Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cauciucuri de iarna demontate devreme
#37
Posted 18 March 2018 - 14:25
Voi inca va mai uitati in gura astora ???
Astia-s verii sau fratii lui Titi Aur, la ei derapatul de pe sosea inseamna mers sport ... intratul in pom e echivalent cu parapanta. Cauciucul de vara s-a inventat din greseala, ala de iarna doar ca sa ne ia banii degeaba ... Cand mergeau ei, acum 150 de ani, cu anvelope Victoria, si faceau drifturi cu Dacia 1300, si urcau la 2500m cu 2 tone pe Dacie, voi/noi ne jucam cu puța in tarana ... Ati uitat placa aia cu "am 40 de ani de soferie si n-am facut niciun accident !!!" ??? Uita, insa, sa precizeze cate au provocat ... si/sau sa spuna ca abia urca Dealul Negru vara, ca iarna abia pleaca de pe loc si tot asa ... Astia, daca prin vreo minune, ajung sa puna anvelope bune pe masina, o sa faca reclamatii la producator ca nu mai pot sa derapeze cu ele, ca nu mai pot sa mearga sport !!!! Edited by shymano, 18 March 2018 - 14:27. |
#38
Posted 18 March 2018 - 14:28
dorel_acdc, on 18 martie 2018 - 13:33, said:
Da normal merg la fel . Si a mele au vreo 10 ani . Nici nu le-am schimbat decand am luat masina . Si nu pierd aer , nu am facut pana nimic . 10ani!! esti sofer doar de duminica?mergi la slujba si inapoi acasa? Eu fac 25000 km pe an, asa lejer, numai pina la servici si mici aprovizionari pentru casa, nimicuri.. |
#39
Posted 18 March 2018 - 14:28
Le pui la loc pana se incalzeste. Chiar daca nu ninge, cauciucurile de iarna au aderenta mai buna decat cele de vara la temperaturi mai mici de 7 grade cu plus, au fost dimineti mai reci de atat. Se uzeaza mai repede la amiaza cand sunt 15-20 de grade, n-ai ce face pana se incalzeste si dimineata.
|
#40
Posted 18 March 2018 - 14:36
86-APP, on 18 martie 2018 - 14:16, said:
Cum au tinut si ale mele cam 9 ani. Sub 10000 an si masina tinuta numai in garaj . Anul trecut le-am dat jos . Nu am avut o pana , nimic . Am trecut pe CrossClimate. Si ai circulat cu ele si vara si iarna (10.000km/an) in 9 ani ? Sper ca glumesti. Am avut continentaluri si de vara si de iarna si in 55.000km cele de vara s-au dus (asta a fost in aproape 6 ani), iar cateva luni din an deci vreo 2-3k km/an s-au facut cu cele de iarna. Si tot nu mai erau bune. Si acuma am de anul trecut cu dot 2012 si profil de 6mm insa parca s-au intarit si nu mai sunt bune chiar daca sunt "de firma". Nu recomand anvelope cu dot mai vechi de 5 ani sau minim 5mm "carne" (parca atata e si in lege). Edited by TruculMagic, 18 March 2018 - 14:39. |
#41
Posted 18 March 2018 - 14:36
Voi nu ati auzit de "zapada mieilor " ? Este specificul climatico-geografic al Romaniei ca de Paste sa avem un episod cu zapada . Deci , pana dupa Paste raman gumele de iarna . The end !
|
#42
Posted 18 March 2018 - 14:37
Va recomand solutia mea - e geniala, circul numai cu gume de vara iar cand se impute vremea, o parchez undeva si fac economii importante de combustibili. De min 5 ani practic acest sistem si niciodata masina n-a zacut mai mult de o saptamana in parcare pentru ca nu-i asa: intr-o tara civilizata drumurile n-ar trebui sa fie acoperite niciodata cu gheata, zapada sau polei ca se ocupa cineva de ele ca sa nu fie...
|
#43
Posted 18 March 2018 - 14:41
waw,numa soferi de soferi pe aici
ma rog sa nu ne intersectam niciodata |
#44
Posted 18 March 2018 - 14:46
claudiu2012, on 18 martie 2018 - 12:57, said:
reprezinta „contraventie, conducerea autoturismului pe drumurile publice acoperite cu zapada, gheata sau polei, fara ca acesta sa fie dotat cu anvelope de iarna, nefacandu-se referire (in textul actului normativ - n.red.) la o anumita perioada a anului super legea asta dar cand ai anotimp ca anul asta ar fi trebuit sa le demontez de 5 ori de pe masina.. intr-o sapt aveam 20 grade in alta -5 si tot asa ..... sa faca si bosii astia de la meteo prognoza pe 2 luni sa stii ce faci ...sunt multi care si-au schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara si ce sa vezi sapt asta e iarna... |
#46
Posted 18 March 2018 - 15:09
claudiu2012, on 18 martie 2018 - 12:57, said:
reprezinta „contraventie, conducerea autoturismului pe drumurile publice acoperite cu zapada, gheata sau polei, fara ca acesta sa fie dotat cu anvelope de iarna, nefacandu-se referire (in textul actului normativ - n.red.) la o anumita perioada a anului super legea asta dar cand ai anotimp ca anul asta ar fi trebuit sa le demontez de 5 ori de pe masina.. intr-o sapt aveam 20 grade in alta -5 si tot asa ..... sa faca si bosii astia de la meteo prognoza pe 2 luni sa stii ce faci ...sunt multi care si-au schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara si ce sa vezi sapt asta e iarna... Eu circul si acum cu gumele de vara, cu toate ca am in garaj un set complet de gume de iarna. Si nu trompete, am astea. Daca nu le-am folosit iarna asta, pot sa le arunc? Legea spune clar, daca tronsonul de drum e acoperit de polei sau zapada, e necesara folosirea anvelopelor M+S (mud+snow) sau pentru retarzi a celor marcate cu fulgul de nea. Dar daca nu ninge deloc, sau daca ninge in august? Shit hapends! |
|
#47
Posted 18 March 2018 - 15:30
TruculMagic, on 18 martie 2018 - 13:12, said: Sa te vad iarna la munte cum o nins acuma sau vara la 30 grade ca te ti de una cu anvelope de vara Stai relaxat, boss, că eu am Michelin CrossClimate și locuiesc la „mama muntelui”, în Petroșani. Totă iarna am mers aproape în fiecare week-end în stațiunea Parâng. Vara trecută, la 35 de grade, „fluieram” cu ele pe A2 către mare. Când se vor uza , tot dintr-astea-mi iau. |
#48
Posted 18 March 2018 - 15:30
[ https://p1.akcdn.net/full/422486013.michelin-crossclimate-xl-235-45-r17-97y.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Aceste anvelope all season sunt super ok. Prietenii stiu de ce! Edited by xmanyacs77, 18 March 2018 - 15:31. |
#49
Posted 18 March 2018 - 15:31
ericmario, on 18 martie 2018 - 15:09, said:
A mai fost un topic aproape identic, (mea culpa initiatorului) in care zicea initiatorul ca-i pare rau ca si-a pus gumele de iarna . Eu circul si acum cu gumele de vara, cu toate ca am in garaj un set complet de gume de iarna. Si nu trompete, am astea. Daca nu le-am folosit iarna asta, pot sa le arunc? |
#50
Posted 18 March 2018 - 15:33
eu incerc sa schimb rotile pe un ciclu noiembrie (cel tarziu) - martie (cel mai devreme) - pentru zona de sud cred ar trebui sa fie suficient. singura problema este ca toamna tre' sa am grija sa nu ninga la soacra-mea, sa pot sa ajung sa iau rotile de schimb .
in ceea ce priveste varsta 10 ani este cam limita maxima pe care am gasit-o pe net pentru schimbarea anvelopelor. michelin spune ca 5 dupa ani de utilizare trebuie inspectate anual iar la 10 de la fabricatie trebuie considerat schimbarea acestora. mytyers.co.uk spune ca durata de viata a unei anvelope este de cca 10 ani. la masina de serviciu am schimbat in 9 ani si jumatate / 250.000 km 4 seturi de anvelope (all season) - de principiu undeva pe la 65-75.000 km. cel mai longeviv a fost un nokian, cred - l-am schimbat toamna pe la vre-o la 76.000 km si probabil ar mai fi mers vre-o 10.000 in conditii de vara, dar am zis ca adincimea profilului (vreo 2.5 mm) era prea mica pentru iarna. pe masina de acasa am 85.000 km in aproape 11 ani, cu doua seturi de roti (vara - cele cu care au venit masina in 2007 - Continental PremiumContact parca, iarna - le-am luat in toamna lui 2007 - Dunlop Wintersport 3D). Anvelopele stau pe jantele lor, un set pe masina, al doilea stivuit intr-o magazie inchisa, la umbra si acoperite. Desi vizual starea anvelopelor este super ok (fara crapaturi pe flancuri si cu adincimea profilului peste 5 mm, iar cele de iarna si-au facut treaba cu brio in sezonul asta), din motive de varsta am decis sa le schimb. Cele de vara le-am schimbat in toamna trecuta (Dunlop BlueResponse), iar pe cele de iarna le voi schimba in aceasta primavara sau la toamna. LE Michelin a facut o treaba super cu CrossClimate. Ultimul set de pe masina de serviciu a fost CC si impresia mea a fost ca este peste tot ce am avut inainte - si am avut numai marci considerate premium pentru segmentul comercial. Edited by suri, 18 March 2018 - 15:38. |
#51
Posted 18 March 2018 - 15:57
dorin_2k, on 18 martie 2018 - 13:17, said:
Anul trecut le-am schimbat pe 1 martie si a fost ok. Anul asta pe 12 martie. A fost bine pana ieri. Azi am 25 cm zapada pe drum. Asta e. O tin in garaj inca o saptamana. Hai ca in București sau in alte orase din sud le poti schimba mai devreme,dar de exemplu cum locuiesc eu la munte pana la 1 mai nu le dau jos nici sa ma platesti. |
|
#52
Posted 18 March 2018 - 16:05
flomelomanul, on 18 martie 2018 - 15:30, said:
Stai relaxat, boss, că eu am Michelin CrossClimate și locuiesc la „mama muntelui”, în Petroșani. Totă iarna am mers aproape în fiecare week-end în stațiunea Parâng. Vara trecută, la 35 de grade, „fluieram” cu ele pe A2 către mare. Când se vor uza , tot dintr-astea-mi iau. Sunt bune, dar nu perfecte. E ca romanul, bun la toate dar nu stie nimic concret sa faca. Un CrossClimate niciodata nu se va compara cu niste nokianuri, continental ts860 sau orice alta anvelopa de iarna care nu e o chinezarie ordinara, la fel si vara, nu are nici o sansa in fata unor anvelope de vara. Acest model pt toate anotimpurile este orientat mai mult catre iarna, sunt alte modele care sunt si pentru vara mai mult (sa zicem 70 vara -30 iarna %) insa sunt mai proaste iarna. |
#53
Posted 18 March 2018 - 16:11
TruculMagic, on 18 martie 2018 - 16:05, said:
Sunt bune, dar nu perfecte. E ca romanul, bun la toate dar nu stie nimic concret sa faca. Un CrossClimate niciodata nu se va compara cu niste nokianuri, ... Edited by Baxon, 18 March 2018 - 16:13. |
#54
Posted 18 March 2018 - 16:13
dorel_acdc, on 18 martie 2018 - 13:33, said:
Si a mele au vreo 10 ani . Nici nu le-am schimbat decand am luat masina . Si nu pierd aer , nu am facut pana nimic . claudiu2012, on 18 martie 2018 - 13:37, said:
ne uitam pe statistici In 2012 s-au produs 9.355 de accidente rutiere grave in care au fost ranite aproape 8.900 de persoane. Numarul de decese s-a apropiat de 2.050, cu 1% peste 2011 Statistică neagră – 27.000 de accidente rutiere s-au petrecut în România în 2016 acum CALCUL SIMPLU MATEMATIC de 3x mai multe accidente in 2016 fata de 2012 deci?????????? Trecînd peste stilul jurnalistic senzaționalist de a compara numărul accidentelor grave cu totalul accidentelor că dă mai bine la impresia artistică, ia pune tu și numărul de mașini aflate în circulație în anii ăia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users