Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema piaggio ciao
Last Updated: Apr 01 2018 11:33, Started by
AlexMaster22
, Mar 28 2018 13:23
·
0
#1
Posted 28 March 2018 - 13:23
Salutare tuturor.Am si eu un piaggio ciao care inainte de iernat mergea la prima pedala.Mentionez la iernat a stat cu benzina in el.Dupa iernat schimb benzina cu amestec etc.Dau sa porneasca cu soc porneste il turez mentionez sta foarte prost daca nu il turezi moare scot socu moare asa face am curatat carburatoru da nimic ceva sfaturi?
|
#2
Posted 28 March 2018 - 13:32
Cum iernează scuterele ?
Transhumanța lor când se face ? Eu aș merge cu el la un mecanic... |
#3
Posted 28 March 2018 - 13:37
)))) in ghilimele ierneaza asta e ca nici taica miu,care e mecanic si nu reusim sa i dam de cap.
Edited by AlexMaster22, 28 March 2018 - 13:37. |
#4
Posted 28 March 2018 - 13:43
Dar de ce îi pui amestec direct? Am avut un Aprilia Habana de 50 și avea rezervor de ulei și își făcea el singur amestecul.
Uite ce zic ăștia Quote first and most importantly, you must have the muffler installed, otherwise the engine is running too lean and it will sieze up. second, an engine that will not idle can have several problems. air leak at the intake manifold cylinder base gasket leak head gasket leak decompression valve leak crank seal leak dirt in the carburator case half gasket leak leak at the exhaust to cylinder flange no muffler installed clutch shoe dragging the hard part is to determine which of these problems you have. i would start with the carb. go thru it and clean it. poke a fine piece of wire in every hole you can find in the carb body and all its parts. then i would start the engine up and spray carb cleaner around each of the gaskets i mentioned. you said that it will run with the choke closed, so that tells me that you have either a fuel problem, or and air leak. and not having the muffler installed causes a lot of air to flow through the engine. closing the choke allows more fuel to flow through the carb than air, and this compensates for the air that is leaking in somewhere else. how much compression does this engine have? it needs to have 120 lbs or higher, with the decompression valve closed, to run correctly. Edited by exceswater, 28 March 2018 - 13:43. |
#5
Posted 28 March 2018 - 13:48
Pai e ciao fara amestec nu merge adica direct in rezervor bagi amestecul eu asa stiu.
|
#6
Posted 28 March 2018 - 13:54
#7
Posted 28 March 2018 - 13:56
Corect. Care are rezervor de ulei pentru asta își face singur.
De verificat lista aia cu ce am dat. E de pe o discuție pentru modelul ăsta. |
#8
Posted 28 March 2018 - 14:34
Initiator, demonteaza carburatorul de pe mobra si scoate capacul din partea de jos, acolo o sa vezi niste piese de alama, material galben, jiclere, difuzor de dozaj, duza de dozaj, aia se poate schimba cu una mai mare daca vrei sa traga mai tare ''animalu'' le demontezi cu mare grija sa nu le indoi, strici filet, le agati frumos cu un fir de lita si le pui pe rand la facara de la aragaz, le tii pina isi schimba culoarea, nu mai mult si pe urma curatate frumos cu o periuta de sarma pe gaurelele alea finute poti baga un fir de lita pt a curata si pe interior.
Toata treaba asta se intampla din cauza benzinei in amestec cu ulei ce a stat o perioada indelungata fara sa fie folosita, se depune o mazga pe interiorul carburatorului astupand gaurelele de la piesele amintite mai sus, singurul remediu e ''aragazul'' |
#10
Posted 28 March 2018 - 14:41
la ce te referi? "aia se poate schimba cu una mai mare daca vrei sa traga mai tare ''animalu''"? mai greu de cap in fine.Tocmai acum am terminat de demontat carburatorul dar chiar ma ganndeam ca se fac mai departe imediat am sa ma apuc sa fac ce mi ai spus tu si revin cu raspuns mai pe seara
|
|
#11
Posted 28 March 2018 - 18:51
Revenind si cu raspunsul am facut tot ce mi ai zis @myshyk a mers am reglat si relantiul mentionez ca pe cric.L am dat jos de pe cric sa dau o tura sa vad cum merge.Socul era scos si deabea tragea.Am bagat socul si tragea de "rupea".Tot a facut si inca face ceva sfaturi?
|
#12
Posted 28 March 2018 - 19:19
Pai e normal. Socul lucreaza doar cu motorul rece, daca il tragi cu motorul cald, il ineci. Pe motor.
Relantiul sper ca l-ai reglat cu motorul la temperatura normala de functionare, altminteri vei avea probleme, o sa ceara reglat din nou. |
#13
Posted 28 March 2018 - 19:34
Pai motorul era cald dupa care i am scos socu si i am dat o tura da deabea tragea dupa ce i am bagat iara socu tragea bine.Maine am sa ma uit sa vad relantiu la cald nu prea am dat importanta da vad maine.Oricum si motorul e destul de lenes si o sa l schimb dar azi nici nu zici ca avea motor pe el.
|
#14
Posted 29 March 2018 - 04:44
#15
Posted 31 March 2018 - 13:51
Revin cu noutati )) Am luat piston nou,garnituri si cand am desfacut motoru sa vedem pistonul era invers )))))) In fine am pus pistonul tot tot tot am pus motorul inca e in rodaj doar ca.. 1 la mana socul e invers adica cand il tragi e defapt soc si cand e bagat inauntru nu e soc.Am dat o tura de curte dupa cv relanti nu i am dat "blana" nici pe aproape doar ca la deal cand trebuia sa urc fara soc trebuia sa merg pe langa el ca sa urce daca ii bagam socu ma lua si pe mine.Ce drq ar mai putea fi?
|
|
#16
Posted 01 April 2018 - 11:33
Reglajul amestecului.
Iar socul este normal cum e, nu e invers. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users