Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Primul accident mortal ce implica pietoni produs de un autovehicul autonom
Last Updated: Jul 15 2018 14:07, Started by
Ana0181
, Mar 20 2018 00:18
·
0
#199
Posted 01 June 2018 - 14:03
PlatonX, on 07 mai 2018 - 12:48, said:
Eu nu inteleg ce sens mai are sa discutam atata timp cat femeia nu avea ce cauta acolo. Daca ar fi calcat-o pe trecerea de pietoni pe culoarea verde as fi inteles ca discutam, dar daca a calcat-o pe drum, despre ce discutam ? Daca te arunci in fata masinii, nu te astepti sa te calce ? Nu putem face un carmagedon pe drum doar pt ca un pieton a iesit de pe trecerea de pieton |
#200
Posted 02 June 2018 - 18:03
În UK nu e ilegal să treci strada prin locurile nemarcate, asta nu înseamnă că pietonii au întotdeauna prioritate.
|
#201
Posted 02 June 2018 - 19:58
In orice tara civilizata daca dai peste un pieton in oras e vai de capul tau. Indiferent in ce conditii.
Pe autostrada insa e alta treaba. Edited by vrajitoruldinoz, 02 June 2018 - 19:58. |
#202
Posted 04 June 2018 - 20:13
#203
Posted 06 June 2018 - 20:03
90% dintre voi conduceți. Conducem.
Unii mai mult, alții mai puțin. Eu i as întreba pe cei care au peste 50.000 km rulați, chiar considerați că atenți fiind nu puteați evita accidentul ala cu bicicleta ? Poate nu în totalitate, dar in stânga era liber,virai scurt și doar ii aruncai proastei bicicleta din mâini. Dacă nu e redat la viteză mai mică, ăla era un accident perfect evitabil. Părerea mea. Lăsați alea 0.7 secunde, ăla e timpul de reacție mediu, nu timpul de răspuns reflex. Dacă un boxer ar începe să eschiveze după 0.7 secunde ar fi knockout in primul minut din prima repriză. In plus, un om când nu îi vin mașini din fața și are drum întunecat mai dă cate un flash cu lunga,nu se avântă că bivolul. Dacă asta e nivelul actualului autopilot nu are ce căuta pe străzi nici macar în teste. Apropo, de ce nu le testează pe circuit ? Intr un raliu, alături de piloți umani. Nu cred că AI ăla nu poate învăța să conducă în forță. Teoretic ar trebui să câștige de fiecare dată. |
#204
Posted 07 June 2018 - 00:41
Pe circuit un pilot d-ala bate toti oamenii. E prea usor.
Condusul pe circuit e mult mai algoritmic si uosr de automatizat (mai ales pe un circuit gol). Problema e pe strada, nu pe circuit. |
#205
Posted 07 June 2018 - 07:19
Nope, nu bate nimic pe circuit. Omul daca e talentat in ceea ce face poate profita si crea avantaje care nu pot fi parametrizate.
irulan_corrino, on 06 iunie 2018 - 20:03, said:
Eu i as întreba pe cei care au peste 50.000 km rulați, chiar considerați că atenți fiind nu puteați evita accidentul ala cu bicicleta ? Da se putea evita pentru ca raza vizuala era de 3-4 ori mai mare, sa mai spus ca ceea ce sa postat era un de la un dash cam ordinar. Senzorii adevarati au vazut de mai departe "obiectul". In realitate traseul era luminat destul, nu ca la dash cam. Cautati pe gogu sunt unii care au refacut traseul, lumina e alta nu ca in filmul de pe masina. |
#206
Posted 07 June 2018 - 07:41
Ce avantaje? Exista un fel optim de a codnuce pe circuit, nici un om nu poate fi perfect. Presunem circuitul gol.
La circuit cu alti oameni in joc evident intervine strategia, e diferit, omul are sanse. Dar nu are legatura cu condusul pe strada. PS: lumina e irelevanta, masina aia are radar. A vazut foarte bine doar ca a ignorat. Edited by vrajitoruldinoz, 07 June 2018 - 07:41. |
#207
Posted 07 June 2018 - 07:53
Pai nu vorbeam de un circuit gol, citez :"Apropo, de ce nu le testează pe circuit ? Intr un raliu, alături de piloți umani."
Lumina era relevanta pentru "factorul uman", intrebarea era daca putea omul face ceva, parca. |
#208
Posted 07 June 2018 - 10:34
Implemantarea pilotului automat va reduce victimele nu va elimina complet accidentele. Probabil ca o sa dureze vreo 50 de ani pana la acceptare cum a fost si in cazul automobilelor clasice .
|
|
#209
Posted 15 July 2018 - 14:07
overseas, on 20 martie 2018 - 12:15, said:
Vreau un referendum in Romania pe problema masinilor autonome. Iar daca e sa fie masini autonome in Ro, vreau ca fiecare asemenea masina sa fie girata de un uman, care sa faca puscarie in locul masinii pentru cazurile penale. Si nu, sa nu poata 1 persoana sa gireze 1000 de masini. Multumesc Sa fie referendum ca votez da pentru autonome fara sa ma gandesc de 2 ori. Au si ele greselile lor dar nu asa mari ca oamenii. Si asa zici de parca in Romania fac prea multi soferi umani puscarie pentru accidente auto. Cati ca Huidu nu exista si sunt liberi bine-mersi, o parte din ei avand si permis. Edited by LunaCrystal, 15 July 2018 - 14:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users