Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

1.4 TSI vs 1.6 GDI

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
soso35

soso35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 23.08.2009
Bună ziua. Vreau sa iau un Suv și as dori ceva păreri legate de motorizările acestea.
1.4 TSI/150 C.P.(Tiguan) vs 1.6 GDI/130 C.P.(Sportage).
Care este mai fiabil, care trage mai bine în panta,consum.
Merg cam 7000 km/an, 80% oraș și nu ma interesează 4*4.Nu conduc sportiv, dar vreau sa ma ajute la urcarea unei pante când am mașina plina.

#2
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
pai ai mai multe avantaje la Tiguan decat la Sportage.

- motor benzina- nu conteaza ce taxe viitoare baga astia, nu te intereseaza. banuiesc ca iei masina noua si cel putin 5-8 ani nu o schimbi.
- pe distante scurte/oras benzina este mai potrivita, se incalzeste in 1 maxim 2 km iarna tsi-ul.
- ca si consum este apropiat de diesel, 10-20% diferenta, dar la 7000an/rulaj nu te intereseaza consumul.
- calitate mai buna la interior la tiguan, dar garantie mai multa la Kia.

#3
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008
Si GDI-ul este tot benzina, nu inteleg comparatia din comentariul de mai sus (benzina vs diesel). Diferenta ar fi ca GDI este aspirat, pe cand cel de pe Tiguan e turbo.

Edited by sergiu_psc, 25 March 2018 - 20:07.


#4
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
GDI e cam lenes pe Sportage. Mai bine cauta T-GDI. Desi e cam betiv. Tiguan 1.4 TSI s-a facut si integral? Ca am impresia ca e doar 4x2.

#5
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
https://www.spritmon...cht/811589.html
https://www.spritmon...cht/870528.html
https://www.spritmon...cht/829675.html

#6
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
1.4 TSI e mult peste 1.6 GDI pentru ca turbina.
Motor mai mic cu turbina = impozite si taxe mai mici, putere mai mare, consum mai mic.
Acum aproximativ 20 de ani a fost trecerea la motoare cu turbina pentru motoarele diesel. Si pe atunci au fost aceleasi discutii. Acum nimeni nu mai concepe motor pe motorina fara turbina. Ma refer la autoturisme.
Motoarele pe benzina fara turbina sunt dinozauri pe cale de disparitie.

Edited by Kroghy, 25 March 2018 - 20:15.


#7
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Totusi, care-i bugetu'?

#8
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

 Kroghy, on 25 martie 2018 - 20:13, said:

1.4 TSI e mult peste 1.6 GDI pentru ca turbina.
Motor mai mic cu turbina = impozite si taxe mai mici, putere mai mare, consum mai mic.
Acum aproximativ 20 de ani a fost trecerea la motoare cu turbina pentru motoarele diesel. Si pe atunci au fost aceleasi discutii. Acum nimeni nu mai concepe motor pe motorina fara turbina. Ma refer la autoturisme.
Motoarele pe benzina fara turbina sunt dinozauri pe cale de disparitie.
Sunt unii care fac bujiile sa fie istorie si dezvolta aspirate in continuare...

#9
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Kroghy, on 25 martie 2018 - 20:13, said:

1.4 TSI e mult peste 1.6 GDI pentru ca turbina.
Motor mai mic cu turbina = impozite si taxe mai mici, putere mai mare, consum mai mic.
Acum aproximativ 20 de ani a fost trecerea la motoare cu turbina pentru motoarele diesel. Si pe atunci au fost aceleasi discutii. Acum nimeni nu mai concepe motor pe motorina fara turbina. Ma refer la autoturisme.
Motoarele pe benzina fara turbina sunt dinozauri pe cale de disparitie.

N-are nici o treaba una cu alta. Diferentele intre 1.4 si 1.6 sunt INFIME (10-20lei la impozit). Daca e turbo si e mai mic nu inseamna neaparat un consum mai mic, din contra.
La motoarele diesel era alta mancare de peste.
Vezi exemple recente. 1.9 SDI = 64cp, un benzinar de 1.8 vechi scotea lejer 125cp, un aspirat de 2.0 scoate si peste 200cp (sunt destule exemple). Mazda face niste motoare foarte bune aspirate, consum excelent.

#10
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008

 danX, on 25 martie 2018 - 20:07, said:

GDI e cam lenes pe Sportage. Mai bine cauta T-GDI.
Dar sa te astepti la consum de muscle car. Pusa in modul sport (75% autostrada, 25% DN) am reusit sa consum fix jumatate de rezervor in 110Km parcursi.

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce medie aveai ? :))
T-GDI ? 1.6 Turbo sau ce motorizare au ?

#12
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004
La 7000 km pe an mai bine iti lei o Dacia 1310. Posibil sa gasesti una care are si GPL instalat.
   Mergi aproape gratis.


#13
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008

 TruculMagic, on 25 martie 2018 - 21:15, said:

Ce medie aveai ? Posted Image)
Sincer nu m-am uitat, eram prea fascinat de cat de repede coboara acul care indica benzina din rezervor.

#14
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Mergi pe Tiguan. Cand urci o panta, usurinta cu care masina urca vine de la putere (rezerva de putere).
Cand simti ca trage, aia nu este puterea, este cuplul.

#15
soso35

soso35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 23.08.2009
Bugetul este, undeva la 18 000 E.,
nu contează dacă e noua sau sh.
Rog cei cu comentarii, gen "dacia 1300" sa se abțină.
Ma interesează strict păreri de motorizare, ptr. 4*2,transmisie manuala, eventuale probleme.
Multumesc

Edited by soso35, 25 March 2018 - 22:25.


#16
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
pai tiguanul pleaca de la 21.000euro. il scoti cu rabla la 18.000euro sau?

#17
sergiu_psc

sergiu_psc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 08.01.2008

 Lipsum, on 25 martie 2018 - 21:11, said:

Dar sa te astepti la consum de muscle car. Pusa in modul sport (75% autostrada, 25% DN) am reusit sa consum fix jumatate de rezervor in 110Km parcursi.
Nu zic ca ar fi imposibil, dar are totusi rezervorul de 62 de litri. Ar insemna un consum de aproximativ 30%.

#18
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,161
  • Înscris: 28.06.2005

 soso35, on 25 martie 2018 - 19:50, said:


care trage mai bine în panta
În pantă trag ambele la fel. Poate ceva mai bine aia mai grea.


 serginho74, on 25 martie 2018 - 21:46, said:

Cand urci o panta
Panta nu se urcă, se coboară.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate