Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cheie de roti
Last Updated: Sep 08 2022 22:24, Started by
Ann0nyym0us
, Mar 14 2018 12:50
·
0
#19
Posted 14 March 2018 - 14:20
Eu țin dinamometrica în mașină. Cu un cap de tubulara. E o dinamometrica model vechi. Alea cu ac și cadran. Are avantajul e lungă și am forță cu ea.
|
#20
Posted 14 March 2018 - 14:38
Eu nu am avut niciodata probleme cu cheile de roti de la masinile mele. Suruburile se intepenesc destul de tare dar le pun o teava de aprox. 1 metru prelungire si le desfac usor. Vorbesc de cheia de roti originala de la masini VW. Sunt destul de scurte si au forma de L. Sunt foarte rezistente de vreme ce le folosesc cu prelungiri pt. ca se strang foarte tare suruburile in timp si fara prelungire nu se pot desface. Au rezistat de zeci de ori cu prelungire lunga si ma declar multumit.
Edited by Kroghy, 14 March 2018 - 14:50. |
#21
Posted 14 March 2018 - 14:40
La frantuzesti e cam cu cantec. Sunt cam zgarciti la cheie. Se rupe repede de langa tubulara.
|
#22
Posted 14 March 2018 - 14:50
arg, on 14 martie 2018 - 13:49, said:
eu stiu ca "baietii de la vulcanizare" le zic prezoane dar nu-s prezoane ci suruburi... prezoane sunt alea pe care pui piulita [ https://img01-olxro.akamaized.net/img-olxro/197383763_1_261x203_vand-matiz-2007-bucuresti_rev001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 14 March 2018 - 14:50
#24
Posted 14 March 2018 - 14:59
spooky51, on 14 martie 2018 - 14:50, said:
Stiu ca seamana cu un supozitor, dar adevaratele masini au prezoane la roti [ https://img01-olxro.akamaized.net/img-olxro/197383763_1_261x203_vand-matiz-2007-bucuresti_rev001.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] p.s. martizul are tot suruburi nu prezoane, doar ca se baga pe partea celalta si roata se strange cu piulite... http://www.cashcow.r...uto#prettyPhoto Edited by arg, 14 March 2018 - 15:00. |
#25
Posted 14 March 2018 - 15:01
Am un șpray cu ulei în cutia de sub scaun...la fiecare demontare ung prezoanele, interiorul jantei de aluminiu....se mai prindea prin oxidare...
|
#26
Posted 14 March 2018 - 15:07
ce marime are cheia?
eu si acum mi-am pastrat cheia de la golf 2 ma urc pe ea si nu pateste nimic(90 cum s-a specificat,cel mai ieftin iesi cu o cheie originala din dotarea masinii nu stiu acum ce pune VW dar sunt pe viata alea vechi chiar si gratis nu car o panarama in cruce in masina sau e buna daca tre sa arunci dupa vreun bizon |
#27
Posted 14 March 2018 - 15:41
#28
Posted 14 March 2018 - 15:49
Cheile in cruce sunt pacatoase pentru ca sunt de fapt niste tubulare sudate in capul unor tije metalice si apare fenomenul de torsionare care disipeaza forta de desfacere. La strangere nu este nevoie decat de forta unui om normal si nici aia utilizata la maxim ( eu , par'egzampla , rup cu usurinta orice prezon daca imi pun mintea sa-l strang cat poate prostu' ) . O cheie normala de roti ( se gaseste la orice magazi cu specific auto ) cu cota necesara si cat mai scurta de la curbura la tubulara pentru a nu face parghie nepotrivita care sa barbereasca hexagonul prezonului ..
Ce ti-a sugerat colegul arg este de departe cea mai potrivita solutie . Edited by JurasikMan, 14 March 2018 - 16:12. |
|
#29
Posted 14 March 2018 - 15:55
p.s. eu sugerat multe, trebuie sa fi mai exact....
in realitate o cheie cruce face doar culpu, dar se pare ca la desfacere merge mai bine cu o cheie excentrica, care induce si forte taietoare ce fac ca surubul sa se deblocheze. Edited by arg, 14 March 2018 - 15:57. |
#30
Posted 15 March 2018 - 20:30
Sunt bune alea telescopice de pe piata, doar ca trebuie atentie la tubulara propriu-zisa. Majoritatea celor din comertul ordinar vin cu niste jeguri. Insa cu o tubulara de calitate in cap isi fac treaba fara probleme.
Cele OEM sunt bune de obicei, insa au un neajuns: sunt prea scurte. Cele telescopice "repara" neajunsul. |
#31
Posted 15 March 2018 - 20:49
Cele OEM sunt exact cat trebuie pentru strans! Problema apare la desfacut prezoane/suruburi stranse de "baetii" de la vulcanizari. Eu nu am avut nici o problema sa desfac cu cheia originala suruburile de la roti, stranse de mine cu aceeasi cheie! Fara prelungitoare!
|
#33
Posted 15 March 2018 - 21:44
A mea e mai scurta un pic! Dar si suruburile necesita doar 105 N m!
Edited by DannyMC, 15 March 2018 - 21:45. |
|
#35
Posted 16 March 2018 - 16:33
Surprinzator dar cheia de la Cielo e tare robusta. E de IUS facuta. Poti baga linistit prelungitor pe ea ca nu cedeaza. In schimb la Peugeot si Citroen e cam anemica. Pacat ca la Cielo e pe 19 si la frantuzezti pe 17..
Si aia de VW e tare solida. Uite frantuzeasca. parca e un fierbeton. https://brx.ro/ofert...oen.780550.html Edited by PoeOvidiu, 16 March 2018 - 16:35. |
#36
Posted 19 March 2018 - 13:46
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users