Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cele mai bune autobuze care au circulat vreodată în România
Last Updated: Jul 03 2018 11:43, Started by
djl
, Mar 21 2018 16:56
·
0
#19
Posted 21 March 2018 - 18:04
Cu asta mergeam la scoala sau veneam de la scoala ? Nu mai stiu decat ca am circulat cu el de cateva ori dar numai iarna ca vara putea a transpiratie de muncitor de-ti venea sa borasti continuu .
Attached Files |
#20
Posted 21 March 2018 - 18:04
TV 20 R, este autobuzul copilariei mele, tata a fost o vreme sofer pe acest autobuz. Ma plimbam toata ziua cu autobuzul....acum nu inteleg de ce, dar atunci imi placea.
Edited by MembruAnonim, 21 March 2018 - 18:06. |
#21
Posted 21 March 2018 - 18:09
@ Baxon : era varianta autobuz sau troleibuz.
@ mesterX : ia povesteşte. 20R era varianta Rutieră (adică interurbană) |
#22
Posted 21 March 2018 - 18:14
Sa povestesc Cine mai tine minte? Nici nu stiam cum se numeste, am gasit acum. https://www.trecut.w...autobuzul-tv-20
Edited by MembruAnonim, 21 March 2018 - 18:14. |
#23
Posted 21 March 2018 - 18:19
Un Tv.a achiziționat un cetățean ,cred că undeva la Cluj.
Să-i dea Cel Mare putere financiară și sănătate să ducă proiectul de restaurare la final. Bravo lui,respect asemenea oameni. Găsiți pe Y.t.filme despre ce am spus. |
#24
Posted 21 March 2018 - 18:25
Un "T.V." 20. L-a luat de la Cluj şi l-a dus la Oradea. A fost autobuz de Armată. Îl va recondiţiona.
Mai se păstrase şi un 2 (2-ul avea geamuri zenitale), varianta cu 4 faruri, dar l-a tăiat un idiot acum câţiva ani Nu cred că mai există vreun 2 Şi nici versiunea de autobuz a troleibuzului postat de Baxon mai sus (mai era unul întreg la Satu Mare, adios, cred că şi ăla de la Ploieşti care nu mai avea uşile din mijloc adios). La mina de la Comăneşti mai exista varianta autocar a lui "Škoda"-"Karosa" 706 RTO (ăla mic de prima pagină), dar ce, putea să mai rămână? |
#26
Posted 21 March 2018 - 18:34
#27
Posted 21 March 2018 - 18:37
#28
Posted 21 March 2018 - 18:41
Skoda sm nu stiai unde e faţa şi care e spatele. Nu stiai in ce parte merge, trebuia sa te uiti dupa roţi
asa se vede in film Ce imi place la cehi ca si-au pastrat chestiile vechi. Fac parte din istorie de fapt. SM in schema aia de culori a fost in toata europa de est Noi n-am păstrat nimic, ca si cand am fost doar arborigeni. Mie vara imi plac autobuzele fără geamuri sau cu geamuri care nu se deschid deloc. E saună gratis. mai imi plac cele care fac zgomot mult, e in loc de muzică precum e si la tren Imi place si pe denivelări uneori cand nu dorm, e gimnastică gratis, de fapt toate astea incluse in bilet Edited by babarzotea, 21 March 2018 - 18:42. |
|
#30
Posted 21 March 2018 - 19:05
Au vrut să facă ieconomie punând acelaşi pifometru în ambele capete.
De "Leyland" am auzit. Am avut şi ceva poze cu ele. Nu am prins aşa ceva, pentru că au dispărut înaninte să mă nasc eu. Maneta era pe un piedestal în dreapta şoferului. Cred că au fost şi pe linia 31 (P-ţa Sudului - Timpuri Noi - Spl. Unirii - P.ţa Unirii - Universitate - P-ţa Romană P-ţa Dorobanţi - Arcul de Triumf - P-ţa Scînteii). Că era o poză la Colţea cu unul şi 32 nu circula pe acolo. Ulterior am înţeles că le-au introdus pe linii periferice. Le achiziţionaseră din motive politice... ca să le facem zile fripte Sovieticilor după ne ziseseră să întrerupem relaţiile diplometice cu Israelul după Războiul de 6 zile noi ce am făcut? Schimbătorul e posibil să fi funcţionat şi pe principul vidului. Aşa au avut Elveţienii. De ce trebuie G.P.S.? Ca să nu uite autobuzistul s-o facă la dreapta Glumesc , deşi pe unii şoferi poate îi ajută. Edited by djl, 21 March 2018 - 19:16. |
#31
Posted 21 March 2018 - 19:12
djl, on 21 martie 2018 - 16:56, said:
Nu sunt aşa de mare ca vârstă, nu am ajuns prin toate oraşe Patriei când trebuia, aşa că voi vorbi doar din experienţă personală. A stai scuza-ma tu ai vrut sa zici care au fost cele mai frumoase autobuze care ti-au placut tie versus care ne-au placut noua. Inca un topic in + marca djl. djl, on 21 martie 2018 - 19:05, said:
De ce trebuie G.P.S.? Ca să nu uite autobuzistul s-o facă la dreapta Ca sa vada cine controleaza autobuzele daca soferii sunt in grafic pe traseu. Ca sa vada la ce ore au plecat din garaj au ajuns la capat de linie au plecat in cursa si etc. |
#32
Posted 21 March 2018 - 19:15
@ Bufniţoiu'1960 : Dacă era aşa, îmi dădeam cu părerea despre mai multe mărci şi modele.
Edited by djl, 21 March 2018 - 19:15. |
#33
Posted 21 March 2018 - 19:46
ct13mey, on 21 martie 2018 - 18:12, said:
Ce să-i faci,nu toți sunt intelectuali,și cred că nici acum nu oferă angajatorul condiții de duș pentru toți muncitorii. |
|
#34
Posted 21 March 2018 - 21:02
Rocar DeSimon au fost maşini bune.
Ălea ofereau in 1998 afisaj electronic, cutie automanta, motor cred ca de Mercedes, podea joasa sau semijoasa demult iar tărănoii de prin orasele de acum descoperă aceste facilităţi la zeci de ani distanţa abia la produsele străine si impovarează municipalităţile cerşind mila unui vot pt aşa zise modernizări care sunt de zeci de ani in lume si chiar românia fabrica. dar nu mai contează, ei erau atunci dintre cei care ori se jucau cu puţa in nisip ori aruncau cu căcat in fabricile româneşti, doar doar e duc dracu si rămâne comertul ptr ei "liber" Ptr transport muncitori sunt si autobuze de oras sau interurbane nu doar autocare vechi. Mercedes o305 au fost in mai multe orase aduse ca sh-uri de prin 1998. Atunci si pana prin 2007 a fost invazia lor prin românia fiind si piese destule. Au urmat fratii mai tineri o405 pana in prezenz alături si de versiunile man din aceleasi vremuri foarte asemanatoare Apoi de vreo 2 ani vad ca e moda citaro sh si a manurilor surori cam de dupa 99 De regula apar mai intai pe la firmele private apoi si la "societatile" de transport |
#35
Posted 21 March 2018 - 21:10
"Rocar" "de Simon" cu afişaj digital cred că a apărut mai devreme. Prin 1996. Primul model, UL70 a apărut în 1994 (au fost doar în Bucureşti şi nu se mai păstrează niciunul). Aveau gemuleţul ăla sub pabriz, pe partea cu uşile (veţi vedea în link UL70, dar şi modelele ulterioare): http://ratb.stfp.net/?ttx=Ar
Caroseriea era făcută după Italieni. Motorul ăla "M.A.N." era foarte zgomotos şi nu mi-a plăcut împărţirea interioară. |
#36
Posted 21 March 2018 - 21:34
Gemuletul ala era ca sa puna nr acolo in caz ca afisajul de sus nu mergea sau nu se prea vedea
Oricum să scoţi produsul ăla cand falimentul îţi bătea la uşă cred că a fost o performanţa Din 1999 sau 2000 RAT-urile au primit liber la achiziţii noi din exterior, astfel a crapat rocarul. Dar pana atunci aveau voie sa ia doar sh-uri străine. Oricum abundenta de sh-uri devenise asa de mare ca cred ca tot ar fi falimentat rocarul. Era epoca o305-urilor de toate felurile care inundaseră estul europei si erau la performanta cam ca si rocarurile noi Cu regim protectionist MAZ din belarus a rezistat si chiar invadat apoi piata estică inclusiv la noi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users