w205 a mai dres-o si cu noul a4, dar vorbim de a4 2016.
Si sincer sa fiu, pe mine nu m-ar deranja frana de mana mecanica, pentru ca oricum nu ai cnad sa o folosesti. Cand opresti masina, orice Bmw modern care are cutie Zf trece in P, nu ai nevoie sa tragi frana de mana.

#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
Frana de mana mecanica e de pe vremea dinozaurilor. Ceasurile de bord parca sunt de la Dacia 1310. Apropos, si la cutia de viteze automata e foarte indicat sa tragi frana de mana cand parchezi in panta. Din pacate si frana de mana dar si cea prin cutia de viteze tot pe rotile din spate actioneaza in timp de la Audi frana de mana blocheaza rotile spate iar cutia de viteze blocheaza rotile fata, deci mult mai stabil atunci cand parchezi in panta si pe jos e zapada, gheata, polei, etc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate