Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

VW Polo Bec Temperatura apa

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
cristism123

cristism123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.02.2018
Salutare,
Voi trece direct la subiect.
Detin un VW Polo din 2002 (9n) iar in ultima perioada s-a ivit o problema cu unul din beculetele din bord.
Mai exact este vorba de senzorul temperatura apa (afisare pe bord).
Simptomele sunt urmatoarele:
- se incalzeste motorul , temperatura ajunge la 90 grade
-se aprinde beculetul cu problema care imi indica temperatura crescuta a apei

Ca orice om daca doreste sa circule in siguranta am investit in urmatoarele:
- senzor temperatura .... chiar daca senzorul vechi indica temperatura ... dupa schimbare problema persista
- vas expansiune  impreuna cu antigelul din instalatie inlocuit........ dupa schimbare problema persista.

Am pus masina pe tester pentru a verifica temperatura (m-am gandit ca este mai mare de 90 iar senzorul indica gresit), surpriza temperatura este 85.05 grade.
Daca tot eram cu testerul pe ea am zis ca merita incercat sa o scanez de erori.....dar nici o eroare.

Pe scurt dupa cele de mai sus , nu am scapat de problema iar beculetul impreuna cu semnalele sonore inca persista (beculetul palpaie).

Ajutati-ma cu un sfat. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.

Multumesc Anticipat!!!

#2
Bersherker

Bersherker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 10.10.2014
Ai incercat sa postezi si pe vwforum?
Este posibil sa fie de la vasul de expansiune, mai exact de la senzorul de pe el. Cand ai schimbat vasul, ai inlocuit si senzorul? (intreb, pentru ca nu stiu daca vin ambele 'la pachet')

#3
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006
ce motorizare?
sarmele pentru senzorul de nivel vin turnate in vas.

Edited by andrei_221, 14 March 2018 - 20:59.


#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postandrei_221, on 14 martie 2018 - 20:53, said:

ce motorizare?
Cati bani ai dat pe ea?
De la cine ai luat-o?
Intrebari idioate.

on. Eu zic sa schimbi becul. Posted Image

#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
Pune antigel in borcan putin peste maxim .
Daca nu merge mai schimba odata antigelul cu G12 , am patit la un golf asa ceva  , am schimbat si a mers .
In legatura cu racirea- stai linistit ca functioneaza, raceste bine dar e enervant ca se aprinde . Stiu masina de 1 an jumate pe taxi cu becul aprins , efectiv nici nu-l baga in seama .

Edited by ldpe, 14 March 2018 - 21:02.


#6
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 22.12.2006

View Postericmario, on 14 martie 2018 - 20:59, said:

Cati bani ai dat pe ea?
De la cine ai luat-o?
Intrebari idioate.

on. Eu zic sa schimbi becul. Posted Image

remarci de om pus pe glume

e foarte importanta motorizarea , pentru ca in functie de ea, poate sa existe o problema electronica, VW are termostate controlate electric si nu termic

View Postldpe, on 14 martie 2018 - 21:01, said:

Pune antigel in borcan putin peste maxim .
Daca nu merge mai schimba odata antigelul cu G12 , am patit la un golf asa ceva  , am schimbat si a mers .
In legatura cu racirea- stai linistit ca functioneaza, raceste bine dar e enervant ca se aprinde . Stiu masina de 1 an jumate pe taxi cu becul aprins , efectiv nici nu-l baga in seama .

omul a spus clar ca i se parinde dupa ce se incalzeste motorul, nu la pornire. Daca era de la nivel, i se aprindea imediat dupa pornire

#7
cristism123

cristism123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.02.2018
Dupa inlocuirea vasului de expansiune (senzorul este integrat in vas), s-a inlocuit tot lichidul de racire (antigel) intre nivelul minim si maxim .
Vasul de expansiune a fost achizitionat de la un magazin de piese specializat, achizitia lui a fost verificata conform cu datele masinii.
Fiindca problema a persistat, am completat putin peste maxim.
Nu pot pune mai mult deoarece face presiune in vasul de expansiune.
Antigelul este de culoare portocalie (G12) conform cartii tehnice a masinii.

Nu stiu daca este necesar reschimbarea lichidului de racire... schimbarea acestuia s-a realizat acum 2 zile.

Multumesc!

Edited by cristism123, 14 March 2018 - 21:17.


#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postandrei_221, on 14 martie 2018 - 21:03, said:


e foarte importanta motorizarea , pentru ca in functie de ea, poate sa existe o problema electronica, VW are termostate controlate electric si nu termic.
Da-ne detalii, maestre.

#9
cevaflood

cevaflood

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 09.02.2018

View Postcristism123, on 14 martie 2018 - 20:48, said:

Salutare,
Voi trece direct la subiect.
Detin un VW Polo din 2002 (9n) iar in ultima perioada s-a ivit o problema cu unul din beculetele din bord.
Mai exact este vorba de senzorul temperatura apa (afisare pe bord).
Simptomele sunt urmatoarele:
- se incalzeste motorul , temperatura ajunge la 90 grade
-se aprinde beculetul cu problema care imi indica temperatura crescuta a apei

Ca orice om daca doreste sa circule in siguranta am investit in urmatoarele:
- senzor temperatura .... chiar daca senzorul vechi indica temperatura ... dupa schimbare problema persista
- vas expansiune  impreuna cu antigelul din instalatie inlocuit........ dupa schimbare problema persista.

Am pus masina pe tester pentru a verifica temperatura (m-am gandit ca este mai mare de 90 iar senzorul indica gresit), surpriza temperatura este 85.05 grade.
Daca tot eram cu testerul pe ea am zis ca merita incercat sa o scanez de erori.....dar nici o eroare.

Pe scurt dupa cele de mai sus , nu am scapat de problema iar beculetul impreuna cu semnalele sonore inca persista (beculetul palpaie).

Ajutati-ma cu un sfat. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.

Multumesc Anticipat!!!
Am auzit de la cineva ca a avut aceiasi problema si a schimbat prea multe la masina dar pana la urma singura solutie a fost "Radiatorul " care avea niste pori . La schimbat si nu a mai avut probleme

#10
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Becul nu arata temperatura ci nivelul. Temperatura o arata doar ceasul de la bord care isi ia semnal de pe blocul motori si daca nu trece de 90 de grade inseamna ca totul este OK. Becul se poate aprinde din mai mutle cauze. Conectica ( mufa cu probleme ---se dilata la caldura ) sau cablaj ...sau pur si simplu depuneri pe cei doi pini din vasul de expansiune .

Edited by JurasikMan, 15 March 2018 - 09:45.


#11
cristism123

cristism123

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.02.2018

View PostJurasikMan, on 15 martie 2018 - 09:45, said:

Becul nu arata temperatura ci nivelul. Temperatura o arata doar ceasul de la bord care isi ia semnal de pe blocul motori si daca nu trece de 90 de grade inseamna ca totul este OK. Becul se poate aprinde din mai mutle cauze. Conectica ( mufa cu probleme ---se dilata la caldura ) sau cablaj ...sau pur si simplu depuneri pe cei doi pini din vasul de expansiune .

Initial m-am gandit si eu la partea cu depunerile in vasul de expansiune, de aceea am ales varianta schimbarii vasului si a lichidului de racire. (Asa am eliminat partea cu depunerile.)
Astazi am gasit un "citat" pe un forum legat de aceasta problema in care:
- siguranta (panou sigurante) pentru sistemul de ventilatie din spatele radiatorului sa fie arsa. Sistemul de ventilatie se poate testa cu AC pornit.
Am pus in aplicare cele citite, la activarea AC (cu laptopul in fata si testerul conectat , temperatura 83 grade), sistemul de ventilatie nu a pornit , lucru normal daca ma intrebati pe mine.
Momentan ma ocup cu cautarea unei scheme a panoului de sigurante.

Multumesc!

Edited by cristism123, 15 March 2018 - 11:14.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate