Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

Ghid achizitie auto SH-versiunea mea

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Pentru ca tot suntem la categoria "Sfaturi cumparare auto" voi incerca argumentat sa ofer sfaturile pe care eu insumi le-am primit si nu am fost dezamagit niciodata de alegerile facute. Cateva chestii sunt de bun simt, altele pot starni controverse dar ,de-asta este un forum ,sa dezbatem. Cei care isi cauta o masina SH vor trage singuri concluziile si poate, acest thread ii va ajuta!

       1) E bine, daca ai un buget de 10.000 de euro, sa zicem, orice ai alege, cauta sa cumperi o masina de 8000. Stiu ca tendinta este sa te uiti putin mai sus, poate faci un mic credit de nevoi personale, poate iti da un prieten inca 2000.....Nu te arunca. Ai nevoie de : o verificare tehnica la dealer (400 la autoitalia ,700 la Bavaria), RCA 4-500, taxe inmatriculare si numere (150-200) ,o revizie completa (3-500) o distributie (daca masina este pe curea), bujii si bobine de inductie (daca masina este pe benzina)...si multe chestii pe care le poti descoperi pe parcurs in primele luni de functionare. Daca ti-ai dat tot bugetul si te-ai si imprumutat....e posibil sa te imprumuti si mai mult apoi si gradul de disconfort sa fie si mai mare, plus senzatia acuta ca ai facut o alegere proasta.

       2) De preferat masina sa fie CUMPARATA DIN ROMANIAl.Exista un motiv pentru care focusul ala din Olanda e 6000 de euro desi e full options, diesel si are doar 140.000 km in timp ce aceeasi masina, cumparata din Romania de noua este 8000. Da, strainii au taxe mai mari si de obicei isi vand masinile SH mai ieftin (ca procent din pretul de noua) decat noi dar tot ei au costuri de achizitie mai mari (aceeasi masina e 2-3-5000 de euro mai scumpa acolo). Una peste alta, nu are sens ca o masina cumparata din alta tara, sa fie adusa aici cu toate costurile aferente si apoi vanduta IN PROFIT la un pret mai mic cu 2000 de euro decat aceeasi masina vanduta de primul proprietar din Romania. Masina aia ,are ceva. 200.000 km in plus, accidente mai nasoale cu airbaguri sarite, probleme mecanice remediate temporar de vanzatorul din Romania pe care le descoperi tu la 500 km dupa ce ai luat-o.....lista e lunga.
      Masina cumparata de la primul sau al doilea proprietar din Romania, cu istoric cunoscut si verificabil la reprezentanta este de departe cea mai cinstita.

      3) Cine ti-o vinde sa fie trecut in acte, preferabil de un an, doi. Eventual e bine sa dai un google cu numarul lui de telefon. Daca zice ca e a lui dar pe google mai gasesti trei anunturi cu numarul ala e clar ca e samsar. Samsar, Samsar....dar de ce minte ca e masina lui? Astia in general cauta sa-ti vanda o poveste ca tu sa crezi ca e o masina cat se poate de ok, cand de fapt nu este. Poate vrea sa se ascunda ca se ocupa cu vanzarea de masini datorita stigmatului dar si stigmatul ala a aparut din niste motive. Retine - omul care se ocupa cu adusul si vanzarea de masini, face profit! Masina el a luat-o cu minim 1000-2000 de euro mai putin. Daca si cu adaosul lui e mai ieftina decat cele vandute de proprietari ,e un mare semn de intrebare! Mai bine eviti.

      4) Cere verificare la reprezentanta. Daca cel care o vinde refuza, indiferent de motiv, nu te baga! In afara numarului de km pe care de obicei ii afli pana cand masina a iesit din garantie, mai poti afla si ce elemente au fost schimbate/revopsite ,ce piese sunt puse aftermarket, ce coduri de eroare are masina, ce optional functioneaza si ce optional nu. Daca are airbagurile sarite si alte multe chestii pe care un vanzator incorect va incerca de obicei sa le ascunda.

      5) Afla de pe un forum dedicat marcii unde este cel mai bun service pentru marca respectiva din orasul tau si du masina la o a doua verificare, acolo. Le poti face in acceasi zi pe amandoua. Un vanzator onest va fi de acord, mai ales daca tu le platesti pe amandoua. Mecanicii care cunosc marca si modelul iti vor putea spune despre probleme care risca sa apara curand chiar daca la reprezentata pe tester nu s-au vazut. Reprezentantele de obicei nu se uita cu lupa la chestii. Pun masina pe tester si zic ce si cum si atat. La un service dedicat marcii vei afla chestii "de finete". Spre exemplu la motorul de 118d de la BMW (pana in 2012) vei afla ca sunt probleme cu fulia (schmbul ei costa intre 1300 si 2500 de lei) ,cu volanta, etc. La 318 i ,E90 vei afla ca sunt probleme cu simeringurile si ca masina mananca ulei, samd. Astea nu sunt neaparat probleme serioase dar e bine sa stii in ce grad de uzura se afla toate si la ce costuri sa te astepti.

      6) Cauta norma de poluare cea mai mare (ca numar) pe care ti-o poti permite. Se anunta taxe auto bazate pe norma de poluare. Da, e misto sa iei un Audi foarte intretinut ,de la primul proprietar de prin 2004 ,diesel si euro 3. Asta pana se baga o taxa imensa pe astfel de masini si apoi cand vrei sa o vinzi realizezi ca mai multi bani iei de la "rabla" fiindca nimeni nu mai vrea sa se incurce cu o asa masina.
      Benzina+GPL cu norma de poluare euro 5 sau 6 sau mai bine, hibrid, iti garanteaza taxe mici si pret decent de revanzare. Poate chiar mai mare decat te-ai astepta fiindca toate diesel-urile cu norma de poluare mica nu vor mai valora 2 lei. Asta daca vrei consum redus. Daca esti ok cu cat consuma o benzinara, atunci nu conteaza. Alege o benzinara cu norma de poluare mare, si vei avea peste 2-3 ani cand o vinzi o suma decenta sa o pui la achizitia urmatoarei masini.

     7) Alege cutia automata. Pe langa avantajele evidente de confort, cutia automata iti garanteaza o masina exploatata corect. Nu s-a mers subturat/supraturat. Nu s-au schimbat vitezele aiurea, nu s-a fortat intrarea in viteza cu ambreiajul incomplet calcat (femeile fac asta des!). Mai ales la masinile de flota (care au avut multi soferi pe ele) ,e indicat sa alegi cutia de viteze automata.
   Cutiile de viteze automate moderne au consum bun si fiabilitate crescuta (exceptia fiind DSG-ul grupului VAG). Poti folosi masina si in modul manual, daca vrei sa schimbi tu cand iti place sau daca vrei sa faci frana de motor iar cutiile manuale robotizate (modelele mai ieftine) sunt la fel de ieftin de intretinut/reparat ca si cele manuale obisnuite.
   Nu in ultimul rand, cererea de cutii automate este in crestere puternica. E suficient sa dai o cautare pe Autovit si sa constati ca daca acum 3-4 ani era o chestie exotica si doar 5% din masinile puse la vanzare aveau asa ceva, acum procentul s-a triplat si va creste in continuare. Cand vei dori sa o vinzi, chiar daca nu are cea mai buna norma de poluare, cele mai tari optiuni, masina ta isi va tine cel mai bine pretul comparativ cu masini mai ok dar manuale.

    8) Daca alegi o marca nepopulara ,alege un model si o culoare atractive. Crede-ma, daca nu e germana, masina se vinde greu :) .Primul proprietar nu se va indura sa o dea ieftin dar al treilea proprietar va dori sa o ia ieftin de la tine :)
    Majoritatea masinilor second-hand sunt albe, negre, bleumarin si argintii. Sunt aduse de-afara si au fost masini de flota. Flotele nu sunt verzi sau rosii sau galbene :)
    Daca vrei musai sa-ti iei un Fiat ca a avut un prieten motorul ala foarte economic de 1.3 diesel, ia-l rosu. Nu gasesti rosu? Ia-l verde. Orice dar nu alb/bleumarin/negru. La SH e o loterie si o fata draguta care nu stie multe despre masini (sau nu are prejudecati) ti-ar lua fiat-ul ,dar musai sa fie o culoare frumoasa!
    Daca iti place Alfa Romeo ,ia un MiTo care e absolut superb si vei gasi un cumparator pentru el. Nu lua 159 care e o berlina superba dar are 5 metri lungime. Cu cat mai rara marca, mai banal modelul si culoarea, cu atat mai greu va fi sa o vinzi.

    Cam astea sunt ideile mele despre masinile SH. Am cumparat destule (peste 15 in ultimii 10 ani) atat eu cat si familia mea, si urmarind aceste reguli de mai sus, nu am avut niciodata nicio problema, le-am vandut in preturi bune (inclusiv o Alfa 159) si in general am evitat multe probleme. Pentru moment fac un experiment cu un E90 din 2007 si, urmand regulile de mai sus ,de aproape 15.000 km nici acesta nu mi-a facut (prea) mari probleme.
    Spor la achizitii!

#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Airbagele sarite nu le vezi, daca nu schimba bordul ?!
Iar daca il schimba...

Edited by crisstonne, 12 March 2018 - 03:11.


#3
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
Daca cumperi o masina cu 2-3k euro cum fac majoritatea romanilor, sigur nu o sa o duca in reprezentanta sa mai dea 100 de euro pentru verificare, si apoi inca la un service.Tot la fel, nu o sa ia automata.
Cel mai bun sfat, cand iti cumperi o masina, e sa stii unde te incadrezi.Daca ai 3k euro, dai pe masina 2k, si cu restu ii rezolvi problemele si apoi mergi fara stres.Daca ai 3 k si visezi la una de 5 k, sigur vei lua un harb...

#4
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014

 fightClub25, on 12 martie 2018 - 02:29, said:

8) Daca alegi o marca nepopulara ,alege un model si o culoare atractive. Crede-ma, daca nu e germana, masina se vinde greu Posted Image .Primul proprietar nu se va indura sa o dea ieftin dar al treilea proprietar va dori sa o ia ieftin de la tine Posted Image
Majoritatea masinilor second-hand sunt albe, negre, bleumarin si argintii. Sunt aduse de-afara si au fost masini de flota. Flotele nu sunt verzi sau rosii sau galbene Posted Image
Daca vrei musai sa-ti iei un Fiat ca a avut un prieten motorul ala foarte economic de 1.3 diesel, ia-l rosu. Nu gasesti rosu? Ia-l verde. Orice dar nu alb/bleumarin/negru. La SH e o loterie si o fata draguta care nu stie multe despre masini (sau nu are prejudecati) ti-ar lua fiat-ul ,dar musai sa fie o culoare frumoasa!
Daca iti place Alfa Romeo ,ia un MiTo care e absolut superb si vei gasi un cumparator pentru el. Nu lua 159 care e o berlina superba dar are 5 metri lungime. Cu cat mai rara marca, mai banal modelul si culoarea, cu atat mai greu va fi sa o vinzi.
  
Sa fim seriosi cu culoarea, marca etc. Cand iti iei o masina de 2-3000 de euro iti mai pui problema revanzarii? Eu nu. Stiu ca de la mine ajunge la remat. O folosesc atata timp cat e in stare decenta si nu ma rupe la reparatii.
Am Peugeot 307 alb. Ai impresia ca m-am gandit la revanzare acum 5 ani cand am luat masina. Mai ales ca avea 200.000 de km. Acum are 380.000 si inca nu ma cocoseaza cu reparatiile. Dar la revanzare cat iau pe ea? 1200-1500 daca am noroc, mai ales ca masina nu e una tinuta pe post de bibelou, e masina muncita la greu si se vede pe ea.

Niciodata nu am ales o marca populara. Asta dintr-un motiv evident. La 3000 de euro o marca populara e o cazatura pe cand una nepopulara ai sanse mult mai mari sa fie in stare buna.
  Ultima masina am luat-o cu 1500 de euro. Isi face treaba bine si sunt multumit de ea si e intr-o stare excelenta. Despre revanzare ce sa zic? Cat mai iau pe ea peste 4-5 ani?  Nici nu imi bat capul.


  Sa iti dau ghidul meu:
1. Stabileste ce buget ai.
2.Stabileste clasa din care ai nevoie. Asta o faci luand in calcul unde si la ce o sa fie folosita preponderent masina.
   O masina mica pe benzina daca o freci prin oras. O masina mai mare daca faci drumuri lungi. Break, minivan daca ai de transportat mai multe bagaje si pasageri in mod constant.
3 . Studiezi piata si alegi o marca si un model care sa satisfaca primele doua conditii. Alegi o marca mai populara daca bugetul este mai mare sau una mai putin populara daca bugetul este restrans.
4.Cauti marca si modelul ales si studiezi pe forumurile marcii modelul si motorizarea aleasa.
5. Cauti masina. Ai gasit-o ? Studiaza masina dar studiaza mult mai atent vanzatorul. De preferat sa fie pe numele vanzatorului sa a unei rude apropiate (frate, copil, tata, sot etc)de minim 2 ani.
6. Verifica atent actele sa nu ai surprize la transcriere.
7. Asigura-te ca vanzatorul colaboreaza si pe viitor in caz ca mai e nevoie de vreo stampila sau semnatura uitata pe la inmatriculari.
8. Stabiliti pretul. El pleaca cu banii tu cu masina, cartea de identitate a masinii, fisa de inmatriculare, contract de V-C in 3 exemplare stampilat de primaria vanzatorului, atestat fiscal de la vanzator, copie dupa cartea de identitate a vanzatorului, talonul masinii semnat pe dos de vanzator si trecut instrainat catre....

Eu asa am procedat si nu am avut probleme niciodata.  Restul e can can luat de prin reviste si e teorie pura.

Edited by PoeOvidiu, 12 March 2018 - 08:18.


#5
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Is asa multe tampenii in ghidul tau ca nici nu stiu de unde sa incep...

#6
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 SpeedDemon, on 12 martie 2018 - 08:39, said:

Is asa multe tampenii in ghidul tau ca nici nu stiu de unde sa incep...

    Incepe cu argumentarea afirmatiei tale. Care este jignitoare si daca nu o explici.....ei bine, nu-ti face cinste.

 fqx, on 12 martie 2018 - 07:34, said:

Daca cumperi o masina cu 2-3k euro cum fac majoritatea romanilor, sigur nu o sa o duca in reprezentanta sa mai dea 100 de euro pentru verificare, si apoi inca la un service.

    Eu ma gandeam la cei de pe forum. Bugetele disponibile in general sunt intre 5 si 15.000. Dar sa stii o chestie. si la 2-3.000 ,trebuie dusa macar la un service! Reprezentanta e o buna sperietoare pentru samsari sau pentru cei care vand masini grav lovite. Poti doar sa zici ca o duci si daca omul accepta...poti sa sari pasul asta sa mergi direct la service.
    De verificat trebuie sa verifici si o masina de 500 de euro. Nu vrei sa plangi apoi ca nu ai stiut, nu ti-a zis nimeni, vanzatorul e un hot....samd.

#7
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
Asta depinde si de cunostintele celor care cumpara.Daca a fost sau nu lovita, ma refer grav, e relativ simplu de vazut, verifici sudurile, se vede clar daca a fost sau nu la tinichigiu.Cat despre sperietoare, majoritatea celor care vand nu se sperie de service/reprezentanta, mai ales la masinile mai vechi unde nu mai poate fi verificat numarul de km.In service, merge dusa, dar poate se cunosc si dai banii degeaba, pana la urma si mecanicul tau preferat isi doreste ca tu a ai probleme cu masina... e bine totusi un elevator sa o vezi macar pe dedesupt.In rest, suspensie/placute, astea sint consumabile oricum.Daca e masina adusa din afara, va avea o gramada daca nu toate piesele originale si imbatranite la suspensie/frane si oricum trebuie sa ii faci o revizie..
Dar raman la parerea, daca stii ce vrei si cat iti ajunge plapuma, riscurile sa iei teapa scad dramatic...

#8
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,155
  • Înscris: 13.11.2017
Nu s-a spus nimic de mașinile luate din reprezentanțe. Mi se par un deal mai sigur decat luate din târg, mai ales că au 6 luni sau chiar si un an garantie. Stiu că prețul în majoritatea cazurilor nu este un chilipir, iar romanii din păcate sunt mari amatori de așa ceva, unii chiar dintre cei care s-au mai tepuit. Dar dacă nu ai chef să mai umbli prin serviceuri macar un an după achiziție, mi se pare o afacere mai bună.

#9
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Tu chiar nu ai citit despre tepele date de reprezentante? Fix pe aia se bazeaza. Pe increderea clientului ca e reprezentanta.

 fqx, on 12 martie 2018 - 09:18, said:

Dar raman la parerea, daca stii ce vrei si cat iti ajunge plapuma, riscurile sa iei teapa scad dramatic...
  Acolo e problema la majoritatea Posted Image

Edited by PoeOvidiu, 12 March 2018 - 09:39.


