Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi oferă informații despre primul său crossover pur electric
Last Updated: Mar 24 2018 17:23, Started by
Baxon
, Mar 17 2018 23:23
·
0
#1
Posted 17 March 2018 - 23:23
Compania Audi declară că primul său crossover full electric va costa pe piața germană de la 80.000 de euro, adică cu 2.000 de euro mai ieftin decât varianta diesel-hybrid a SUV-ului Q7.
Conform informațiilor preliminare, noul Audi e-tron va debuta la Bruxelles în vara anului 2019, iar asamblarea acestuia va începe deja în a doua jumătate a anului 2018. După prezentarea crossoverului va ieși și un coupe numit Audi e-tron Sportback. Prototipul crossoverului pur electric marca Audi, a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Exemplarul de pre-producție a fost acoperit cu un camuflaj format din logotipul ”e-tron”. Reprezentanții nu au oferit informații tehnice, însă au specificat că acesta va primi un sistem de tracțiune integrală și va fi capabil să se cupleze la o stație de alimentare rapidă. http://www.autoexper...r-pur-electric/ Attached FilesEdited by Baxon, 17 March 2018 - 23:23. |
#3
Posted 17 March 2018 - 23:47
#4
Posted 18 March 2018 - 00:56
Audi e camuflat. Cum poti sa itj dai seama ca arata mult mai bine? Sau vrei sa transformi si topicul asta intr-unul de venerare a zeului VW?
Ps: vezi ca e electric. Iti crestea tensiunea cand se scria despre electrice. Sau asta fiind de la Zeu e ok? |
#5
Posted 18 March 2018 - 01:58
Nici cei mai infocati fani Tesla nu pretind ca Tesla ar putea concura cu masinile germane la calitate materiale interioare, rafinament etc
De altfel si Musk conducea tot un Audi. Insa un anume fan se pare ca pretinde... Cu siguranta Audi va fi peste Tesla la confort, materiale etc. Ca nu va fi fix la fel la autonomie si va accelera cu 0.1s mai lent, asta stim, conteaza cel mai mult |
#7
Posted 18 March 2018 - 09:13
Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau... Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian.
La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota. Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi.. Edited by mariovrs, 18 March 2018 - 09:15. |
#8
Posted 18 March 2018 - 09:28
mariovrs, on 18 martie 2018 - 09:13, said:
Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau... Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian. La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota. Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi.. Tesla este intr-o alta categorie, Model 3 deocamdata la noi, Europa, nu este luata in calcul din cauza termenului de livrarea. Ramane pe 2019 Exact ce spuneam, sunt tare in urma toti si vor face teste pe noi, pentru ca nu au timp suficient sa testeze tehnologia. Vinovat este Tesla, mama lor de hoti Deci e-tron quattro se află între Audi Q5 și Audi Q7 în ceea ce privește mărimea, iar vehiculele respective au pret de pornire de 41.000 și 49.000 de dolari Deci tehnologia dubleaza valoarea masini Baxon, on 17 martie 2018 - 23:23, said:
noul Audi e-tron va debuta la Bruxelles în vara anului 2019, iar asamblarea acestuia va începe deja în a doua jumătate a anului 2018. https://electrek.co/...electric-price/ Edited by cata, 18 March 2018 - 09:37. |
#9
Posted 18 March 2018 - 09:33
mariovrs, on 18 martie 2018 - 09:13, said:
Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau... Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian. La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota. Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi.. |
#10
Posted 18 March 2018 - 10:49
Hibridul Toyota este o prostie si pe hartie si in viata reala.. Trebuie sa incurci tot traficul sa scoti consum de 1.5 dci..
12 milioane nu inseamna multe masini... Plus ca-ti ''baga pe gat'' hibridul ala. Daca esti fan Toyota aproape ca nu prea poti sa-ti iei un model ''simplu''.. Edited by mariovrs, 18 March 2018 - 10:50. |
|
#11
Posted 18 March 2018 - 11:01
#12
Posted 18 March 2018 - 11:50
#13
Posted 18 March 2018 - 12:58
Si care sunt motivele pentru care ar da cineva 80000 euro pe o masina ? Fie ea si un Audi ,electric,clasic,hibrid,oricum ar fi ! In fond si la urma urmei ,tot un dulap pe patru roti este,tot asa se depune sarea,noroiul,gropile si denivelarile din asfalt aduc aceeasi uzura,mai trage unul cu un cui la fel ca pe oricare alta.... Aaaa sa o umpli cu cumparaturi din super sau hipermarketuri,sau sa vada cei din jur ce masina ai ,sau ca poate nu ai ce face cu banii,sau nu sti ce sa faci cu ei...
|
#14
Posted 18 March 2018 - 13:23
audi are deja 3000 de rezervari DOAR IN NORVEGIA pt modelul asta.... doar intr-o tara cu populatia cat un oras mai mare
in Norway where Audi already has over 3,000 reservations for the vehicle https://electrek.co/...electric-price/ Edited by Dany_Darke, 18 March 2018 - 15:07. |
#15
Posted 18 March 2018 - 13:39
#16
Posted 18 March 2018 - 14:38
Vorbim/tastam aiurea.
Audi va lansa sau nu masina asta, ramane de vazut. Pana atunci, hai sa asteptam fara sa ne certam. Tinand cont de viziunea VAG, nu pot decat sa izbucnesc in ras, deci mai multe cuie batute in talpa cum isi bat aia, n-am vazut niciodata. |
#17
Posted 18 March 2018 - 14:53
valitudor, on 18 martie 2018 - 14:38, said:
La nivel de prototip, cu masina plina de calculatoare si senzori in valoare de jumate de milion de dolari, da. Dar sa ma anunti cand imi pot oferi germanii ceea ce scriam mai sus, lasand aberatiile tale cu autopilot si Marte si Consumer Reports (vezi cam pe ce loc stau acum). Cum ar trebui sa-mi incarc Audi ala cand ies din aria de autonomie a bateriei? Ce aduce nou fata de anostele masini germane? |
#18
Posted 18 March 2018 - 15:03
inuendo0, on 18 martie 2018 - 14:53, said:
La nivel de prototip, cu masina plina de calculatoare si senzori in valoare de jumate de milion de dolari, da. Pe mine nu ma intereseaza ca sistemul Audi sau Tesla sa fie cel mai bun, pe mine ma intereseaza ca producatorul sa-si asume responsabiltatea atunci cand sistemul este folosit. Asta arata increderea producatorului fata de produsul pe care il vinde. Cand voi vedea ca Tesla zice sa folosim/folositi AutoPilot cu incredere, pentru ca nu se poate intampla nimic, atunci o sa consider ca Tesla a scos un produs despre care merita sa discutam. Pana atunci, Tesla vinde exact acelasi lucru ca ceilalti, insa il testeaza prin clienti, nu prin inginerii proprii... Cat priveste celelalte argumete ale tale, iti dau dreptate intr-o oarecare masura. Evident ca Tesla are anumite avantaje fata de Audi. Oricum, Audi nu are un produs final, asa ca e aiurea sa le comparam. Tesla exista acum, Audi probabil va exista. Le vom compara atunci... Edited by valitudor, 18 March 2018 - 15:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users