Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW passat GTE vs Mini Cooper Countryman S E
#37
Posted 17 March 2018 - 15:29
ro_explorer, on 17 martie 2018 - 15:17, said:
Da si nu. Hibrid si plug-in hibrid au aplicatii diferite (in opinia mea). Momentan, in conditiile in care masinile full electrice nu sunt o alternativa pentru distante lungi oricare din H sau PHEV sunt optiuni viabile, in functie de modul frecvent de utilizare. La urma urmei daca te uiti la nivelul noxelor, nu e mare diferenta intre H si PHEV ... e strict vorba de costuri de exploatare urban sau extraurban. Ai numai avantaje la un plug-in si nici un dezavantaj. Vezi mai sus ca am completat si cu linkuri pt colegul care pare ca nu stia acest lucru Diferenta poate fi enorma, asa cum am spus, in timp ce la un H nu poti face nici macar un km pe electric obtinut din altceva decat benzina arsa (nu vorbim de energia din franare pt ca e aceeasi si la H si la PH), la un PH poti merge numai electric teoretic pe toata durata detinerii masinii atata vreme cat te deplasezi intre prize. In orice caz, atata vreme cat mergi la servici, poti merge numai electric tot anul, in timp ce la un hibrid poti merge doar pana se descarca bateria dupa care esti fortat sa mergi pe termic sa incarci... ro_explorer, on 17 martie 2018 - 15:17, said:
Mini-ul asta din subiect de exemplu are automonie de sub 600 Km pe un plin ... deci e clar ca la drum lung trebuie oprit des pentru carburant. In plus, la drum lung functioneaza exact ca un hibrid normal, doar ca are de carat mai multa masa cu el (baterii mai mari si motor mai puternic). Eu unul folosesc masina pentru mers la servici 90% din timp .. vreo 40 Km dus si inca pe atata intors ... am priza doar la munca momentan (sper sa imi puna priza si la garajul de acasa in curand). In plus, in garajul de acasa poti incarca chiar acum un PHEV, bateria la GTE se incarca complet in doar 4 ore. Si apoi poti merge cu ea pana la viteze de 130km/h, peste viteza lega din multe tari (Anglia, Olanda, Elvetia etc) pe cand Toyota nu urca in electric asa sus din cate stiu eu |
#38
Posted 17 March 2018 - 15:37
Dezavantajul la un PH este ca daca il folosesti la drum lung ajungi la consumuri medii mai mari decat la un H din cauza diferentei de masa (care nu e mica) pe care trebuie sa o misti mereu. IN plus, in aceeasi situatie, de drum lung, trebuie sa alimentezi mai des caci autonomia generala pe carburant este mai mica.
De aceea am zis "da si nu".. pentru ca depinde din ce punct privesti. Eu unul am ales PHEV, deci nu se pune problema de ce as alege ... doar spun cum vad eu lucrurile. Inca o chestie .. spui ca "daca te plimbi intre prize"... numai ca nu prea sunt PHEV-uri cu "fast charge", gen Tesla. Majoritatea PHEV-urilor suporta maxim incarcator tipul 2, ceea ce inseamna 0-100% in cca 2 ore. Deci trebuie sa consideri o pauza de cel putin 2-3 ore "la priza" daca vrei sa mergi full electric, ceea ce e posibil doar in scenarii gen casa-servici in raza electrica. La Tesla, full electric fiind, la superchargere cu level 3 poti face 0-80% in 30 min dar deja e alta discutie. Si vorbind de Tesla, unul din sefi are un model S 80 ... si se plange ca iarna este o loterie daca ajunge dintr-o singura data la destinatie cand merge la ski, aici in zona, la 300Km distanta. Acum vreo 2 saptamani tocmai se intorsese de la o saptamana de ski si a spus ca la dus erau -20 de grade afara si blocaj pe autostrada ... a ajuns in primul oras cu masina tipand din tot ce putea caci mai avea doar 2% baterie cand a parcat la supercharger. Deja era in telefoane cu cei de la Tesla ca sa ii trimita masina de interventie sa il incarce daca nu ajunge la incarcator. Edited by ro_explorer, 17 March 2018 - 15:38. |
#39
Posted 17 March 2018 - 16:05
edi10000, on 16 martie 2018 - 22:13, said:
Personal, as alege Rav4 hibrid. Nu te mai increde in unbrutus, el exprima o parere, da-mi voie sa nu fiu DELOC de acord cu el. Vorbeste de parca este expertul lumii in automobile, sunt o multime de avantaje la tehnologia Toyota (aia fara incarcare la priza). Am condus RAV4 hibrid si masina se simte durabila. Are 3 motoare- unul termic si doua electrice, dintre care cel electric de pe spate se foloseste doar pentru tractare. Modelul nu este unul de lux, dar o sa ingroape la fiabilitate orice plug-in produs in zilele astea (care merge 20 km electric si dupa aia consuma de rupe cand ramai pe zero cu bateriile). Tehologia utilizata de Toyota chiar scade consumul, nu este vorba doar de franarea regenerativa, bateriile se incarca in mers, sistemul este muuult mai complex si fin fata de cum se prezinta pe aici. Personal, eu nu mi-as lua plug-in si explic de ce: ori alegi electrica daca tot vrei sa ai autonomie decenta dar stai la incarcare, ori alegi varianta Toyota Nu inteleg logica sa intri si la statiile de incarcare pentru electrice pentru autonomia aia reala de 20 km si sa mai stai sa pui si benzina. WTF? PS Incearca sa achizitionezi o masina gandita din start pentru asa ceva, nici Passat-ul ala si nici Mini-ul nu au fost gandite de la zero pentru asta. Dintre ele as aminti Prius sau Leaf, astea au fost (si cred ca mai sunt) etalonul in zona asta. Si tot legat de PHEV, ca sa vezi ca si ele incarca bateria din benzina daca asta vrei (dar de ce ai vrea asa ceva...) si din franare, metoda preferata a celor care nu au avut masini electrice si au impresia ca energia din franare chiar poate fi semnificativa... The Passat GTE has four driving modes: E-Mode, Hybrid, Battery Charge and GTE. Left to its own devices it will start off in E-Mode (pure electric). If the battery charge is depleted it will change to Hybrid mode, primarily using the petrol engine, and charging the battery under deceleration. Battery Charge mode will conserve the battery charge. https://www.greencar...sat-gte-review/ ro_explorer, on 17 martie 2018 - 15:37, said:
Dezavantajul la un PH este ca daca il folosesti la drum lung ajungi la consumuri medii mai mari decat la un H din cauza diferentei de masa (care nu e mica) pe care trebuie sa o misti mereu. IN plus, in aceeasi situatie, de drum lung, trebuie sa alimentezi mai des caci autonomia generala pe carburant este mai mica. Evident ca un H nu va fi niciodata capabil sa incarce o baterie decenta, de aceea primele Huri aveau autonomie pe electric de doar 3 km Mai tarziu vorbesti de durata incarcarii bateriilor, exact, un H nu e capabil sa incarce eficient si de aceea are baterii mai mici, autonomie mai mica si viteze maxime pe electric mai mici! Avantajele unui PH sint insa atat de mari (autonomie in electric mai mare, viteze maxime pe electric mai mari) incat nu mai conteaza pt nimeni ca au 50kg de baterii in plus. Diferenta nu poate fi mai mare de 50kg, de vreme ce toate bateriile electrice de la un Passat GTE de ex cantaresc 125kg, ori un H tre sa aiba si el vreo 80 de kg acolo de baterii, nu? Putem probabil afla cat cantaresc bateriile pe un Auris, Prius, RAV etc ro_explorer, on 17 martie 2018 - 15:37, said:
Inca o chestie .. spui ca "daca te plimbi intre prize"... numai ca nu prea sunt PHEV-uri cu "fast charge", gen Tesla. Majoritatea PHEV-urilor suporta maxim incarcator tipul 2, ceea ce inseamna 0-100% in cca 2 ore. Deci trebuie sa consideri o pauza de cel putin 2-3 ore "la priza" daca vrei sa mergi full electric, ceea ce e posibil doar in scenarii gen casa-servici in raza electrica. Dureaza doar 4 ore sa incarci un GTE la priza normala, cum ai deja in garaj si tu. Si doar 2 ore si ceva la incarcator mai rapid. Nu au fast charge ca la tesla dar nici nu e nevoie la o baterie asa mica. Un RAV, care are o baterie si mai mica ca un GTE, s-ar incarca si mai rapid inca... Ce pauza la priza de 2-3 ore? La servici stai vreo 8 ore si acasa tot vreo 9 noaptea... Iar in rest daca nu vrei sa stai la priza, o incarci in mers ca la un H simplu. Nu prea inteleg ce anume e asa greu de inteles.... sint numai avantaje si 0 dezavantaje. Singurul dezavantaj mentionat de tine ar fi ca ai vreo 50kg in plus greutate, pt autonomie mai mare pe electric insa... adica pt ca ai o baterie mai mare. E ca si cum ai compara modelul vechi de prius cu cel nou cu baterie mai mare si ai zice ca e un dezavantaj ca e bateria mai mare... Attached Files |
#40
Posted 17 March 2018 - 16:16
unbrutus, on 17 martie 2018 - 16:05, said:
... Prius PH : Total gross vehicle mass :1855 kg Prius H: Gross vehicle weight (kg)1790 kg Mda .. nu am ce sa zic .. inseamna ca aveam eu o impresie gresita. Ramane autonomia, dar deja caut nod in papura, recunosc. Edited by ro_explorer, 17 March 2018 - 16:17. |
#41
Posted 17 March 2018 - 16:22
ro_explorer, on 15 martie 2018 - 21:39, said:
Toyota are aceeasi problema ca outlanderul ... insipida "in interior". In plus ... @unbrutus Poate in viitor vor face si plug-in . Exact asta m-a retinut sa nu iau Rav-ul si sa mai astept 2-3 ani . Parca nu e momentul inca , pt mine . Oricum urmaresc sa vad ce mai apare ca as vrea in 2-3 ani sa inlocuiesc Vitara cu un hibrid 4x4 . |
#42
Posted 17 March 2018 - 16:30
Poate ca "insipid" e un pic cam dur ... "fara caracter" cred ca ar fi o descriere mai apropiata de realitate (bineinteles, din punctul meu de vedere). Imi place cum arata din exterior insa
Nici mini-ul nu imi place in mod deosebit din exterior de exemplu .... are acel aer de "clasic" si mie imi plac masinile mai futuriste ca design (cred ca e o problema tipica a celor ce citeau colectia stiinta si tehnica in anii '80 si carora le-a ramas pe retina DeLorean-ul din Back to the future) dar in mod cert e plina de caracter, mai ales la interior si la cum se comporta pe strada. Asta m-a castigat de partea modelului asta (dupa test-drive), nu faptul ca scrie Mini pe el ... putea sa scrie si "Costel" din punctul asta de vedere. Edited by ro_explorer, 17 March 2018 - 16:54. |
#43
Posted 17 March 2018 - 16:34
Baxon, on 17 martie 2018 - 16:22, said:
Poate in viitor vor face si plug-in . Exact asta m-a retinut sa nu iau Rav-ul si sa mai astept 2-3 ani . Parca nu e momentul inca , pt mine . Oricum urmaresc sa vad ce mai apare ca as vrea in 2-3 ani sa inlocuiesc Vitara cu un hibrid 4x4 . s-a postat deja ca au inceput prin alte tari sa vanda si ei plug-inuri dar nu in ro. In ro inca lauda faptul ca masinile lor nu se pot incarca si la priza si cumva e prezentat asta ca un avantaj Deci se pare ca autonomia pe electric la Rav4 e doar de 3km si pana la viteza de 45km/h, dupa care benzina clasica... in timp ce la competitie poti merge zeci de km doar in electric, si pana pe la 130km/h (asta la Passat, am vazut ca viteza maxima difera mult de la producator la producat, passat fiind pana acum locul 1) Nu stiu care sint datele pt Mini, poate ne zice colegul ro_explorer ce stie sa faca in electric only (autonomie si viteza max) Dupa mine, astea sint cele mai importante date la un hibrid. Daca ai 50-70km autonomie, si o viteza max rezonabila, poti merge doar electric mult mult timp ro_explorer, on 17 martie 2018 - 16:16, said:
Ramane autonomia, dar deja caut nod in papura, recunosc. Nu cred ca pe benzina exista diferente, dar ne dorim sa conducem cat mai mult electric ma gandesc |
#44
Posted 17 March 2018 - 16:39
#45
Posted 17 March 2018 - 16:40
Omule, despre ce prosteala vorbesti? Tu stii care este diferenta de consum intre PH si H? Sub 1%, in conditiile in care preturile sunt mult mai mari la PH. Accept ca avantaj faptul ca poti merge doar electric pe distante mai mari (in realitate 10-20 km si nu cum mint producatorii), dar la viteza max. in mod electric la Toyota H are 110 km/h iar PH de la VW 130 km/h. Repet, nu inteleg avantajul de a sta la incarcare la priza ore intregi in fiecare zi cand poti sa obtii aprox. acelasi consum cu un H normal. Daca ar fi dupa mine, ori electric ori H, PH este doar fix-pix marketing. Iar despre Toyota PH, il ofera pe Prius de la modelul anterior, si totusi lumea prefera H. De ce crezi oare, or fi toti prosti si tu ai redescoperit apa calda? Am vazut o gramada de teste cu PH (este adevarat, majoritatea pe germane de clasa mare) si consumurile reale in teste sunt muuult mai mari fata de ceea ce se spune in brosura. La Lexus si Toyota in schimb diferentele nu sunt deloc asa mari la consumul real.
|
#46
Posted 17 March 2018 - 17:33
edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said:
Omule, despre ce prosteala vorbesti? Tu stii care este diferenta de consum intre PH si H? Sub 1% edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said:
Accept ca avantaj faptul ca poti merge doar electric pe distante mai mari (in realitate 10-20 km si nu cum mint producatorii), Hai sa fim seriosi, chiar de 5 ori mai putin decat spun ei acolo? Sa admitem ca range-ul real ar fi mai mic ca cel raportat de 50km, hai sa zicem 30km... tot ar fi suficient pt majoritatea sa ajunga la servici, daca nu cumva si sa se intoarca edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said: De unde ai cifra de 110km/h? o sursa ceva? am cautat pe net si tot ce am gasit a fost 25mile/ora, si am condus si eu Auris hybrid si era max 25 sau 30 de km sau mile, nu mai stiu, oricum penibil de putin.edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said:
Repet, nu inteleg avantajul de a sta la incarcare la priza ore intregi in fiecare zi cand poti sa obtii aprox. acelasi consum cu un H normal. Acelasi consum cu un H normal? Tot nu reusesti sa intelegi ca intre un H normal care merge pe benzina cam tot timpul ca autonomie pe baterii nu are decat 2-3km si un plug-in care merge pana la 50km pe baterie si deci poti merge doar electric saptamani in sir daca incarci zilnic, diferentele de consum sint infinite? edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said:
Iar despre Toyota PH, il ofera pe Prius de la modelul anterior, si totusi lumea prefera H. De ce crezi oare, or fi toti prosti si tu ai redescoperit apa calda? Inca o data, poftim... Toyota Hybrid se incarca la priza? Nu! Masinile Toyota Hybrid nu se incarca la priza. Bateria nu necesita reincarcare de la o sursa externa, ea se incarca in timpul franarii sau cu ajutorul motorului termic (pe benzina). https://www.toyota.r...uri_hybrid.json Ofera prin anumite tari... in rest mint ca nu se incarca... Si ca sa iti raspund la intrebare, de ce prefera oamenii, ca sint mai ieftine... ca nu isi permit. Da, sint mai prosti unii consumatori, altii mai saraci doar, ce conteaza? In ro nu poti alege, cum dezinformezi tu. edi10000, on 17 martie 2018 - 16:40, said:
Am vazut o gramada de teste cu PH (este adevarat, majoritatea pe germane de clasa mare) si consumurile reale in teste sunt muuult mai mari fata de ceea ce se spune in brosura. Tu conduci zilnic peste 50km? |
|
#48
Posted 17 March 2018 - 19:54
cata, on 17 martie 2018 - 19:42, said:
In functie de cat de incarcata este bateria, merg electric pana la viteza de 80km/ora cu Auris Hybrid. Iar aurisul condus de mine decupla electricul de pe la 45km/h Dar poti ajunge la 80 daca ai autonomie pe baterie doar 2km? cata, on 17 martie 2018 - 19:42, said:
La plug in, electric nu mergi decat maxim 35 km din ce spun toti, inclusiv laudatul Passat. 35km e de vreo 20 de ori fata de autonomia de la Rav4 hibrid. 20 de ori! Totusi... e o diferenta |
#49
Posted 17 March 2018 - 20:07
unbrutus, on 17 martie 2018 - 19:54, said:
Pe internet am gasit mai putin, colegul ne spunea 120, iar tu ne spui 80... Iar aurisul condus de mine decupla electricul de pe la 45km/h Dar poti ajunge la 80 daca ai autonomie pe baterie doar 2km? De abia s-a lansat si deja e mult laudat? super. 35km e de vreo 20 de ori fata de autonomia de la Rav4 hibrid. 20 de ori! Totusi... e o diferenta Colegul? Daca te referi la @edi10000, are alta masina si alt sistem hybrid, optimizat pentru un consum mai redus fata de Auris. Crezi ca fac aia 2 km in 15 minute? Face 50 km in vreo 6 secunde, la 80 ajungi repede si dupa o tin la viteza constanta si merge pe electric o anumita perioada, in functie de relief, baterie, temperatura exterioara,etc. Passatul este laudat de unii, la asta m.am referit. Lansat recent?Unde? Are ceva ani, minim 2. Auzi? Passatul are pret de pornire 21xxx, cel plug in 38940 euro, cata motorina/benzina pui de banii aia? Posibil sa ma insel, la plug in posibil ca iarna sa pornesti pe benzina pana se incazeste sistemul hybrid pana la o anumita temperatura si daca mergi pe distante scurte o sa consumi mult fata de spun ei in datele tehnice Edited by cata, 17 March 2018 - 20:11. |
#50
Posted 17 March 2018 - 20:09
unbrutus, tu chiar nu intelegi cum functioneaza hibridul de la Toyota. Se vede ca nu ai condus niciodata, nu degeaba BMW au facut un parteneriat cu ei. Parca si Ford au implementat pe masinile lor solutii cedate de Toyota. Sa iti explic pe scurt:
1. Hibridul (iti dau exemplu pentru al meu) poate merge electric pana la 70 km/h dupa care intra motorul termic. DAR, in mers motorul electric se deconecteaza si poti merge electric pana la 110 km/h. Normal, alterneaza electric si termic, dar poti avea reprize de 110 km/h ora pe distante de cativa km. 2. Nu o mai lua strict dpdv al calculului matematic pentru autonomie. De ex. un hibrid simplu poate avea n cicluri de incarcare/descarcare a bateriilor in 100 km, NU inseamna ca merge electric 2 km din 100, ci ca poate merge electric 2 km pe drum drept sau panta cu bateriile pline. DAR, in anumite conditii (de ex. temperatura exterioara pozitiva, instalatie de clima oprita, incalzire in scaune inchisa, degivrare inchisa etc) poti merge de la Predeal la Romanesti DOAR electric CHIAR cu bateriile descarcate complet. Sistemul este foarte bine optimizat, trebuie sa inveti sa conduci un hibrid simplu si atunci o sa-ti dai seama si de avantaje. Da, un PHEV (plug in hibrid) are avantajele lui, dar sunt infime in raport cu hibridul simplu. Si asta, la un pret cu 30% mai mare pentru PHEV care dpmdv nu merita absolut deloc. Edited by edi10000, 17 March 2018 - 20:12. |
#51
Posted 17 March 2018 - 20:24
edi10000, on 17 martie 2018 - 20:09, said:
poti merge de la Predeal la Romanesti DOAR electric CHIAR cu bateriile descarcate complet. edi10000, on 17 martie 2018 - 20:09, said:
Si asta, la un pret cu 30% mai mare pentru PHEV care dpmdv nu merita absolut deloc. Mai lasa 30% ala... cata, on 17 martie 2018 - 20:07, said:
Auzi? Passatul are pret de pornire 21xxx, cel plug in 38940 euro, cata motorina/benzina pui de banii aia? Intotdeauna germancele au fost mai scumpe ca toyotele. Asta cam stim deja de ani de zile Attached Files |
|
#52
Posted 17 March 2018 - 20:28
Da-l dracului de passat! Pute planeta de passaturi si octavii.
|
#53
Posted 17 March 2018 - 21:49
Normal ca poti merge electric cu bateriile descarcate complet, eu asa merg tot timpul. Crezi ca am timp sa stau sa-l incarc prin traficul din Bucuresti? Dar mecanismul de management al sistemului este f. bine optimizat si detecteaza schimbarile de nivel, impulsul acceleratiei, intensitatea franarii etc. si actioneaza in consecinta. La plug in banuiesc ca este la fel, nu am condus niciodata. De altfel, cred ca 99% dintre tehnologii sunt identice pe cele 2 solutii, difera doar capacitatea bateriilor si sistemul de alimentare. Cat despre diferenta de pret, ti-am raspuns pe celalat topic ca este 5k lire, tu confunzi masinile. PS Nu mai compara Toyota cu VW. Unii au inventat conceptul asta, au motoare aspirate optimizate in ciclul Atkinson pentru consum redus si cutii e-CVT fff. fiabile. Ceilalti au motorizari pe benzina turbo (moartea fiabilitatii sa pui drujba mica turbata pe o masina de dimensiunea Passat-ului) si cutii DSG (renumite pentru lipsa de fiabilitate, dar cu avantaje legate de senzatia de transmitere a puterii motorului).
|
#54
Posted 17 March 2018 - 23:03
edi10000, on 17 martie 2018 - 21:49, said:
La plug in banuiesc ca este la fel, nu am condus niciodata. De altfel, cred ca 99% dintre tehnologii sunt identice pe cele 2 solutii, difera doar capacitatea bateriilor si sistemul de alimentare. O dif este si ca bateriile de pe H sint nichel metal iar la plug in sint litiu ion, probabil mai scumpe, si evident mai mari edi10000, on 17 martie 2018 - 21:49, said:
Nu mai compara Toyota cu VW. Unii au inventat conceptul asta, au motoare aspirate optimizate in ciclul Atkinson pentru consum redus si cutii e-CVT fff. fiabile. Ceilalti au motorizari pe benzina turbo (moartea fiabilitatii sa pui drujba mica turbata pe o masina de dimensiunea Passat-ului) si cutii DSG (renumite pentru lipsa de fiabilitate, dar cu avantaje legate de senzatia de transmitere a puterii motorului). Multa vreme japonezii nu au avut cutii automate pe diesel ca nu stiau cum sa le faca sa reziste la cuplul ala enorm. E f usor sa spui nu e fiabila... cand stii ca e pusa pe milioane de motoare. Duster de ex nu are cutie automata sau robotizata etc pe varianta 4x4. oare de ce? Ai dreptate ca nu se poate compara vw cu toyota, calitate interior, acceleratie, autonomie nimic... uita-te in cat accelereaza plug-inul de la vw si uita-te la prius... diferenta mare... si nu sint vitezoman dar totusi... prea mare diferenta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users