Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Audi oferă informații despre primul său crossover pur electric

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Compania Audi declară că primul său crossover full electric va costa pe piața germană de la 80.000 de euro, adică cu 2.000 de euro mai ieftin decât varianta diesel-hybrid a SUV-ului Q7.
Conform informațiilor preliminare, noul Audi e-tron va debuta la Bruxelles în vara anului 2019, iar asamblarea acestuia va începe deja în a doua jumătate a anului 2018. După prezentarea crossoverului va ieși și un coupe numit Audi e-tron Sportback.
Prototipul crossoverului pur electric marca Audi, a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva. Exemplarul de pre-producție a fost acoperit cu un camuflaj format din logotipul ”e-tron”. Reprezentanții nu au oferit informații tehnice, însă au specificat că acesta va primi un sistem de tracțiune integrală și va fi capabil să se cupleze la o stație de alimentare rapidă.

http://www.autoexper...r-pur-electric/

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   55.26K   93 downloads
  • Attached File  2.jpg   273.33K   92 downloads

Edited by Baxon, 17 March 2018 - 23:23.


#2
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
n-are farmecul teslaPosted Image

#3
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Post_-AppleS-_, on 17 martie 2018 - 23:39, said:

n-are farmecul teslaPosted Image

Arata mult mai bine.

#4
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Audi e camuflat. Cum poti sa itj dai seama ca arata mult mai bine? Sau vrei sa transformi si topicul asta intr-unul de venerare a zeului VW?
Ps: vezi ca e electric. Iti crestea tensiunea cand se scria despre electrice. Sau asta fiind de la Zeu e ok?

#5
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Nici cei mai infocati fani Tesla nu pretind ca Tesla ar putea concura cu masinile germane la calitate materiale interioare, rafinament etc
De altfel si Musk conducea tot un Audi.
Insa un anume fan se pare ca pretinde...

Cu siguranta Audi va fi peste Tesla la confort, materiale etc. Ca nu va fi fix la fel la autonomie si va accelera cu 0.1s mai lent, asta stim, conteaza cel mai mult :)

#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,265
  • Înscris: 16.08.2016
Cuvintele de reținut sunt: va, poate, dorește etc. Toți constructorii de mașini dau Tesla drept etalon, toți își doresc sa fie mai buni.

#7
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau...  Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian.

La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius  model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota.

Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi..

Edited by mariovrs, 18 March 2018 - 09:15.


#8
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postmariovrs, on 18 martie 2018 - 09:13, said:

Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau...  Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian.

La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius  model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota.

Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi..
Toti sunt in urma, si ma refer la electrice. Poate doar Renault sa aibe ceva avantaj, in rest doar ,,lanseaza,,  dupa 2018-2019.
Tesla este intr-o alta categorie, Model 3 deocamdata la noi, Europa, nu este luata in calcul din cauza termenului de livrarea. Ramane pe 2019
Exact ce spuneam, sunt tare in urma toti si vor face teste pe noi, pentru ca nu au timp suficient sa testeze tehnologia. Vinovat este Tesla, mama lor de hoti
Deci e-tron quattro se află între Audi Q5 și Audi Q7 în ceea ce privește mărimea, iar vehiculele respective au pret de pornire de 41.000 și 49.000 de dolari
Deci tehnologia dubleaza valoarea masini

View PostBaxon, on 17 martie 2018 - 23:23, said:

noul Audi e-tron va debuta la Bruxelles în vara anului 2019, iar asamblarea acestuia va începe deja în a doua jumătate a anului 2018.
Marfa articolul
https://electrek.co/...electric-price/

Edited by cata, 18 March 2018 - 09:37.


#9
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

View Postmariovrs, on 18 martie 2018 - 09:13, said:

Dintre toti, Toyota a ramas in urma rau...  Ceva gen Nokia, care a inventat telefonul smart si a ramas de caruta insistand pe piata cu symbian.

La fel Totota insista cu hibride fara plug-in ( doar un Prius  model mai rar au..).. Cand o sa se trezeasca, o sa fie tarziu. Concurenta deja e departe rau de Toyota.

Iar Tesla la finisaje si tren de rulare sunt VARZA. Ce dracu sa compari cu Audi..
Ai dracu' ce in urma sunt cat au vandut 12 milioane de hibride. In schimb, Audi care a vandut o mana de masini sunt in fata rau. On topic, masina asta are un design de dulap, asemanator cu oribilitatea aia de Q7. Cine dracu' da 80k euro pe masina asta (banuiesc ca este in varianta cheala in banii aia) nu inteleg. PS Nici nu stiam ca astia au hibrid- diesel, doar ei si cu Peugeot vad ca au incercat experimente d'astea nereusite cu diesel-ul.

#10
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Hibridul Toyota este o prostie si pe hartie si in viata reala..  Trebuie sa incurci tot traficul sa scoti consum de 1.5 dci..

12 milioane nu inseamna multe masini...  Plus ca-ti ''baga pe gat'' hibridul ala. Daca esti fan Toyota aproape ca nu prea poti sa-ti iei un model ''simplu''..

Edited by mariovrs, 18 March 2018 - 10:50.


#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
De ce vorbiti despre Toyota pe topicul asta?
Asa tare va sta Toyota in gat?Posted Image

on. Promisiunea asta de la Audi e ok, dar sa nu ramana doar o promisiune...

Edited by ericmario, 18 March 2018 - 11:02.


#12
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Topicul asta nu e un versus !

P.S. Insa la 80 k euro trebuie sa fii fan infocat s-o cumperi ! Personal as alege Toyota Rav4 hybrid  la jumatate din bani , chiar daca nu e plug-in !

#13
softaipan

softaipan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.08.2014
Si care sunt motivele pentru care ar da cineva 80000 euro pe o masina ? Fie ea si un Audi ,electric,clasic,hibrid,oricum ar fi ! In fond si la urma urmei ,tot un dulap pe patru roti este,tot asa se depune sarea,noroiul,gropile si denivelarile din asfalt aduc aceeasi uzura,mai trage unul cu un cui la fel ca pe oricare alta.... Aaaa sa o umpli cu cumparaturi din super sau hipermarketuri,sau sa vada cei din jur ce masina ai ,sau ca poate nu ai ce face cu banii,sau nu sti ce sa faci cu ei...

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
audi are deja 3000 de rezervari DOAR IN NORVEGIA pt modelul asta.... doar intr-o tara cu populatia cat un oras mai mare

in Norway where Audi already has over 3,000 reservations for the vehicle
https://electrek.co/...electric-price/

Edited by Dany_Darke, 18 March 2018 - 15:07.


#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View Postunbrutus, on 18 martie 2018 - 13:23, said:

Dintre Audi si Range Rover, Audi are o imagine de 10 ori mai buna.
Dar ma rog...

In opinia ta !  
Audi in ultima vreme si-a cam patat imaginea cu motoarele diesel asa ca acuma incearca sa dreaga busuiocul . Daca o vor face cu succes , ramane de vazut . S-ar putea sa nu reuseasca ... vedem cand apare pe strazi electricul asta .

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Vorbim/tastam aiurea.
Audi va lansa sau nu masina asta, ramane de vazut.
Pana atunci, hai sa asteptam fara sa ne certam.

Tinand cont de viziunea VAG, nu pot decat sa izbucnesc in ras, deci mai multe cuie  batute in talpa cum isi bat aia, n-am vazut niciodata.

#17
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 18 martie 2018 - 14:38, said:

La nivel de prototip, cu masina plina de calculatoare si senzori in valoare de jumate de milion de dolari, da. Dar sa ma anunti cand imi pot oferi germanii ceea ce scriam mai sus, lasand  aberatiile tale cu autopilot si Marte si Consumer Reports (vezi cam pe ce loc stau acum).
Cum ar trebui sa-mi incarc Audi ala cand ies din aria de autonomie a bateriei? Ce aduce nou fata de anostele masini germane?

#18
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 18 martie 2018 - 14:53, said:

La nivel de prototip, cu masina plina de calculatoare si senzori in valoare de jumate de milion de dolari, da.
Da, ai drepate aici. Insa razboiul asta cu ce poate face Tesla vs restul cu autopilotul este o prostie inventata de Musk.
Pe mine nu ma intereseaza ca sistemul Audi sau Tesla sa fie cel mai bun, pe mine ma intereseaza ca producatorul sa-si asume responsabiltatea atunci cand sistemul este folosit. Asta arata increderea producatorului fata de produsul pe care il vinde. Cand voi vedea ca Tesla zice sa folosim/folositi AutoPilot cu incredere, pentru ca nu se poate intampla nimic, atunci o sa consider ca Tesla a scos un produs despre care merita sa discutam. Pana atunci, Tesla vinde exact acelasi lucru ca ceilalti, insa il testeaza prin clienti, nu prin inginerii proprii...

Cat priveste celelalte argumete ale tale, iti dau dreptate intr-o oarecare masura. Evident ca Tesla are anumite avantaje fata de Audi. Oricum, Audi nu are un produs final, asa ca e aiurea sa le comparam. Tesla exista acum, Audi probabil va exista. Le vom compara atunci...

Edited by valitudor, 18 March 2018 - 15:15.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate