Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce creste consumul la autoturismele cu cutie automata
Last Updated: Mar 19 2018 20:31, Started by
arsmundis
, Mar 12 2018 12:08
·
0
#73
Posted 15 March 2018 - 12:31
Vreau sa vad un test de demaraj, cutie autoamata / cutie cu schimb manual.
restul e vrajeala de copii care se excita la citirea performantelor dintr-o revista |
#74
Posted 15 March 2018 - 13:12
Nu inteleg de ce nu poti discuta calm despre chestiile astea. Nu inteleg ce e vrajeala de copii intr-un comunicat oficial al producatorului (Renault)
Daca datele oficiale publicate de VW nu te conving (de la Golf 5 DSG-ul este mai rapid decat manuala), uite si un test facut de o publicatie de renume mondial: https://youtu.be/hOLdZ4sf-yk?t=204 https://youtu.be/hOLdZ4sf-yk?t=153 Edited by figo1988, 15 March 2018 - 13:12. |
#75
Posted 15 March 2018 - 15:19
Ce inseamna pentru tine "schimbat"?
Pot insemna o gramada de chestii. Eu am mers si cu SE manual si cu Focus Titanium cu cutie d-aia destepata Poti sta in cap ca nu schimba mai repede ca mine si pe 0-60 il fac de la distanta. Cand intru pe autostrada cand merg acasa, ca sa pot intra scurt in trafic, violent, daca o las pe automat ma mananca cainii sau sunt lovit, asa o dau pe schimb pe semi-manuala sa o tina in turatie si sa ma asculte si tot nu e ca cea mecanica. ST-ul nu exista in America, patria automatelor cu cutie automata. Oare de ce? La fel RS-ul. Deci, imi arati ceva probe de demaraj? Eu iti spun ca om cu experienta care am mers si merg mult si in plus am fost si in teste peste 4 ani. Si acum mai fac, dar rar teste de demaraj in general pe suspensii, MASINI ABSIOLUT NOI, in general prototipuri care se vor lansa in productie.. |
#76
Posted 15 March 2018 - 16:05
Tsunnnami, on 15 martie 2018 - 15:19, said: S Deci, imi arati ceva probe de demaraj? Vezi mai sus probele de demaraj. Am pus filmulete cu Golf R, comparatie facuta strict intre manuala si DSG. In rest, nu inteleg ce relevanta are ce masini a condus fiecare, sunt niste ingineri care au facut masuratorile alea si au spus ca manuala este mai lenta decat DSG-ul. Acelasi lucru il vei vedea si la BMW, comparand M3-ul manual cu cel automat. Si pe urma, au venit niste piloti care au testat pe rand fiecare cutie. Si au confirmat spusele inginerilor. Asa ca ce relevanta are ce si cate masini a testat fiecare? |
#77
Posted 15 March 2018 - 16:21
shadow_x3x, on 12 martie 2018 - 12:24, said:
La o automata frana de motor nu prea se resimte. Daca in schimb ai si mod secvential la o cutie automata poti face frana de motor. |
#78
Posted 15 March 2018 - 16:54
Tsunnnami, on 13 martie 2018 - 12:19, said:
Nu am intalnit NICI O MASINA automata care sa schimbe vitezele mai repede decat o fac eu al bundy ro, on 13 martie 2018 - 12:33, said:
Ai condus masina echipata cu cutie DSG ? Eu cred ca nu, de faci asemenea afirmatii total gresite. Tsunnnami, on 13 martie 2018 - 13:02, said:
Daca am spus ca schimb mai repede vitezele, stiu ce vorbesc. Because the alternate clutch pack's gear-sets can be pre-selected[2][4][5] (predictive shifts enabled via the unloaded section of the gearbox), un-powered time while shifting is avoided[2][5] because the transmission of torque is simply switched from one clutch-pack to the other.[2] This means that the DSG takes only about 8 milliseconds to upshift.[3][4] In comparison, the sequential manual transmission (SMT) in the Ferrari F430 Scuderia takes 60 milliseconds to shift,[21] or 150 milliseconds in the Ferrari Enzo.[3] The quoted time for upshifts is the time the wheels are completely non-powered. Tsunnnami, on 14 martie 2018 - 21:47, said:
Vorbesti aiureli. Eu AM DSG si nu schimba mai repede decat o fac eu cu mana. buntzi, on 14 martie 2018 - 10:24, said:
Vezi că mai era p-aci unul de-și zicea Uko, buntzi, on 14 martie 2018 - 10:24, said:
Tipul ăsta de afirmații sunt fie flame de-ăla grobian, fie ai probleme medicale serioase (caz în care ne pare rău pentru tine, mergi de urgență la doctor poate e rezolvabil). În orice caz, te desconsideră și reduc valoarea oricărui sfat (poate util și pertinent) pe care l-ai da de-acum încolo...Păcat. Referitor la consum, un tovaras cu exact aceeasi masina scoate consum ca al meu. A dat masina unui prieten si pe distanta mare, tur retur ala a scos un consum mai mic decit daca ar fi mers cu aceeasi masina cu cutie manuala. Ala nervos ca nu scoate ce a vazut pe CB, eu amuzat ca se enerveaza din atita Si asta si eu, am mers cu cutii manuale de cind alti scriitori nu erau pe lume sau poate ca se dadeau cu tricicleta in spatele blocului. Si mers nu cum zic expertii ca "soferii de duminica", dar na, ei stiu ce si cum, ma mir ca nu ii auzim ca au luat potul al mare de la 6/49 ca sa isi permita juma de kil de combustibil, ceva taxe si impozite sau mai stiu eu ce ii face acum sa isi manince negrul de sub unghie. La doua masini automate (ale mele) am studiat EGR sa vad cit e de colmatat si culmea ca era mult mai curat ca la masina cu cutie manuala, unde nu am schimbat niciodata asa de subturat daca ma uit la automata. Si kilometrajul era cam dublu la automata fata de manuala. Edited by Evergreen, 15 March 2018 - 16:55. |
#79
Posted 16 March 2018 - 22:40
YourFan, on 12 martie 2018 - 15:22, said:
Se presupune ca cel care a avut bani de-o masina cu automatica, are bani si de benzina. Stiu pe cineva care avea Range Rover supercharged de 4.2L V8 benzinar, cu care facea parada in oras, dar in concedii prin strainatate, la drum lung pleca cu touaregul diesel. |
#81
Posted 18 March 2018 - 15:30
Cum sa nu creasca? Creste, dar nu semnificativ. N-are cum sa nu creasca atata timp cat sunt mai multe piese in miscare, cutiile in sine (+ ambreiajul / ambreiajele) sunt mai grele, randamentul e mai scazut, etc. Dar mno, n-o sa aduca pe nimeni la sapa de lemn diferenta aia de consum, cat o fi ea. Adica nu ala ar trebui sa fie un argument contra cutiilor automate, numa daca esti extrem de economicos si te uiti la fiecare jumatate de litru in minus consumata la suta de kilometri.
|
#82
Posted 18 March 2018 - 16:28
Ieri am fost mai atent.
E posibil sa schimbe in timp util dintr-a treia intr-a 4-a in proba de demaraj mai repede ca mine cu manula e imposibil, insa..., sunt de acord ca constructorii proiecteaza schimbarea vitezelor din calculator PE TESTUL DE DERAJ DOAR, sa "iasa bine, comercial, nici nu e greu asta. Problema e cand vreau "sa sara", cand accelerez, imi retrogradeaza intr-o saptamana, asa ca trebuie s-o pregatesc, si chiar o fac, in avans si s-o misc cu mana, nu s-o las automat intr-o treapta inferioara. Va puteti da cu capul de airbag, automata este peste puturosi si pentru cei care nu au pasiunea condusului. Mie imi place sa asculte ce vreau eu in momentul ala. Nu mai vorbesc ca in timpul balansului cand ramai in zapada/noroi, e chin. Stiu, nu asta vrea lumea de la o masina, si sunt de acord. richelieu, on 17 martie 2018 - 11:36, said:
Nu creste consumul la automate. Evergreen, on 15 martie 2018 - 16:54, said:
Because the alternate clutch pack's gear-sets can be pre-selected Pai ori e automata (adica nu atingi controlul, o lasi in drive toata viata), ori semi-automata, adica te joci la tiptronic. Eu vorbeam de mersul automat doar |
|
#83
Posted 18 March 2018 - 18:06
Era mai ridicat acum niște ani. In prezent, softul e atât de eficient, atât pentru motor cât și pentru cutie, ca trebuie sa fii super sofer sa mai scoți consum mai bun pe manuala, in condiții similare de rulaj.
|
#84
Posted 18 March 2018 - 18:37
Tsunnnami, on 15 martie 2018 - 12:31, said:
Vreau sa vad un test de demaraj, cutie autoamata / cutie cu schimb manual. restul e vrajeala de copii care se excita la citirea performantelor dintr-o revista Daca situl BMW minte, mint si eu ... vezi timpii 0-100 Capture.JPG 37.9K 19 downloads |
#85
Posted 19 March 2018 - 20:19
De când pasiunea condusului și viteza de schimbare a treptelor și accelerat instant?
Plăcerea condusului e fix când te bucuri de drum, mergi cu viteză suficient de mică să vezi peisajul, să te simți liber, nu să virezi mai să ieși în decor și să faci salată cu oamenii din mașină. |
#86
Posted 19 March 2018 - 20:31
ce-mi plac polemicile intre persoane care nu vin cu dovezi
de ce va va contraziceti pe rezultate obtinute cu masini diferite, cutii diferite, stiluri de condus diferite. eu cand merg cu manuala am tentinta de a merge mai turat decat cu automata, ce sa cred despre consum? scria cineva mai sus ca diferenta de consum nu te ajuta sa cumperi un pack de bere... asa ca, de ce atata iritare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users