Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema PORNIRE si RALANTI
Last Updated: Mar 27 2018 17:20, Started by
andrei8
, Mar 23 2018 19:18
·
0
#1
Posted 23 March 2018 - 19:18
Salut! Inainte de a-mi spune sa merg la service, vreau sa spun ca am fost atat la reprezentanta Ford, cat si la un alt service despre care am auzit ca este bun (AD Garage). La ambele service-uri am facut diagnoza la masina, insa nu aparea nicio eroare, cei de acolo spunandu-mi ca nu pot sa se lege de masina daca nu are nimic. Insa masina are. Este vorba despre un Ford Mondeo 2.0 tdci 131cp euro 3. Simptomele sunt urmatoarele. La rece, chiar si la -10 grade, porneste bine, insa la cald porneate cam ciudat si anume: porneste repede, doar ca nu sare direct la ralanti, ci sta putin sub turatia de ralanti (cateodata si 500 turatii), iar dupa 1-2 secunde urca la turatia normala de ralanti. De cateva ori mi s-a intamplat sa porneasca, sa stea 1-2 secunde in 500 turatii dupa care s-a oprit...am incercat de 4-5 ori pana am reusit sa o fac sa stea pornita. O alta problema, este ca la rece, pana se incalzeste putin motorul (4-5 minute), merge putin intrerupt la ralanti, da niste șuturi, nu merge tocmai rotund. O a 3-a problema, mi s-a intamplat de mai multe ori, fie in mers, fie pe loc, sa-mi pâlpâie martorul de la bujii (sarmulita aceea), iar in momentul ala, cand incerc sa accelerez, motorul mergea intrerupt, avea in zgomot (țăcănit) ciudat si scotea foartea mult fum alb...daca opresc motorul si il pornesc imediat, isi revine miraculos. P.S. mecanicii mi-au spus in urma diagnozei ca injectoarele functioneaza in parametrii. Cel mai probabil este vreun senzor, vreo mufa, vreo siguranta, ceva...
P.S. cei de la AD Garage, la prima diagnoza au gasit o eroare la senzorul de detonatii, pe care au sters-o din computerul masinii, insa cand m-am reintors peste o luna pt a-l schimba, a facut din nou diagnoza, insa eroarea nu a mai aparut, astfel incat mecanicul a tras concluzia ca nu este o problema cu acel senzor de detonatii. Va rog, daca aveti vreun sfat... |
#4
Posted 23 March 2018 - 20:04
Am uitat sa mentionez ca daca stau pe loc si accelerez masina cateva secunde, cand iau piciorul de pe acceleratie ai ajunge la ralanti, da niste șuturi pana se regleaza ( 1-2 secunde)
|
#5
Posted 23 March 2018 - 20:26
Baga un injector cleaner in motorina !
Edited by Supermax, 23 March 2018 - 20:26. |
#6
Posted 23 March 2018 - 20:31
andrei8, on 23 martie 2018 - 20:04, said:
Am uitat sa mentionez ca daca stau pe loc si accelerez masina cateva secunde, cand iau piciorul de pe acceleratie ai ajunge la ralanti, da niste șuturi pana se regleaza ( 1-2 secunde) N-ai de ce sa accelerezi un diesel la ralanti.. Iar la diesel motorul este rece in prima jumatate de ora indiferent de temperatura de afara sau daca ai pornit sau stai pe loc. Cred ca te nelinistesti degeaba. E normal sa scada un pic turatia motorului pana isi face ungerea.. E posibil sa ai si niste injectoare infundate de la mers prin oras. Baga un tub galben de injector cleaner pentru diesel (la un plin de motorina) si un pic de forja pe autostrada dupa ce se mai duce zapada. La mine, la un Polo 1.4 TDI, iarna, in caz ca porneste si nu invart degeaba la cheie, se aprind toate in bord, ca la un pom de Craciun. Edited by rosix, 23 March 2018 - 20:33. |
#9
Posted 23 March 2018 - 22:53
Eu as verifica prima si prima data senzorul de pozitie al axei cu came si senzorul de pozitie al arborelui cotit. De acolo as incepe. Intre cele doua trebuie sa fie o sincronizare. Daca unul din ele pierde semnal pe drum, nu mai merge rotund.
|
#10
Posted 24 March 2018 - 00:07
rosix, on 23 martie 2018 - 20:31, said: N-ai de ce sa accelerezi un diesel la ralanti.. Iar la diesel motorul este rece in prima jumatate de ora indiferent de temperatura de afara sau daca ai pornit sau stai pe loc. Cred ca te nelinistesti degeaba. E normal sa scada un pic turatia motorului pana isi face ungerea.. E posibil sa ai si niste injectoare infundate de la mers prin oras. Baga un tub galben de injector cleaner pentru diesel (la un plin de motorina) si un pic de forja pe autostrada dupa ce se mai duce zapada. La mine, la un Polo 1.4 TDI, iarna, in caz ca porneste si nu invart degeaba la cheie, se aprind toate in bord, ca la un pom de Craciun. |
|
#11
Posted 24 March 2018 - 12:43
danvlas, on 23 martie 2018 - 21:00, said:
Incearca alta motorina. gabimilo1, on 23 martie 2018 - 21:12, said:
salut, verifica si bujiile. |
#12
Posted 24 March 2018 - 19:04
eu stiu ca la diesel bujiile mai functioneaza o perioada dupa pornire dar probabil ca ai alta problema.
|
#13
Posted 26 March 2018 - 12:12
gabimilo1, on 24 martie 2018 - 19:04, said:
eu stiu ca la diesel bujiile mai functioneaza o perioada dupa pornire dar probabil ca ai alta problema. De aceea la diesel este indicat sa pornesti motorul dupa stingerea martorului "bujii incandescente". La fel, aceste bujii sunt setate de calculatorul de bord sa functioneze sau nu in functie de temperatura exterioara. Daca afara sunt 10 grade, bujiile nu mai functioneaza la punerea contactului, cel putin la mine. |
#14
Posted 27 March 2018 - 17:20
eu am Zafira pe motorina si pe club Opel intelesesem de la colegi ca si la dieseluri mai functioneaza bujiile incandescente o perioada chiar si dupa pornire, ele primind curent sub forma cumva de impulsuri dar e posibil sa nu fi inteles eu bine.
e foarte posibil sa ai perfecta dreptate, zi - ne si noua daca rezolvi care a fost problema, ma intereseaza pentru cultura mea generala ( orice informatie o primesc cu placere) multumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users