Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Blocat intre 3 optiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Bidziiil

Bidziiil

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.03.2018
Buna seara tuturor.
Cate ceva despre mine:
Ma numesc Mario, am 22 de ani(spre 23) , pana acum un an am locuit cu ai mei, acum locuiesc in italia cu viitoarea mea sotie. Am permisul de 3 ani, prima masina a fost un matiz, a doua un Audi a4 1.6 din 96 bine intretinut. Momentan financiar nu sunt foarte foarte implinit, fiind fara mana stanga (lipsa totala a palmei) si in Romania dar si aici in italia mai sunt dat deoparte, dar toate inspre bine. Nu am nici o problema dat fiind faptul ca imi lipseste palma stanga, conduc si am condus doar pe manual, automat nu imi place deloc,nu am avut nici un incident niciodata, detin si un scuter si ma descurc fara probleme.De ceva timp ma tot interesez/documentez despre cateva masini ce imi plac, cer sfaturi anumitor persoane ce detin aceste masini , etc. inainte sa achizitonez o masina vreau sa ma asigur ca macar in mare am habar de acea masina. Ma pasioneaza masinile sport, desi nu ma pot intinde foarte mult, bugetul meu fiind undeva intre 4.000€ si 6.000€ exclus fiind pasajul si toate celelalte necesare. Pana nu demult ma gandeam la o alfa 159 , dar tot cautand , intreband, cunoscand, am zis ca sunt doar eu cu sotioara si suntem tineri si vrem ceva mai pentru noi. Tin cont foarte mult si de parerile ei, si am ajuns la urmatoarele variante.
1. Mercedes CLK W209 preferabil benzina.
2. Alfa Romeo Brera preferabil la fel benzina
3. Audi TT Mk1
Am citit nenumarate lucruri cu pro si contra masinilor pe care le.am enumerat mai sus, dar continui sa ma interesez. Cel mai sigur voi cumpara una in decursul a catorva luni de zile. As vrea, de la voi, anumite sfaturi despre aceste 3 masini, spre care sa ma indrept, de ce, etc. Clk.ul mi.ar place mult, la fel si brera, poate ca audi tt ar fi pe ultimul loc din toate 3 dar nu sunt decis. Aici in italia voi folosi mult masina pe autostrazi, dar si prin oras, munca. In oras distante de maxim 10/30 km. Si probabil si unele drumetii cu masinuta, chiar si o data pe an macar spre Romania.
M.ar interesa si consum la un Clk 200 kompresor, chiar si la un 240, la brera ar fi cea cu 2.2 jts , iar la audi preferabil ar fi 1.8 awd, dar nici cel fwd nu m.ar deranja. Ca si intretinere cum ar fi cu cele trei, si alte lucruri ce mi le.ati putea sfatuii.
Momentan atat, scuzati daca am postat gresit sau in locul nepotrivit. Nu postez prea des chestii de genul, dar multi dintre voi poate ati fost si voi candva la inceput, pasionati si nedunemiriti. :))
Multumesc anticipat si astept cu nerabdare sfaturi si pareri.
O seara buna


#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Daca ar fi dupa mine, as alege intre Mercedes si Alfa, cu un plus spre Mercedes. Mi se par mai de familie (toate trei sunt mai sport, dar parca da o nota de clasic, daca intelegi). Strict subiectiv, Audi nu m-a atras niciodata, mi s-au parut mai glaciare, fata de Mercedes care e in alta linie, mai rotunda.

Un var a avut un Alfa Romeo (146 sau 159, nu mai retin, dar semana cu brera la caroserie). Cat am stat la el, masina mi s-a parut ca e ok la condus si la tinuta (din ce-mi aduc aminte de acum vreo 15 ani...). Stiu ca s-au schimbat multe intre timp, asa ca ti-as recomanda sa arunci un ochi pe anunturile auto si sa mergi la 2-3 vizualizari, sa-ti faci o idee la ce ar trebui sa vezi.

Tehnic (comportament in trafic, probleme mecanice/rugina), nu stiu ce sa zic. Mercedesul si Audi sunt germane si parca au o atentie in plus (datorita clasei din care fac parte), dar nici cu Alfa nu mi-ar fi rusine.

#3
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Cu 200 kompressoru pe o caroserie similara C-classe o sa ai consumuri de cam 10-11 urban cu 6-7 afara la cutie manuala si mers linistit. La automata, mai adaugi un litru. La mers foarte sportiv, mai adaugi un litru. Masinile sunt bune daca sunt intretinute, dar asta depinde mult de vechiul proprietar. Porneste-o la rece cu usa deschisa si asculta cum suna. Are voie sa tacane max 1-2 secunde pana se face presiunea la ulei in intinzator si in variatorii axelor cu came. Ti-as recomanda si sa desfaci capacul de la valve, sa vezi cum arata lantul. Lantul in sine nu e o problema mare, se schimba daca e intins si nu e tare scump, ideea e sa ai variatorii in stare buna, ca aia se gasesc doar pe original si is cam 500 de euro bucata (iti trebuie 2 ).
Poti sa mai verifici sa nu ai scurgeri la senzorii axelor cu came ( sunt 2 rotunzi metalici fix in fata, pica cam la 70.000 km si trebuie schimbati, dar is ieftini, cam 140 lei bucata, scoti mufele, daca au ulei, depinde de cat timp ) si te-as sfatui in principiu dupa ce o iei sa ii schimbi 3 furtune si valva PCV care se gasesc sub admisia de aer, respectiv kompressor ca pot duce la probleme de amestec de injectie si sa-ti dea multe peste cap.

#4
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Am avut in famile SLK 200 cu 1.8 163cp automat, masina avea la vanzare putin peste 40k km. In Buc consuma intre 11 si 14, afara de la 7 in sus. Din punctul mu de vedere motorul consuma prea mult pt performantele oe care le ofera.

#5
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
N-as zice, daca-l compari cu 2.6 l benzina V6, care e cel pus pe E240 /CLK240 , motorul imediat urmator, ai performante mai slabe la V6 (cuplu de 240Nm la 4500 rpm, versus la 2800 pt motorul cu kompressor) cu un consum mai mare si impozit si intretinere de 2.6 l  6 cilindri.

CLK 200 Kompressor 2007–2010 M271 E18 1.8L L4 135 kW (181 hp) @ 5500rpm 240 Nm (177 lb·ft) @ 2800rpm 8.4s (9.5s) 237 km/h (147 mph) 1475 kg (3252 lbs)

CLK 240 2002–2005  M112 E26 2.6L V6 125 kW (168 hp) @ 4500rpm 240 Nm (177ft·lb) @ 4500rpm 8.8s (9.1s) 236 km/h (147 mph) 1500 kg (3307 lbs)

Edited by Mihai_mb, 16 March 2018 - 12:14.


#6
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,951
  • Înscris: 17.01.2012

 Bidziiil, on 16 martie 2018 - 00:42, said:

...bugetul meu fiind undeva intre 4.000€ si 6.000€...

...Nu postez prea des chestii de genul...

se mai poate numi o mașină veche de când lumea, SPORT?
(că doar una extrem de veche poți lua cu banii ăia...)

cât despre ultima remarcă: un singur post nu-i deloc „prea des”...

#7
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Masina are performante decente raportat la costurile de utilizare, se misca bine daca e in stare buna, mai bine chiar ca multe compacte abia iesite pe poarta fabricii azi, dar motoarele astea entry level nu au fost sportive nici cand erau noi, pentru asta sunt motoare de alt calibru.

Edited by Mihai_mb, 16 March 2018 - 12:32.


#8
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Ca si aspect, Brera, clar.
Handling si placere condus, CLK.
Ca fiabilitate motor, TT quattro 1,8 T 225 de cai.
Depinde ce urmaresti.

#9
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,906
  • Înscris: 07.11.2006
Dupa aspect,si nu numai,Alfa.
Mercedes la banii aia e o buda.
Audi TT nu-mi place deloc (sunt subiectiv in acest caz)
Astea-s cele trei optiuni.

Dar cu siguranta ca veti intoarce priviri cu asa ceva,cea mai vanduta si cea mai iubita:
https://www.google.c...w=1600&bih=1086

Edited by adisz, 16 March 2018 - 14:56.


#10
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Da, e o varianta buna Mazda. Si fiabila. Si placuta la condus. Si economica fata de celelalte.

#11
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
La TT vei avea mult de munca, putine 1.8T Quattro sunt in stare buna, un vecin a cautat 4 luni si vizionat n cazane pana a gasit o masina decenta care se afla in starea dorita, cu dotari bune precum sistem audio Bose, scaune incalzite, faruri xenon si altele.

Edited by connectorxp, 16 March 2018 - 16:31.


#12
Bidziiil

Bidziiil

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 16.03.2018
Eu cel putin aici in zona in care locuiesc am gasit si vazut masini dintre cele 3 pe care le.am mentionat, si va pun 3 poze , cu un TT, o Brera si un CLK de vanzare de aici, si dati o parere in legatura cu ele. Km putini, astept ext /interior impecabil, mecanica la fel, cel putin asa spun. Sper sa se vada imaginile.
https://imgur.com/Q0gPqEC
https://imgur.com/QtYmNE2
https://imgur.com/tMWyrAu
Primul link e un tt , al doilea o brera, al treilea clk. Cineva a zis ca la banii astia nu iau ceva bun sau ceva de genul dar sincer nu prea imi par a rable masinile din cele 3 anunturi .

#13
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Am cautat anuntul cu clk-ul. Crede-ma ca interiorul ala de Mercedes nu se face asa in 200.000 km ci mai degraba in 3-400. Are volanul ros, maciuca de la schimbator inlocuita, sezutul scaunelor praf.. Suspensia e lasata pe spate ori de diverse modificari ori de uzura. 300.000 sigur are, desi am vazut cu rulajul asta care aratau mult mai bine inauntru. La rulaje de astea, e cam loterie ce masina capeti, nu te lasa pacalit ca-s polisate si lucesc pe dinafara.

Edited by Mihai_mb, 16 March 2018 - 21:20.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate