Buget 20 k , diesel cu automata , sau benzina dupa 2013
Last Updated: May 09 2018 09:39, Started by
ct10dre
, Mar 27 2018 15:26
·
0
#19
Posted 27 March 2018 - 18:40
figo1988, on 27 martie 2018 - 17:56, said:
Daca vrei sa primesti aceleasi dotari (pe hartie), automat vei plati mai mult la Audi/BMW/Mercedes si mai putin la Ford, Mazda, Honda etc. Masini cu dotarile pe care le-ai pus tu acolo gasesti la toti, trebuie sa te decizi daca vrei premium sau nu, pe urma se poate intra in detalii. In situatia expusa de tine gasesti fara probleme si diesel si benzina (2.0 turbo) de la toti producatorii premium, cam asta ar fi sfatul meu. Seria 3, c-class sau A4. Eventual, daca nu ai nevoie de spatiul oferit de clasa medie, poti trece un pas mai jos (A3, seria 1 si A-class). C-class e cam batranesc dar nu am auzit de prea multe probleme . Seria 3 nu are autohold pe diesel si i mari probleme pe motoarele pe benzina de 2l ( 6500 lei schimb distributie care te lasa cand vrea ea mai ceva decat pe motoarele diesel ) . A4 are probleme cu multitronic /S tronic , iar pe manuala cu benzina trebuie sa-mi iau si bidoanele de ulei dupa mine , nu au remediat problema decat dupa 2015 . De asta caut ceva fiabil si nu ma axez pe premium. Singurul din toate astea ar fi un C-class pe benzina , dar nu ma impac deloc cu interiorul ala de acum 850 ani. |
#20
Posted 27 March 2018 - 18:43
Pana la urma decat sa ai reparatii scumpe, mai bine un interior cu care nu te impaci. Si-apoi, merturile au o tinuta de drum impecabila.
|
#21
Posted 27 March 2018 - 19:02
Iti face prea multe probleme, incearca sa cauti un sh cu garantie sau un sh la care poti sa ii extinzi garamtia sau masina noua.
|
#22
Posted 27 March 2018 - 19:27
https://www.daswelta...tail/1019002627
https://www.daswelta...tail/1019002614 https://www.daswelta...bundesland=cluj Edited by liviu_s, 27 March 2018 - 19:44. |
#23
Posted 27 March 2018 - 20:55
ct10dre, on 27 martie 2018 - 18:40, said: C-class e cam batranesc dar nu am auzit de prea multe probleme . Seria 3 nu are autohold pe diesel si i mari probleme pe motoarele pe benzina de 2l ( 6500 lei schimb distributie care te lasa cand vrea ea mai ceva decat pe motoarele diesel ) . A4 are probleme cu multitronic /S tronic , iar pe manuala cu benzina trebuie sa-mi iau si bidoanele de ulei dupa mine , nu au remediat problema decat dupa 2015 . De asta caut ceva fiabil si nu ma axez pe premium. Singurul din toate astea ar fi un C-class pe benzina , dar nu ma impac deloc cu interiorul ala de acum 850 ani. |
#24
Posted 27 March 2018 - 23:29
ionut_ionut, on 27 martie 2018 - 19:02, said:
Iti face prea multe probleme, incearca sa cauti un sh cu garantie sau un sh la care poti sa ii extinzi garamtia sau masina noua. Elenistic, on 27 martie 2018 - 18:43, said:
Pana la urma decat sa ai reparatii scumpe, mai bine un interior cu care nu te impaci. Si-apoi, merturile au o tinuta de drum impecabila. Ai dreptate , mai ramane sa vad daca gasesc una ok . C200 sau C250 cu kit Amg ar da bine . liviu_s, on 27 martie 2018 - 19:27, said: Ms , pasatul Cc arata binisor dar am auzit chestii destul de naspa de daswelt.. dantt, on 27 martie 2018 - 20:55, said: Ma gandeam ca pana acum au reparat problema , se pare ca asa sunt motoarele lor . Acum depinde si cat..daca e 1l sau 500 ml la 10-15 mii km nu e un capat de tara . Din ce stiu pe benzinare tt crestea pana cand trebuia refacut motorul. |
#25
Posted 28 March 2018 - 06:50
Am bagat un litru.Nu mai mult de atat,insa dpmdv e deranjant;mai ales ca era o vreme oribila afara si mai e si masina premium.De ce la altii nu e o problema asta indiferent de regimul de conducere,nu stiu.Da, n-ar fi un capat de tara daca ar costa mai putin masina.
|
#26
Posted 28 March 2018 - 08:21
Passat B6 nou 2.0 TDI CR nu a consumat un gram de ulei pana la 236k. A avut alte bube.
|
#27
Posted 28 March 2018 - 08:46
Salutare. Cel mai bine e sa incerci sa conduci fiecare model care te intereseaza. Din sfaturile de pe internet e foarte greu sa iti faci o idee.
Personal, eu as lua in considerare un VW CC cat mai nou si cat mai putin rulat, luat de la dealer din Germania. Gasesti o masina foarte bine dotata si cu motorul de 2.0 TDI cu 177 CP, 4Motion sub 20.000 Euro. https://suchen.mobil...action=parkItem https://suchen.mobil...action=parkItem Edited by Friend310, 28 March 2018 - 08:53. |
#28
Posted 28 March 2018 - 14:51
ct10dre, on 27 martie 2018 - 23:29, said: Ms , pasatul Cc arata binisor dar am auzit chestii destul de naspa de daswelt.. Am cumparat de la ei (weltauto autoworld cluj) anul trecut un Tiguan, sunt ok. Chiar neasteptat de ok. Cu o verificare vin inainte nu risti. In general ei iau masini din Germania de la dealeri si le aduc pe platforma, cel putin asa mi-a spus agentul de vanzari de la care am luat masina. Daca nu ai alte optiuni, merita sa incerci. |
|
#29
Posted 28 March 2018 - 22:10
Cea mai buna optiune e sa ma duc in Germania , dar sunt cam comod. Pana la urma probabil o s-o fac , la noi am dat doar peste masini impecabile doar putin accidentate Probabil ca virgula conteaza si angajatii , de plangeri am auzit de cei de la Bucuresti , de cei de la Bacau de exemplu am citit numai lucruri bune.
|
#30
Posted 28 March 2018 - 23:38
la noi e plin de masini de la licitatii, nu inteleg cum gasiti voi numai accidentate. Si intre noi fie vorba, masinile de pe cotw, alcopa sunt cu istoric si fara daune. Unde are dauna, scrie si se pot si verifica usor.
Doi la mana, cu 20 k euro nu cred ca gasesti c klass cu pachet amg sub 100 k km. Adica sigur nu exista. Trei, eu ti-as recomanda un seria 3 f30, o masina foarte buna fara hibe majore. Dieselul e consacrat si cam cel mai bun din gama la cilindreea lui. Cu 20 k poti gasi un 320 d cu dotari decente, evident fara mofturi ca pachet m, distronic, head up display, alea sar mult pretul de regula. Diferenta intre premium si nepremium nu o fac doar dotarile. Dar e fara sens sa pornim polemica si trolleala care sa dea apa la moara unora. |
#31
Posted 29 March 2018 - 16:10
Nu ma interesează cine știe ce dotări, xenon, scaune confortabile cu încălzire, Alcantara sau textil , audio bun, Navi, doar ce e legat de confort și utilitate. Pana la urma mai caut și un F30, la cât o s-o țin nu o sa fac febra musculara fără autohold.
|
#32
Posted 29 March 2018 - 20:44
Pt F30: scaune sport incalzite (adica cele cu sezut extensibil), navi mare, dublu climatronic, xenon, EDC.
Mareste un pic bugetul si cauta un C W205 sau A4 B9. Ambele sunt modele mai noi. Intre W205 si F30 este diferenta destul de mare. |
#33
Posted 02 April 2018 - 11:20
W205 e foarte mișto, dar cam sare de buget, nu ca ar fi o problema dar la peste 20k întru deja în alta gama gen x3. O sa ma uit totusi poate găsesc ceva. Edc din câte știu vine pe suspensia m adaptive, cam greu de găsit. Scaunele sport la f30 sunt obligatorii, cele standard sunt cam aiurea. Ma mai uit sa aibă și Hi-fi sau Harman kardon. Navi mare e nice to have, dar ma pot mulțumi și cu cea standard.
Găsisem un F30 in Ro, dar e rulata in București ceea ce ma pune pe gânduri cu privire la uzura. Edited by ct10dre, 02 April 2018 - 11:21. |
|
#34
Posted 06 April 2018 - 09:37
Văzut 2 f30, primul luat din Germania, fără vibrații notabile în interior dar cu un sunet de fasait la distribuție. Vânzătorul se jura ca nu a avut accident dar aripile nu se pupau cum trebuie cu capota și bara. În compartimentul motor multe erau ruginite /oxidate. Tind sa cred ca a fost revopsita integral, vopseaua având un efect de coaja de portocala.
Al 2lea era luat din Ro și utilizat în buc, vopsite bările și o aripa. Fără zgomot la distribuție dar fluierat de turbina. Se simțeau vibrații măricele în scaune, semn ca tampoanele erau uzate. Mersul în București se vede pe orice masina, cea din Germania mi s-a părut în stare mai buna la elementele motorului,exceptând distribuția care e problema generala la motoarele astea. Amândouă aveau 88 mii km. |
#35
Posted 07 April 2018 - 12:14
mariovrs, on 27 martie 2018 - 17:27, said:
20.000 masina SH care daca n-ai noroc....te vede al de sus.. Cu 21-22 de mii cumperi Octavia NOUA, cu dsg, faruri,triple led,navi,scaune incalzite, asistenta la pietoni,senzor ploaie,lumina, pilot adaptiv,etc. Motor 2.0 tdi 150 cai. [ https://s31.postimg.org/8uwe3rlm3/skoda.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by m4gicm, 07 April 2018 - 12:15. |
#36
Posted 07 April 2018 - 21:36
Vezi ca Octaviile alea au suspensii ca la Logan (adica fara independenta spate). Pentru independenta pe spate iti trebuie minimum 180 CP. Dpmdv daca vrei fiabilitate uita de germane. Eu ti-as recomanda o Mazda diesel cu motorul de 2.2 (gasesti sigur in 20k euro) sau un Subaru benzinar (dar asta consuma). Daca tot vrei germana premium alege Mercedes.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users