Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Returnare produs achizitionat online, pers fizica

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
27 replies to this topic

#19
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
Eu nu as accepta. Exact cum ai spus, daca nu a cascat ochii, nu e vina ta. Plus ca e si un risc de teapa. Daca tii neaparat sa accepti, in primul rand deduci banii de transport retur + o suma pentru desigilare produs, DAR cu conditia sa-i poti vira banii dupa ce verifici starea produsului, nu ramburs.

Edited by bluesnake, 14 March 2018 - 21:54.


#20
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View PostManasu, on 14 martie 2018 - 21:37, said:

Poate reclama ca a fost inselat sau ceva de genul asta. Persoanele in varsta nu stiu sa foloseasca prea bine site-urile de anunturi, de aceea nici nu citesc detaliile produselor si cumpara fara sa se informeze corect. Afla apoi ca produsul nu corespunde cerintelor si se justifica in mod senin cum ca n-au vazut ca existau si niste informatii sau detalii sub poza, ca se specifica starea produsului, etc.
E ca si cum ai spune ca necunoasterea legii constituie o justificare a nerespectarii ei si totodata asta te exonereaza de orice raspundere.

Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 21:51.


#21
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,001
  • Înscris: 07.11.2006

View PostSaRRaN, on 14 martie 2018 - 21:06, said:


Da, asa este. Sa nu ma trezrsc cu plangere. Dar dreptul mu? Eu am respectat intocmi procesul e vanzare, oferind toate datele. Ce vina am eu ca el nu a citit corect si ca nu el a semnat la curier de primire? Da, este de bun simt sa returnez dar bun simtul lui unde este?

Daca te hotarasti sa accepti returul,de bun simt ar fi ca sa-i pui conditia ca-i vei returna banii doar dupa ce pachetul a ajuns la tine,l-ai inspectat si te-ai convins ca este acelasi cu cel trimis initial.
Bineinteles,costul trimiterii pachetului este asigurat de cumparatorul "orb".
Dar cel mai bine ar fi sa nu accepti.
Prea ne-am invatat cu "drepturile".
Daca a fost atata de prostovan incat sa-l comande conform descrierii,sa se spele pe cap cu el.Alta data sa deschida de doua ori ochii.

#22
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 30.07.2007
In situatia expusa initiatorul nu are motive sa accepte returul.
Cumparatorul trebuie sa isi asume greseala. Isi recupereaza banii punand produsul in vanzare la randul sau.

#23
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postadisz, on 14 martie 2018 - 21:52, said:

Daca te hotarasti sa accepti returul,de bun simt ar fi ca sa-i pui conditia ca-i vei returna banii doar dupa ce pachetul a ajuns la tine,l-ai inspectat si te-ai convins ca este acelasi cu cel trimis initial.
Asa procedeaza si magazinele online.
Daca ai sa citesti ai sa vezi ca exista o multime de clienti care nu inteleg si care nu vor sa inteleaga cum functioneaza online-ul.
Magazinele spun clar "produsele se returneaza fara ramburs"
Si cu toate astea multi le trimit inapoi cu ramburs.
In acest caz ele refuza primirea lor, penru ca mai apoi clientul sa se puna pe scandal.

E un lucru absolut normal, cumpar astazi un iphone 14, completez cererea de retur, pun in cutie un cartof sau vechiul iphone cu ecran tandari si il trimit cu ramburs, cu pretentia ca magazinul sa returneze suma asa pe nevazute.

Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 21:59.


#24
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Eu am stat putin si m-am gandit, cred ca cea mai buna recomandare ar fi sa-i lasi direct link catre topicul asta si gata, nu mai stai sa-ti irosesti timpul si nervii cu tot felul de bolovani.

View PostEMPP, on 14 martie 2018 - 21:57, said:

el este client european si are drepturi
Da, dar de obicei cand cumperi de pe olx nu esti client european, ci client norocos sau client mai putin norocos.



-------------------
Eu mi-am adus aminte de alta intamplare, cand gasisem prin raft un acumulator de la vechiul Samsung S2, am zis sa-l dau cuiva care ar avea nevoie de el, ca era intr-o stare destul de buna.
M-am dus pana in partea cealalta a orasului, ca sa ma intalnesc cu o tuta ce avea o chinezarie fake de S2, sa ma intrebe tocmai la fata locului "Oare se potriveste?"

Ghici ce? Exact cum era si de asteptat, nu s-a potrivit. Am injurat in gand si l-am aruncat la primul cos de gunoi.

Edited by gumball3000, 14 March 2018 - 22:05.


#25
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
L-a verificat, e problema lui ca nu a fost atent si nu a citit specificatiile pe care le-ai trecut. Nu returnezi nici un ban, sa se spele pe cap cu el. Omul invata din greseli, daca nu o sa greseasca in continuare pe banii altora.

Edited by TruculMagic, 14 March 2018 - 22:04.


#26
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Obligat legal nu esti.
Eu am acceptat returul unui produs sigilat vandut fata in fata si probat de cumparator la momentul vanzarii. Ulterior se plangea de un defect. Am stabilit apoi o intalnire, ne-am intalnit, am confirmat defectul, i-am dat banii inapoi si aia a fost. Apoi s-a dovedit a fi ca nici nu era un defect, ci doar o eroare umana din partea cumparatorului care nu a stiut sa faca configuratia cum trebuia inainte de a folosi produsul.

#27
SaRRaN

SaRRaN

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 05.09.2007
Pana la urma desi tehnic dreptatea este de partea mea si as putea cu tot dreptul sa refuz returnarea, voi tine cont de circumstante totusi si voi merge pe incredere si bun-simt. Insa voi pune conditii de returnare: livrare cu verificare/ramburs, achita toate taxele si daca produsul nu este in aceiasi conditie in care l-am trimis (neactivat, cu accesoriile sigilate) voi refuza.

#28
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,270
  • Înscris: 01.12.2001
Voi ati citit primul mesaj?
A scris in anunt toate specificatiile produsului si livrare cu verificare.
Gata. Nu mai are nicio treaba. Poate ala sa il reclame sau sa ii faca reclama. Tot aia e.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate