Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare monitor 4K pentru HOM...

Digi a stins litigiile cu grupul ...

Forward port 21 - 192.168.1.1

Problema FB pe android
 setare claritate/rezolutie youtube

Nu pot sa sun la un anumit numar

Amazon, planul individual

Achizitionat boxe,urmeaza amplifi...
 Ghiseul.ro

Dell XPS 9550 - tureaza ventilato...

Dan Tanasa: „Coaliția ...

Subwoofer auto
 Propaganda pro femei

Generatia 80-90 Vs. Generatia de ...

Polo pe apa si compresia video

La ce chitara canta Paul Ciuci ?
 

Anulare plata online

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Am o tranzacție în așteptare și aș vrea să o anulez este posibil?
Am vorbit cu cei care au retras banii din cont și au zis ca îmi returneza in 2-14 zile lucrătoare, dar nu am comunicat cu ei prin email ci printr-un chat suport de pe site-ul lor ( mi sa părut ciudat).
As vrea sa știu dacă mai trebuie sa contactez și banka? Deoarece știam că aceștia(banka) nu au ce face ci trebuie să anuleze destinatarul procesul.
Dar daca după aceste zile lucrătoare nu îmi primesc banii și de aceștia (care mi-au retras din cont) nu mai pot da ce e de făcu, atunci?

#2
cspot

cspot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,669
  • Înscris: 22.07.2004
Nu cred ca ce sa-ti faca banca. Daca tranzactia este valida, e deja tarziu.
    De asemenea nu cred ca aveau motiv sa te minta.

#3
Afrikaner76

Afrikaner76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 912
  • Înscris: 25.02.2016
Ori anulare, ori restituire
Anularea o poate face "banka"
Restituirea o face cel care a incasat banii.

#4
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Și anularea asta la ce ajuta daca tot de la cei care au încasat banii trebuie sa vorbesc?

#5
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Admin
  • Posts: 12,571
  • Înscris: 22.05.2003
1. In mod normal, daca ai vorbit cu ei, ar trebui a vezi banii inapoi incateva zile.
Acum depinde de cine e vanzatorul si cata incredere ai in el.

2. La Banca se poate cere chargeback, dar si acolo dureaza.
Se ia legatura cu vanzatorul.

#6
cspot

cspot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,669
  • Înscris: 22.07.2004

View PostAfrikaner76, on 13 martie 2018 - 07:54, said:

Ori anulare, ori restituire
Anularea o poate face "banka"
Restituirea o face cel care a incasat banii.

     Nu cred ca tranzactia poate fi anulata, de vreme ce plata a fost efectuata cu buna credinta.
      Tranzactiile se fac intre banci iar banca castiga ceva banuti la fiecare tranzactie.


#7
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,200
  • Înscris: 01.02.2008

View PostMadalinIulian, on 13 martie 2018 - 07:40, said:

Dar daca după aceste zile lucrătoare nu îmi primesc banii și de aceștia (care mi-au retras din cont) nu mai pot da ce e de făcu, atunci?

In primul rand trebuie sa te exprimi complet si sa spui ce ai facut acolo.  E tranzactie esuata, e tranzactie efectuata si vrei sa faci refuz de plata, ai returnat produsul la magazin... care e situatia?

Anularea se poate face la banca si numai in situatii justificate (ex: daca ti-au luat suma de doua ori).  Razgandirea dupa ce ai facut plata, nu e motiv de anulare, adica nu preocupa pe nimeni faptul ca ai platit si dupa aia te-ai razgandit sa mai cumperi.  Daca insa returnezi produsul, comerciantul e obligat sa-ti dea banii inapoi intr-un anumit termen, inarmeaza-te cu rabdare... dureaza minim 2 saptamani.

Edited by rosix, 13 March 2018 - 08:08.


#8
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Treabă sta in felul următor, o persoana apropiata de familie și-a făcut un abonament (am aflat ulterior) la un site cu cardul meu. Iar eu acum ceva timp am primit mesajul cum că din cont mi s-au retras 50 euro. Și apoi am început să îi contactez pe cei care au făcut retragerea.
Am intrat și în aplicația bănci și am văzut că această tranzacție este în așteptare.

#9
alex342

alex342

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,170
  • Înscris: 23.09.2017
Ce site?

#10
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,200
  • Înscris: 01.02.2008

View PostMadalinIulian, on 13 martie 2018 - 08:19, said:

Treabă sta in felul următor, o persoana apropiata de familie și-a făcut un abonament (am aflat ulterior) la un site cu cardul meu. Iar eu acum ceva timp am primit mesajul cum că din cont mi s-au retras 50 euro. Și apoi am început să îi contactez pe cei care au făcut retragerea.
Am intrat și în aplicația bănci și am văzut că această tranzacție este în așteptare.

Tranzactia este "in asteptare" pentru ca nu s-a procesat... dar nu ai dreptul de refuz, decat daca te intelegi cu furnizorul serviciului.  Te priveste cui lasi cardul pe mana, relatia cu neamurile, etc.
Deci, numai cu furnizorul poti discuta pentru ca plata s-a facut si ei sunt obligati sa livreze.  Vezi daca poti exercita renuntare intr-un anumit termen... Banca nu are ce sa faca.

#11
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Când am vorbit cu cei care au retras bani , au întrerupt abonamentul și au zis că îmi vor restitui bani.

Ok, o sa vad cum decurge treaba. Mulțumesc pentru sfaturi!

#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,200
  • Înscris: 01.02.2008

View PostMadalinIulian, on 13 martie 2018 - 08:29, said:

Când am vorbit cu cei care au retras bani , au întrerupt abonamentul și au zis că îmi vor restitui bani.

Ok, o sa vad cum decurge treaba. Mulțumesc pentru sfaturi!

De regula nu e pe vorbe, se trimite o hartie, un email, din care sa rezulte, fara echivoc hotararea clientului de a se retrage din contract, in conditiile stipulate in Termeni si Conditii.. ca daca sunt tzepari, te-au dus cu vorba si o sa vezi banii la Pastele Cailor...

De regula cel cu cardul isi asuma responsabilitatea cardului si a platilor... cei cu site-ul n-au nicio treaba, odata ce au incasat banii... iti activeaza abonamentul si La revedere...

Edited by rosix, 13 March 2018 - 08:41.


#13
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,613
  • Înscris: 14.06.2006
50ioro? Ce telefon??? Aipfon?

#14
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Am găsit asta la termeni și condiții ( REFUNDS
The site has a satisfaction guarantee. If you are unsatisfied with the product simply contact our customer service within the first month and we will refund the first month's Membership charge. In the event that a refund is issued, all refunds will be made by crediting the credit card that was used to make the original purchase within 14 days of our receipt of your request. )

Conform a ce scrie aici ar trebui sa ii pot primi înapoi.

#15
cspot

cspot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,669
  • Înscris: 22.07.2004
Daca e abonament inseamna ca banii au fost retrasi pentru servicii deja prestate. Posibil sa nu-ti returneze banii si sa te taxeze si Luna viitoare.

Edited by cspot, 13 March 2018 - 09:39.


#16
laffin

laffin

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 16.03.2007
LOL. e abonament la sweetbanginteens? :lol:

Dupa ce-i dai o mama de bataie, invata-l pe om ca poate gasi pe net tone de porn gratis.

#17
pexCom

pexCom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 15.01.2014
Eu nu mi-as face griji prea mari cu site-ul, ci cu "persoana apropiata de famile" si cum au ajuns datele cardului la el/ea.
Zau, nu va inteleg pe unii. Eu nu dau datele absolut nimanui din anturajul meu.

In plus, cum vei sti ca nu o sa ti-l foloseasca din nou, tot din promisiuni?

#18
MadalinIulian

MadalinIulian

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 13.03.2018
Pai îmi blochez cardul actual si iau altul.

Anunturi


Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate