Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Feedback - auto cu motoare EURO 5/6 TDI - Tunate software

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008
Aici totul tine de calitatea masinilor germane vs restul lumii...
Plaja 1500-2700 rpm este cea normala la un TDI, deci nimic in neregula. Acolo trebuie sa traga maxim cu consum mic.
Deja e un mare semn de intrebare consumul dupa tuning. Daca in loc de 5-6, ai 8/100, nu mai merita nicio resoftare.

L.E. Sa ne spui si cum vei iesi la noxe cand faci ITP.

Edited by gry2000, 18 November 2019 - 11:35.


#56
kreyonel

kreyonel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.05.2007
Nu stiu ce sa zic. Uite spre exemplu am luat focusul fabricatie 2015, automat 1.5 120 cp disel. Il am de 3 luni. am facut teste la diverse benzinarii. Consum oficial declarat de Ford e 4,7. Eu am scos 6,8, apoi 7,2, apoi 7,4. Si daca merge sotia cu el mai lejer imi iese 7 la pompa de la plin la plin. Si cu masinile anterioare diesel motoare 1.5 si 1.6 nu am reusit sa scot mixt sub 6.8. Condus normal, schimbat intre 2-3k turatii. Intretinute cum trebuie, plus adaugat la fiecare plin putin aditiv motorina liqui moly, iar in ulei aditiv ceramic liqui moly. Chiar am grija de masini
Asa ca sincer nu stiu daca e mult la asta mare de 1600kg 8-8,5%. Oricum fac plinul iar sapt viitoare si revin
Rezultatul la noxe sa vad cum va fi, il pun aici cand voi face.

Edited by kreyonel, 18 November 2019 - 12:01.


#57
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008
Acelasi 1,6 TDI VAG il am si eu cu 250 Nm, cu 1300 kg la gol si nici vorba sa-mi depaseasca vreodata 6,5 litri consum mediu, plin la plin, dar in medie pe termen lung am sub 6. Motorul are 45k, luat de nou.
Dacia 1,5TDI cu 200 Nm si caroserie de 1100 kg, consum mediu sub 6 mixt.
Audi A6 Quatro Allroad 3.0 TDI cu 500 Nm si caroserie de 1800 kg, consum mediu 7,5 mixt, sau sub 7 in afara la drum lung.

Toate cu motor stock, fara tuning.

Inca nu ne-ai lamurit cum si in ce conditii ai scos consumul ala de dubita 3,5 t...;)

Pot sa-ti spun din experienta ca o motorina buna de OMV sau Rompetrol, face cat un tuning, adica un plus de 20-30% in cuplu.

#58
kreyonel

kreyonel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.05.2007
Deci drumurile mele in mare parte se rezuma la aprox 25 km dus intors pana in oras (spre si dinspre serviciu, drum exterior)
in oras vreo 15-20 km pe zi. Deci e mixt si totusi iese asa consumul. Am incercat cu toate motorinele si normal si premium ca sa vad. Cam tot acolo, in functie de anotimp si cat de mult merge clima. La exterior am scos cu Fordul 1.5D automat consum de 4,7 in regim de 130 pe autostrada si 100-110 normal pe DN-uri, plus localitatile cu cca 60/ora(un drum facut pe 500 km).
Repet, conduc putin mai turat cu schimbat intre 2-3k turatii ca sa n-am emotii cu DPF sau injectoare de la mers subturat. Poate o fi de la asta si consumul mai mare.
Dar prefer sa consum cu 1-2l mai mult si sa nu trebuiasca sa schimb DPF sau injectoare care te indoaie.

#59
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008
Nu exista niciun fel de DPF la motoarele tale, repet.
Daca ar fi DPF nu ai tevile negre. Si eu schimb la fel intre 2-3000 rpm, la depasiri pana in 4000-4500 rpm cand e nevoie, asa e normal la un TDI, nu sunt genul supereconomic, dar nici vorba de consumuri ca la un benzinar pe vreun motor.

Am avut la job o dacie 1,5 TDI cu peste 200.000. km la bord si consumul era tot normal 6,5 mixt, 50% oras si 50% extra.
Nu exista sa manance peste 6-6,5% un TDI de pana in 2.0 cu regim mixt.
Dealtfel la drum intins scoti frecvent sub 5% pe DN-uri. Un consum de > 7% la drum intins inseamna 40% plus...motorina nearsa si data afara pe teava adica.

#60
kreyonel

kreyonel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.05.2007
Da, e logic si ce spui tu. Pe de alta parte baietii de la Tuning mi-au spus ca e colmatat DPF-ul si sa ma astept sa pice. De aceea ziceam eu ca n-as merge pe D cu turatii lesinate.
Am incercat ieri pe mod S dar schimb manual vitezele. Mi se pare ca schimba mai "violent" asa si cu putin delay fata de modul "auto".
Tu ai patit asa?

#61
gry2000

gry2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,079
  • Înscris: 16.02.2008
Eu numai cutii manuale am pentru ca urasc sa fiu la mana cutiei. Intotdeauna imi place sa am eu controlul si sa-i dau gas cat trebuie.
Te-au pacalit despre DPF....ei stiu mai bine ca nu ai.
O nota proasta pentru lipsa lor de corectitudine.

#62
ArnautuGeorge

ArnautuGeorge

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.01.2020

View PostJurasikMan, on 20 martie 2018 - 15:43, said:

Master Yoda ...am facut atata documentare ca sunt tare putine lucruri care mai imi sunt straine despre OBD Tuning. Evident , nu detin adevarul absolut , cele postate de mine sunt urmare a documentarii de care povestesti 'matale. Informatia trebuie verificata si filtrata . Daca scrie cineva ca o sa scada consumul cu programul pe care il pune el pe masina , sigur ca o sa fie inbluzeala ce contabili , tamplari si croitori la usa aluia ...ca toti vor sa dea bani mai putini. Ingineri auto nu o sa prea vezi la coada aia. Depinde de pregatirea pe care o ai. Uite , de exemplu , vanzatorii de centrale in condensatie spun ca  ce vand ei are randament 110 % . Clar nu au prea fost pe la scoala . Dar , cine citeste un articol despre centrale se jura cu mana pe Biblie ca se poate si 130 % ...este doar o chestiune de timp. Oamenii cred  pentru ca vor sa creada. De aia , noi , fiintele ganditoare , trecem informatia prin filtrul logicii . Uite , astia de aici , iti jignesc inteligenta cu tabele lor :
https://www.rbn-tuni...ng-gratuit.html

Vezi tu ,la ei nu conteaza ca-i Audi A6 sau Audi A3 cu motor de 2.0. Nooo,ei iti pun un soft care face Audi A6 sa aiba greutate , consum si performante de A3 dom'le . Bine ...daca esti si tu dispus sa crezi asa ceva. Deci astia stiu cum sa reduca cu 30 % consumul .....si producatorii motorului nu stiu . Wow ,asta da smecherie . Daca VAG ii angajeaza , scapa de scandalul noxelor. Pai consum cu 30 % mai mic inseamna noxe cu 30 % mai putine bre . Ce dobitoci nemtii astia de la VAG ...ei , prapaditii mai bine platesc miliarde de dolari la americani , ca i-au pacalit la consum si noxe ..si solutia era la indemana , ii sunau pe astia de iti zic eu si taiau 700% din suta in suta la suta de metri garduri din toate emisiile poluante.
Bah Yoda ....mai pune mana pe carte , hai , la treaba !


Vorbesti prostii, cum sa reduca emisiile cu 30%,  a reusit sa le reduca chiar cu 40% si a si dovedit-o. De asemenea detine si instalatie de emisii RDE, mai exact Real Driving Emissions, cum au producatorii de motoare, banuiesc ca tu habar nu ai ca exista asa ceva. Se zvoneste ca niste producatori ar fi apelat la el pentru softuri la motoarele de generatie noua ce trebuie sa indeplineasca normele EU 2020 ;) Ti-am atasat doua video clipuri de la el de pe pagina de youtube cu teste de emisii noxe efectuate, ca sa pricepi mai bine ca nu este frumos sa mananci rahat aiurea despre oameni pe care nu ii cunosti si poate ti se ilumineaza mintea, desi la ce ai putut sa scrii, cred ca nici in viata urmatoare nu te dregi.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/e6YMTfOAu1U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xayP8f_jOvA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#63
yada_yada

yada_yada

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 08.08.2007
Salutare! Impartasesc si eu experienta mea cu un stage 1 pe un BMW 420d, motor B47, Euro 6.

In primul rand, ca sa stiu ca nu e doar efect Placebo, am facut un test de 0-100km/h inainte si dupa re-softare, folosind aplicatia BMW M LapTimer, care ia viteza din calculatorul masinii, nu din GPS, deci ar trebui sa fie destul de precisa. De la un 7.5s cat am reusit maxim fara soft, am ajuns la 6.0s, dupa soft, si asta din prima incercare, deci clar ceva bun s-a intamplat acolo. Posted Image Pe partea de consum nu pot spune ca am observat vreo schimbare.

Problema a aparut dupa cateva luni de la soft (~7000 km). Masina nu mai trece (pe bune) testul ITP de opacitate a gazelor. Valoarea masurata este de 0.45, iar valoarea data de producator (pe placuta masinii) este de 0.09, deci valori de 5 ori mai mari. Am observat si ca teava de esapament este acum mereu neagra pe interior, inainte era curata... Recent am gasit si o eroare de temperatura ridicata pe evacuare. Presupunerea mea este ca DPF-ul este crapat, probabil o combinatie de presiune si caldura prea ridicata dupa soft. Evident ca nu poti fi 100% sigur ca softul este cel care a produs paguba, dar este o coincidenta prea mare...

Atasez si cateva poze cu iesirea din DPF, si eroarea de temperatura. Mentionez ca am masina de peste 5 ani si nu am avut niciodata astfel de probleme. DPF-ul a fost verificat chiar inainte de soft si era in parametri (test de presiune). Masina merge 90% pe exterior si ii folosesc puterea maxima doar in kick down la depasiri.

Personal nu as mai face resoftare la un diesel nou decat daca as fi dispus sa renunt la sistemele antipoluare. Am facut revert la stock pentru a evita si alte probleme.

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate