Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Skoda YETI 2016 2.0 TDI DSG 4x4

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#1
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 25.06.2006
Va salut!
Desi am masina de vreo doua luni, abia astazi m-am decis sa incep un jurnal de bord.

Povestea
Dupa un accident care ne-a lasat fara una din masinile familiei(Jetta 1.6 TDI) am tot cautat sa achizitionam o alta masina "de buna". Luam in calcul varianta unei masini cu o garda la sol ceva mai mare, iar sotia ma tot batea la cap cu Nissan Juke, care mie nu imi place deloc, asa ca achizitia s-a tot amanat.
Cum cealalta masina a stat cu motorul desfacut vreo saptamana, si am ramas fara masina, un prieten ne spune ca vrea sa cedeze leasingul la o Skoda Yeti. Ne-am dus, am vazut-o, am mers cu ea, ne-a placut asa ca am batut palma si am luat-o acasa.

Masina
An: 2016
Motor: 2.0 TDI 150 CP, DSG6
Nivel echipare: Ambition
Ca dotari nu exceleleaza, dar are tot ce consider necesar pentru sofer si pasagerul din dreapta: Clima, scaune incalzite, pilot automat, unitate multimedia cu touch si bluetooth (asta era obligatoriu, accidentul mai sus mentionat s-a petrecut in timp ce se vorbea la telefon).
Alte dotari ar mai fi jantele de aliaj,proiectoare ceata, carlig de remorcare si sistemul ala modular la scaune( Varioflex parca ii spune).Altele nu imi vin in minte, desi probabil mai sunt ceva nimicuri incadrate ca si dotari extra.

Pro:
-cutia DSG. Desi mai condusesem automata doar cateva sute de metri, si eram ca "manuala si placere condus", chiar mi se pare o investitie care merita, mai ales in oras.Sotia e si mai incantata,(desi nu era genul care nu stia sa schimbe vitezele) si acum prind masina tot mai rar.
-garda la sol si chiar sistemul 4x4. Desi nu am considerat niciodata ca am nevoie de 4x4, s-a intamplat de vreo 2 ori de cand o am sa imi para bine ca e acolo. Iar faptul ca necesita mai putina atentie cand treci prin zone mai accidentate si nu stai cu emotii ca s-ar putea sa atingi e cu siguranta un plus.
-sistemul multimedia.Faptul ca pot pot conecta telefonul si efectua apeluri foarte usor, sau ca pot asculta muzica de pe el folosind doar tastele de pe volan. O sa vad daca se va putea debloca Mirror link sau chiar Android Auto.
-practicalitatea(marea ei majoritate):sistemul de rabatare a scaunelor, carligele si plasele din portbagaj, sertarul de sub scaun sofer, suport de ochelari...etc.
-dimensiunile care o fac sa fie usor de folosit inclusiv prin oras . Forma patratoasa ajuta bine la estimarea dimensiunilor.

Contra:
- Mi se pare ca mereu ating cu genunchiul consola centrala si ma deranjeaza putin aspectul asta. De asemenea spatiul de depozitare in fata schimbatorului e oarecum redus.
-Usa nu acopera pragul si daca nu esti atent te murdaresti pe pantaloni
-busonul de alimentare cu AdBlue. Trebuie sa ridici capacul din portbagaj, apoi sa scoti o cutiuta din polistiren prinsa cu 2 chingi, dai de un capac cu diametrul de vreo 10 cm pe care il scoti si inca vre 10 cm mai jos e busonul. Noroc ca nu e de umblat prea des acolo.
-Cred ca forma mai verticala a parbrizului il face sa fie lovit mai des si mai puternic de diverse pietricele de pe drum. Deja are vreo 2 ciobituri noi.
- Farurile slabute si lipsa spalatorului de faruri. Trebuie oprit mai des si spalate, dar macar au o forma usor de curatat.

Nu am inclus spatiul pentru bagaje nici la pro nici la contra. Desi nu mi se pare foarte mult spatiu, este deocamdata suficient pentru doua persoane tinere asa ca nu ma pronunt inca.

Consum:
-urban: 11-12l/100km in Iasi, cu mers la serviciu dimineata si mai umblat dupa una alta in timpul zilei
-extern:  6-6.5 l/100km .

Am iesit intr-o zi prin ceva zapezi, ca sa vad cum se comporta. Nu cred ca impresioneaza, nici experienta in asa ceva nu am ca sa pot face comparatii, sau sa scot ce e mai bun din ea. oricum, am mers pe unde sigur nu se putea cu 4x2.

Attached Files



#2
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Felicitari pentru achizitie si cat mai multi km fara probleme :)

#3
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,254
  • Înscris: 14.02.2007
Foarte frumoasa, la multa lume nu le place designul Yeti si probabil si de asta a disparut ca si model .
Mie imi place mult mai ales primul model dar si al doilea e foarte fain .
Sa va poarte sanatosi si fara accidente !

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Si asta la 150cp din 2016 deja are AdBlue ? Posted Image

Multi km fara incidente.

#5
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 25.06.2006
Are, si mai si tipa la fiecare pornire cand mai are "doar" pentru 2500 km.
Desi nu m-a atras de la inceput, mie imi place forma. Urmasul KAROQ arata foarte bine si el.

#6
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,105
  • Înscris: 17.01.2012

 andbozo, on 21 martie 2018 - 14:34, said:

...si bluetooth (asta era obligatoriu, accidentul mai sus mentionat s-a petrecut in timp ce se vorbea la telefon).

Contra:
- Mi se pare ca mereu ating cu genunchiul consola centrala si ma deranjeaza putin aspectul asta.

1.nu aveai tf cu difuzor extern? io-l țin în suportul de pe parbriz, pt că WAZE, iar când sună cineva răspund și vb pe difuzorul extern !!!
2.mie îmi place să sprijin genunchiul de consola centrală - am o senzație de odihnă: nu trebuie să țin io piciorul fix pe pedală.
3.am avut una de serviciu - pe rep.MD, cu drumuri extreme; a ținut ani buni... io am plecat, dar ea a rămas :P

#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
să o stăpânești sănătos și mulți km fără probleme.
să faci studiu prețului la AdBlue...la unii e hoție.

#8
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
O masina excelenta. DSG6 - ii schimbi uleiul la 60k si nu are moarte. Drumuri bune !

#9
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
numai de bine am auzit de masina asta prin toate tarile civilizate, unde se cauta masini practice si nu vrea toata lumea coupe sport.

f comoda si pt familii cu copii, fiind inalta se poate monta demonta usor scaunul de copil etc

#10
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
PIna la urma, ce garda la sol are si citi litri are portbagajul?

#11
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu-i masina rea dar nu o confunda cu o masina de teren . Risti sa o indoi cate ceva pe dedesupt.

#12
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 25.06.2006

 gushpi, on 21 martie 2018 - 15:01, said:


1.nu aveai tf cu difuzor extern? io-l țin în suportul de pe parbriz, pt că WAZE, iar când sună cineva răspund și vb pe difuzorul extern !!!
2.mie îmi place să sprijin genunchiul de consola centrală - am o senzație de odihnă: nu trebuie să țin io piciorul fix pe pedală.
3.am avut una de serviciu - pe rep.MD, cu drumuri extreme; a ținut ani buni... io am plecat, dar ea a rămas Posted Image
1. Ca toate telefoanele de dupa 1900 toamna, avea, dar de acum...asta e
2. O sa mai incerc alte pozitii la volan, poate o sa fie mai bine. Nu stiu de ce, dar la Yeti tin scaunul maxim de sus, iar la Leon  maxim de jos.

 bobalex18, on 21 martie 2018 - 15:13, said:

să o stăpânești sănătos și mulți km fără probleme.
să faci studiu prețului la AdBlue...la unii e hoție.
Am vazut pe topic la tine studiul. Chiar ieri am luat cu 60 lei - 10 l(vw)

 Taxon, on 21 martie 2018 - 16:00, said:

PIna la urma, ce garda la sol are si citi litri are portbagajul?
Din ce am gasit eu: 18 cm garda la sol si  400 litri portbagajul. Cred totusi ca e dat pt masinile fara roata de rezerva.
De asemenea ca sa rezulte un spatiu plan dupa indepartarea totala a scaunelor din spate, trebuie scoasa si cutia aia de polistiren cu roata de rezerva


Deocamdata are 37 000 km. A avut o revizie facuta in 2017 la 30 000. Planuiesc sa fac eu alta la 45 000. Am tot citit pareri pro si contra, dar prefer varianta mai sigura, a schimburilor mai dese.

#13
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Multam de info. Eu calaresc un Fusion cu 19 cm garda, intri cu el pe unde nu gindesti (daramite sa fi fost si 4x4 ca a ta). Insa portbagajul de numai 337 litri a inceput sa nu-mi mai ajunga, de cind au crescut copiii.
Asa ca la un moment dat ma uitam cu coada ochiului si la Yeti.
Drumuri bune sa ai !

#14
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Schimb ulei la 15k, filtru motorina la 30k, ulei DSG la 60k, asa e cel mai bine la motorizarea asta.
Distributia fiind originala merge tinuta tot termenul, fie 180k fie 210k, depinde de model.

#15
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Foarte faina masina,sa o stapaniti sanatosi.Yeti era si in vizorul meu acum ceva timp,insa n-a fost sa fie.Oricum in Romania,o masina puternic desconsiderata din pacate.

#16
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ce rate ai si cat ai platit " avans " domnului care a cedat leasing-ul daca nu-s detalii indiscrete ?
P.S. Sa aveti noroc de masina .

#17
andbozo

andbozo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,312
  • Înscris: 25.06.2006
Avans nu am dat, ma compensez altfel acolo.
Rata e vreo 1200 lei si mai sunt cam 50. Undeva la 14k Euro am calculat eu atunci.
Mai scump mi se pare casco(400 lei/luna), al carui contract a trebuit sa il preiau, intrucat celalalt proprietar a beneficiat de 12 luni gratuit, si altfel trebuiau platite de mine.
O sa cer de curiozitate o oferta in alta parte, sa vad cu cat ar fi mai ieftin.

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Misto masina, dotari bune, 4X4, exact ce trebuie pentru iesi in offroad. Nu-i inteleg pe cei care iau suv 4X2. Baga si tu niste poze din interior!
S-o stapinesti sanatos! Drumuri lungi si fara nefacute!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate