Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cloud ... asociere conturi .. BATAIE DE JOC
Last Updated: Aug 03 2018 07:55, Started by
piromanul
, Mar 12 2018 10:15
·
0
#1
Posted 12 March 2018 - 10:15
Salut deschid acesr Topic pt ca si altii sa stie ce probleme sunt , si ca Orange Romania sa se sesizeze si sa rezolve acest "bug de soft in programul lor intern.
Inainte de toate treb sa incepem cu "inceputul" Aceasta problema este inregistrat la Reclamatii Clienti pe mail sub referintele 70328597 , dar dicutia este inceputa pe 26.02.2018, aici in forumul Softpedia cu Orange Help in privat , din pacat nu s-a rezolvat nimic pana la ora actuala. Mai jos sunt detaliile: Problema incepe de anul trecut Anul trecut am accesat Orange.ro si am facut cont in portal . Tot anul trecut s-a activat pe numarul de telefon optiunea Orange Cloud 10GB ( COD ABONAT 0123681066 SI NR DE TEL 0766308XXX ) . Anul acesta s-a extins gama de servicii Orange prin Internet de Home Net 1000 si Tv . Cu aceasta ocazie s-a primit si facilitatea de Orange Cloud Unlimited pentru serviciile de internet. Deoarece stiu ca trebuie sa fie asociate conturile sa poti sa le accesezi pe toate dintr-un singur lor prin orange.ro , am sunat in jurul datei de 11.02.2018 (sper sa-mi aduc aminte corect ) cand am specificat aceasta problema si , conturile s-au asociat TOATE, TELEFONIE MOBILA , INTERNET SI TV. In data de 16.02.2018 am primit si un mesaj SMS de la Orange prin care se sublinia ca am facilitatea de Orange Cloud Unlimited. Incercat sa activez aceasta optiune din Orange.ro nu am reusit . In data de 26.02.2018 am inceput discutii cu Orange Help in privat , dar Orange Help nu mai este Orange Help . Din pacate sericiile Orange nu se mai pot compara cu cele de acum 8 ani . Acum sunt comparabile cu cele de la RDS , si pot sa afirm cu tarie asta , avand aceleasi servicii de la RDS ( TV , telefonie mobila , cloud ). Orange Help de aici cat si Orange din facebook.com nu au reusit sa ma ajutte, ba pot spune ca veneau cu intrebari stupide , doar sa traga de timp ...gen "...am activ Orange Cloud 10GB. Nu am reusit sa identificam sesizarea ta. Ne poti oferi numarul de inregistrare al acesteia, te rugam? " )) ".... Din mesajul tau intelegem ca pe actul aditional iti este specificat faptul ca beneficiezi de Orange Cloud Unlimited, asadar, te rugam sa ne atasezi o captura de ecran cu actul aditional pe care l-ai primit." )) ".....Conform capturilor de ecran trimise, beneficiezi de spatiu de stocare nelimitat in Cloud pentru pachetul Home Net 1000; pentru numarul de telefon 0766308XXX spatiul este de 10 GB. Asadar, pentru a beneficia de acest spatiu nelimitat este necesar sa creezi un cont online nou, in care sa introduci pachetul Home Net 1000. Iti poti crea contul online aici https://www.orange.r...nts/create-user Dupa validarea adresei de email, acceseaza ramura "setari cont" - "administrare numere" - "adauga abonament TV", apoi intreoduci codul de abonat 0123681066. Dupa ce ai creat acest cont, te rugam sa ne spui, pentru a realiza legatura intre contul tau online si spatiul de stocare nelimitat." Lipsa de cele mai elementare cunostinte de Help . Din mesajul de mai sus rezulta clar ca nici macar nu au citit atent ce le-am scris CU DRAC# SA FAC ALT CONT CA NU SE POATE, CONTURILE FIIND ASOCIATE .... asta nu este Help este bataie de joc "...Te putem ajuta cu stergerea contului vechi, daca ne oferi adrsea de email. Ulterior, iti poti crea un cont nou, cu aceeasi adresa." Bai nene` Help , daca citeai atent aveai si adresa de mail , dar de ce sa citim ..poate doare .. Tot eu le-am dat problema rezolvata, in mail si telefonic la Relatii Clienti si pe contul Orange in Facebook Nr de telefon și adresa de mail este legată în Cloud din anul 2017 la 10 GB capacitate de stocare . Asta este motivul principal . Trebuie ștearsă aceasta alocare de 10 GB apoi se poate trece în dreptul acestui cont 0766308XXX și [email protected] alocarea de cloud nelimitat . Problema deoarece acești 10GB nu se pot șterge până luna viitoare . Dar se pot șterge de colegii de la administrare baze date, cu o cerere expresă , și apoi alocat nelimitatul . Nu se poate acum pt că se suprapun doua servicii pt același utilizator . Evrica Dar eu vorbeam singur .. nimeni nu asculta cum se poate rezolva , incercau tot felul de variante de a ma loga cu nr de telefon , ba cu adresa de mail ba cu alt browser... eu spunand in primul mail ca am facut toatea astea .. dar este greu sa citim atent o reclamatie Deci daca aveti o asfel de problema nu se poate rezolva !!!!! trebuie sa asteptati cel putin o luna pana expira alocarea din cloud , de regula la data de facturare . Ca sa vedeti asta trebuie intrat in orange.ro , te duci la submeniul Orange Cloud (daca nu l gasesti intra prin sub meniul Home Net apoi o sa apra ) apoi sub meniul Detalii Utilizatiori , aici o sa vezi serviciile active . Dar MARE ATENTIE ce se vede aici uneori activ, nu este activ in cloud.orange.ro Daca nu apare alocarea in cloud.orange.ro este nasol , nimeni se pare ca nu o poate modifica , sau poate dar nu se vrea (Relatiile Clienti no pot , asta stiu sigur !!!!) . Trebuie sa se astepte pana la terminarea lunii de facturare , apoi poti face singur, fara ajutorul Orange , alocare in portalul orange.ro pentru cloud.orange.ro Halal ajutor Orange . Si halal servicii . Doar probleme Sugestie pt Orange , incercati sa va organizati ca acum 8 ani , cand totul merge perfect pt clienti. |
#2
Posted 12 March 2018 - 10:29
respira adanc, oxigeneaza-ti creierul si gandeste ! ...
compania orange este creata ptr a produce profit ! ... asadar ? ... iti recomand un SIM "prepaid" de la Digi ! ... macar te fu.e o companie romaneasca ! Edited by realduc, 12 March 2018 - 10:31. |
#3
Posted 12 March 2018 - 10:37
#4
Posted 12 March 2018 - 11:45
#5
Posted 12 March 2018 - 11:53
Da, dar există și protecția consumatorului. Merge greu cu ei ,dar este ok . Dar sincer speram sa nu ajung acolo , pt o amarata de alocare
|
#6
Posted 12 March 2018 - 13:32
Exista un motiv pt care sunt mai multe niveluri de "relatii cu clientii " .
Cei de la baza, au fost instruiti cum sa foloseasca softul ( variant originala , nu toti primesc updatari despre patch-uri la soft) . Regula nescrisa e : daca la primul nivel nu se poate face nimic, paseaza vina/datoria catre client sa abordeze nivelul de customer care superior ( mai multe cunostinte tehnice/soft ) Softul a fost scris sa faca un utilizator pe fiecare serviciu, dar intotdeauna exista o modalitate de bypass / overwrite disponibila doar la nivelurile superioare, si care se face numai pe baza de cerere [ ca nu vrem sa-si faca admin-ul favoruri ctre neamuri/cunostinte etc ; iar serviciul de audit intern verifica cuplul << cerere-operatiune>> Faza cu : spuneti-ne adresa de email - call centerul nu trebuie sa faca supozitii privind care din emailurile tale le vrei atasat la cont, ei doar executa ce le spui tu, in mod expres, cu subiect si predicat : de ex: vreau contul 076xxx asociat cu adresa de email client.bun @ gmailcom my 2c |
#7
Posted 12 March 2018 - 19:06
Am scris ce cont este asociat cu ce cont ... Crede mă am dat detalii exacte . Dar este o problema la soft. Nu pot sa cred că nu se poate rezolva din pricina unei dudui sau Dorel .
In Orange.ro totul este ok dar în partea cealaltă în cloud.orange.ro nu este , apare tot vechia alocare de 10GB |
#8
Posted 13 March 2018 - 11:35
In cloud.orange.ro, de pe desktop, cu ce credentiale intri? Cu cele din myaccount? Daca da, inteleg ca acolo iti apare corect spatiu nelimitat?
Cu aceleasi credentiale intri si in aplicatia mobila? |
#9
Posted 13 March 2018 - 12:54
Salut,
In aplicatia Orange Cloud te autentifici cu datele contului My Orange. Daca doresti sa verificam spatiul de stocare, te asteptam cu numarul de telefon si adresa de email, printr-un mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#10
Posted 29 March 2018 - 09:23
Orange_helper, on 13 martie 2018 - 12:54, said:
Salut, In aplicatia Orange Cloud te autentifici cu datele contului My Orange. Daca doresti sa verificam spatiul de stocare, te asteptam cu numarul de telefon si adresa de email, printr-un mesaj privat. O zi buna, Orange Helper O intrebare ce se intampla daca Orange nu respecta Contractul Intreb , utopic in cate zile se rezolva o sesizare , s-au se raspunde la ea ? |
|
#11
Posted 02 August 2018 - 16:04
AlexEn, on 13 martie 2018 - 11:35, said:
In cloud.orange.ro, de pe desktop, cu ce credentiale intri? Cu cele din myaccount? Daca da, inteleg ca acolo iti apare corect spatiu nelimitat? Cu aceleasi credentiale intri si in aplicatia mobila? la relatii clienti toul parea ok in orange.ro totul parea ok foloseam acelasi use pe ambele cloud.orange.ro si orange.ro. toate serviciile fiind sub un singur cont !!! ei le-au unuit Problema s-a rezolvat cu o sesizare la ANPC !!!! ..s-a rezolvat dupa aproximativ doua luni , si 3 saptamani de la sesizarea la ANPC. Dupa sesizare am fost sunat de niste Domni de la Orange . Scurtand .... Problema a fost de la o "duduie: de la orange care nu a facut toate diligentele sa se rezolve cazul , plus o eroare in softul intern Orange !!! Exact asa cum am spus eu prima data! Pentu aceasta peoblema Orange a pulsat in contul meu o suma de bani ca sa uitam de incident ! Caz inchis ! Edited by piromanul, 02 August 2018 - 16:03. |
#12
Posted 03 August 2018 - 06:05
piromanul, on 02 august 2018 - 16:04, said:
la relatii clienti toul parea ok in orange.ro totul parea ok foloseam acelasi use pe ambele cloud.orange.ro si orange.ro. toate serviciile fiind sub un singur cont !!! ei le-au unuit Problema s-a rezolvat cu o sesizare la ANPC !!!! ..s-a rezolvat dupa aproximativ doua luni , si 3 saptamani de la sesizarea la ANPC. Dupa sesizare am fost sunat de niste Domni de la Orange . Scurtand .... Problema a fost de la o "duduie: de la orange care nu a facut toate diligentele sa se rezolve cazul , plus o eroare in softul intern Orange !!! Exact asa cum am spus eu prima data! Pentu aceasta peoblema Orange a pulsat in contul meu o suma de bani ca sa uitam de incident ! Caz inchis ! Cati bani? cu aprox |
#14
Posted 03 August 2018 - 07:55
O fi fost maximul disponibil…
[ https://www.gophersport.com/cmsstatic/img/926/g-93305-numberedSpots-1364.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users