Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rezolvare pori anvelopa
Last Updated: Mar 12 2018 11:02, Started by
corcodel10
, Mar 11 2018 08:07
·
0
#19
Posted 11 March 2018 - 13:35
#20
Posted 11 March 2018 - 13:35
#21
Posted 11 March 2018 - 14:35
#22
Posted 11 March 2018 - 15:21
Daca nu tine cateva ore sau 130 km aia nu sunt pori ci e ceva mai serios. Cum au zis si colegii, schimba vulcanizarea. Pori inseamna sa pierzi aer de-a lungul unei distante mai mari si pe o perioada de cateva zile dar nu de dimineata pana seara
|
#23
Posted 11 March 2018 - 15:31
Multumesc tuturor!
Voi incepe cu vulcanizarea, sa vad ce raspuns imi dau cei de acolo si voi actiona in consecinta:) |
#24
Posted 11 March 2018 - 18:32
sarac.lipit, on 11 martie 2018 - 10:01, said:
Mãi oamini buni...egzistã camere de cauciuc!!! În ce lume trãiți???? Arunci gume cã au pori???????? intr-o anvelopă tubless NU poți pune cameră corcodel10, on 11 martie 2018 - 14:35, said:
Pentru ca, tinuta in apa, ieseau 2-3 bule. Parcurs 130 km. Roata e in aceeasi stare, adica nedesumflata. păi în locul acela ți-a intrat ceva subțire de aceea sunt pori.dacă intra un cui mai gros erau poroi.în cât timp se dezumflă roata? Edited by EMPP, 11 March 2018 - 18:28. |
#25
Posted 11 March 2018 - 18:36
#26
Posted 11 March 2018 - 19:03
Nu se recomanda sa pui camera pentru ca exista risc de explozie marit. Statistic anvelopele tubeless au risc de explozie aproape inexistent comparativ cu cele cu camera. Anvelopele tubeless explodeaza doar daca le umfli irational cu presiuni enorme, altfel la presiune nominala a vehiculului riscul de explozie este aproximativ zero.
Plus unele jante au pozitia valvei atat de excentric plasata incat nu poti gasi o camera cu valva in pozitia respectiva. Iar pentru unele dimensiuni de roti nici nu exista camere, nu se produc pentru ca cererea este zero. Edited by izometric, 11 March 2018 - 19:05. |
#27
Posted 11 March 2018 - 20:08
Ceva asemanator am patit si eu ! La mine sa rezolvat dupa ce au scos anvelopa de pe janta si i-au dat cu "maclavait " din ala de lipit cauciucul de janta bine bine de tot ...
|
#28
Posted 12 March 2018 - 00:00
PoeOvidiu, on 11 martie 2018 - 18:36, said:
De ce? Tuseste? Dai jos valva de pe janta si pui camera fara probleme. tușește fiindcă anvelopele fără camere nu mai sunt finisate în interior au tot felul de rizuri care freacă camera la fiecare rotire și nu ajungi prea departe.asta la anvelopă nou nouță că la una folosită cu căteva pene astupate cu șnur te lasă mult mai repede și dacă ai porii colegului cauzați de o mică sârmuliță care a ajuns la interior și își scoate nasul numai când și când exploizia-i gata la montarea camerei(viteza si montarea roții cu cameră pe față dreapta mai trebuie) mihaiduban, on 11 martie 2018 - 20:08, said:
Ceva asemanator am patit si eu ! La mine sa rezolvat dupa ce au scos anvelopa de pe janta si i-au dat cu "maclavait " din ala de lipit cauciucul de janta bine bine de tot ... acela-i MAGLAVAIȚ |
|
#29
Posted 12 March 2018 - 10:57
#30
Posted 12 March 2018 - 11:02
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users