Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
TAXA AUTO 2018 - Posibil, intre 50 și 3.000 de €
Last Updated: Aug 20 2018 10:34, Started by
MembruAnonim
, Mar 15 2018 20:27
·
0
#19
Posted 15 March 2018 - 20:51
_R_A_D_U, on 15 martie 2018 - 20:27, said:
...pe principiul "poluatorul plateste" ... _R_A_D_U, on 15 martie 2018 - 20:40, said:
... Atentie, masini bune, nu noi... .. Pai cam asa ar fi corect dupa mintea mea. Daca rabla mea este mai buna decit o alta masina, care are mai putin de 8 ani si polueaza mai putin decit masina aia "noua" (tinara), nu inteleg de ce ar trebui eu sa platesc mai mult. Platesc exact cit poluez. Iar la ITP ma tot duc (si platesc) pina ce se constata ca masina nu este un pericol. Am vazut mai multe masini mai noi, cu motorul varza si mincate de rugina si nu inteleg de ce eu trebuie sa fac ITP-ul anual si ala cu masina toata copata, o data la 2 ani. |
#20
Posted 15 March 2018 - 20:51
Decat sa fie taxa anuala pentru toate automobilele, mai bine sa fie taxa de prima inmatriculare.
|
#21
Posted 15 March 2018 - 20:52
DaniJ90, on 15 martie 2018 - 20:48, said:
Pai si cu ce e diferita taxa asta fata de ce a fost? Adica iar platesti daca inmatriculezi masini, dar masinile deja inmatriculate sunt scutite de plata timp de 3 ani? cu ce e diferit si de ce ar fi legala? Mai castiga 10 ani in care incaseaza niste bani la buget Gandeste-te ca nu returneaza automat nici banii din taxele anterioare... ci numai la cerere. Multi au decedat, au pierdut hartiile etc Si eu am platit o taxa din asta acum vreo 10 ani, dar nu mai am chitanta, masina am vandut=o de muilt... mai pot recupera? Ciuciu Deci nu conteaza ca e sau nu legala... ce e mai ciudat insa este ca sint si oameni care spun ca e o taxa buna ) |
#22
Posted 15 March 2018 - 20:53
#23
Posted 15 March 2018 - 20:54
Situația se poate rezolva ușor dar e foame de bani. Guvernul are nevoie de bani a um, peste 2 ani oricum o sa fie in opoziție.
|
#24
Posted 15 March 2018 - 20:58
florin71_skoda, on 15 martie 2018 - 20:53, said:
Dar daca mie-mi ies gazele ca la euro 4 (sau 5) atunci cum facem ? Platec mai putin sau nu ? |
#25
Posted 15 March 2018 - 21:07
Eu tin minte ca intr-un an am avut anumiti parametri mult mai buni decit cerea norma euro 3.
Banuiesc ca nu toti, dar aveam uni parametri mult mai buni. Baxon, on 15 martie 2018 - 20:59, said:
De ce te amendeaza militia daca ai " xenoane " si folii neomologate ? Politistul este cumva inginer auto ? Are acces la nu stiu ce baze de date ca sa poata afla daca xenoanele alea au fost montate ilegal ? La fel si la folie, de unde stie el ca este neomologata ? Logic ar fi ca doar aia de la RAR sa aiba acest drept de constatare, iar politistul sa sanctioneze in baza PV-ului intocmit de persoana abilitata sa decida daca modificarile sint sau nu legale. In normele de aplicare zice ceva, dar nu chiar tot. |
#26
Posted 15 March 2018 - 21:14
Ministreasa Gratiela a Mediului ...tocmai a infirmat sumele vehiculate in direct la Digi24, acum 15-20 de minute . Inca nu exista un model de calcul dupa spusele ei . Probabil ii vor da drumul la vara .
Edited by JurasikMan, 15 March 2018 - 21:14. |
#27
Posted 15 March 2018 - 21:15
#28
Posted 15 March 2018 - 21:18
Eu sincer sa fiu sunt de acord cu o taxa din asta, bine, nu in forma asta, dar ceva trebuie sa fie, dar cum s-a mai zis aici, inainte de taxa verifica masinile la sange la RAR si pentru aia care vin si zic ca asta e nivelul de trai ca de jafuri avem bani, va dau si un exemplu: in loc sa cumperi un jaf cu 1500 de euro diesel cu 150cp, de ce nu poti sa iti cumperi o m asina pe benzina cu 3000 de euro dar mai slaba ca motor? sau tot diesel dar mai nou...diferenta de 1500 de euro aproape ca pot sa garantez ca nu dureaza un an si o bagi in jaful de 1500.Daca la RAR s-ar verifica masinile cum trebuie, nu ar dura foarte multi si nu s-ar mai aduce toate cazaturile pentru ca stiu ca nu trec la verificare...dar logica PSD a fost (imi pare rau ca bag iar politicul) alta, daca oricum trebuie sa dam banii inapoi, pai hai sa ii lasam pe prostii sa aduc toate petardele si dupa aia ii ardem dublu...
Edited by DaniJ90, 15 March 2018 - 21:19. |
|
#29
Posted 15 March 2018 - 21:19
JurasikMan, on 15 martie 2018 - 21:14, said:
Ministreasa Gratiela a Mediului ...tocmai a infirmat sumele vehiculate in direct la Digi24, acum 15-20 de minute . Inca nu exista un model de calcul dupa spusele ei . Probabil ii vor da drumul la vara . |
#30
Posted 15 March 2018 - 21:20
#31
Posted 15 March 2018 - 21:33
Simplu: dupa seria VIN a masinii. Te-a oprit, ti-a verificat VIN-ul si, daca acolo nu apare faruri cu xenon, te-a belit!
In plus, politistii stiu care modele au fost din fabrica... Uite, si ei discuta despre chestia asta: https://www.politist...ica-oem-sau-nu/ |
#32
Posted 15 March 2018 - 21:34
Mai bine sa bage taxe de congestii, pt ce sa ma bata pe mine la cap care locuiesc intr-un sat de munte implicit padure cat cuprinde si doar cat ma duc la orasele din apropiere, in care nu exista cozi sau lipsa locuri de parcare, adica trafic putin, sa imi iau masina euro 6 ca s-au ingramadit 1.5 milioane de diesel-uri in Bucuresti si alte metropole si nu mai pot aia respira.
Sa taxeze metropolele si gata. Aici conteaza sa ai masina fiabila sa nu ramai pe cine stie unde, si daca imi iau un euro 6 cam la revedere fiabilitate, prea multa electronica, turbine si daca tre sa o repar trebuie sa ma duc tot intr-o metropola poluata ca doar acolo au reprezentate pt toate marcile. M-au lasat Euro 6-urile de serviciu, mai noi de un an pe marginea drumului, ambele, marci diferite, computerul o luase razna, erori care in lipsa computerului sau a AdBlue nu ar fi existat. Xenoanele neomologate is o problema, sunt destui ghiolbani care te chiorasc cu nebuniile lor de faruri. La xenon devine mult mai importat sa aiba autoleveling. Edited by SpeedDemon, 15 March 2018 - 21:39. |
#33
Posted 15 March 2018 - 21:41
Torquemada-666, on 15 martie 2018 - 20:37, said:
O taxa excelenta, care va mai stopa sa vina toate harburile in tara si ca toti sa aiba masina. Nu e lege a naturii si a oemenirii, ca toata lumea sa aiba masina. De asta exista diferentele de clasa sociala si de avere, o diferenta a lumii extraordinara. |
|
#34
Posted 15 March 2018 - 21:42
ce dragut e cum tot discutam noi de vreo 4 luni de zile de cum va fi taxa, impozitul etc si tot nu stim inca, desi anul a inceput de mult
Ce tara, ce oameni, ce caracter, prea ca la tara, prea romanesc Ce discutam aici? Maine se poate schimba iar totul |
#35
Posted 15 March 2018 - 21:51
#36
Posted 15 March 2018 - 22:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users