Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sedinta foto ratata cu Sigma Art 24-105mm f/4
Last Updated: Mar 13 2018 14:52, Started by
katran
, Mar 12 2018 09:46
·
0
#1
Posted 12 March 2018 - 09:46
#2
Posted 12 March 2018 - 10:01
asa si?
te duci la sedinta foto fara testezi acasa jucariile? pai pozle alea ieseau mai bine si cu telefonul. Edited by arg, 12 March 2018 - 10:01. |
#3
Posted 12 March 2018 - 10:20
Invatamantul cel mare este ca tipul si-a vandut imediat obiectivul prin eBay. Probabil "like new". Deci...
Edited by DSops, 12 March 2018 - 10:20. |
#5
Posted 12 March 2018 - 10:41
Obiectivul nu are probleme. Functionarea e normala si comuna tuturor obiectivelor cu stabilizare: chiar si cu IS pe off atunci cand se porneste camera, sau revine din stand by, obiectivul "parcheaza" modulul de stabilizare, ceea ce necesita o fractiune de secunda. Tipul din articol a fotografiat tethered si probabil nu a luat in calcul iesirea din stand by.
|
#6
Posted 12 March 2018 - 12:24
Hai frate, asta e din povestile de copii, mergi la o sedinta foto cu noul ferrari, pentru o revista celebra, fara sa te asiguri ca ai sculele necesare, fara sa le probezi...
|
#8
Posted 12 March 2018 - 13:03
Chestii enervante:
1. Reclamă la Ferrari, Lamborghini, Porsche. Nici măcar mascată. 2. Obiectiv cu distanţă focală variabilă (zoom) utilizat la fotografia de produs. Şi, culmea, astfel de oameni au noroc de contracte din partea granzilor. Nici nu m-am obosit să citesc articolul. Când am văzut că la fotografia de produs se utilizează obiectiv cu zoom, nici nu mai contează produsul fotografiat şi nici tehnica foto, e clar că pe declanşator apasă un habarnist. |
#10
Posted 12 March 2018 - 13:44
scuza-ma dar alea sunt niste poze jalnice
uita-te la alea pentru LAMBORGHINI CENTENARIO flare, hdr chicioase, incadrare zero, Edited by mihnearau1, 12 March 2018 - 13:47. |
|
#11
Posted 12 March 2018 - 13:57
Inainte sa te acoperi de ridicol cu comentarii atat de categorice poate ar trebui sa te informezi nitel.
Producatorii de genul Lamborghini sau Ferrari nu angajeaza orice neicanimeni pentru o promovare de genul asta. Iar rezultatul final, adica pozele, reprezinta poate mult mai putin decat ai crede viziunea fotografului fiind de multe ori "placerea" celor care platesc. Dar sa ai pareri de genul "habarnist", "jalnic" etc in conditiile in care nu ai pozat niciodata pe bani, denota cam multa ignoranta. |
#12
Posted 12 March 2018 - 16:26
PSC, on 12 martie 2018 - 13:03, said:
... 2. Obiectiv cu distanţă focală variabilă (zoom) utilizat la fotografia de produs. Şi, culmea, astfel de oameni au noroc de contracte din partea granzilor. ... Ce are neica fotografia de produs cu obiectivele cu distanta focala variabila? A dat Dragnea vreo lege de care nu stiu eu? |
#13
Posted 12 March 2018 - 16:51
Zoomul este un ART, prescurtare de la ARTA, deci arta taticu!
|
#14
Posted 12 March 2018 - 21:19
devlin2427, on 12 martie 2018 - 13:57, said:
Inainte sa te acoperi de ridicol cu comentarii atat de categorice poate ar trebui sa te informezi nitel. Producatorii de genul Lamborghini sau Ferrari nu angajeaza orice neicanimeni pentru o promovare de genul asta. Iar rezultatul final, adica pozele, reprezinta poate mult mai putin decat ai crede viziunea fotografului fiind de multe ori "placerea" celor care platesc. Dar sa ai pareri de genul "habarnist", "jalnic" etc in conditiile in care nu ai pozat niciodata pe bani, denota cam multa ignoranta. mda, dar pozele sunt tot jalnice crezi ca dincolo nu sunt bastani habarnisti care prind contracte? si oricum pozele sunt facute pentru public sau ar trebui facute nu ca prezentarile de moda pe care le apreciaza doar aia din domeniu Edited by mihnearau1, 12 March 2018 - 21:19. |
#15
Posted 13 March 2018 - 14:32
PSC, on 12 martie 2018 - 13:03, said:
Chestii enervante: 1. Reclamă la Ferrari, Lamborghini, Porsche. Nici măcar mascată. 2. Obiectiv cu distanţă focală variabilă (zoom) utilizat la fotografia de produs. Şi, culmea, astfel de oameni au noroc de contracte din partea granzilor. Nici nu m-am obosit să citesc articolul. Când am văzut că la fotografia de produs se utilizează obiectiv cu zoom, nici nu mai contează produsul fotografiat şi nici tehnica foto, e clar că pe declanşator apasă un habarnist. LE: credeam ca a pozat pe gratis dar se pare ca a si primit 800$ Edited by daniel:), 13 March 2018 - 14:39. |
|
#16
Posted 13 March 2018 - 14:52
daniel:), on 13 martie 2018 - 14:32, said:
LE: credeam ca a pozat pe gratis dar se pare ca a si primit 800$ devlin2427, on 12 martie 2018 - 13:57, said:
Producatorii de genul Lamborghini sau Ferrari nu angajeaza orice neicanimeni pentru o promovare de genul asta la pretul asta cam asa e! Edited by mihnearau1, 13 March 2018 - 14:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users