Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VW Polo Bec Temperatura apa
Last Updated: Mar 15 2018 11:13, Started by
cristism123
, Mar 14 2018 20:48
·
0
#1
Posted 14 March 2018 - 20:48
Salutare,
Voi trece direct la subiect. Detin un VW Polo din 2002 (9n) iar in ultima perioada s-a ivit o problema cu unul din beculetele din bord. Mai exact este vorba de senzorul temperatura apa (afisare pe bord). Simptomele sunt urmatoarele: - se incalzeste motorul , temperatura ajunge la 90 grade -se aprinde beculetul cu problema care imi indica temperatura crescuta a apei Ca orice om daca doreste sa circule in siguranta am investit in urmatoarele: - senzor temperatura .... chiar daca senzorul vechi indica temperatura ... dupa schimbare problema persista - vas expansiune impreuna cu antigelul din instalatie inlocuit........ dupa schimbare problema persista. Am pus masina pe tester pentru a verifica temperatura (m-am gandit ca este mai mare de 90 iar senzorul indica gresit), surpriza temperatura este 85.05 grade. Daca tot eram cu testerul pe ea am zis ca merita incercat sa o scanez de erori.....dar nici o eroare. Pe scurt dupa cele de mai sus , nu am scapat de problema iar beculetul impreuna cu semnalele sonore inca persista (beculetul palpaie). Ajutati-ma cu un sfat. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Multumesc Anticipat!!! |
#2
Posted 14 March 2018 - 20:53
Ai incercat sa postezi si pe vwforum?
Este posibil sa fie de la vasul de expansiune, mai exact de la senzorul de pe el. Cand ai schimbat vasul, ai inlocuit si senzorul? (intreb, pentru ca nu stiu daca vin ambele 'la pachet') |
#3
Posted 14 March 2018 - 20:53
ce motorizare?
sarmele pentru senzorul de nivel vin turnate in vas. Edited by andrei_221, 14 March 2018 - 20:59. |
#4
Posted 14 March 2018 - 20:59
#5
Posted 14 March 2018 - 21:01
Pune antigel in borcan putin peste maxim .
Daca nu merge mai schimba odata antigelul cu G12 , am patit la un golf asa ceva , am schimbat si a mers . In legatura cu racirea- stai linistit ca functioneaza, raceste bine dar e enervant ca se aprinde . Stiu masina de 1 an jumate pe taxi cu becul aprins , efectiv nici nu-l baga in seama . Edited by ldpe, 14 March 2018 - 21:02. |
#6
Posted 14 March 2018 - 21:03
ericmario, on 14 martie 2018 - 20:59, said:
Cati bani ai dat pe ea? De la cine ai luat-o? Intrebari idioate. on. Eu zic sa schimbi becul. remarci de om pus pe glume e foarte importanta motorizarea , pentru ca in functie de ea, poate sa existe o problema electronica, VW are termostate controlate electric si nu termic ldpe, on 14 martie 2018 - 21:01, said:
Pune antigel in borcan putin peste maxim . Daca nu merge mai schimba odata antigelul cu G12 , am patit la un golf asa ceva , am schimbat si a mers . In legatura cu racirea- stai linistit ca functioneaza, raceste bine dar e enervant ca se aprinde . Stiu masina de 1 an jumate pe taxi cu becul aprins , efectiv nici nu-l baga in seama . omul a spus clar ca i se parinde dupa ce se incalzeste motorul, nu la pornire. Daca era de la nivel, i se aprindea imediat dupa pornire |
#7
Posted 14 March 2018 - 21:17
Dupa inlocuirea vasului de expansiune (senzorul este integrat in vas), s-a inlocuit tot lichidul de racire (antigel) intre nivelul minim si maxim .
Vasul de expansiune a fost achizitionat de la un magazin de piese specializat, achizitia lui a fost verificata conform cu datele masinii. Fiindca problema a persistat, am completat putin peste maxim. Nu pot pune mai mult deoarece face presiune in vasul de expansiune. Antigelul este de culoare portocalie (G12) conform cartii tehnice a masinii. Nu stiu daca este necesar reschimbarea lichidului de racire... schimbarea acestuia s-a realizat acum 2 zile. Multumesc! Edited by cristism123, 14 March 2018 - 21:17. |
#9
Posted 15 March 2018 - 09:02
cristism123, on 14 martie 2018 - 20:48, said:
Salutare, Voi trece direct la subiect. Detin un VW Polo din 2002 (9n) iar in ultima perioada s-a ivit o problema cu unul din beculetele din bord. Mai exact este vorba de senzorul temperatura apa (afisare pe bord). Simptomele sunt urmatoarele: - se incalzeste motorul , temperatura ajunge la 90 grade -se aprinde beculetul cu problema care imi indica temperatura crescuta a apei Ca orice om daca doreste sa circule in siguranta am investit in urmatoarele: - senzor temperatura .... chiar daca senzorul vechi indica temperatura ... dupa schimbare problema persista - vas expansiune impreuna cu antigelul din instalatie inlocuit........ dupa schimbare problema persista. Am pus masina pe tester pentru a verifica temperatura (m-am gandit ca este mai mare de 90 iar senzorul indica gresit), surpriza temperatura este 85.05 grade. Daca tot eram cu testerul pe ea am zis ca merita incercat sa o scanez de erori.....dar nici o eroare. Pe scurt dupa cele de mai sus , nu am scapat de problema iar beculetul impreuna cu semnalele sonore inca persista (beculetul palpaie). Ajutati-ma cu un sfat. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Multumesc Anticipat!!! |
#10
Posted 15 March 2018 - 09:45
Becul nu arata temperatura ci nivelul. Temperatura o arata doar ceasul de la bord care isi ia semnal de pe blocul motori si daca nu trece de 90 de grade inseamna ca totul este OK. Becul se poate aprinde din mai mutle cauze. Conectica ( mufa cu probleme ---se dilata la caldura ) sau cablaj ...sau pur si simplu depuneri pe cei doi pini din vasul de expansiune .
Edited by JurasikMan, 15 March 2018 - 09:45. |
|
#11
Posted 15 March 2018 - 11:13
JurasikMan, on 15 martie 2018 - 09:45, said:
Becul nu arata temperatura ci nivelul. Temperatura o arata doar ceasul de la bord care isi ia semnal de pe blocul motori si daca nu trece de 90 de grade inseamna ca totul este OK. Becul se poate aprinde din mai mutle cauze. Conectica ( mufa cu probleme ---se dilata la caldura ) sau cablaj ...sau pur si simplu depuneri pe cei doi pini din vasul de expansiune . Initial m-am gandit si eu la partea cu depunerile in vasul de expansiune, de aceea am ales varianta schimbarii vasului si a lichidului de racire. (Asa am eliminat partea cu depunerile.) Astazi am gasit un "citat" pe un forum legat de aceasta problema in care: - siguranta (panou sigurante) pentru sistemul de ventilatie din spatele radiatorului sa fie arsa. Sistemul de ventilatie se poate testa cu AC pornit. Am pus in aplicare cele citite, la activarea AC (cu laptopul in fata si testerul conectat , temperatura 83 grade), sistemul de ventilatie nu a pornit , lucru normal daca ma intrebati pe mine. Momentan ma ocup cu cautarea unei scheme a panoului de sigurante. Multumesc! Edited by cristism123, 15 March 2018 - 11:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users