Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Volkswagen recomandat?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
Lucidd

Lucidd

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 16.03.2018
Salut,
Am un buget de 5000€ si mi-as dori un VW .. intrebarea mea este
Care este mai fiabila golf sau polo? Si ce model as putea gasi pana in 5000.
Nu vreau sa cumpar o masina sa investesc in ea, vreau o masina cat mai fiabila si sa nu-mi puna probleme..

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Golf 5 1.9 tdi 105cp sau VW polo 1.4 benzina.

#3
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 22.05.2011
Nu exista masina sa nu investesti in ea la banii aia.
Sunt oameni care iau masini de 20-30k euro noi si tot investesc in ele , fie prin garantie sau prin buzunarul propriu.
Aloca un buget de investitii, circa 700-800 euro si cauta un mecanic de incredere.
Iar ca masina , un Golf 5 motor BKC, nu te uita la km.

#4
Mihaitza07

Mihaitza07

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 29.08.2007
Care iti place mai mult si care crezi ca este mai potrivita nevoilor tale. Ca motorizare 1.6 sau 1.4 benzina, cu cat mai putini km ( reali daca se poate ) si dupa o verificare tehnica, pe cea in starea cea mai buna. Daca gasesti ceva anunturi interesate, nu te sfii sa le pui aici in vederea si altor opinii.

#5
Lucidd

Lucidd

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 16.03.2018

 jmek4you, on 16 martie 2018 - 21:42, said:

Nu exista masina sa nu investesti in ea la banii aia.
Sunt oameni care iau masini de 20-30k euro noi si tot investesc in ele , fie prin garantie sau prin buzunarul propriu.
Aloca un buget de investitii, circa 700-800 euro si cauta un mecanic de incredere.
Iar ca masina , un Golf 5 motor BKC, nu te uita la km.
La ideea cu "Nu te uita la km" sincer nu prea stiu ce sa spun, eu cand vad 200k ma gandesc ca e cam dusa, gresesc la faza asta ? Nu prea sunt in domeniu si de asta mi se pare putin exagerat sa zic peste 200.000, astept o parere , multumesc anticipat !

#6
jmek4you

jmek4you

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 22.05.2011

 Lucidd, on 16 martie 2018 - 21:52, said:

La ideea cu "Nu te uita la km" sincer nu prea stiu ce sa spun, eu cand vad 200k ma gandesc ca e cam dusa, gresesc la faza asta ? Nu prea sunt in domeniu si de asta mi se pare putin exagerat sa zic peste 200.000, astept o parere , multumesc anticipat !
Un motor diesel e proiectat sa duca milionul de km si peste daca e intretinut corect.
Golful din semnatura l am luat la 286k km si 4.5k euro  , nu stiu daca sunt reali sau nu , nu ma intereseaza. Au trecut 2 si ~15k km si 0 probleme.


edit: asteapta sa vina @Kroghy pe aici si iti explica el cum sta treaba cu VW.

Edited by jmek4you, 16 March 2018 - 22:11.


#7
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La banii astia iei Passat , nu te incurca cu golf si polo !  Sa te uiti doar la motor peste 1800 cmc , restul nu merita sa le iei in seama . Intre 300 k km si 400 k km inca is masini bune ( astea care-s aduce cam atata au desi samsarii le dau inapoi 200 k km ) .

Edited by Baxon, 16 March 2018 - 22:16.


#8
Lucidd

Lucidd

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 16.03.2018
Iar intrebarea mea acum este
La ce sa ma uit atunci cand caut un VW ? Cat mai rezumativ ddaca se poate ! Multam mult !

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,996
  • Înscris: 07.11.2006

 Lucidd, on 16 martie 2018 - 21:14, said:

Salut,
Am un buget de 5000€ si mi-as dori un VW .. intrebarea mea este
Care este mai fiabila golf sau polo? Si ce model as putea gasi pana in 5000.
Nu vreau sa cumpar o masina sa investesc in ea, vreau o masina cat mai fiabila si sa nu-mi puna probleme..

Nu se poate sa alegi intre Polo si Golf.
Este absolut normal ca un Polo la 5000 de euro,bugetul tau,sa fie mai convenabil decat un Golf.Intotdeauna.
Sunt clase diferite,dotari diferite si motorizari diferite.

#10
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 Baxon, on 16 martie 2018 - 22:14, said:

La banii astia iei Passat , nu te incurca cu golf si polo !  Sa te uiti doar la motor peste 1800 cmc , restul nu merita sa le iei in seama . Intre 300 k km si 400 k km inca is masini bune ( astea care-s aduce cam atata au desi samsarii le dau inapoi 200 k km ) .
Pe stilul asta, 5k e deja buget de Phaeton.
https://www.olx.ro/o...81dbae;promoted

#11
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Octavia Tour AXR , 1.9 TDI - PD , euro 4 dara DPF. S-au facut pana prin 2010 . Este echivalentul golfului 4 cu mentiunea ca acesta a fost scos din productie in 2005 iar Octavia Tour s-a facut inca 6 ani. Tehnologie veche , fiabila , masina solida , ieftina la servisat . Este exclus VAG euro 5 cu DPF la banii aia . Octavia gasesti de la proprietar , luata de noua din Romania la banii aia , cu vreo 100.000 - 140.000 km . .

#12
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nu vezi ca vrea VW ?? Ce-i aia skoda ?

Edited by Baxon, 16 March 2018 - 22:38.


#13
Lucidd

Lucidd

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 123
  • Înscris: 16.03.2018
Posted Image Posted Image Posted Image Eu merg pe filozofia ca daca masina este mult mai comuna si piesele sunt mult mai ieftine, iar sincer orientarea mea ar fi pe un Golf 5 1.9 105cp,
Mai astept pareri, multumesc celor care au postat pana acum. Orice sfat este extrem de bine venit !Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by Lucidd, 16 March 2018 - 22:41.


#14
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
La golf si Passat ai in fiecare parc de dezmembrari cel putin 10 modele deci piese gasesti conform expresiei " pe toate gardurile " . Ti-o repara oricine atat e de comuna masina .

Dar vezi ca bmw-ul e si mai comun !

#15
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Ideal este sa o iei cat mai recenta, dar daca vrei musai marca sau modelul respectiv, atunci trebuie sa te astepti la o masina de minim 10 ani.

200.000 km nu-s putini dar nici multi la o masina intretinuta corect, am in familie, fostul meu Prius, ce are 285.000 km si in afara de consumabile si un rulment nu a necesitat alte interventii la mecanica si partea electrica.

Alta varianta este sa-ti calci pe mandrie si sa-ti iei o masina mai simpla, gen Clio sau Sandero si ai avantajul unei masini comune, piese la preturi decente (nu sunt asa de scumpe cum se aude) si an recent. La 6000 poti lua un Clio IV sau Sandero 2013, sau Megane 3 2010/2.

Edited by connectorxp, 16 March 2018 - 22:59.


#16
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 07.07.2008
eu sincer as merge oricand pe Golf in dauna Polo....de evitat motoarele de 1.2 si nu, in niciun caz 1.2 TSI cele cu distributie pe lant, motorul este gresit proiectat si o sa se rupa distributia, si e foarte greu de pus la punct. La benzina ai grija cu FSI-ul ca este pacatos si mecanicii nostri nu stiu sa ti-l puna la punct.
In rest 1.4 - 80 cai este destul de lent, pot sa spun ca in comparatie cu Kia Ceed se simte lent mai ales peste 3500 de ture.
1.6 - 105 Cai benzina este ok si nici nu aduce batai de cap, cunosc cativa prieteni care au peste 280K cu asinile lor.
90 Cai TDI bun motorul turbo fara geometrie variabila dar destul de cuminte - comparabil cu 109 Kia Ceed ca sprint dar extrem de zgarcit, nu iti cnsuma deloc mult, ai cuplu bun, si merge si merge.
105 TDI si 116 TDI cred ca alaturi de motorul de 136 de cai este cel mai reusit motor de 1.9 L mici probleme au si acestea dar mult mai putin frecvente.
140 Cai 2.0 L cica pompa de ulei trebuie schimbata deoarece este cauzatoarea celor mai mari probleme si pica fara niciun avertisment. Ca feeling se infige foarte bine, mie imi place cum se simte, acum tu stii cat vrei sa risti sau ce anume cauti.
Intotdeauna clasa mai mare iti ofera mai mult confort si siguanta, un golf il simti altfel si cand inchizi usa in comparatie cu Polo, zgomotul este infundat, usa nu vibreaza ca si la Logan.
Uite de exemplu aceasta masina: https://suchen.mobil...80-7451e3cfde35
ajunge in Romania cu 140K si nu o sa iti dai seama.....daca ai lua-o din Germania, ai cheltui pe drum + inscris undeva la 350 de Euro + Distributia + eventuale bucse si pivoti peste 12 luni de Romania si ai masina buna in 4000 si putin e euro.

Edited by marius_fenchea, 16 March 2018 - 23:35.


#17
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,260
  • Înscris: 06.07.2007

 jmek4you, on 16 martie 2018 - 22:02, said:

Un motor diesel e proiectat sa duca milionul de km si peste daca e intretinut corect.

dar subansamblele cat sunt proiectate? Ma refer la cutie, ambreiaj, turbo, injectoare, directie, suspensie, frane, senzori etc...
Daca ne luam masina dupa cat de mult rezista motorul e cam nasoala treaba.

Edited by dan1980_25, 16 March 2018 - 23:35.


#18
mfmig200

mfmig200

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 07.07.2008
Subansamblele conform cu normele VW au fost testate pe un lifetime de 10 ani sau 360K km acestea sunt disponibile pe net la o cautare. Deci teoretic toate subansamblele o sa inceapa sa faca figuri in jurul acelor valori.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate