Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Clauze abuzive instalare servicii ?!?
#1
Posted 20 March 2018 - 19:43
Am o nelamurire in legatura cu taxele de instalare ale RCS-RDS.
Descriu urmatorul scenariu: - am cerut un upgrade la abonamentul Fiberlink de la 100->300Mb iar cand au venit baietii de la instalari a trebuit montat in plus si un cablu telefonic ptr ca inainte telefonul venea prin 2 fire ale cablului de net (+niste conectori, mufe etc.). - la finalul montajului unul dintre baieti mi-a inmanat o chitanta cu costul materialelor pe care m-a pus sa o semnez. Pe acea chitanta scrie ca eu ca si client ma oblig sa returnez contravaloarea materialelor montate in cazul in care renunt la contract - in luna curenta mi-a venit de plata factura pe care aparea si valoarea cheltuielilor montajului mentionat. Am facut 2 sesizari in legatura cu aceasta suma (care este una modica dar nu despre asta e vorba) si am primit urmatoarele raspunsuri: Quote Conform contractului de furnizare servicii RCS-RDS, va informam ca beneficiarul se obliga sa achite materialele folosite pentru instalare, acestea fiind specificate in procesul verbal de instalare al serviciilor si evidentiate prin intermediul facturii lunare emise de catre RCS-RDS. Mai exact in Conditii generale, punctul 4.1.1 este precizat: "RCS & RDS sau orice subcontractor autorizat va asigura instalarea unui circuit exterior din cutia de distributie exterioara si pana in locuinta Beneficiarului, circuit care include cablu, accesorii, dispozitive de conectica sau alte materiale, Beneficiarul suportand contravaloarea tuturor materialelor utilizate in baza procesului verbal de instalare." Conform Conditii generale ale contractului art. 4.2.6. In cazul oricaror solicitari de prestare a unor servicii care nu fac obiectului acestui contract, precum si in cazul distrugerii, degradarii sau interventiei neautorizate asupra retelei de catre Beneficiar, in cazul unor reclamatii nefondate sau pentru interventii ale RCS&RDS datorate culpei Beneficiarului, acesta din urma se obliga sa plateasca societatii RCS&RDS, contravaloarea serviciilor prestate, inclusiv manopera, a materialelor utilizate si a cheltuielilor de deplasare, pe baza unui deviz de lucrari. Din al doilea paragraf mie imi rezulta faptul ca BENEFICIARUL este obligat sa plateasca incaodata valoarea materialelor in cazul in care acestea se degradeaza/distrug. De asemenea pe site-ul RCS-RDS scrie in dreptul fiecarui abonament Fiberlink "conectare gratuita". Avand aceste ultime 2 nelamuriri, le-am mai trimis un mail la care am primit urmatorul raspuns: Quote Va informam ca vise ofera conectarea gratuita daca semnati pe o perioada contractuala determinata si aceasta conectare gratuita se refera la taxa de activare de instalare dar nu si la materialel folosite la instalare si se specifica in raspunsul anterior ca se platesc din nou materialele degradate din vina abonatului si de asemenea deplasarea pentru interventie daca a fost defectata reteaua din vina clientului. Din acest raspuns reiese ca eu le platesc lor materialele dar ei in continuare raman proprietari asupra lor Rog sa ma lamuriti si pe mine daca aceste prevederi nu constituie niste clauze abuzive ??? Edited by 4_Kan, 20 March 2018 - 19:56. |
#2
Posted 20 March 2018 - 19:58
Una e una, alta e alta. Materialele le-am platit cu totii. Ai dat mai mult de 20 lei pe materiale?
|
#3
Posted 20 March 2018 - 19:59
Acum, cat mai ai timp ... reziliaza si schimba operatorul !!!
Dupa ce ca iti baga un rahat de net pe un rahat de cablu, 8ti mai ia si bani pe rahat ... Altii baga fibra de multa vreme, si ... ce sa vezi, fara sa te puna la plata fibrei !!! |
#4
Posted 20 March 2018 - 20:00
@4_Kan
NU e nicio clauza abuziva, zic eu. Tu, daca faci abonament la telefon mobil, nu-ti trebuie (pe linga cartela = conectare) si un telefonm (materiale)? shymano, on 20 martie 2018 - 19:59, said:
Acum, cat mai ai timp ... reziliaza si schimba operatorul !!! Dupa ce ca iti baga un rahat de net pe un rahat de cablu, 8ti mai ia si bani pe rahat ... Altii baga fibra de multa vreme, si ... ce sa vezi, fara sa te puna la plata fibrei !!! Oricum, are la dispozitie 15 zile sa rezilieze si sa treaca la telekom. Sa vezi acolo, calitate nenica.. Edited by _R_A_D_U, 20 March 2018 - 20:02. |
#5
Posted 20 March 2018 - 20:02
Eu nu vad nimic abuziv acolo.
Asa a fost intotdeauna la RDS, am platit citiva metri de cablu, 2-3 mufe/rahaturi din alea de prins in perete.... bla bla bla. Unde scrie ca returnezi valoarea daca renunti la contract ? Iar cele defectate intentionat NU le platesti inca o data tot pe alea. Le platesti pe cele care le pun ei, daca ii chemi sa repare instalatia defectata intentionat de tine: "interventii ale RCS&RDS datorate culpei Beneficiarului, acesta din urma se obliga sa plateasca societatii RCS&RDS, contravaloarea serviciilor prestate, inclusiv manopera, a materialelor utilizate si a cheltuielilor de deplasare, pe baza unui deviz de lucrari." |
#6
Posted 20 March 2018 - 20:16
4_Kan, on 20 martie 2018 - 19:43, said:
Am o nelamurire in legatura cu taxele de instalare ale RCS-RDS. Descriu urmatorul scenariu: - am cerut un upgrade la abonamentul Fiberlink de la 100->300Mb iar cand au venit baietii de la instalari a trebuit montat in plus si un cablu telefonic ptr ca inainte telefonul venea prin 2 fire ale cablului de net (+niste conectori, mufe etc.). - la finalul montajului unul dintre baieti mi-a inmanat o chitanta cu costul materialelor pe care m-a pus sa o semnez. Pe acea chitanta scrie ca eu ca si client ma oblig sa returnez contravaloarea materialelor montate in cazul in care renunt la contract - in luna curenta mi-a venit de plata factura pe care aparea si valoarea cheltuielilor montajului mentionat. Am facut 2 sesizari in legatura cu aceasta suma (care este una modica dar nu despre asta e vorba) si am primit urmatoarele raspunsuri: Din al doilea paragraf mie imi rezulta faptul ca BENEFICIARUL este obligat sa plateasca incaodata valoarea materialelor in cazul in care acestea se degradeaza/distrug. De asemenea pe site-ul RCS-RDS scrie in dreptul fiecarui abonament Fiberlink "conectare gratuita". Din acest raspuns reiese ca eu le platesc lor materialele dar ei in continuare raman proprietari asupra lor Rog sa ma lamuriti si pe mine daca aceste prevederi nu constituie niste clauze abuzive ??? Costul fibrei sau al aparatului instalat in casa unde este?... Nu-ti doresc sa le afli, sunt foarte mari... Edited by DanielD67, 20 March 2018 - 20:27. |
#7
Posted 20 March 2018 - 20:35
#8
Posted 20 March 2018 - 21:03
Si de ce ai semnat?
Daca iti pune unul in fata un contract ca ii donezi casa tu il semnezi pentru simplul fapt ca l-a pus in fata ta? Orice companie care cere taxa de conectare e tepara |
#9
Posted 20 March 2018 - 21:58
Din cate stiam platesti doar ptr ce e la tine in casa. Ce e pana la usa e problema lor.
La mine cand am cerut conectarea la net cablul era oricum tras pana la usa si acolo era un mic colac de 1m. Doar l-am tras prin perete si au dat drumul la net. De mufat l-am mufat eu imediat - ca aveam doza trasa si facut ca un patch panel chiar deasupra usii.. De-acolo cu routerul mi-am dat net in toata casa - ca avam instalatia trasa de mine in perete de can am zugravit. Nu am platit nimic. |
#10
Posted 20 March 2018 - 22:19
Acum nu se mai trage cablu UTP. Chiar s-a trecut la inlocuirea UTP-ului cu fibra optica la care se conecteaza routerul RDS controlat de ei. Daca nu platesti la timp taie imediat netul, eventual si TV-ul, daca e tot pe fibra...
Edited by DanielD67, 20 March 2018 - 22:22. |
|
#11
Posted 20 March 2018 - 22:45
_R_A_D_U, on 20 martie 2018 - 20:00, said:
Da, insa aia te coc la plata abonamentului! Circotasi mai sunteti... Oricum, are la dispozitie 15 zile sa rezilieze si sa treaca la telekom. Sa vezi acolo, calitate nenica.. Personal, prin prisma unor conjuncturi (schimnat abonament mobil, achizitionat un altul, plus telefon plus tv+net) am ajuns sa bag tv+net (si) de la Orange. Treaba care s-a facut prin fibra. Pe care fibra nu mi-a cerut un șfanț in plus, lasandu-mi pe deasupra si un colac destul de mare de fibra, de imi ajunge sa ma invart cu routerul prin toata casa, eventual ma duc si la vecini ... Din acest punct de vedere, jos palaria. Ca nu sunt eu multumit in totalitate de alte aspecte, pe partea de tv, e alta poveste (nu pot renunta la meciurile transmise lacrima de Digi, in favoarea celor de pe Look/Look Plus, unde se vede jalnic - daca filmau cu telefoanele era mai bine ...) Am ales varianta asta doar pentru ca netul merge foarte bine (am renuntat la netul avut inainte, mai scump si mai lent), vitezele sunt asa cum spun (am probat pe un laptop, ca la junghiul meu de pc de-acum nu am nicio pretentie); tv-ul a fost gratuit, in plus am avut si niscaiva reduceri/bonusuri ... Asa ca, sa tragi net de 300, in 2018, pe cablu, miroase cam a bataie de joc ... indiferent de cine ti-l ofera (sa nu zic "ti-o trage"). Edited by shymano, 20 March 2018 - 22:46. |
#12
Posted 21 March 2018 - 07:56
Si eu stiam ca un minim de materiale, cel necesar pentru traseul conexiunii pana la usa, este gratis. Posibil sa se fi schimbat. Ce inteleg eu este ca daca te deconecteaza pt neplata sau reziliezi, ramai proprietarul a cativa metri de sarma, fibra optica. Sunt ale tale, le-ai platit. Mai putin ce ti-au dat in custodie (nu ai platit) ca router, receptor digital, telefon fix sau alt aparat.
|
#13
Posted 21 March 2018 - 08:08
diZy, on 20 martie 2018 - 22:48, said:
Sa intelegem ca te-ai bucurat la cativa lei ca votantii PSD? De ce m-am bucurat la cativa lei ?? Netul avut era de la o fosta firma de catier, 40 lei/luna, 100 Mps, pe un cablu antic si de demult. La astia vine la 30 lei/luna, la viteza de 300, pe fibra. In plus, fiind parte a pachetului Love, am si tv gratis (cateva programe pe care nu le am pe Digi), am si dublarea resurselor de net pe mobil, la toate numerele ... Nu trebuie sa te bucuri la cativa lei, trebuie doar sa fii cretin sa nu alegi oferta cea mai buna. Edited by shymano, 21 March 2018 - 08:09. |
#14
Posted 21 March 2018 - 08:59
4_Kan, on 20 martie 2018 - 19:43, said: Am o nelamurire in legatura cu taxele de instalare ale RCS-RDS. Descriu urmatorul scenariu: - am cerut un upgrade la abonamentul Fiberlink de la 100->300Mb iar cand au venit baietii de la instalari a trebuit montat in plus si un cablu telefonic ptr ca inainte telefonul venea prin 2 fire ale cablului de net (+niste conectori, mufe etc.). - la finalul montajului unul dintre baieti mi-a inmanat o chitanta cu costul materialelor pe care m-a pus sa o semnez. Pe acea chitanta scrie ca eu ca si client ma oblig sa returnez contravaloarea materialelor montate in cazul in care renunt la contract - in luna curenta mi-a venit de plata factura pe care aparea si valoarea cheltuielilor montajului mentionat. Parerea mea e ca trebuia sa faci upgrade la abonamentul Digi Net Fiberlink 500, platesti 34 Lei. Sau daca nu esti zgarcit, la Digi Net Fiberlink 1000 pentru 39 Lei ! Insa ce nu inteleg eu e de ce ti-au lasat cablu UTP ? trebuia sa iti puna Fibra Optica. Dar cel mai probabil nu ai Fibra Optica la tine in zona. In orice caz, vezi ca iti trebuie router Gigabit pt. a atinge 300 Mbps. Am facut 2 sesizari in legatura cu aceasta suma (care este una modica dar nu despre asta e vorba) si am primit urmatoarele raspunsuri: Quote Conform contractului de furnizare servicii RCS-RDS, va informam ca beneficiarul se obliga sa achite materialele folosite pentru instalare, acestea fiind specificate in procesul verbal de instalare al serviciilor si evidentiate prin intermediul facturii lunare emise de catre RCS-RDS. Mai exact in Conditii generale, punctul 4.1.1 este precizat: "RCS & RDS sau orice subcontractor autorizat va asigura instalarea unui circuit exterior din cutia de distributie exterioara si pana in locuinta Beneficiarului, circuit care include cablu, accesorii, dispozitive de conectica sau alte materiale, Beneficiarul suportand contravaloarea tuturor materialelor utilizate in baza procesului verbal de instalare." Conform Conditii generale ale contractului art. 4.2.6. In cazul oricaror solicitari de prestare a unor servicii care nu fac obiectului acestui contract, precum si in cazul distrugerii, degradarii sau interventiei neautorizate asupra retelei de catre Beneficiar, in cazul unor reclamatii nefondate sau pentru interventii ale RCS&RDS datorate culpei Beneficiarului, acesta din urma se obliga sa plateasca societatii RCS&RDS, contravaloarea serviciilor prestate, inclusiv manopera, a materialelor utilizate si a cheltuielilor de deplasare, pe baza unui deviz de lucrari. Din al doilea paragraf mie imi rezulta faptul ca BENEFICIARUL este obligat sa plateasca incaodata valoarea materialelor in cazul in care acestea se degradeaza/distrug. De asemenea pe site-ul RCS-RDS scrie in dreptul fiecarui abonament Fiberlink "conectare gratuita". Avand aceste ultime 2 nelamuriri, le-am mai trimis un mail la care am primit urmatorul raspuns: Quote Va informam ca vise ofera conectarea gratuita daca semnati pe o perioada contractuala determinata si aceasta conectare gratuita se refera la taxa de activare de instalare dar nu si la materialel folosite la instalare si se specifica in raspunsul anterior ca se platesc din nou materialele degradate din vina abonatului si de asemenea deplasarea pentru interventie daca a fost defectata reteaua din vina clientului. Din acest raspuns reiese ca eu le platesc lor materialele dar ei in continuare raman proprietari asupra lor Ei raman propietari asupra lor doar pe perioada contractului ! la finalul contractului nu le mai returnezi ci raman ale tale (cu exceptia routerului FO si a receptorului TV daca platesti chirie la ele). Insa daca in perioada contractului tu le strici (accidental sau intentionat) trebuie sa le platesti paguba |
#15
Posted 21 March 2018 - 10:17
Nu peste tot vin cu fibra in apartament.
La mine de ex fibra este pe palier - acolo insa e un switch de unde se da la cele cateva apartamente net-ul - in functie de ce net are fiecare. Sunt doar cativa metrii de UTP. |
|
#16
Posted 21 March 2018 - 10:21
diZy, on 21 martie 2018 - 09:27, said:
Vad ca nu intelegi. Ai laudat Telekom-ul ca ce servicii superbe are ca nu ti-a luat banii pe fibra, ceea ce mie mi se pare ca e atitudine clara de om ce se vinde ieftin. Si acum Telekom-ul ce face? Se plange iar ca nu poate sa jupuiasca romanii de vii cu serviciile lor de cacao. shymano, on 21 martie 2018 - 09:52, said:
Prietene, citeste de 2-3 ori, ca vad ca nu prea retii ceea ce citesti !!! Am zis clar ca eu am de la Orange ... unde ai citit tu in postul meu de Telekom ??? Va rog sa va potoliti, daca aveti ceva de impartit exista aria head to head. Edited by RealThing, 21 March 2018 - 10:21. |
#17
Posted 21 March 2018 - 11:53
Multumesc ptr raspunsuri.
Eram curios sa aflu si experientele voastre. Prima oara cand am semnat contractul nu am platit aceste materiale si de aceea eram un pic nedumerit plus ca din chitanta pe care o primisem reiesea ca trebuie sa le platesc doar atunci cand se defecteaza sau la finalul contractului. eiffel, on 20 martie 2018 - 21:58, said:
Din cate stiam platesti doar ptr ce e la tine in casa. Ce e pana la usa e problema lor. lexis1, on 20 martie 2018 - 21:03, said:
Si de ce ai semnat? Daca iti pune unul in fata un contract ca ii donezi casa tu il semnezi pentru simplul fapt ca l-a pus in fata ta? Orice companie care cere taxa de conectare e tepara Si ce puteam sa fac ? Sa le zic ca nu sunt de acord ca nu mi-a zis nimeni ca trebuie sa platesc si taxa de instalare si atunci imi taiau cablul de telefon ? Acum ei daca TAXA de CONECTARE spun la altceva iti dai seama ce intentii au super8, on 21 martie 2018 - 08:59, said:
Ei raman propietari asupra lor doar pe perioada contractului ! la finalul contractului nu le mai returnezi ci raman ale tale (cu exceptia routerului FO si a receptorului TV daca platesti chirie la ele). Insa daca in perioada contractului tu le strici (accidental sau intentionat) trebuie sa le platesti paguba Acum ma pot astepta la orice din partea lor. Edited by 4_Kan, 21 March 2018 - 11:53. |
#18
Posted 21 March 2018 - 12:09
Uitati ce imi scrie mie in procesul verbal primit:
Quote Echipamentul este si ramane proprietatea RCS&RDS, fiind predat in custodie Beneficiarului. Beneficiarul se obliga sa nu transmita catre terti vreun drept asupra echipamentului primit in custodie si totodata se obliga sa restituie echipamentul, in cazul incetarii contractului/actului aditional incheiat de catre Beneficiar cu RCS&RDS, in aceeasi stare in care l-a primit, cu uzura normala pentru perioada de utilizare. In cazul in care echipamentul aflat in custodie nu este restituit in stare corespunzatoare de functionare sau daca a fost deteriorat ori Beneficiarul a pierdut posesia asupra lui, acesta se obliga sa achite catre RCS&RDS, in mod neconditionat cu titlu de despagubiri, suma mentionata in tabelul de mai sus (in tabelul de mai sus din procesul verbal am asa: colier, cablu telefonic, mufa, conector cu cantitatea si pretul per unitate fara vreun pret total) Incalcarea obligatiei de restituire este susceptibila de a fi sanctionata penal potrivit art. 238 Noul Cod penal. Daca Abonatul a deteriorat sau a pierdut posesia asupra echipamentului predat in custodie, acesta va putea fi inlocuit numai dupa achitarea de catre Beneficiar a contravalorii la zi a serviciilor si a tuturor sumelor restante si/sau a penalitatilor de intarziere aferente, precum si a despagubirilor mentionate. In acest proces verbal nu scrie nicaieri ca ma oblig/sunt de acord sa platesc vreo taxa de instalare si mai inteleg ca nu sunt proprietar asupra "echipamentului" - acum daca ei iar confunda termenii si se refera la echipament ca la receivere, routere etc. si ce au mai scris colegii mai sus, Dzeu sa ii mai inteleaga |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users