Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

VW Touareg mk3 (2018)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#19
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Arata mai bin live decat in poza, am vazut-o la SIAB. As fi preferat niste faruri mai indraznete gen Arteon, prin comparatie Audi Q7 si BMW X5 sunt OZNuri la faruri. Astia au luat farul de Passat si au mai adauat jos 5 leduri mari.

#20
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Masina este superba. Interior f.frumoasa si exteriorul asemenea, frumos.
Bordul este f.frumos. Are elementele esentiale in spatele volanului, manete pentru diferite functii, comenzi pe volan si butoate fizice in dreapta soferului. Nu eltoate comenzile sunt in cautare pe touch screen, pentru orice.

Chiar si la touchscreen, are butoane deja prestabilite pt.comenzi, ai nu trebuie sa le cauti in meniu pe fiecare din ele.

Superba.

Edited by Torquemada-666, 25 March 2018 - 07:06.


#21
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004

 YourFan, on 24 martie 2018 - 20:49, said:

Pacat de display-urile tft, de ce nu monteaza si ei acolo un ips ceva?

La test-drive cu e-Golf 2017 am observat culori si contrast foarte bune pentru ceasuri si "televizorul" ce-l numesc ei navigatie, parea un IPS sau IGZO ca si calitate, fiind la fel de placut vizual precum un iPad sau MacBook.

Este un lucru bun ca decongestioneaza bordul masinii, dar sa nu cada in extrema cealalta privind cantitatea de informatii oferita soferului. Sa faca ceva de genul cum au cei de la Ford pe GT, computerul de bord sa-si modifice informatiile afisate in functie de regimul de rulaj selectat, eventual sa fie personalizabil.

Attached File  A350.jpg   180.12K   74 downloads

#22
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007
masina e superba dar scumpa dpmdv( 52-65 mii euro pret de baza ). de fapt toate preturile au crescut in industria auto , cu 25 mii abia iti iei o compacta dotata.

Edited by csi1, 25 March 2018 - 09:41.


#23
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 JurasikMan, on 24 martie 2018 - 19:45, said:

Arata fain. Imi pare rau ca nu am ajuns la SIAB ca sa-l vad pe viu. Adevarul este ca seamana suspect de mult cu Porsche Cayenne 2018.
Si eu ma gandeam in sensul asta, cat de importanta e sigla. La acelasi grad de echipare preturile sunt undeva 45-50K vs. 75-80K. OK, 30% in plus o fac materialele si lucratura mai bune si banuiesc ca si ceva piese mai de top, dar restul e sigla.

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Asta-i clar ca au alte materiale. Uita-te la celelalte modele ale grupului. Diferentierea se face la lucruri de detaliu. Daca ar fi EXACT la fel cine ar fi prost sa dea bani mai multi pe un lucru mai scump?

#25
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 ericmario, on 24 martie 2018 - 20:04, said:

Ca o sa aiba vanzari bune nu neg, dar ce drac e superb la Touareg asta?
Faptul ca va fi laudat de Pic si Poc pentru tableta din mijloc, motiv pentru care criticau producatorul ala american de electrice?
Intuitiv, intuitiv.... ipocriti.
Asa e, nu poti spune cat de bun e un cozonac doar dupa cum arata, pana nu-l gusti ...
Dar poti spune cat de bun e noul cozonac facut de tusa Maria dupa o reteta noua, dupa ce 10 ani te-ai lins pe bot dupa cozonacii pe care i-ai mancat de la ea Posted Image .

 Ford4, on 24 martie 2018 - 22:09, said:


Asta nu-i motorul prins anul trecut cu dispozitivul de trisare a noxelor ? Au reusit sa modifice softul Posted Image ?
Da, l-au upgradat ca sa nu mai fie detectabil Posted Image .

Edited by mufasa, 25 March 2018 - 10:56.


#26
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005

 Kroghy, on 24 martie 2018 - 22:16, said:

la care nu le pasa
cărora nu le pasă...

Altfel - exteriorul arată bine. Interiorul mai puțin - liniile bordului puteau fi mai echilibrate.

#27
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 JurasikMan, on 24 martie 2018 - 19:45, said:

Imi pare rau ca nu am ajuns la SIAB ca sa-l vad pe viu.
Eu imi propusesem sa merg astazi, dar mi-a spus un prieten care a fost, ca tot de kkt este, chiar daca a aparut I in titulatura. Tiriac in continuare saboteaza prin absenta MERC/LR/JAG/MITSU (desi am inteles ca Ford este !?), lipsesc toti italienii si multe alte marci (practic cred ca sunt max. jumatate din marci), iar in noul Touareg nu ai voie sa te urci, ti se deschide usa sa te uiti putin inauntru ...
Asa ca am zis pas, pierd timpul. Iar Touaregul il vad pe-ndelete peste 1-2 luni in showroom.

Notiunea de tableta in loc/pe bord nu-mi place nici mie, omoara personalitatea unei masini. Dar asta-i trendul normal, la cat de stufoase au ajuns sa fie meniurile si informatiile oferite, butoanele nu mai fac fata. In plus scad si costurile ...
Totusi, din ce exista la momentul actual, in cazul de fata eu zic ca arata cel mai bine, nu sunt nici lipite pe bord ca nuca-n perete cum au majoritatea modelelor, nici ca la E class lunga de 1m. In plus cea centrala este ergonomic orientata spre sofer, nu ca la XC90 dreapta.

#28
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 csi1, on 25 martie 2018 - 09:26, said:

dar scumpa dpmdv( 52-65 mii euro pret de baza )
Nu-i chiar asa ... pretul "de baza" este 49.111 eur, iar in acest pret Touaregul este bine accesorizat (V6 TDI 286 CP, full piele, cutie automata, etc.). Practic se poate lua fara probleme fara extraoptiuni.
In plus asta este pretul afisat de lansare, cu 45K pe masa peste 3 luni garantat se va putea lua. Nu in ultimul rand urmeaza sa apara si versiunea Mountain cat de curand (textil in loc de piele si 230 CP in loc 286 CP) care va fi probabil 38-40K. Deci pretul este beton pentru o masina ca asta, de altfel cum a fost mereu.

Si inca ceva, "puturosul" Mountain de "numai" 230 CP, fiind cu aprox. 250 kg mai usor decat mk1 care avea 225/240 CP in varianta de top la V6, va fi semnificativ mai rapid decat acesta.

#29
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

 mufasa, on 25 martie 2018 - 10:59, said:

Da, l-au upgradat ca sa nu mai fie detectabil Posted Image .

Sa incerce sa-l vanda in US si atunci vedem cat este de detectabil sau nu :) !

#30
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007
eu luasem preturile din UK. dar chiar si asa  la pretul de baza de 49 mii :
-display-ul ala din poze 2900 euro
-lumini premium 1790
-vopsea metalizata vreo 800 , s.a.m.d.

o masina decent dotata(hud, ACC, led etc) se duce lejer spre 60 mii. daca mai faci si rate + casco te duci + 70 mii. ca sa nu fiu acuzat de "struguri acri " mentionez ca in cazul meu pretul de baza e vreo 4-5 salarii lunare.

LE: ce inseamna inchidere electrica usi  de 578 euro ?

Edited by csi1, 25 March 2018 - 12:20.


#31
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
De necrezut ca astia inca pun ACC in optiune, Toyota si Lexus il au ca si pachet Safety oferit in standard, sa cantareasca la testele de siguranta probabil.

#32
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 mufasa, on 25 martie 2018 - 11:22, said:

Tiriac in continuare saboteaza prin absenta MERC/LR/JAG/MITSU (desi am inteles ca Ford este !?), lipsesc toti italienii si multe alte marci (practic cred ca sunt max. jumatate din marci)
tiriac nu e si cu hyundai?

#33
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Ba da

#34
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 csi1, on 25 martie 2018 - 12:13, said:

eu luasem preturile din UK. dar chiar si asa  la pretul de baza de 49 mii :
-display-ul ala din poze 2900 euro
-lumini premium 1790
-vopsea metalizata vreo 800 , s.a.m.d.

o masina decent dotata(hud, ACC, led etc) se duce lejer spre 60 mii. daca mai faci si rate + casco te duci + 70 mii. ca sa nu fiu acuzat de "struguri acri " mentionez ca in cazul meu pretul de baza e vreo 4-5 salarii lunare.

LE: ce inseamna inchidere electrica usi  de 578 euro ?
Hmmm, decenta e intr-un fel pentru unii si in alt fel pentru altii, este o notiune total subiectiva si e clar ca tu esti mult mai pretentios daca HUD intra doar la decent.
Dar nu despre asta este vorba, este vorba despre pret. Iar 50, 60 sau 80 K nu inseamna nimic fara sa iei in considerare o referinta. Iar referinta ar fi urmatoarea : SUV premium de clasa medie/mare (depinde de clasificare) cu V6 TDI si 286 CP, interior piele, cutie automata si toate celelalte dotari cu care vine "baza". Daca tu imi arati la acesta referinta un pret mai mic, eu iti trimit banii in cont !
In rest carcoteli ....

 connectorxp, on 25 martie 2018 - 13:21, said:

De necrezut ca astia inca pun ACC in optiune, Toyota si Lexus il au ca si pachet Safety oferit in standard, sa cantareasca la testele de siguranta probabil.
Eu cred ca nu-i pusa (daca intr-adevar nu e, n-am verificat), pentru ca este o optiune foarte specifica pe care putini o folosesc. Eu nu.

#35
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

 connectorxp, on 25 martie 2018 - 13:21, said:

De necrezut ca astia inca pun ACC in optiune, Toyota si Lexus il au ca si pachet Safety oferit in standard, sa cantareasca la testele de siguranta probabil.
Stai linistit ca la VW si bricheta este optionala. Ca sa nu mai spun ca daca vrei Bluetooth te obliga sa iei infotainementul superior care costaaaa...DAR, are "pele" mai, sau cum ii zice musamalei pe care ei o vand ca piele in versiunile standard.

#36
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,157
  • Înscris: 05.09.2007

 mufasa, on 25 martie 2018 - 19:01, said:


Hmmm, decenta e intr-un fel pentru unii si in alt fel pentru altii, este o notiune total subiectiva si e clar ca tu esti mult mai pretentios daca HUD intra doar la decent.
Dar nu despre asta este vorba, este vorba despre pret. Iar 50, 60 sau 80 K nu inseamna nimic fara sa iei in considerare o referinta. Iar referinta ar fi urmatoarea : SUV premium de clasa medie/mare (depinde de clasificare) cu V6 TDI si 286 CP, interior piele, cutie automata si toate celelalte dotari cu care vine "baza". Daca tu imi arati la acesta referinta un pret mai mic, eu iti trimit banii in cont !
In rest carcoteli ....



Cu 80 de mii de euro as lua Q7 , x5-6,GLE, Range Rover.  
La touaregul de 49 de mii motorul parca avea doar vreo 225 de cai.

HUD e mult mai util in mers decat bordul electronic. Vezi toate informatiile(inclusiv navigatie ,melodii sau posturile radio) fara sa pierzi din ochi ce se intampla in fata masinii.

Edited by csi1, 25 March 2018 - 20:41.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate