Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Telematics
Last Updated: May 27 2022 16:16, Started by
rosix
, Mar 21 2018 15:43
·
0
#1
Posted 21 March 2018 - 15:43
Capitalistii din asigurari s-au gandit sa introduca tehnologia Telematics in principal la autoturismele care au CASCO si... eventual, ulterior, si la cele cu RCA.
Telematics de o dracie de dispozitiv de tip "cutie neagra" care se monteaza pe masina si colecteaza niste date: cati km ai facut, care e viteza medie de deplasare, de cate ori apesi brusc pedala de frana... etc. Asiguratorii spun ca, prin intermediul acestui dispozitiv, vor stabili mai clar un profil al conducatorului auto urmand sa acorde Bonus / Malus in functie de comportamentul la volan. Nu se stie exact ce date colecteaza acea cutie - daca ar fi vorba doar de parametri auto, e ok, sa spunem. Daca in plus, dracia face geolocatie, respectiv inregistreaza cat alimentezi, unde alimentezi, pe unde umbli.. nu mai e ok dupa parerea mea. http://www.zf.ro/ban...onduci-17048628 Mecanismul de functionare al clauzei Autocontrol: Pe autovehiculele clientilor care opteaza pentru aceasta clauza, odata ce aceasta este activata, este instalat un dispozitiv telematic ce inregistreaza o serie de informatii precum zonele si drumurile pe care circula autovehiculul, durata medie si numarul de calatorii, intervalele orare de utilizare, incidentele inregistrate, dar si date legate de stilul de condus al soferului. Pe baza acestor indicatori, fiecare client primeste un rating, in functie de care prima este ajustata. Clientii isi pot verifica in timp real ratingul, prin intermediul unei aplicatii mobile sau online, ceea ce le da posibilitatea sa isi ajusteze stilul de utilizare a autovehiculului, avand astfel control asupra pretului asigurarii contractate. http://www.1asig.ro/...3,100-57411.htm https://gpstracking....onitorizare-gps http://www.1asig.ro/...3,100-55464.htm V-ati monta o asemenea dracie pe masina, cu scopul de a plati mai putin la CASCO sau RCA ? Edited by rosix, 21 March 2018 - 15:49. |
#2
Posted 21 March 2018 - 15:47
Pune articolul complet, ca nu sintem toti abonati corporate!
Dar ca sa-ti raspund, nu, n-as pune. Sint destul de supravegheat electronic, n-am nevoie de ceva in plus. |
#4
Posted 21 March 2018 - 15:56
dan78rom, on 21 martie 2018 - 15:47, said:
Pune articolul complet, ca nu sintem toti abonati corporate! Dar ca sa-ti raspund, nu, n-as pune. Sint destul de supravegheat electronic, n-am nevoie de ceva in plus. Nu am articolul complet..asta am citit si eu.. ca a inceput o ofensiva in presa, cu Grupama in frunte sa se monteze, cu caracter pilot, niste dispozitive din astea... Nu am nicio problema cu monitorizarea parametrilor masinii (aia pe care oricum ii inregistreaza computerul de bord) dar cu geolocatia, cu localizarea cu ora de pornire si de oprire a masinii, cu timpul cat a stat motorul pornit, nu mai pot fi de acord. Pe cine freaca grija pe unde umblu eu cu masina, la ce statii Peco alimentez, cand merg la cumparaturi si unde, etc.. Pe bune... |
#5
Posted 21 March 2018 - 16:13
Mai bine si-ar indrepta atentia in alta directie. Ar fi ok daca fiecare masina ar iesi din fabrica cu un soft care sa nu poata fi hack-uit. Localizat intr-o cutie neagra cu gps si care sa nu poata in veci fi schimbat sau umblat la el. Sa indice si trasee, accidente, dar mai ales parametrii de genul cati km are masina si tot ce a avut schimbat sau modificat. Iar softul sa poata fi citit dar niciodata modificat. Asa am fi avantajati si noi soferii cat si firmele de asigurare. Dublat de o lege care sa pedepseasca cu ani grei de inchisoare si confiscarea masinii daca umbli la ea.
|
#6
Posted 21 March 2018 - 16:20
Pekiasan, on 21 martie 2018 - 16:13, said:
Mai bine si-ar indrepta atentia in alta directie. Ar fi ok daca fiecare masina ar iesi din fabrica cu un soft care sa nu poata fi hack-uit. N-ar mai cumpara nici dkru masina cu soft de geolocatie preinstalat pe ea, care sa transmita permanent date, asta ti-o pot garanta. Sclavii chiar daca s-au prostit puternic in ultimii ani (ca urmare a presei capitaliste) n-au ajuns totusi atat de redusi incat sa nu inteleaga consecintele montarii Cip-ului pe masina. |
#7
Posted 21 March 2018 - 16:29
Sau asa sa speram. Realitatea este ca prostia a atins niste cote greu de crezut, asa ca orice-i posibil...
|
#8
Posted 21 March 2018 - 16:35
Pe mine ma ingrijoreaza numai gandul ca e inca o incercare (dupa smartphoane, carduri contactless, etc) de obisnuire a omului cu cipul... Peste cativa ani, cand se va introduce cipul sub piele.. tot asa va fi povestea - veti plati mai putin la sanatate (CASS) daca sunteti de acord sa vi se introduca cipul sub piele si el va transmite ce mancati, pe unde umblati, ce cumparati, ora la care va culcati sau va treziti, etc.
Aceste initiative, desi sunt profund tehnice si futuriste, nu sunt / n-ar trebui sa fie usor de acceptat in societate pentru ca impun un gen de control asupra conduitei (vietii) iobagilor... Edited by rosix, 21 March 2018 - 16:35. |
#9
Posted 21 March 2018 - 16:41
Dacă ar monitoriza traficul unei asemenea maşini în Bucureşti, unde apeşi pedala de frână de peste 100 ori mai mult decât e normal, atunci nicio societate de asigurări n-ar mai încheia contracte.
Ceea ce ar fi în defavoarea lor. La urma-urmei, Casco e facultativ, doar RCA e obligatoriu. Dacă asiguratorul ar strâmba din năsuc şi n-ar mai fi de acord să prelungească RCA fiindcă apăs de prea multe ori pe frână (implicit, şi pe acceleraţie), atunci n-am mai putea circula cu maşinile. De aici ar porni un întreg cerc vicios. Eu zic să stăm liniştiţi, dacă vor să ne supravegheze cu Big Brother pe unde mergem cu maşina, o pot face în alt mod. Deja sunt maşini conectate la Internet permanent, maşini care "sună singure" la 112/911 în caz de belea... rosix, on 21 martie 2018 - 16:35, said: veti plati mai putin la sanatate (CASS) daca sunteti de acord sa vi se introduca cipul sub piele |
#10
Posted 21 March 2018 - 16:44
Just. Dar pot opta oricind sa dezactivez functiile alea. Pina la urma e masina mea, fac cu ea ce doresc.
Daca nu se pot dezactiva de bunavoie, exista patent si surubelnita, nu-i ilegal, asa cum viseaza @pekiasan. |
|
#11
Posted 21 March 2018 - 17:54
dan78rom, on 21 martie 2018 - 16:44, said:
Daca nu se pot dezactiva de bunavoie, exista patent si surubelnita, nu-i ilegal, asa cum viseaza @pekiasan. Totul a inceput odata cu numerele de inmatriculare, se doreste controlul absolut al societatii si urmarirea tuturor cetatenilor. |
#13
Posted 21 March 2018 - 18:53
O sa montez Tele- dracie cand in mod simetric voi avea si eu acces la salariile CEO de la asigurator, ce amante are si ce boli, fiindca si astea influenteaza nivelul primelor care trebuie sa le acopere cheltuielile.
|
#15
Posted 21 March 2018 - 21:08
Daca o sa fie o conditie obligatorie la asigurarea masinii(Casco sau RCA),n-o sa avem ce face...
Sau,in cazul RCA,poate sa fie ceva de genul:fara ”cutiuta neagra” prima de asigurare creste cu 50%. Si atunci ce facem.....mergem cu transportul in comun?!? |
|
#16
Posted 21 March 2018 - 21:53
Va fi obligatoriu numai daca nu ne facem auziti sau nu ne miscam curul la un miting. Heck, in curand o sa ne dea zeama prin perfuzia din cap xa in Matrix daca-i lasam.
|
#17
Posted 22 March 2018 - 08:12
Cam asa.
Daca te-ai apucat de afaceri cu asigurari, ai si riscuri. Nu inteleg de ce riscul trebuie tot timpul sa fie doar de partea clientului. La banci la fel. Deja e o problema reala chestia asta. |
#18
Posted 22 March 2018 - 08:30
dan78rom, on 22 martie 2018 - 08:12, said: Nu inteleg de ce riscul trebuie tot timpul sa fie doar de partea clientului. E un precedent periculos, însă mulţi nu ştiu chestia asta, ei dau din coadă când li se citeşte CV-ul şi sunt acceptaţi pe post(uri). alinmpi, on 21 martie 2018 - 21:08, said: Daca o sa fie o conditie obligatorie la asigurarea masinii(Casco sau RCA),n-o sa avem ce face... Sau,in cazul RCA,poate sa fie ceva de genul:fara ”cutiuta neagra” prima de asigurare creste cu 50%. Si atunci ce facem.....mergem cu transportul in comun?!? Au fost şi încă mai sunt cazuri în care şoferii, ca angajaţi, plătesc amenzi din cauza indolenţei patronilor sau responsabililor de parc auto. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users