VW passat GTE vs Mini Cooper Countryman S E
Last Updated: Jun 03 2018 14:19, Started by
ro_explorer
, Mar 15 2018 17:13
·
0
#55
Posted 17 March 2018 - 23:10
Asta ca inca nu au TwinForce-ul de 178CP de pe noul Auris, tot hibrid.
@unbrutus Condu o hibrida Toyota/Lexus si vei iubi senzatia de demaraj similar unui mic turboreactor, simti instant un cuplu care trage liniar pana la o viteza moderata si continua sa traga, fara pauze in livrarea puterii catre roti. Diferenta dintre Prius si CT200h este mare, chiar daca pe hartie nu pare, in realitate motorul electric de la CT livreaza mult mai liniar cuplul, iar diferenta de consum este uriasa. Edited by connectorxp, 17 March 2018 - 23:15. |
#56
Posted 18 March 2018 - 01:48
Am condus Toyota auris hybrid, acceleratia e mediocra, consumul aproape egal cu o masina similara pe benzina (intrucat autonomia pe electric e asa de mica si dupa numai 40km/h parca trecea pe benzina oricum)
Am fost extrem de dezamagit. La Prius acceleratia este 11s, la Passat 7.4s si la Cooper e si mai tare acceleratia. Toyota traieste dintr-un marketing mincinos si pana nu va trece la plug-inuri va tot pierde din cota de piata. Se pare ca au inceput deja cu Prius plug-in dar e doar un inceput. Stocuri mari probabil, linii de productie, cine stie |
#57
Posted 18 March 2018 - 09:06
Fiecare cu opinia lui.
1.Eu am avut VW in varianta de echipare Highline luata de noua (nu ca majoritatea de aici) si nu o sa revin la ei. 2. Cat despre pret, Toyota este la acelasi pret cu Vw cam pe toate modelele. 3. Personal nu vreau sa mai aud de TSI si DSG. Fac experimente pe clienti, introduc la vanzare masini insuficient testate si cu mari probleme de fiabilitate. 4. Urca-te in ultimele Vw-uri si spune-mi unde-i calitatea. T-Toc sau Polo sunt niste plastice ieftine, sub concurenta la materiale. La ultimele generatii de Passat si Golf au facut reduceri de costuri mari... On topic, nu as lua nici Passat, dar nici Mini. Motorul de 1.5 am inteles ca are problemele lui (in "traditia" BMW din ultimii ani). |
#58
Posted 18 March 2018 - 12:44
edi10000, on 18 martie 2018 - 09:06, said:
4. Urca-te in ultimele Vw-uri si spune-mi unde-i calitatea. T-Toc sau Polo sunt niste plastice ieftine, sub concurenta la materiale. La ultimele generatii de Passat si Golf au facut reduceri de costuri mari... M-am uitat la testele carwow (englezi) si la fel, tot laudau micile detalii de calitate de pe Golf. Da pe youtube carwow golf test sau ceva si gasesti. |
#59
Posted 21 March 2018 - 07:24
ro_explorer, on 15 martie 2018 - 21:32, said:
Am avut aceeasi intrebare si se pare ca e diferenta de implementare. La VW motorul electric si cel pe benzina sunt ambele in fata, cuplate printr-un convertor de cuplu sau ceva similar si nu permite sincronizare de putere maxima cand cele 2 motoare lucreaza in tandem. La mini, motoarele controleaza punti separate, nelegate mecanic intre ele si prin urmare pot ambele sa isi impinga rotile atasate in putere maxima, de unde si diferenta de cuplu (asta am inteles de la baietii de la Bavaria cand am intrebat). La VW, cele doua motoare sunt legate prin DSG, nci urma de convertizor de cuplu. Cuplul ala diferit iar este o greseala, sau numaratoare "diferita". Un sistem are 205 CP, altul are 230 CP, daca sunt si greutati diferite, de aici diferentele 0-100. Alea sunt abureli cu motare care nu lucreaza in tandem, etc. Ar avea oarecare sens daca ar fi fost vorba de hibridul Toyota, care au transmisie complet diferita. Ai un link cu specificatiile oficiale la Mini? Edited by valitudor, 21 March 2018 - 07:26. |
#60
Posted 21 March 2018 - 12:38
valitudor, on 21 martie 2018 - 07:24, said:
Ai un link cu specificatiile oficiale la Mini? Ultima pagina da detaliile de putere per motor si combinat. |
#61
Posted 21 March 2018 - 13:07
valitudor, on 21 martie 2018 - 07:24, said:
La VW, cele doua motoare sunt legate prin DSG, nci urma de convertizor de cuplu. "The 85 kW / 115 PS (at 2,500 rpm) electric motor develops a substantial maximum torque of 330 N·m (243 lb-ft). The high-revving motor has a maximum speed of 7,000 rpm and forms a compact module together with the 6-speed DSG. The electric motor is mounted on the input shaft between the dual-mass flywheel of the disengagement clutch (to disengage the TSI) and the components of the 6-speed DSG. Power electronics regulate the motor’s torque and speed." Deci motorul termic si electric imping in acelasi ax in cutia de viteze asa ca in mod cert implementarea asta are nevoie sa creeze un echilibru de forte cand cele 2 motoare trebuie sa functioneze simultan. Cand ai 2 oameni care lucreaza impreuna la ... taiat lemne cu acelasi fierastrau sau la invartit aceeasi roata (doar niste exemple usor de vizualizat) trebuie sa lucreze in tandem, caci forta generata de ei actioneaza asupra aceluiasi element. Pe implementarea BMW, motorul electric lucreaza complet independent de cel termic, singura grija fiind sincronizarea turatiei acestuia astfel incat puntile sa aiba o rotatie sincrona ... fluxul de putere putand fi maxim. Ma rog, conducand Passatul GTE nu simti diferenta de implementare ... e "sprintara" rau cand ii dai talpa, restul sunt doar numere. Nu sunt un expert in ale sofatului incat sa simt diferenta asta mica de numere, dar pot sa simt dinamica in accelerare. AWD-ul asta hibrid de la BMW se simte diferit clar fata de tractiunea fata de la VW. O sa rog colegii cu GTE sa dea o tura cu mini-ul cand o sa soseasca sa isi dea cu parerea la dinamica, sunt si eu curios ce o sa zica. |
#62
Posted 22 March 2018 - 15:50
Cum este DSG-ul pe Passat GTE, la fel de problematic ca la modelele normale? Nu ma intelegeti gresit, DSG este o cutie relativ rapida, dar cu fiabilitate problematica si ff enervanta la retrogradari. Se balbaie nepermis la treceri 3-2 si 2-1, la acceleratii normale nu am vazut probleme (doar la acceleratie "blana" sta 1 secunda sa "gandeasca"). Am testat pe Passat 2.0 tdi de 150, 190 si 240 CP si Golf 1.2 Tsi si la fel se comportau...
Edited by edi10000, 22 March 2018 - 15:51. |
#63
Posted 11 April 2018 - 19:03
Am ratat cumva intrebarea ... DSG-ul pe GTE nu se simte. Trecerea intre viteze si motoare este foarte lina, inclusiv la retrogradari. Cel mai probabil sistemul de cuplare electric-termic si aprtea regenerativa bazata pe energia din volant la retrogradari face ca tranzitia sa se faca lejer.
Acum, nu imi permit sa comentez cum e in regimuri extreme caci nu am ajuns acolo. Oricum, partea hibrisa ajuta mult la uniformizarea socurilor de putere din transmisie (e valabil si la Mini care tot la fel, e lin, fara sa simti inertial ca se schimba vitezele). |
#64
Posted 13 April 2018 - 20:11
Având in vedere ca DSG este o cutie ce nu întrerupe cuplul la roata faza inerțială a schimbului de raport ar trebuii sa fie insesizabila indiferent de motorizare(cel puțin in cazul unui regim normal, in schimbări sub sarcina este normal sa ai șocuri când schimba).
Problema la DSG este când folosește ambreiaj uscat, atunci nu poți sa controlezi lin trecerea între doua rapoarte. In plus dacă este necesar sa schimbe trepte de pe același arbore atunci trebuie intrerupt cuplul la roata și se simte foarte prost schimbul respectiv. |
|
#65
Posted 16 April 2018 - 14:15
Mini Countryman hybrid ce motor termic are ?
Edited by Baxon, 16 April 2018 - 14:15. |
#67
Posted 01 June 2018 - 13:41
Vesti proaste/bune cu phev-ul meu ... BMW a oprit productia unor motoare (inclusiv modelul pus pe PHV-urile de la mini) acum cateva saptamani pentru conformare la noile norme de poluare care intra in vigoare in septembrie asadar livrarea mini-ului se amana iar, cu inca o luna, urmand sa imi fie dat in iulie .
Partea buna este insa ca fiind vorba de o tara cu apa calda unde unele business-uri chiar isi respecta clientii, am primit un BMW X2 la schimb pana ajunge masina comandata. Saptamana viitoare am sa deschid un mini-jurnal cu un X2 2018 pe care il voi freca timp de cca o luna Dealerul are termenul de "free loaner" pentru el, venind fara nici un cost pentru client (eu). Acum sunt curios ce motorizare si nivel de echipare are ... am sa vad asta joi, 7 iunie ... data la care trebuie sa ma duc sa il ridic. Am sa pun cateva impresii ca sa am referinte de comparatie cu Countryman (care e pe aceeasi platforma practic). |
#68
Posted 03 June 2018 - 13:15
ro_explorer, on 01 iunie 2018 - 13:41, said:
Vesti proaste/bune cu phev-ul meu ... BMW a oprit productia unor motoare (inclusiv modelul pus pe PHV-urile de la mini) acum cateva saptamani pentru conformare la noile norme de poluare care intra in vigoare in septembrie asadar livrarea mini-ului se amana iar, cu inca o luna, urmand sa imi fie dat in iulie . si iata... mai amanam condusul electric si ne intoarcem la afumatoare... nu ca acel mini nu ar fi tot o afumatoare stricto-senso |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users