Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sistem franare si suspensie GOLF 4
Last Updated: Apr 05 2018 20:12, Started by
Marchizul-de-Sade
, Mar 19 2018 17:55
·
0
#1
Posted 19 March 2018 - 17:55
Buna, din nou
Masina: Golf 4, 2001, 1.9 TDI, ATD. Dupa povestea cu filtrele OE, revin cu urmatoarea problema, mare amator fiind de sfaturi folositoare de la oameni care cunosc problemele : 1. Sistem franare. Dupa cautari si iar cautari si informari pe forumuri ajunsesem la concluzia ca imi voi lua discuri ATE si placute ATE ( 280 pe fata, 230 pe spate - ca asa-i la mine). Codurile de producator: Disc frana ATE 24.0322-0150.1 VW GOLF IV (1J1) Disc frana ATE 24.0109-0123.1 VW GOLF IV (1J1) Set placute frana ATE 13.0470-7117.2 VW GOLF IV (1J1) Set placute frana ATE 13.0470-2894.2 VW GOLF IV (1J1) Azi ma duc la un service cu codurile de producator, sa vad ce oferta imi fac aia ( cica-s mai seriosi - dau garatie, factura, tot ce trebe, dar tre sa iei musai de la ei piesele ). Se uita pe lista mea, si zic ca e ok, cu o obiectie: ei nu monteaza discuri ATE pe fata, pt ca au avut probleme in trecut. Si folosesc doar originale. Un disc din asta original, costa 280 lei. M-au bagat un pic in ceata. Nu din cauza pretului, ci din cauza ca nu monteaza decat original ( asta ce marca o fi, nu stie nimeni pana nu apare ), si ca ATE nu ar fi bune. Per total, cu aceleasi piese ( dar cu discuri originale ) m-ar costa cu vreo 50 de lei mai mult la service - ceea ce nu e rau. Ce parere aveti ? Au dreptate, merita discurile "originale", de care or fi ? Ca idee, am gasit la 275 discuri brembo ventilate si perforate ( insa nu stiu cat de grozave ar fi ). 2. Suspensii. Acum merg cu suspensiile originale. Au 17 ani, 382k km, vreo 250k facuti pe drumurile noastre. Inca n-au picat ( la propriu ca masina face cam ca o barcuta la denivelari ). Ce am mai schimbat - flasnse amortizor parca . Bun, vreau sa le schimb si pe astea. Tot la service, mi se recomanda kayaba - suspensie stock, normala. Mi se mai zice ca nu e musai sa schimb arcurile, daca nu sunt rupte. Si ca trebuie sa schimb si seturile de flanse-rulment sarcina. Aici nu am prea mute obiectii. Dar pe astea le am: -- kayaba sunt bune ? ( vad ca sunt monotub, bitubulare, cu preturi de la 180 la 320, amortizoarele cele OE sunt pe la 350 bucata ) -- oare sa schimb si arcurile, tinand cont ca au 17 ani, chiar daca nu sunt rupte ? -- imi puteti face recomandari ? ( mai ales cei care au folosit si stiu cum se comporta o piesa ) Trebuie sa zic ca m-am uitat un pic si la un kit de suspensii sport, dar mi-e teama ca daca ma pune naiba sa pun asa ceva, voi regreta mai tarziu ( am si scut metalic, si probabil voi atinge tot felul de denivelari, mai ales daca iarna se formeaza ogase pe drumuri necuratate de tara, plus ca probabil voi simti altfel denivelarile ). Cu speranta ca nu v-am plictisit cu postarea asta lunga, va multumesc anticipat celor cu raspunsuri la obiect/constructive. |
#2
Posted 19 March 2018 - 17:58
nu vreau sa vorbesc prosti dar as pune pariu pe o bere ca discurile lor originale sunt dinalea de 60lei.
p.s. vezi ca discurile alea le-am gasit pe la 180lei/buc Edited by arg, 19 March 2018 - 18:15. |
#4
Posted 19 March 2018 - 18:25
Tu nu esti din ala care tuna si fulgera impotriva "gunoaielor Europei"? Ca totusi, la capacitatea motorului, la km ei si la anul de fabricatie, daca intra in vigoare noua taxa de poluare,.....nu mai are importanta cu ce discuri si suspensii o duci la casare.
|
#6
Posted 19 March 2018 - 20:07
Eu am mai schimbat cu Febi (discurile ) . Sunt OK . Amortizoare ...nu cumpara ceva prea fancy ....Cumpara ceva german , orice , de buget . Masina e veche , nu mai merita sa investesti in ea cine stie ce valori pentru ca o vei vinde in curand din cauza taxei auto care sta sa vina ( no offence ). ATD-ul parca este euro 3
Edited by JurasikMan, 19 March 2018 - 20:07. |
#7
Posted 19 March 2018 - 23:07
Marchizul-de-Sade, on 19 martie 2018 - 17:55, said:
Azi ma duc la un service cu codurile de producator, sa vad ce oferta imi fac aia ( cica-s mai seriosi - dau garatie, factura, tot ce trebe, dar tre sa iei musai de la ei piesele ). Se uita pe lista mea, si zic ca e ok, cu o obiectie: ei nu monteaza discuri ATE pe fata, pt ca au avut probleme in trecut. Si folosesc doar originale. totusi, si alea originale sint facute de cineva, nu? Incearca si pe la autokarma, poti si comanda si sa le returnezi dupa ce le vezi ce marca sint, sau poti afla pe forumuri... imposibil sa nu stie cineva. |
#8
Posted 20 March 2018 - 10:06
da, dar cele care se pun in fabrica respecta cerintele cerute de fabrica (si sunt verificate) pe cand cele din comert... plus ca mai apar si clone la vanzare.
|
#9
Posted 20 March 2018 - 10:42
Vezi ce discuri si placute originale iti aduc...sa nu fie gama eco pt ca te poti kk pe ele din start(sa nu inceapa codul de pe cutie cu zjw si sa scrie pe cutie economy.
Sa iti curete pe fata butucul rulmentului bine inainte de montarea discurilor de frana,dupa montare sa verifice cu un ceas comparator daca este discul aliniat bine...daca nu este aliniat si are abatere mare iti pot pune discuri de aur...tot o sa ai sindromul ''ovalizare''. Nu schimba arcurile daca nu sunt rupte. Kayaba,Sachs,Bilstein,Trw sunt marci foarte bune de amortizoare....OBLIGATORIU daca schimbi amortizoarele schimba si flansele lor cu rulmentii de la flanse pe fata,alege Lemforder..maxim 110 lei tot setul pt fata. Evita suspensia sport daca vrei sa ai confort La ce pachet vor sa iti faca aia din service (discuri cu placute originale,amortizoare originale)...e posibil sa te dai putin cu capul de pereti la final si sa iti spui''ba baiete..la banii astia mai luam 1 masina intreaga). Attached FilesEdited by Music-Box, 20 March 2018 - 10:43. |
#10
Posted 20 March 2018 - 13:51
Multumesc pentru raspunsuri, in special tie, Music-Box. Legat de taxa auto, nu stiu ce sa zic. Deocamdata, din ce stiu, nu i s-a definitivat forma. Din ce am auzit, probabil se va aplica pentru toate masinile inmatriculate, dar nu de anul asta, ci peste vreo 3 ani. Anul asta sunt vizate masinile inmatriculate recent. ( cel putin asa am auzit, nu stiu sigur ). Si mai e ceva. daca taxa o fi, sa zicem 150-200 euro pe an, asta nu inseamna obligatoriu ca voi vinde masina. Sigur ii voi injura mult si bine, dar cam atat.
In plus, toate masinile vor plati o taxa. Din ce scrie pe net, diferenta intre E3 si E6 ar fi de 100 euro. Edited by Marchizul-de-Sade, 20 March 2018 - 14:00. |
|
#11
Posted 20 March 2018 - 22:44
Marchizul-de-Sade, on 19 martie 2018 - 17:55, said:
Ce parere aveti ? Au dreptate, merita discurile "originale", de care or fi ? Ca idee, am gasit la 275 discuri brembo ventilate si perforate ( insa nu stiu cat de grozave ar fi ). De ce nu le pui? sigur vor fi mai bune ca "originalele". |
#12
Posted 21 March 2018 - 16:00
O intrebare mai am: Cunoasteti produsele STARK ( atat pentru discuri/placute cat si amortizoare ) ? Sunt fiabile, merita cumparate ? Le-am gasit pe autodoc. Nu am mai cumparat de la ei, dar au pe youtube clipuri faine. Nu stiu cat de seriosi sunt, la prima vedere par seriosi.
Multumesc. Edited by Marchizul-de-Sade, 21 March 2018 - 16:04. |
#13
Posted 29 March 2018 - 14:50
M-am hotarat in cele din urma si am comandat discuri si placute de la ATE. Am mers pe varianta PowerDisc + placute din compozit ceramic.
Urmeaza sa ma hotarasc in legatura cu amortizoarele. Probabil, voi alege intre Kayaba si Sachs. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users