Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Rezolvare pori anvelopa
Last Updated: Mar 12 2018 11:02, Started by
corcodel10
, Mar 11 2018 08:07
·
0
#1
Posted 11 March 2018 - 08:07
Salutare!
Am o problema, si anume, unul dintre cele 4 cauciucuri de iarna Sava Eskimo S3+ (DOT 2013) are pori mici prin care se pierde aerul. Roata a fost data jos de pe masina, verificata in apa si nu rasufla pe la valva sau intre janta si cauciuc. Exista vreo varianta, in afara de a schimba cauciucul, cu ajutorul careia sa rezolv problema? M-am gandit la solutiile anti-pori, or fi bune? Daca da, ce marca recomandati? Mersi! |
#2
Posted 11 March 2018 - 08:22
Daca ai problema asta, eu ti-as recomanda sa schimbi cauciucul. De fapt, trebuie schimbate 2 ca sa fie pereche.
Problema pe care o vad eu e, de fapt, cand ai ceva greutate si vei circula cu viteza. La o groapa mai serioasa, s-ar putea ca porul ala sa faca ceva nasol. Cauciucurile au si ele durata lor de viata... ce poti sa le faci ? |
#3
Posted 11 March 2018 - 08:24
Baga niste lapte in anvelopa. Nu glumesc.
Auzi, mai incearca la o vulcanizare, in mod sigur ai o pana si le-a scapat. |
#5
Posted 11 March 2018 - 08:33
Cumpara lichid special pt astupat gaurile: https://www.emag.ro/...1/pd/DVRBG3BBM/
Eu am luat asa ceva si problema, identica cu a ta, s-a rezolvat. |
#6
Posted 11 March 2018 - 08:33
Multumesc!
Sunt la tara, vulcanizarea e singura din zona mea. Ma intorc la bucale azi, 130 km distanta, sper sa tina. Sau, sa pun roata de rezerva de vara, ca sa nu am emotii? |
#7
Posted 11 March 2018 - 08:38
Posibil sa ia un por mic care devine activ doar la deformarea provocata de rulaj. Trebuie sa bage mai multa presiune in roata ca sa se vada . Intai trebuie dat de la janta sa sa se verifice pe interior . Poate avea o sarma care nu se vede , intrata in vreunul dintre canalele in zig-zag ale blocurilor anvelopei si atunci nu se vede cu apa .
|
#8
Posted 11 March 2018 - 08:57
Decat sa incerci sa "rezolvi o problema cu pori" nu mai bine incerci sa-i astupi? Cu ce-a zis batman, cauti la prima benzinarie,.....
|
#9
Posted 11 March 2018 - 09:15
Cel mai sigur, pt cei 130 km, este schimbarea rotii problema cu roata de rezerva.
Ideea e ca trebuie analizata si roata, insa, pierderea de aer este foarte mica in comparatie cu prezenta unui "intrus" in roata. Edited by corcodel10, 11 March 2018 - 09:17. |
#10
Posted 11 March 2018 - 09:23
Janta in sine e ok? E mai noua sau mai veche. E tabla?
Edited by arab, 11 March 2018 - 09:23. |
|
#11
Posted 11 March 2018 - 09:23
Am umblat cu un holsurub in roata mai bine de 2 luni. O umflam o data la o spatamana. Incet, incet intervalul la care trebuia umflata era tot mai mic. Cand a ajuns la 2 zile am mers la vulcanizare.
Depinde cum si unde intra corpul strain. Daca nimereste bine scapa foarte putin pe langa el. Edited by PoeOvidiu, 11 March 2018 - 09:24. |
#12
Posted 11 March 2018 - 10:01
Mãi oamini buni...egzistã camere de cauciuc!!!
În ce lume trãiți???? Arunci gume cã au pori???????? |
#13
Posted 11 March 2018 - 10:44
arab, on 11 martie 2018 - 09:23, said:
Janta in sine e ok? E mai noua sau mai veche. E tabla? E de tabla. 2013 productie. Originala. E in conditii foarte bune. sarac.lipit, on 11 martie 2018 - 10:01, said:
MĂŁi oamini buni...egzistĂŁ camere de cauciuc!!! Ăn ce lume trĂŁiți???? Arunci gume cĂŁ au pori???????? Cauciucul e in stare foarte buna, maxim 13 000 km am parcurs cu setul de iarna in 4 ierni. De asta vreau o rezolvare ce nu presupune aruncarea anvelopei. Voi merge la o vulcanizare in Bucuresti sa vad ce imi zic si cei de acolo. |
#14
Posted 11 March 2018 - 10:47
paso87, on 11 martie 2018 - 08:22, said: Daca ai problema asta, eu ti-as recomanda sa schimbi cauciucul. De fapt, trebuie schimbate 2 ca sa fie pereche. Problema pe care o vad eu e, de fapt, cand ai ceva greutate si vei circula cu viteza. La o groapa mai serioasa, s-ar putea ca porul ala sa faca ceva nasol. Cauciucurile au si ele durata lor de viata... ce poti sa le faci ? Ca poate nu e neaparat por in cauciuc. Edited by arg, 11 March 2018 - 10:48. |
#15
Posted 11 March 2018 - 12:04
|
#16
Posted 11 March 2018 - 12:26
#17
Posted 11 March 2018 - 12:47
Un tub spray de roti e necesar in masina.
Cumpara unu, baga`l in roata si pornesti imediat. Cu laptele la fel, si chiar merge treaba aia cu laptele, mai nasol va fi de ala ce va desface cindva acea anvelopa! |
#18
Posted 11 March 2018 - 13:11
Iei un borcan de prenandez si dai cu o pensula pe interiorul anvelopei dupa care il lasi sa se usuce.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users