#10
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
eu zic că este foarte util. că poate nu se potrivește la 100% din cazuri, sunt de acord, dar este un util.
oricum, eu cred că 90% din auto sh care sunt la vânzare pe piața românească sunt epave.

#11
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
La roman ii plac tepele.
Am mai zis asta pe undeva. Acum 5 ani voiam sa vand Cielo. Merg in targ, masina in stare buna, cu mici defecte pe care nu am incercat sa le ascund. Cer 1500 dispus sa las la 1200.
Langa mine unul cu un Punto de prin 2005 parca. Masina arata si functiona impecabil. Efectiv nu aveai ce sa ii reprosezi. Parca era dispus sa o dea in 1800. De cealalta parte a mea in Golf3 vai de mama lui, abia statea pe roti. 2500 de euro.
  Vine ala cu Fiatul la mine si zice. Punem pariu ca ala pana la 10 vinde coptura aia. Ma uit la masina mea, arata mult mai bine ca Golful si pretul la jumatate. Ma uit la Fiat, ce sa zic era cu 5 clase peste Golf. Ala pana la 10 a vandut Golful cu 2200. Noi am mers cu masinile acasa amandoi. Ala ce a luat Golful nu stiu daca a reusit sa ajunga acasa cu masina aia.

#12
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

 PoeOvidiu, on 12 martie 2018 - 08:00, said:

Sa fim seriosi cu culoarea, marca etc. Cand iti iei o masina de 2-3000 de euro iti mai pui problema revanzarii? Eu nu. Stiu ca de la mine ajunge la remat. O folosesc atata timp cat e in stare decenta si nu ma rupe la reparatii.
Am Peugeot 307 alb. Ai impresia ca m-am gandit la revanzare acum 5 ani cand am luat masina. Mai ales ca avea 200.000 de km. Acum are 380.000 si inca nu ma cocoseaza cu reparatiile. Dar la revanzare cat iau pe ea? 1200-1500 daca am noroc, mai ales ca masina nu e una tinuta pe post de bibelou, e masina muncita la greu si se vede pe ea.

Niciodata nu am ales o marca populara. Asta dintr-un motiv evident. La 3000 de euro o marca populara e o cazatura pe cand una nepopulara ai sanse mult mai mari sa fie in stare buna.
  Ultima masina am luat-o cu 1500 de euro. Isi face treaba bine si sunt multumit de ea si e intr-o stare excelenta. Despre revanzare ce sa zic? Cat mai iau pe ea peste 4-5 ani?  Nici nu imi bat capul.


  Sa iti dau ghidul meu:
1. Stabileste ce buget ai.
2.Stabileste clasa din care ai nevoie. Asta o faci luand in calcul unde si la ce o sa fie folosita preponderent masina.
   O masina mica pe benzina daca o freci prin oras. O masina mai mare daca faci drumuri lungi. Break, minivan daca ai de transportat mai multe bagaje si pasageri in mod constant.
3 . Studiezi piata si alegi o marca si un model care sa satisfaca primele doua conditii. Alegi o marca mai populara daca bugetul este mai mare sau una mai putin populara daca bugetul este restrans.
4.Cauti marca si modelul ales si studiezi pe forumurile marcii modelul si motorizarea aleasa.
5. Cauti masina. Ai gasit-o ? Studiaza masina dar studiaza mult mai atent vanzatorul. De preferat sa fie pe numele vanzatorului sa a unei rude apropiate (frate, copil, tata, sot etc)de minim 2 ani.
6. Verifica atent actele sa nu ai surprize la transcriere.
7. Asigura-te ca vanzatorul colaboreaza si pe viitor in caz ca mai e nevoie de vreo stampila sau semnatura uitata pe la inmatriculari.
8. Stabiliti pretul. El pleaca cu banii tu cu masina, cartea de identitate a masinii, fisa de inmatriculare, contract de V-C in 3 exemplare stampilat de primaria vanzatorului, atestat fiscal de la vanzator, copie dupa cartea de identitate a vanzatorului, talonul masinii semnat pe dos de vanzator si trecut instrainat catre....

Eu asa am procedat si nu am avut probleme niciodata.  Restul e can can luat de prin reviste si e teorie pura.

Ii de-al meu ,din Ardeal Posted Image
Ce fain scrie.Si la obect.I-am dat si laicu
Mandru-s doamne Posted Image

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ghidul asta e facut pe genunchi la ora tarzie in noapte , din dorinta de a epata aventura proprie cu bembew-ul tau ....

Uite aici ghidul meu :
1. Daca tot faci prostia sa cumperi SH , iei una cu 400 de euro si bagi in ea dublu s-o aduci pe linia de plutire, dar stii ca 3-5 ani nu mai ai treaba !
2. Daca nu faci prostia sa iei SH , iei noua si pe benzina cu multe dotari de siguranta .
3. Pretul de achizitie si marca/modelul sa fie in functie de buzunarul propriu , adica sa-ti permiti s-o intreti cum trebuie fara sa faci compromisuri ( valabil si daca iei noua si daca iei sh ) .
4. Faci credit /leasing pt masina noua doar daca iti permiti si-ti renteaza , adica ai neaparata nevoie de masina si produci cu ea .
5. Cand ai bani cu nemiluita nu mai conteaza nimic de mai sus ....

#14
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Pai la reprezentanta este simplu. Pui sa declare în scris ca kilometri sunt reali ai mașinii, nu a suferit daune care nu au fost aduse la cunoștință și întreținerea s-a făcut conform cărții service. Dacă mașina este din rețea nu va fi nici o problemă pentru ei să facă asta. La mașinile de altă marcă luate prin buy back va scrie ceva de genul în urma verificărilor efectuate a reieșit faptul că kilometrii sunt reali și nu a suferit daune. Hârtia reprezintă o garanție într-un proces dacă ulterior descoperi că nu a fost așa. Nu îți dă hârtia cauți în altă parte.

#15
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
legat de reprezentanta, la mine in familie s-a cumparat A4 penultimul model(2011) de 2 ani vechime cu 15 mii, am avertizat pe cumparator ca nu exista minuni si mi-a spus  ca are programare la reprezentanta Focsani. A platit vreo 500 lei daca tin bine minte si i s-a spus ca doar senzorul radar frontal trebuie "calibrat", de fapt lipsea complet. Socul l-a avut la mine in curte cand a dat jos masca din plastic care acopera partea din fata in compartimentul motorului, se vedeau sudurile si xenoanele made in china legate cu cable ties-uri ! masina  exista si acum , in noiembrie am fost eu cu ea sa-I pun gumele de iarna si toti de acolo s-au intrebat de ce face motorul asa urat, trebuie schimbata turbina si pompa servo. in actul de VC in limba germana scria ca e masina accidentata si fusese cumparata din DE cu 9 mii de euro , evident faptul asta a fost descoperit dupa ce s-a luat teapa.

#16
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 Baxon, on 12 martie 2018 - 10:06, said:

Ghidul asta e facut pe genunchi la ora tarzie in noapte , din dorinta de a epata aventura proprie cu bembew-ul tau ....

Uite aici ghidul meu :
1. Daca tot faci prostia sa cumperi SH , iei una cu 400 de euro si bagi in ea dublu s-o aduci pe linia de plutire, dar stii ca 3-5 ani nu mai ai treaba !

    Amice, esti ridicol :)
    Zici ca eu vreau sa epatez cu aventura proprie dar primul sfat pe care il dai este despre propria-ti aventura, aia cu masina de 400 de euro.
    Daca doreai sa trolezi inteligent topicul (cum stiu ca poti) trebuia sa omiti faza cu masina de 400 de euro :)

    PS: felicitari pentru noul Opel, sper ca maririle astea de salarii sa tina si inflatia sa nu creasca :D

#17
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 fightClub25, on 12 martie 2018 - 13:01, said:



PS: felicitari pentru noul Opel, sper ca maririle astea de salarii sa tina si inflatia sa nu creasca Posted Image
Poti sa te relaxezi ca nu de acolo imi vin mie banii pt ce imi cumpar ! Ce am din salar e pepsi cu apa minerala , bani de gogosi !

#18
Alex90USA

Alex90USA

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.02.2018
Tu esti unul dintre cei care scriu articole pe 4tuning.ro de vreo 2 ani incoace?

Edited by Alex90USA, 12 March 2018 - 16:53.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate