Diferenta intre Graphics2D si BufferedImage
Last Updated: Mar 21 2018 21:31, Started by
starlays
, Mar 21 2018 09:23
·
0
#1
Posted 21 March 2018 - 09:23
Salut tuturor.
Incerc sa fac un print screen dupa fereastra aplicatiei mele si apoi sa o salvez intr-un fisier .pdf dar mai am ceva cale pana acolo. Mai intai de toate am gasit diverse bucati de cod folosind google si am observat ca mai toate folosesc BufferedImage pentru a crea o imagine si apoi Graphics2D pentru a o manipula, de ce trebuie facut asa? Am gasit diverse bucati de cod ce folosesc doar Graphics2D pentru a manipula direct imaginea. Cand se foloseste un obiect si cand celalalt obiect, dar impreuna? Multumesc anticipat. |
#2
Posted 21 March 2018 - 10:07
Pai trage un ochi prin documentatia celor doua clase. Au scop diferit. Cu una desenezi 2D pe acolo iar cu alta dar manipulezi imaginea.
Edited by neagu_laurentiu, 21 March 2018 - 10:07. |
#3
Posted 21 March 2018 - 19:21
neagu_laurentiu, on 21 martie 2018 - 10:07, said:
Pai trage un ochi prin documentatia celor doua clase. Au scop diferit. Cu una desenezi 2D pe acolo iar cu alta dar manipulezi imaginea. Ce nu inteleg eu de ce am nevoie de un obiect BufferedImage daca pot crea imaginea si cu Graphics2D si apoi o pot scala direct cu o metoda a lui Graphics2D. |
#4
Posted 21 March 2018 - 19:21
O abordare foarte proasta pentru a genera pdf-uri. Se va vedea prost la imprimanta sau cand dai putin zoom pe ecran.
|
#5
Posted 21 March 2018 - 20:57
dani.user, on 21 martie 2018 - 19:21, said:
O abordare foarte proasta pentru a genera pdf-uri. Se va vedea prost la imprimanta sau cand dai putin zoom pe ecran. Am observat ca se vede prost si scalarea iese tot ciudata. OK... ce ar trebui sa fac? dupa ce sa incep sa caut? Edited by starlays, 21 March 2018 - 20:58. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users