Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Coasigurare medicala

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
dirt01

dirt01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 22.12.2016
Mama mea trebuie sa se opereze si nu este asigurata medical, nu are nici un venit.
Sunt student si m-am angajat timp de o luna la o firma apoi am renuntat ca a venit sesiunea si trebuia sa invat.
Pe site inca apar asigurat si as vrea sa stiu daca pot sa o Coasigur pe mama mea. Ma gandeam ca as putea sa platesc 190 lei pentru luna aceasta si poate as putea sa o coasigur si pe ea. Credeti ca se poate ?

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Teoretic, da. Practic trebuia ca mama ta sa dovedeasca ca nu are venituri [teoretic este suficienta o declaratie] , iar tu sa sa o declari ca si coasigurat.
O vizita la CJAS ar trebui sa te lamureasca mai precis.

Edited by pasilla, 19 March 2018 - 21:54.


#3
dirt01

dirt01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 22.12.2016

View Postpasilla, on 19 martie 2018 - 21:49, said:

Teoretic, da. Practic trebuia ca mama ta sa dovedeasca ca nu are venituri [teoretic este suficienta o declaratie] , iar tu sa sa o declari ca si coasigurat.
O vizita la CJAS ar trebui sa te lamureasca mai precis.
Chiar daca eu am fost asigurat practic doar o luna de zile, si ar urma sa platesc doar o luna?