Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

VW passat GTE vs Mini Cooper Countryman S E

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#1
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Dupa cautari si configurari, am avut de ales intre cele 2 modele din titlu, ce nivel de echipare si culori am vrut eu, versiune hibrida la ambele.
Masina va fi a mea pentru 3 ani de zile ... costurile de taxare si exploatare similare la amandoua.

Caracteristici tehnice generale:

Passat:
Putere hibrid: 218CP
Cuplu: 250nm

Cutie: 6 trepte automata

Putere doar benzina (1.4 TSI): 156cp
Putere doar electric: 115cp

Tractiune fata.

0-100: 7.4 s

Autonomie pe baterii: max 50Km

Greutate: 1700Kg

Nivel de echipate: aproape full options

Pret de catalog: 52000€

Attached File  gte_side.jpeg   320.48K   80 downloads Attached File  gte_front.jpeg   330.76K   84 downloads Attached File  gte_rear.jpeg   319.86K   87 downloads Attached File  gte_int.jpeg   315.67K   97 downloads Attached File  gte_dash.jpeg   348.38K   114 downloads


Mini:
Putere hibrid: 221CP
Cuplu: 385nm

Cutie: 6 trepte automata

Putere doar benzina (1.5 biturbo): 134CP
Putere doar electric: 87CP

Tractiune 4x4 (motor pe benzina punte fata, electric punte spate) sau doar fata/spate, dupa modul de condus ales.

0-100: 6.5 s

Autonomie pe baterii: max 42Km

Greutate: 1700Kg

Nivel de echipare: full options

Pret de catalog: 52000€

Attached File  mini_side.png   1.13MB   108 downloads Attached File  mini_front.JPG   50.23K   94 downloads Attached File  mini_rear.JPG   46.33K   99 downloads Attached File  mini_int.JPG   79.68K   107 downloads Attached File  mini_dash.JPG   85.04K   107 downloads


Inainte de drive teste eram 90% pornit sa iau GTE-ul .... dupa drive teste am luat fara sa clipesc Mini-ul ....

De ce am ales mini?
Pe partea de condus, pur si simplu e atat de "fun" de condus incat m-am simtit ca atunci cand am condus prima oara o masina in viata mea Posted Image ... Aditional are o pozitie de condus mai inalta, specifica SUV-urilor (totusi, face parte din clasa "sub-compact SUV")
Pe partea de aspect este putin mai non-conformista, pe cand passat-ul e ... "boring".
Singura chestie in minus o gasesc a fi volumul portbagajului (daca e cazul cred ca o sa ii pun o cutie deasupra pentru iesiri din cand in cand, desi in concediu merg cu avionul de obicei).

Acum, intre prieteni, la o bere, 30% sunt super incantati de mini, 70% spun ca-s nebun Posted Image ...

Ce parere aveti, voi ce ati alege? De ce? Sunt cu capul?

Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:20.


#2
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Pentru mine clar Mini. Alegere cu sufletul si cu ochii. E ceva mai iesit din comun, decat un Passat, indiferent de care e el.

#3
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,779
  • Înscris: 06.09.2004
eu as fi ales cu totul altceva la banii aia. deh, fiecare cu piticii lui    :)   s-o conduci cu placere.

#4
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Am avut de indeplinit niste conditii de taxe corporate care pot fi indeplinite doar de PHEV (plug-in hybrid) si de EV (full electric) ...
Singurele modele decente in banii aia sunt astea 2 (cel putin pe piata suedeza). Celelalte ori depaseau bugetul alocat ori depaseau pragul superior de taxe ...

Mai era un candidat: Tesla model 3 - dar nu sunt dispus sa astept 1an+ pentru asa ceva.

Daca mi-ar da cineva 50K € si mi-ar spune sa imi aleg o masina si nu ar implica nici un cost, da, optiunile sunt multe. Dar am constrangeri in care trebuie sa ma incadrez ... asadar, situatia de fata.

Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:33.


#5
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,819
  • Înscris: 01.11.2005

View Postborn2lose, on 15 martie 2018 - 17:24, said:

eu as fi ales cu totul altceva la banii aia. deh, fiecare cu piticii lui Posted Image   s-o conduci cu placere.
Corect. Nici eu nu sunt nici cu una, nici cu alta....Dar cum ai zis, fiecare are pitici.

#6
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Pai, ia sa vedem ... ce ar fi disponibil in banii aia, PHEV sau EV, cu taxa de beneficiu neta sub 200€ pe luna (passatul are 200€ fix iar mini-ul are 180€) ?
Caci na, eu am pierdut trenul dar mai am colegi in aceeasi situatie, care trebuie sa aleaga in lunile urmatoare.

L.E. : Ca o  adaugire la primul mesaj, calitatea materialelor si "feelingul" general in interior sunt clar superioare la mini.

Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:37.


#7
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Votez cu Passat pentru calitate si pentru ca arata a masina serioasa spre deosebire de mini care parca e un copil mic care urla dupa atentie.

Edited by Kroghy, 15 March 2018 - 17:43.


#8
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
La banii astia intra si BMW 330e.

#9
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View PostSpeedDemon, on 15 martie 2018 - 17:44, said:

La banii astia intra si BMW 330e.
Am configurat unul din ala si taxa e 320€.

L.E: taxa de mai sus e pentru 530e ... la 330 e 230€ care nu e un capat de tara dar oricum, eu am ceva impotriva BMW ca masina personala (pur si simplu nu imi place).

Edited by ro_explorer, 15 March 2018 - 17:50.


#10
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017

View Postro_explorer, on 15 martie 2018 - 17:13, said:

Masina va fi a mea pentru 3 ani de zile ...
Leasing?

#11
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
Company car (leasing pe firma pentru angajati), cu avantaje diverse (benzina inclusa ca beneficiu, parcari si spalari gratis, service si asigurari pe firma ... etc).

#12
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postro_explorer, on 15 martie 2018 - 17:13, said:

Passat:
Putere hibrid: 218CP
Cuplu: 250nm

Mini:
Putere hibrid: 221CP
Cuplu: 385nm
Ceva nu se leaga la cifrele alea, diferenta de cuplu e prea mare intre cele 2, undeva in hartiile cu specificatii e o greseala pe undeva.

First world problems...

View Postro_explorer, on 15 martie 2018 - 17:47, said:

Am configurat unul din ala si taxa e 320€.

L.E: taxa de mai sus e pentru 530e ... la 330 e 230€ care nu e un capat de tara dar oricum, eu am ceva impotriva BMW ca masina personala (pur si simplu nu imi place).
la o masina de 52000 euro mai conteaza 100e diferenta pe an la taxa? adica 300e pe toata durata de detinere?

Ma intreb daca peste 3 ani o sa o putem cumpara si aduce in ro sau o sa zica lumea ca aducem rable... :)

Mitsu Outlander PHEV cat costa?

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Eu  in locul tau alegeam asta : https://www.toyota.r...rav4/index.json
Oricum in 2-3 ani vreau s-o vad la mine in curte :)

#14
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Am dubii cu Passat-ul hibrid, mai repede mergi pe mana japonezilor, ai Outlander PHEV la banii aia, mai ales ca anul asta apare varianta cu motor 2.4 Atkinson cu o eficienta energetica net superioara modelului curent.

Mini este o masina cu personalitate si caracter, lucru pe care nu pot sa-l spun fata de prima optiune...

Edited by connectorxp, 15 March 2018 - 21:20.


#15
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostBaxon, on 15 martie 2018 - 21:08, said:

Eu  in locul tau alegeam asta : https://www.toyota.r...rav4/index.json
cea mai mizerabila companie, singurii care inca mai fac hibride care nu se pot incarca la priza, si iti mai si zic ca "se incarca singura"!
Mari mizerabili...  parca toate celelalte nu se incarca si "singure"... numai ale lor, nu?
De ce ti-ai dori asa ceva? Orice plug-in hybrid mai merita, unu care nu se poate incarca la priza e o porcarie
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dHTZzqGyq28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postconnectorxp, on 15 martie 2018 - 21:19, said:

Mini este o masina cu personalitate si caracter, lucru pe care nu pot sa-l spun fata de prima optiune...
parca e mai important un portbagaj la o masina decat caracterul...

#16
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Depinde de ce faci cu ea, nu toti cara porcul de Craciun in masina, mai ales daca este masina de la companie.

Toyota au ceva la orizont, doar ca se misca foarte greu.
Am mers cu noul Prius Plug-in si este genial, are un demaraj fantastic si autonomie de 60km, doar daca treci peste plasticele mizere si aspectul SF.

#17
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009
In ordine ...


View Postunbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said:

Ceva nu se leaga la cifrele alea, diferenta de cuplu e prea mare intre cele 2, undeva in hartiile cu specificatii e o greseala pe undeva.

Am avut aceeasi intrebare si se pare ca e diferenta de implementare. La VW motorul electric si cel pe benzina sunt ambele in fata, cuplate printr-un convertor de cuplu sau ceva similar si nu permite sincronizare de putere maxima cand cele 2 motoare lucreaza in tandem.
La mini, motoarele controleaza punti separate, nelegate mecanic intre ele si prin urmare pot ambele sa isi impinga rotile atasate in putere maxima, de unde si diferenta de cuplu (asta am inteles de la baietii de la Bavaria cand am intrebat).

View Postunbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said:

la o masina de 52000 euro mai conteaza 100e diferenta pe an la taxa? adica 300e pe toata durata de detinere?
E vorba de taxa lunara.
Cand se acceseaza o masina de firma se considera ca ai un beneficiu. Acel beneficiu este evaluat de agentia de taxe si impozite conform unor tabele publice si acea suma este considerata venit, care se adauga la salariul brut, si care se taxeaza in conformitate cu legile in vigoare. Cum salariul meu depaseste pragul maxim de impozitare (impozit progresiv .. deh .. socialisti) orice beneficiu peste salar imi este impozitat cu 60% ... Mini-ul are un echivalent de beneficiu de 360€ pe luna, caruia ii corespunde o taxa lunara de 216€ (echivalent, caci moneda nu e € aici). Deci din salariul meu net, se scade aceasta taxa pe masina, daca accesez o asemenea masina ... nimic nu e gratis.

View Postunbrutus, on 15 martie 2018 - 21:00, said:

Mitsu Outlander PHEV cat costa?
Versiunea cu dotari de top tot atat (52K).
Are un coleg de serviciu. O masina interesanta si practica de altfel, dar cand intri in interior te dai inapoi cu 20 de ani .... e atat de "insipida" incat nici nu imi bat capul. Daca tot imi micsorez singur salariul macar sa ma bucur de ceva lux pentru banii aia.

#18
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postconnectorxp, on 15 martie 2018 - 21:25, said:

Depinde de ce faci cu ea, nu toti cara porcul de Craciun in masina, mai ales daca este masina de la companie.
putin dezamagit vazand ca un moderator arunca asa usor cu vorbele... stim de vreo 30 de ani deja de cand ne-am apucat sa aducem masini de prin tari civilizate ca acolo se cauta masini break in general, nu intamplator si initiatorul poate alege doar din aceste caroserii si nu roadster de exemplu...

Sau dupa tine se taie porcu prin germania si de aia e plin la ei de break, si mai sint si tampiti destul sa dea 1000 si mai bine de euro in plus la cumparare...

Insa stim si ca romanu vrea "sedan"... ca romanu nu cara porcu, nu nu si nu, numai nemtii olandezii isi iau BMW si Mercedes break la noi e sacrilegiu

Ce porc de craciun? Biciclete, mingi, echopament sportiv... la aia masina se ia ca sa te plimbi, nu sa arate "caracter" in parcare.

View Postconnectorxp, on 15 martie 2018 - 21:25, said:

Toyota au ceva la orizont, doar ca se misca foarte greu.
Acum vad ca vorbesc de hidrogen: https://www.toyota.r...reduce-CO2.json

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate