Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casco la pret de RCA

parchet laminat vs parchet lemn

Gmail nu functioneaza

Casa de expeditii
 Websockets (Rabbit.js) + RabbitMQ...

Nu vad telefonul (Allview A5) pe ...

TVR pregatește un late night...

Problema WiFi Tv Samsung UE40ES6710
 Daca ai nevoie de prezentari Powe...

[UNDE] Schimbare baterie iPhone 7...

Evolutie rata Prima casa 2016

Sfaturi achizitionare masina - 13...
 Monitoare Samsung S27A350H

Chrome & IE

Ferma animalelor-George Orwell

SMACH Z / PRO / ULTRA consola por...
 

Achizitie moto

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#1
AlbastruIndigo

AlbastruIndigo

    Insanity

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,612
  • Înscris: 16.09.2014
Unii dintre voi stiti deja ca am avut un accident care m-a lasat patru luni la orizontala dar si fara carnet. Daca ranile fizice s-au vindecat fara urmari vizibile, cele din tartacuta m-au bantuit si m-au tinut foarte mult timp departe de prima mea dragoste: motoarele.

Acum vreo luna am primit in sfarsit confirmarea echipei de psihologi, I'am ready! So, m-am dus sa ma inscriu iar la scoala (e obligatorie pentru a-mi recupera A2-iul), m-am infipt direct in cel mai misto Kawasaki si surpriza: abia il puteam tine, bratele imi tremurau ca dracu.
Intre timp am mai slabit, am mai intrat si la apa, mno, varsta.

Am inceput sa ma reorientez si asa am ajuns la un KTM Duke 390. E destul de usurel (149 kg) si il pot stapani foarte bine. Pentru linistea barbarului de langa mine, are 373cc (un cilindru) si +-43CP, airbaguri pe fata si spate. Spre jena mea (toata viata fan Kawa) pana acum cateva saptamani nu am auzit niciodata de KTM. Nici la partile tehnice nu ma prea pricep, pentru asta exista specialisti. Ma uimeste oarecum si pretul mic, motor nou din 2017 costa undeva la 6-7 mii euro. Am tot citit review-uri si singurul minus despre care se discuta ar fi ventilatorul mult prea zgomotos. Asta probabil din cauza ca se incinge blocul motor prea tare? A, un minus ar fi si ca este doar intr-un cilindru.

Inca nu m-am decis daca sa-l cumpar sau nu, tocmai de aceea acest topic (primul meu topic pe SP, yeeey!). Sunt curioasa daca sunt experimentati in ale KTM-ului sau daca aveti ceva sfaturi pentru altceva aproximativ la fel. Toate parerile sunt bine venite, am la dispozitie vreo 3 luni pentru a decide, nu vreau sa ma pripesc.

#2
althea

althea

    Sugar free

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,885
  • Înscris: 30.10.2009
Cumpără-ți!
N-am niciun argument logic sau tehnic, dar am simțit nevoia să-ți spun asta :D Fie ca cel mai bun motor să învingă Posted Image

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,915
  • Înscris: 07.11.2006
Domnisoara/doamna draga,daca ti-e draga viata si tii la barbarul de langa tine,io' zic sa lasi balta "motoarele" si sa te orientezi pe ceva mai feminin:VW Beetle,Citroen C1/C2,Toyota Aygo,etc.
Bugetul amintit mai sus (6-7 mii de euro) este suficient pentru asta.

ps.
Nu pot sa cred ca prima ta dragoste este legata de motociclete si n-ai auzit de KTM.

#4
dreaQ

dreaQ

    Bucuresti GDPR :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,302
  • Înscris: 02.06.2005
Sunt eu nebun sau am mai citit chestia cu "dupa cum stiti am avut un accident..." acum ceva timp? Posted Image

#5
Baxon

Baxon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,549
  • Înscris: 01.03.2017
De ce nu dai de A direct ? Ca e diferenta de vreo 300 de lei maxim , macar stii o treaba ( nu te limitezi la potai , amu depinde si de varsta ...) . Daca esti o fire mai " agresiva " la coarne poate ar trebui sa iei in considerare un maxi gen Tmax 530 sau ceva mai lesne .

#6
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,078
  • Înscris: 26.01.2011
Puteam sa-mi iau  n motoare, am zis mereu nu.Nu este sigur ca masina.Imi place f mult sa merg cu bicicleta, imi place sa merg pe o roata, pe ghidon, diverse.De asta mi-am si impus o bariera, daca imi luam motor, eu nu ma lasam pana nu faceam tot ce e posibil.Am zis NU motorului, la mine nu are ce cauta asa ceva.

Edited by ionutz_joe2009, 13 March 2018 - 15:31.


#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,633
  • Înscris: 19.09.2005
@ AlbastruIndigo
ia-ti o masina decapotabila si lasa motoarele....

pe partea cealata asculta la mine ia-ti un motor cat mai puternic posibil, pentru ca-i vei prinde de frica si-l vei trata cu respectul cuvenit....

Edited by arg, 13 March 2018 - 15:34.


#8
dark

dark

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,778
  • Înscris: 16.03.2004
să-ți iei și dopuri de urechi, contra zgomotului produs de motor! Posted Image

#9
Gif2D

Gif2D

    TwoWheeler member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 21.02.2005
KTM 390 Duke are într-adevăr probleme de supraîncălzire, remarcate chiar și la drive test în Marea Britanie.
Supraîncălzirea aduce după sine pornirea repetată a ventilatorului.
Din acest motiv, la prima generație (cea fără faruri LED), ventilatoarele cedau destul de frecvent și nu erau chiar simbolice ca și preț.
Este, oarecum, un defect de proiectare: dată fiind predilecția de utilizare în mediu urban și necesitatea asigurării unui flux mai mare de aer necesar răcirii, flux ce se obține la rularea cu viteze superioare, preponderentă în extraurban.
La bugetul alocat (6-7000€) se regăsesc și alte opțiuni, însă nu la fel de ușoare (Kawasaki Z650, Suzuki SV650, Yamaha MT07, etc.).
Subscriu, de asemenea, la ideea de obținere a categoriei A, A2 fiind doar un pas intermediar, costurile fiind foarte apropiate, dar și alocarea unui timp suplimentar de pregătire a candidatului (prin trecerea unei etape suplimentare)…

Asfalt uscat!

#10
StefanSC

StefanSC

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,766
  • Înscris: 02.07.2011
Topicul asta e pe bune ?? Motor cu airbag-uri ?? WTF... Ventilatorul prea zgomotos? Cine naiba aude ventilatorul prin casca la 80km/h??

Daca cineva a avut accident cu moto care s-a soldat cu 4 luni la pat... eu as zice ca ceva enduro si mers pe coclauri macar primul sezon inainte sa se intoarca pe asfalt. Parerea mea, de fost motociclist...

#11
ergon

ergon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 27.07.2006
Cu scuze pentru off...habar n-am despre motoare :)
Dar vreau sa-i spun initiatoarei: follow your dreams...

#12
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 51,261
  • Înscris: 24.01.2008
Poate va abtineti, totusi, de la "Renunta si ia-ti masina" pe-un topic despre motoare de pe aria de motoare !   Posted Image


@Albastra, n-am stiut de accident, stiam doar c-ai intrerupt motociclismul.  Bine ca te-ai refacut si esti gata sa te urci iar in sa !  Mult succes si asfalt uscat !
Nu-s chiar in postura de a-ti da sfaturi de cumparare, personal am pitici cu japonezele, ca si la masini, dar KTM nu-s niste necunoscuti... as zice ca, daca nu vei suspina dupa orice Kawa pe care-l vei vedea, nu faci o greseala schimband marca.  Poate alt model, fara problema de proiectare pomenita mai sus.


View Postdark, on 13 martie 2018 - 15:31, said:

să-ți iei și dopuri de urechi, contra zgomotului produs de motor! Posted Image
Si-aici ai aparut cu textu' asta ?  Exista vreun subiect pe care nu-l bagi ?   Posted Image
Retoric intreb... nu-mi raspunde !

Edited by Barboso, 13 March 2018 - 15:59.


#13
AlbastruIndigo

AlbastruIndigo

    Insanity

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,612
  • Înscris: 16.09.2014

Quote

Ventilatorul prea zgomotos? Cine naiba aude ventilatorul prin casca la 80km/h??

De semafoare ai auzit? De stopuri? Da, ventilatorul este foarte zgomotos la oprire, se aude chiar si prin casca.

Quote

eu as zice ca ceva enduro si mers pe coclauri macar primul sezon inainte sa se intoarca pe asfalt

Tocmai, accidentul pe coclauri l-am avut, nu pe asfalt. Pe asfalt nu am avut niciodata accidente si am permis de peste 20 de ani.

Quote

Subscriu, de asemenea, la ideea de obținere a categoriei A

Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat despre motor, imi este de mare ajutor.
Da, pot lua si A-ul direct, norocul meu ca nu m-au trimis inapoi la A1. :)

Quote

N-am niciun argument logic sau tehnic, dar am simțit nevoia să-ți spun asta

Esti draguta, multumesc. Asa o sa fac, sunt pregatita. :)

Quote

Dar vreau sa-i spun initiatoarei: follow your dreams

Always! Thanks. :)

Quote

dar KTM nu-s niste necunoscuti... as zice ca, daca nu vei suspina dupa orice Kawa pe care-l vei vedea, nu faci o greseala schimband marca.

Acum stiu ca nu sunt necunoscuti, din contra. Probabil va trebui sa ma obisnuiesc si cine stie, in timp poate voi reveni la origini. :)
Am aranjat sa incep scoala pe un KTM, sa simt singura cum se comporta si cum ma impac cu el. Dupa cateva iesiri o sa fiu mai sigura.

Multumesc tuturor pentru opinii si sfaturi. Si nu ma mai trimiteti sa-mi iau masina sau alte d-astea pe un topic despre motoare. Am masini sa-mi pun si-n cap, nu despre asta e vorba aici si se subintelege ca voi ignora astfel de mesaje.

#14
smoke

smoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 08.10.2004
zic si eu...ce vrei sa faci cu motorul ? plimbare pe strada, prin padure, offroad, pe pista, circuit. IN functie de asta iti iei motorul. KTM-ul ala de zici pare un street pur.  In RO nu avem strazi pentru motoare, din multe pct de vedere. In schimb avem zone foarte ok pentru turing-enduro. ti-as recomanda sa te orientezi spre un dual sport - sunt usoare, faci x-country si cred ca o sa iti placa. Asta daca apreciezi cu adevarat plimbatul cu motorul si nu doar vrei sa te falesti cu moto pe la prieteni si sa faci dus intors prin cartier sa vada lumea ce ai.. :)

#15
Gif2D

Gif2D

    TwoWheeler member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 21.02.2005
Review-ul cu KTM 390 Duke în Marea Britanie:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RI5Q4rOOxFY?rel=0 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Succes în alegerea motorului!
[ https://images.gr-assets.com/hostedimages/1437073598ra/15535589.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#16
AlbastruIndigo

AlbastruIndigo

    Insanity

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,612
  • Înscris: 16.09.2014

Quote

zic si eu...ce vrei sa faci cu motorul ?

Nu locuiesc in Romania si da, motorul il vreau pentru strada. Adica va inlocui masina pe vreme buna, atat cata este ea pe aici. :)

#17
smoke

smoke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 08.10.2004
bun. acu gandeste-te la alte aspecte. ce fel de strazi ai...munte, curbe stranse, inguste..campie late fara curbe multe, oras, aglomeratie, stopuri.  fiecare se preteaza la o moto un pic diferita. o s astai mult in sa ? o sa mergi mult ? fiecare tipologie de moto are o alta pozitie in care stai  - cu avantaje/dezavantaje.  nimeni nu iti poate da sfaturi despre ce vrei fara detaliide gen. si cred ca mai bine te duci pe un forum moto dedicat de la noi, probabil gasesti tutoriale si sfaturi mai pertinente.

#18
Baxon

Baxon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,549
  • Înscris: 01.03.2017
Trebuie sa te urci pe fiecare si sa vezi ce ti se potriveste .
Eu ti-am sugerat un T-Maxx din cauza ca are comportament de motocicleta si in plus are portbagaj serios , bun si in oras si pe distante mai mari .

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate