Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...
 Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 

Buget 20 k , diesel cu automata , sau benzina dupa 2013

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#19
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

View Postfigo1988, on 27 martie 2018 - 17:56, said:

Daca vrei sa primesti aceleasi dotari (pe hartie), automat vei plati mai mult la Audi/BMW/Mercedes si mai putin la Ford, Mazda, Honda etc. Masini cu dotarile pe care le-ai pus tu acolo gasesti la toti, trebuie sa te decizi daca vrei premium sau nu, pe urma se poate intra in detalii. In situatia expusa de tine gasesti fara probleme si diesel si benzina (2.0 turbo) de la toti producatorii premium, cam asta ar fi sfatul meu. Seria 3, c-class sau A4. Eventual, daca nu ai nevoie de spatiul oferit de clasa medie, poti trece un pas mai jos (A3, seria 1 si A-class).


C-class e cam batranesc  dar nu am auzit de prea multe probleme .  Seria 3  nu are autohold pe diesel si i mari probleme pe motoarele pe benzina  de 2l ( 6500  lei schimb distributie care te lasa cand vrea ea mai ceva decat pe motoarele diesel )  . A4  are probleme cu multitronic /S tronic   , iar pe manuala  cu benzina trebuie sa-mi iau si bidoanele de ulei dupa mine , nu au remediat problema decat dupa 2015 .   De asta caut ceva fiabil  si nu ma axez pe premium.  Singurul din toate astea ar fi un C-class pe benzina , dar nu ma impac deloc cu interiorul ala de acum 850 ani.

#20
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
Pana la urma decat sa ai reparatii scumpe, mai bine un interior cu care nu te impaci. Si-apoi, merturile au o tinuta de drum impecabila.

#21
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Iti face prea multe probleme, incearca sa cauti un sh cu garantie sau un sh la care poti sa ii extinzi garamtia sau masina noua.

#22
liviu_s

liviu_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 22.01.2004
https://www.daswelta...tail/1019002627

https://www.daswelta...tail/1019002614

https://www.daswelta...bundesland=cluj

Edited by liviu_s, 27 March 2018 - 19:44.


#23
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008

View Postct10dre, on 27 martie 2018 - 18:40, said:




C-class e cam batranesc  dar nu am auzit de prea multe probleme .  Seria 3  nu are autohold pe diesel si i mari probleme pe motoarele pe benzina  de 2l ( 6500  lei schimb distributie care te lasa cand vrea ea mai ceva decat pe motoarele diesel )  . A4  are probleme cu multitronic /S tronic   , iar pe manuala  cu benzina trebuie sa-mi iau si bidoanele de ulei dupa mine , nu au remediat problema decat dupa 2015 .   De asta caut ceva fiabil  si nu ma axez pe premium.  Singurul din toate astea ar fi un C-class pe benzina , dar nu ma impac deloc cu interiorul ala de acum 850 ani.
Stai linistit ca la Audi 2.0 TDI cu DSG 150 cp,mi s-a aprins becul la ulei la 11.300 km parcursi,masina fiind luata noua,anul trecut.Asa ca,tot tre sa pui ulei la VW.La BMW n-am avut problema asta intre schimburi.

#24
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

View Postionut_ionut, on 27 martie 2018 - 19:02, said:

Iti face prea multe probleme, incearca sa cauti un sh cu garantie sau un sh la care poti sa ii extinzi garamtia sau masina noua.
Ca bine zici , asa scap si de eventualele neplaceri ..

View PostElenistic, on 27 martie 2018 - 18:43, said:

Pana la urma decat sa ai reparatii scumpe, mai bine un interior cu care nu te impaci. Si-apoi, merturile au o tinuta de drum impecabila.

Ai dreptate , mai ramane sa vad daca gasesc una ok .  C200 sau C250 cu kit Amg ar da bine .

View Postliviu_s, on 27 martie 2018 - 19:27, said:


Ms , pasatul Cc arata binisor dar am auzit chestii destul de naspa de daswelt..

View Postdantt, on 27 martie 2018 - 20:55, said:

Stai linistit ca la Audi 2.0 TDI cu DSG 150 cp,mi s-a aprins becul la ulei la 11.300 km parcursi,masina fiind luata noua,anul trecut.Asa ca,tot tre sa pui ulei la VW.La BMW n-am avut problema asta intre schimburi.

Ma gandeam ca pana acum au reparat problema , se pare ca asa sunt motoarele lor . Acum depinde si cat..daca e 1l sau 500 ml la 10-15 mii km nu e un capat de tara . Din ce stiu pe benzinare tt crestea pana cand trebuia refacut motorul.

#25
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Am bagat un litru.Nu mai mult de atat,insa dpmdv e deranjant;mai ales ca era o vreme oribila afara si mai e si masina premium.De ce la altii nu e o problema asta indiferent de regimul de conducere,nu stiu.Da, n-ar fi un capat de tara daca ar costa mai putin masina.

#26
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007
Passat B6 nou 2.0 TDI CR nu a consumat un gram de ulei pana la 236k. A avut alte bube.

#27
Friend310

Friend310

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 18.03.2018
Salutare. Cel mai bine e sa incerci sa conduci fiecare model care te intereseaza. Din sfaturile de pe internet e foarte greu sa iti faci o idee.

Personal, eu as lua in considerare un VW CC cat mai nou si cat mai putin rulat, luat de la dealer din Germania. Gasesti o masina foarte bine dotata si cu motorul de 2.0 TDI cu 177 CP, 4Motion sub 20.000 Euro.

https://suchen.mobil...action=parkItem

https://suchen.mobil...action=parkItem

Edited by Friend310, 28 March 2018 - 08:53.


#28
liviu_s

liviu_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 22.01.2004

View Postct10dre, on 27 martie 2018 - 23:29, said:


Ms , pasatul Cc arata binisor dar am auzit chestii destul de naspa de daswelt..


Am cumparat de la ei (weltauto autoworld cluj) anul trecut un Tiguan, sunt ok. Chiar neasteptat de ok. Cu o verificare vin inainte nu risti. In general ei iau masini din Germania de la dealeri si le aduc pe platforma, cel putin asa mi-a spus agentul de vanzari de la care am luat masina.
Daca nu ai alte optiuni, merita sa incerci.

#29
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Cea mai buna optiune e sa ma duc in Germania , dar sunt cam comod. Pana la urma probabil o s-o fac ,  la  noi am dat doar peste masini impecabile doar putin accidentate :)   Probabil ca virgula conteaza si angajatii , de plangeri am auzit de cei de la Bucuresti  ,  de cei de la Bacau de exemplu am citit numai lucruri bune.

#30
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
la noi e plin de masini de la licitatii, nu inteleg cum gasiti voi numai accidentate. Si intre noi fie vorba, masinile de pe cotw, alcopa sunt cu istoric si fara daune. Unde are dauna, scrie si se pot si verifica usor.
  Doi la mana, cu 20 k euro nu cred ca gasesti c klass cu pachet amg sub 100 k km. Adica sigur nu exista.
Trei, eu ti-as recomanda un seria 3 f30, o masina foarte buna fara hibe majore. Dieselul e consacrat si cam cel mai bun din gama la cilindreea lui.  Cu 20 k poti gasi un 320 d cu dotari decente, evident fara mofturi ca pachet m, distronic, head up display, alea sar mult pretul de regula.
  Diferenta intre premium si nepremium nu o fac doar dotarile. Dar e fara sens sa pornim polemica si trolleala care sa dea apa la moara unora.

#31
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Nu ma interesează cine știe ce dotări, xenon, scaune confortabile cu încălzire, Alcantara sau textil  , audio bun, Navi, doar ce e legat de confort și utilitate.  Pana la urma mai caut și un  F30, la cât o s-o țin nu o sa fac febra musculara fără autohold.

#32
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Pt F30: scaune sport incalzite (adica cele cu sezut extensibil), navi mare, dublu climatronic, xenon, EDC.

Mareste un pic bugetul si cauta un C W205 sau A4 B9. Ambele sunt modele mai noi. Intre W205 si F30 este diferenta destul de mare.

#33
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
W205 e foarte mișto, dar cam sare de buget, nu ca ar fi o problema dar la peste 20k întru deja în alta gama gen x3.  O sa ma uit totusi poate găsesc ceva. Edc din câte știu vine pe suspensia m adaptive, cam greu de găsit. Scaunele sport la f30 sunt obligatorii, cele standard sunt cam aiurea. Ma mai uit sa aibă și Hi-fi sau Harman kardon. Navi mare e nice to have, dar ma pot mulțumi și cu cea standard.

Găsisem un F30 in Ro, dar e rulata in București ceea ce ma pune pe gânduri cu privire la uzura.

Edited by ct10dre, 02 April 2018 - 11:21.


#34
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Văzut 2 f30, primul luat din Germania, fără vibrații notabile în interior dar cu un sunet de fasait la distribuție. Vânzătorul se jura ca nu a avut accident dar aripile nu se pupau cum trebuie cu capota și bara. În compartimentul motor multe erau ruginite /oxidate. Tind sa cred ca a fost revopsita integral, vopseaua având un efect de coaja de portocala.

Al 2lea era luat din Ro și utilizat în buc, vopsite bările și o aripa. Fără zgomot la distribuție dar fluierat de turbina. Se simțeau vibrații măricele în scaune, semn ca tampoanele erau uzate. Mersul în București se vede pe orice masina, cea din Germania mi s-a părut în stare mai buna la elementele motorului,exceptând distribuția care e problema generala la motoarele astea. Amândouă aveau 88 mii km.

#35
m4gicm

m4gicm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 443
  • Înscris: 30.10.2010

View Postmariovrs, on 27 martie 2018 - 17:27, said:

20.000 masina SH care daca n-ai noroc....te vede al de sus..

Cu 21-22 de mii cumperi Octavia NOUA, cu dsg, faruri,triple led,navi,scaune incalzite, asistenta la pietoni,senzor ploaie,lumina, pilot adaptiv,etc. Motor 2.0 tdi 150 cai.
Ia baga aici o oferta concreta la asa ceva... Sau mai bine uite-te matale la preturile variantelor STANDARD (la diesel). Apoi adauga acele optionale si zi-ne pretul final. Ala corect.

[ https://s31.postimg.org/8uwe3rlm3/skoda.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by m4gicm, 07 April 2018 - 12:15.


#36
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Vezi ca Octaviile alea au suspensii ca la Logan (adica fara independenta spate). Pentru independenta pe spate iti trebuie minimum 180 CP. Dpmdv daca vrei fiabilitate uita de germane. Eu ti-as recomanda o Mazda diesel cu motorul de 2.2 (gasesti sigur in 20k euro) sau un Subaru benzinar (dar asta consuma). Daca tot vrei germana premium alege Mercedes.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate