Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Uber nu mai are voie să facă teste cu mașini autonome în Arizona

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#37
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Uber a facut settlement cu familia victimei. De ce ?! Sa raspunda fani Uber care se jura ca accidentul nu putea fi evitat.

#38
romangx

romangx

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 962
  • Înscris: 14.02.2018
Pentru ca era un money grab.
Settlement nu inseamna niciodata acceptarea vinei, ci ca nu ai chef sa cheltui ani si bani pe ani de litigii aiurea cand stii ca omul nu incearca decat sa te sicaneze sa ii iasa si lui un banut nemuncit si nemeritat prin santaj.
Decat sa platesti echipe de avocati si investigatori timp de ani de zile cu milioane de dolari si in final sa ajungi la judecata unde cine boceste mai tare si e mai sarac castiga oricum, indiferent de fapte... mai bine arunci un covrig la nemancatii aia... e mai ieftin.
Asta e visul american... find a rich guy/company and blackmail him with a lawsuit. Pentru ca juriul e format din aceeasi oameni care viseaza ca in viitor vor obtine si ei niste banuti nemunciti si nemeritati, asa ca la verdict vor spune intotdeauna VINOVAT celui ce are mai multi bani.

Cam ca romanul care plateste parcangiul... il plateste sub amenintarea ca daca nu plateste se va trezi cu cheltuieli mai mari de la baietii care stau la santaj si amenintare.
Cam asa sta si cu procesele contra marilor companii...

#39
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postoverseas, on 29 martie 2018 - 15:08, said:

Uber a facut settlement cu familia victimei. De ce ?! Sa raspunda fani Uber care se jura ca accidentul nu putea fi evitat.
motivele sint diverse, si nu inseamna ceea ce vrei tu sa sugerezi neaparat.
Uita-te in spate, sint de parere ca accidentul putea fi evitat macar partial, insa vorbind strict de proceduri judiciare, un settlement poate avea loc din zeci de mii de motive.

Poate Uber considera pur si simplu ca e mai omenesc sa ii dea familiei o despagubire decat sa ii taraie prin tribunale ani de zile.

#40
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Imi dau lacrimile cand aud de Uber cu fata umana. Niste penali care si-au batut joc de faza de testare, dar cu inima mare cand vine vorba de settlement.

#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postoverseas, on 30 martie 2018 - 14:54, said:

Niste penali care si-au batut joc de faza de testare
au fost condamnati deja? numai dupa sint penali

View Postoverseas, on 30 martie 2018 - 14:54, said:

dar cu inima mare cand vine vorba de settlement.
de unde stii care a fost motivul pt settlement? ti-am dat doar un exemplu de motiv pt aceasta solutie.
mai sint si altele posibile, insa motivatia mentionata de mine era o extrema ca sa iti dea de gandit, pt ca tu pare ca ti-ai format deja o parere, desi nu cunosti detaliile

#42
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Tesla asta arata inspaimantator dupa accidentul din 23 martie... cum naiba cica a avut soferul 5 secunde sa reactioneze dar masina nu a franat?

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Tr-oF7J0cBw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#43
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
http://adevarul.ro/l...d2ff/index.html

#44
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Cat de disperat poti fi sa faci offtopic si flame si sa-l repeti dupa jumatate de ora daca vezi ca nu te baga nimeni in seama

#45
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postunbrutus, on 01 aprilie 2018 - 17:40, said:

Aici nu e vorba de o masina autonoma ci de un pilot automat care chiar daca in denumire scrie automat nu inseamna ca este 100% independent de sofer (unii uita acest aspect !!).

Legat de masinile automate o spun si o repet, nu conteaza ca e zii sau noapte (chiar cu luminile stinse, are senzorii care nu ar trebuii sa tina cont de lumina), normal ar fii ca acestea sa prevada orice accident cat timp sant in miscare si sa-l evite sau macar sa ii minimizeze consecintele (frana in cel mai scurt timp). Singurul caz cand nu prea are ce face (cu exceptia intariri centurilor, activare avarile si taierea combustibilului) este atunci cand fie te loveste cineva din spate si in fata ai alte masini/ obstacole (nu poate acelera), fie sta pe loc si da cineva cu spatele, la fel obstacol in spate... In rest o masina autonoma ar trebuii sa se descurce, altfel nu este ok.

Edited by fotbal5, 02 April 2018 - 10:19.


#46
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postfotbal5, on 02 aprilie 2018 - 10:12, said:


Aici nu e vorba de o masina autonoma ci de un pilot automat care chiar daca in denumire scrie automat nu inseamna ca este 100% independent de sofer (unii uita acest aspect !!).

Legat de masinile automate o spun si o repet, nu conteaza ca e zii sau noapte (chiar cu luminile stinse, are senzorii care nu ar trebuii sa tina cont de lumina), normal ar fii ca acestea sa prevada orice accident cat timp sant in miscare si sa-l evite sau macar sa ii minimizeze consecintele (frana in cel mai scurt timp). Singurul caz cand nu prea are ce face (cu exceptia intariri centurilor, activare avarile si taierea combustibilului) este atunci cand fie te loveste cineva din spate si in fata ai alte masini (nu poate acelera) fie sta pe loc si da cineva cu spatele ( la fel obstacol in spate... In rest o masina autonoma ar trebuii sa se descurce, altfel nu este ok.

La cat de agresiv a facut Tesla reclama si si.a postat filme cu pilotul automat in care soferul citeste ziarul, ce poti sa crezi cand vezi asa ceva?



#47
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfotbal5, on 02 aprilie 2018 - 10:12, said:

Aici nu e vorba de o masina autonoma ci de un pilot automat care chiar daca in denumire scrie automat nu inseamna ca este 100% independent de sofer (unii uita acest aspect !!).
au fost niste probleme cu modul in care a promovat Tesla pilotul asta.
a incercat sa il faca sa para autonom, pe urma a dat inapoi cand au aparut problemele... insa ai dreptate in principiu.

pt mine e de neinteles cum de nu a franat masina macar un pic, si in cazul uber si in cazul tesla. auzisem ceva ceva de cazul asta insa nu vazusem imaginile, nu a mai ramas nimic din masina aia... daca tot era activ, de ce naiba nu a franat un pic acolo, chiar daca frana 3 secunde, poate incetinea cat sa scape omu ala...

oricum sistemele astea cred ca vor incuraja pe multi sa foloseasca si mai mult telefonul in timp ce conduc...

View Postinuendo0, on 01 aprilie 2018 - 17:54, said:

Cat de disperat poti fi sa faci offtopic si flame si sa-l repeti dupa jumatate de ora daca vezi ca nu te baga nimeni in seama
e absolut exclus sa nu arunci cu venin la fiecare postare din ce vad...

#48
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,157
  • Înscris: 13.11.2017

View Postunbrutus, on 02 aprilie 2018 - 13:28, said:


pt mine e de neinteles cum de nu a franat masina macar un pic, si in cazul uber si in cazul Tesla. auzisem ceva ceva de cazul asta insa nu vazusem imaginile, nu a mai ramas nimic din masina aia... daca tot era activ, de ce naiba nu a franat un pic acolo, chiar daca frana 3 secunde, poate incetinea cat sa scape omu ala...


Cred că e prima oară când pot fi de acord cu tine. Dar nedumerirea mea este doar in cazul Tesla. In cazul Uber este cu totul altceva deoarece acolo se pare că senzorii nu au sesizat pericolul. In cazul Tesla a sesizat însă o anomalie pe drum și l-au avertizat pe șofer cu 6 secunde înainte. Chiar daca sa zicem că ăla era un sinucigaș care nu a vrut să ia în seamă semnalizările mașinii, întrebarea ta rămâne valabilă, de ce nu a încetinit măcar, deoarece știam că așa procedează un astfel de sistem dacă nu iei în considerare avertizările sale ?

#49
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Comunicat Toyota despre masinile autonome.

http://m.automarket....este-83787.html

#50
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Cred ca acel articol spune tot, eu as merge mai departe si nu as mai declara nici o masin a autonoma care nu este de nivelul 5. Nu de alta dar omul intelege ce vrea.
Gandindu-ma umpic la soferul care a murit in urma acidentului, ma gandesc si asa: daca omul dormea, in 5 secunde abia daca a reusit sa se trezeasca.
Pe de alta parte e clar ca daca masina nu a franat deloc e o problema acolo pe undeva...
Parerea mea este ca o masina autonoma 100% are nevoie de un radar activ care sa poata scana in timp real inclusiv gropile din carosabil la o distanta de 1km macar (pe langa restul de de senzori).

#51
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009
Nu s-ar putea implementa camere cu infrarosu pentru condus noaptea ?

#52
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Tesla e anchetata in 3 cazuri, si se pare ca si anchetatorii s-au saturat de atitudinea cu "mortu e de vina, ca noi am zis in manual ca Autopilotul nu e autopilot, se cheama asa, dar nu e asa dar daca ei nu au inteles, nu e vina noastra":

The Tesla Way: When Your Product Fails, Blame The Customer?
If something goes wrong, first look to blame your customer. That appears to be the latest nugget of intergalactic wisdom from Elon Musk.

https://www.forbes.c...y/#48966beb218e

Sean Kane, president of Safety Research & Strategies in Rehoboth, Mass., said Tesla has overstated Autopilot’s capabilities.
“You’ve got a company that is constantly looking to blame everybody else,” Kane said. “Technologies that are not fully autonomous should not be portrayed as such.”

What Tesla doesn’t seem to grasp is that explaining in a manual that a driver should never disengage from a semi-autonomous system simply isn’t enough. Especially when you’re calling it “Autopilot” and touting it as a the leading technology on the market.
As my fellow Forbes contributor Sam Abuelsamid tells me, Tesla has done its customers a disservice by claiming that Autopilot eventually will have full self-driving capability.
“Tesla needs to stop putting beta software for active safety systems into the hands of paying customers on public roads,” said Abuelsamid, who's a senior analyst with Navigant Research. “At best, the idea that Tesla customers have provided informed consent to participate in a public testing program is dubious. I don’t believe most of these customers are truly informed about what they are getting and testing.”

Edited by unbrutus, 12 April 2018 - 21:49.


#53
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Autopilotul a considerat ca nu e problema si nu a oprit, desi a detectat pietonul.

http://m.automarket....asca-84353.html

"Mașina autonomă Uber implicată în accidentul fatal din luna martie a detectat corect pietonul, însă a considerat că este o alarmă "fals pozitivă" și a decis să nu oprească, potrivit unor surse din cadrul companiei.

Autoritățile americane investighează în prezent cauzele care au condus la accidentul fatal din luna martie în care a fost implicată o mașină autonomă utilizată de serviciul de transport Uber în statul Arizona.

Accidentul a avut loc pe timp de noapte, mașina rula cu 65 de km/h, iar datele preliminare arătau că victima, care a intrat brusc pe partea carosabilă în timp ce împingea o bicicletă, a fost observată foarte târziu, apărând în raza vizuală a mașinii cu mai puțin de o secundă înainte de impact.

Publicația The Information citează două surse din cadrul companiei care afirmă că Uber a elucidat în cele din urmă misterul cu privire la modul în care a reacționat sistemul autonom al mașinii. Astfel, senzorii mașinii au detectat pietonul, dar software-ul utilizat de Uber a decis să nu intervină imediat, întrucât a considerat că alarma este "fals pozitivă".

Decizia mașinii autonome s-a bazat practic pe modul în care codul software a fost scris de programatorii de la Uber. În aproape orice aplicație software de acest gen, programatorii trebuie să ia în calcul apariția unor alarme "fals pozitive" la care mașina să nu reacționeze, cum ar fi la prezența unor pungi de plastic pe partea carosabilă.

Cel mai probabil, programatorii Uber au ales însă o setare foarte permisivă, care să reacționeze mai puțin în astfel de situații. Identificarea punctului de echilibru între momentul în care mașina autonomă trebuie sau nu să reacționeze la apariția unui obstacol reprezintă una dintre principalele provocări în dezvoltarea mașinilor autonome.

Oficialii Uber au refuzat să confirme informațiile sub pretextul că accidentul este în plină investigație din partea autorităților. "Nu putem comenta datele specifice ale incidentului", au precizat oficialii Uber.

Mașina utilizată de Uber în timpul accidentului este un Volvo XC90 care avea însă dezactivate toate sistemele autonome native integrate de inginerii suedezi, acestea fiind înlocuite cu cele dezvoltate de Uber."



#54
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Slab, foarte slab articolul. Ce treaba are "alarma false positive" cu punga de pe carosabil?
Eu cred ca a vazut la timp si a identificat corect pietonul, insa traiectoria sa nu a indicat ca acesta ar inteniona sa intersecteze traiectoria masinii. Asadar masina n-a franat. Probabil ar fi fost mai bine sa reduca viteza, insa probabil n-a facut-o. E destul de greu de invatat un computer despre principiile conducerii defensive, mai ales ca au un creier de molusca

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate