Returnare produs achizitionat online, pers fizica
Last Updated: Mar 14 2018 23:19, Started by
SaRRaN
, Mar 14 2018 20:54
·
0
#19
Posted 14 March 2018 - 21:47
Eu nu as accepta. Exact cum ai spus, daca nu a cascat ochii, nu e vina ta. Plus ca e si un risc de teapa. Daca tii neaparat sa accepti, in primul rand deduci banii de transport retur + o suma pentru desigilare produs, DAR cu conditia sa-i poti vira banii dupa ce verifici starea produsului, nu ramburs.
Edited by bluesnake, 14 March 2018 - 21:54. |
#20
Posted 14 March 2018 - 21:51
Manasu, on 14 martie 2018 - 21:37, said:
Poate reclama ca a fost inselat sau ceva de genul asta. Persoanele in varsta nu stiu sa foloseasca prea bine site-urile de anunturi, de aceea nici nu citesc detaliile produselor si cumpara fara sa se informeze corect. Afla apoi ca produsul nu corespunde cerintelor si se justifica in mod senin cum ca n-au vazut ca existau si niste informatii sau detalii sub poza, ca se specifica starea produsului, etc. Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 21:51. |
#21
Posted 14 March 2018 - 21:52
SaRRaN, on 14 martie 2018 - 21:06, said: Da, asa este. Sa nu ma trezrsc cu plangere. Dar dreptul mu? Eu am respectat intocmi procesul e vanzare, oferind toate datele. Ce vina am eu ca el nu a citit corect si ca nu el a semnat la curier de primire? Da, este de bun simt sa returnez dar bun simtul lui unde este? Daca te hotarasti sa accepti returul,de bun simt ar fi ca sa-i pui conditia ca-i vei returna banii doar dupa ce pachetul a ajuns la tine,l-ai inspectat si te-ai convins ca este acelasi cu cel trimis initial. Bineinteles,costul trimiterii pachetului este asigurat de cumparatorul "orb". Dar cel mai bine ar fi sa nu accepti. Prea ne-am invatat cu "drepturile". Daca a fost atata de prostovan incat sa-l comande conform descrierii,sa se spele pe cap cu el.Alta data sa deschida de doua ori ochii. |
#22
Posted 14 March 2018 - 21:54
In situatia expusa initiatorul nu are motive sa accepte returul.
Cumparatorul trebuie sa isi asume greseala. Isi recupereaza banii punand produsul in vanzare la randul sau. |
#23
Posted 14 March 2018 - 21:56
adisz, on 14 martie 2018 - 21:52, said:
Daca te hotarasti sa accepti returul,de bun simt ar fi ca sa-i pui conditia ca-i vei returna banii doar dupa ce pachetul a ajuns la tine,l-ai inspectat si te-ai convins ca este acelasi cu cel trimis initial. Daca ai sa citesti ai sa vezi ca exista o multime de clienti care nu inteleg si care nu vor sa inteleaga cum functioneaza online-ul. Magazinele spun clar "produsele se returneaza fara ramburs" Si cu toate astea multi le trimit inapoi cu ramburs. In acest caz ele refuza primirea lor, penru ca mai apoi clientul sa se puna pe scandal. E un lucru absolut normal, cumpar astazi un iphone 14, completez cererea de retur, pun in cutie un cartof sau vechiul iphone cu ecran tandari si il trimit cu ramburs, cu pretentia ca magazinul sa returneze suma asa pe nevazute. Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 21:59. |
#24
Posted 14 March 2018 - 22:03
Eu am stat putin si m-am gandit, cred ca cea mai buna recomandare ar fi sa-i lasi direct link catre topicul asta si gata, nu mai stai sa-ti irosesti timpul si nervii cu tot felul de bolovani.
EMPP, on 14 martie 2018 - 21:57, said:
el este client european si are drepturi ------------------- Eu mi-am adus aminte de alta intamplare, cand gasisem prin raft un acumulator de la vechiul Samsung S2, am zis sa-l dau cuiva care ar avea nevoie de el, ca era intr-o stare destul de buna. M-am dus pana in partea cealalta a orasului, ca sa ma intalnesc cu o tuta ce avea o chinezarie fake de S2, sa ma intrebe tocmai la fata locului "Oare se potriveste?" Ghici ce? Exact cum era si de asteptat, nu s-a potrivit. Am injurat in gand si l-am aruncat la primul cos de gunoi. Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 22:05. |
#25
Posted 14 March 2018 - 22:03
L-a verificat, e problema lui ca nu a fost atent si nu a citit specificatiile pe care le-ai trecut. Nu returnezi nici un ban, sa se spele pe cap cu el. Omul invata din greseli, daca nu o sa greseasca in continuare pe banii altora.
Edited by TruculMagic, 14 March 2018 - 22:04. |
#26
Posted 14 March 2018 - 22:30
Obligat legal nu esti.
Eu am acceptat returul unui produs sigilat vandut fata in fata si probat de cumparator la momentul vanzarii. Ulterior se plangea de un defect. Am stabilit apoi o intalnire, ne-am intalnit, am confirmat defectul, i-am dat banii inapoi si aia a fost. Apoi s-a dovedit a fi ca nici nu era un defect, ci doar o eroare umana din partea cumparatorului care nu a stiut sa faca configuratia cum trebuia inainte de a folosi produsul. |
#27
Posted 14 March 2018 - 23:13
Pana la urma desi tehnic dreptatea este de partea mea si as putea cu tot dreptul sa refuz returnarea, voi tine cont de circumstante totusi si voi merge pe incredere si bun-simt. Insa voi pune conditii de returnare: livrare cu verificare/ramburs, achita toate taxele si daca produsul nu este in aceiasi conditie in care l-am trimis (neactivat, cu accesoriile sigilate) voi refuza.
|
#28
Posted 14 March 2018 - 23:19
Voi ati citit primul mesaj?
A scris in anunt toate specificatiile produsului si livrare cu verificare. Gata. Nu mai are nicio treaba. Poate ala sa il reclame sau sa ii faca reclama. Tot aia e. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users