Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VW passat GTE vs Mini Cooper Countryman S E
#1
Posted 15 March 2018 - 17:13
Dupa cautari si configurari, am avut de ales intre cele 2 modele din titlu, ce nivel de echipare si culori am vrut eu, versiune hibrida la ambele.
Masina va fi a mea pentru 3 ani de zile ... costurile de taxare si exploatare similare la amandoua. Caracteristici tehnice generale: Passat: Putere hibrid: 218CP Cuplu: 250nm Cutie: 6 trepte automata Putere doar benzina (1.4 TSI): 156cp Putere doar electric: 115cp Tractiune fata. 0-100: 7.4 s Autonomie pe baterii: max 50Km Greutate: 1700Kg Nivel de echipate: aproape full options Pret de catalog: 52000€ gte_side.jpeg 320.48K 80 downloads gte_front.jpeg 330.76K 84 downloads gte_rear.jpeg 319.86K 87 downloads gte_int.jpeg 315.67K 97 downloads gte_dash.jpeg 348.38K 114 downloads Mini: Putere hibrid: 221CP Cuplu: 385nm Cutie: 6 trepte automata Putere doar benzina (1.5 biturbo): 134CP Putere doar electric: 87CP Tractiune 4x4 (motor pe benzina punte fata, electric punte spate) sau doar fata/spate, dupa modul de condus ales. 0-100: 6.5 s Autonomie pe baterii: max 42Km Greutate: 1700Kg Nivel de echipare: full options Pret de catalog: 52000€ mini_side.png 1.13MB 108 downloads mini_front.JPG 50.23K 94 downloads mini_rear.JPG 46.33K 99 downloads mini_int.JPG 79.68K 107 downloads mini_dash.JPG 85.04K 107 downloads Inainte de drive teste eram 90% pornit sa iau GTE-ul .... dupa drive teste am luat fara sa clipesc Mini-ul .... De ce am ales mini? Pe partea de condus, pur si simplu e atat de "fun" de condus incat m-am simtit ca atunci cand am condus prima oara o masina in viata mea ... Aditional are o pozitie de condus mai inalta, specifica SUV-urilor (totusi, face parte din clasa "sub-compact SUV") Pe partea de aspect este putin mai non-conformista, pe cand passat-ul e ... "boring". Singura chestie in minus o gasesc a fi volumul portbagajului (daca e cazul cred ca o sa ii pun o cutie deasupra pentru iesiri din cand in cand, desi in concediu merg cu avionul de obicei). Acum, intre prieteni, la o bere, 30% sunt super incantati de mini, 70% spun ca-s nebun ... Ce parere aveti, voi ce ati alege? De ce? Sunt cu capul? Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:20. |
#3
Posted 15 March 2018 - 17:24
eu as fi ales cu totul altceva la banii aia. deh, fiecare cu piticii lui s-o conduci cu placere.
|
#4
Posted 15 March 2018 - 17:30
Am avut de indeplinit niste conditii de taxe corporate care pot fi indeplinite doar de PHEV (plug-in hybrid) si de EV (full electric) ...
Singurele modele decente in banii aia sunt astea 2 (cel putin pe piata suedeza). Celelalte ori depaseau bugetul alocat ori depaseau pragul superior de taxe ... Mai era un candidat: Tesla model 3 - dar nu sunt dispus sa astept 1an+ pentru asa ceva. Daca mi-ar da cineva 50K € si mi-ar spune sa imi aleg o masina si nu ar implica nici un cost, da, optiunile sunt multe. Dar am constrangeri in care trebuie sa ma incadrez ... asadar, situatia de fata. Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:33. |
#5
Posted 15 March 2018 - 17:30
#6
Posted 15 March 2018 - 17:34
Pai, ia sa vedem ... ce ar fi disponibil in banii aia, PHEV sau EV, cu taxa de beneficiu neta sub 200€ pe luna (passatul are 200€ fix iar mini-ul are 180€) ?
Caci na, eu am pierdut trenul dar mai am colegi in aceeasi situatie, care trebuie sa aleaga in lunile urmatoare. L.E. : Ca o adaugire la primul mesaj, calitatea materialelor si "feelingul" general in interior sunt clar superioare la mini. Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:37. |
#9
Posted 15 March 2018 - 17:47
SpeedDemon, on 15 martie 2018 - 17:44, said:
La banii astia intra si BMW 330e. L.E: taxa de mai sus e pentru 530e ... la 330 e 230€ care nu e un capat de tara dar oricum, eu am ceva impotriva BMW ca masina personala (pur si simplu nu imi place). Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:50. |
#10
Posted 15 March 2018 - 19:51
#11
Posted 15 March 2018 - 20:55
Company car (leasing pe firma pentru angajati), cu avantaje diverse (benzina inclusa ca beneficiu, parcari si spalari gratis, service si asigurari pe firma ... etc).
|
#12
Posted 15 March 2018 - 21:00
ro_explorer, on 15 martie 2018 - 17:13, said:
Passat: Putere hibrid: 218CP Cuplu: 250nm Mini: Putere hibrid: 221CP Cuplu: 385nm First world problems... ro_explorer, on 15 martie 2018 - 17:47, said:
Am configurat unul din ala si taxa e 320€. L.E: taxa de mai sus e pentru 530e ... la 330 e 230€ care nu e un capat de tara dar oricum, eu am ceva impotriva BMW ca masina personala (pur si simplu nu imi place). Ma intreb daca peste 3 ani o sa o putem cumpara si aduce in ro sau o sa zica lumea ca aducem rable... Mitsu Outlander PHEV cat costa? |
#13
Posted 15 March 2018 - 21:08
Eu in locul tau alegeam asta : https://www.toyota.r...rav4/index.json
Oricum in 2-3 ani vreau s-o vad la mine in curte |
#14
Posted 15 March 2018 - 21:19
Am dubii cu Passat-ul hibrid, mai repede mergi pe mana japonezilor, ai Outlander PHEV la banii aia, mai ales ca anul asta apare varianta cu motor 2.4 Atkinson cu o eficienta energetica net superioara modelului curent.
Mini este o masina cu personalitate si caracter, lucru pe care nu pot sa-l spun fata de prima optiune... Edited by connectorxp, 15 March 2018 - 21:20. |
#15
Posted 15 March 2018 - 21:22
Baxon, on 15 martie 2018 - 21:08, said:
Eu in locul tau alegeam asta : https://www.toyota.r...rav4/index.json Mari mizerabili... parca toate celelalte nu se incarca si "singure"... numai ale lor, nu? De ce ti-ai dori asa ceva? Orice plug-in hybrid mai merita, unu care nu se poate incarca la priza e o porcarie [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dHTZzqGyq28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] connectorxp, on 15 martie 2018 - 21:19, said:
Mini este o masina cu personalitate si caracter, lucru pe care nu pot sa-l spun fata de prima optiune... |
|
#16
Posted 15 March 2018 - 21:25
Depinde de ce faci cu ea, nu toti cara porcul de Craciun in masina, mai ales daca este masina de la companie.
Toyota au ceva la orizont, doar ca se misca foarte greu. Am mers cu noul Prius Plug-in si este genial, are un demaraj fantastic si autonomie de 60km, doar daca treci peste plasticele mizere si aspectul SF. |
#17
Posted 15 March 2018 - 21:32
In ordine ...
unbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said:
Ceva nu se leaga la cifrele alea, diferenta de cuplu e prea mare intre cele 2, undeva in hartiile cu specificatii e o greseala pe undeva. Am avut aceeasi intrebare si se pare ca e diferenta de implementare. La VW motorul electric si cel pe benzina sunt ambele in fata, cuplate printr-un convertor de cuplu sau ceva similar si nu permite sincronizare de putere maxima cand cele 2 motoare lucreaza in tandem. La mini, motoarele controleaza punti separate, nelegate mecanic intre ele si prin urmare pot ambele sa isi impinga rotile atasate in putere maxima, de unde si diferenta de cuplu (asta am inteles de la baietii de la Bavaria cand am intrebat). unbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said:
la o masina de 52000 euro mai conteaza 100e diferenta pe an la taxa? adica 300e pe toata durata de detinere? Cand se acceseaza o masina de firma se considera ca ai un beneficiu. Acel beneficiu este evaluat de agentia de taxe si impozite conform unor tabele publice si acea suma este considerata venit, care se adauga la salariul brut, si care se taxeaza in conformitate cu legile in vigoare. Cum salariul meu depaseste pragul maxim de impozitare (impozit progresiv .. deh .. socialisti) orice beneficiu peste salar imi este impozitat cu 60% ... Mini-ul are un echivalent de beneficiu de 360€ pe luna, caruia ii corespunde o taxa lunara de 216€ (echivalent, caci moneda nu e € aici). Deci din salariul meu net, se scade aceasta taxa pe masina, daca accesez o asemenea masina ... nimic nu e gratis. unbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said: Mitsu Outlander PHEV cat costa? Are un coleg de serviciu. O masina interesanta si practica de altfel, dar cand intri in interior te dai inapoi cu 20 de ani .... e atat de "insipida" incat nici nu imi bat capul. Daca tot imi micsorez singur salariul macar sa ma bucur de ceva lux pentru banii aia. |
#18
Posted 15 March 2018 - 21:39
connectorxp, on 15 martie 2018 - 21:25, said:
Depinde de ce faci cu ea, nu toti cara porcul de Craciun in masina, mai ales daca este masina de la companie. Sau dupa tine se taie porcu prin germania si de aia e plin la ei de break, si mai sint si tampiti destul sa dea 1000 si mai bine de euro in plus la cumparare... Insa stim si ca romanu vrea "sedan"... ca romanu nu cara porcu, nu nu si nu, numai nemtii olandezii isi iau BMW si Mercedes break la noi e sacrilegiu Ce porc de craciun? Biciclete, mingi, echopament sportiv... la aia masina se ia ca sa te plimbi, nu sa arate "caracter" in parcare. connectorxp, on 15 martie 2018 - 21:25, said:
Toyota au ceva la orizont, doar ca se misca foarte greu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users