Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Rezolvare pori anvelopa

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Salutare!

Am o problema, si anume, unul dintre cele 4 cauciucuri de iarna Sava Eskimo S3+ (DOT 2013) are pori mici prin care se pierde aerul. Roata a fost data jos de pe masina, verificata in apa si nu rasufla pe la valva sau intre janta si cauciuc.
Exista vreo varianta, in afara de a schimba cauciucul, cu ajutorul careia sa rezolv problema? M-am gandit la solutiile anti-pori, or fi bune? Daca da, ce marca recomandati?
Mersi!

#2
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
Daca ai problema asta, eu ti-as recomanda sa schimbi cauciucul. De fapt, trebuie schimbate 2 ca sa fie pereche.
Problema pe care o vad eu e, de fapt, cand ai ceva greutate si vei circula cu viteza. La o groapa mai serioasa, s-ar putea ca porul ala sa faca ceva nasol.

Cauciucurile au si ele durata lor de viata... ce poti sa le faci ?

#3
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Baga niste lapte in anvelopa. Nu glumesc.

Auzi, mai incearca  la o vulcanizare, in mod sigur ai o pana si le-a scapat.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,261
  • Înscris: 01.12.2001
Schimba vulcanizarea.

#5
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Cumpara lichid special pt astupat gaurile: https://www.emag.ro/...1/pd/DVRBG3BBM/
Eu am luat asa ceva si problema, identica cu a ta, s-a rezolvat.

#6
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Multumesc!

Sunt la tara, vulcanizarea e singura din zona mea. Ma intorc la bucale azi, 130 km distanta, sper sa tina.
Sau, sa pun roata de rezerva de vara, ca sa nu am emotii?

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Posibil sa ia un por mic care devine activ doar la deformarea provocata de rulaj. Trebuie sa bage mai multa presiune in roata ca sa se vada . Intai trebuie dat de la janta sa sa se verifice pe interior . Poate avea o sarma care nu se vede , intrata in vreunul dintre canalele in zig-zag ale blocurilor anvelopei si atunci nu se vede cu apa .

#8
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Decat sa incerci sa "rezolvi o problema cu pori" nu mai bine incerci sa-i astupi? Cu ce-a zis batman, cauti la prima benzinarie,.....

#9
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Cel mai sigur, pt cei 130 km, este schimbarea rotii problema cu roata de rezerva.
Ideea e ca trebuie analizata si roata, insa, pierderea de aer este foarte mica in comparatie cu prezenta unui "intrus" in roata.

Edited by corcodel10, 11 March 2018 - 09:17.


#10
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Janta in sine e ok? E mai noua sau mai veche. E tabla?

Edited by arab, 11 March 2018 - 09:23.


#11
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Am umblat cu un holsurub in roata mai bine de 2 luni. O umflam o data la o spatamana. Incet, incet  intervalul la care trebuia umflata era tot mai mic. Cand a ajuns la 2 zile am mers la vulcanizare.

Depinde cum si unde intra corpul strain. Daca nimereste bine scapa foarte putin pe langa el.

Edited by PoeOvidiu, 11 March 2018 - 09:24.


#12
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Mãi oamini buni...egzistã camere de cauciuc!!!
În ce lume trãiți???? Arunci gume cã au pori????????

#13
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011

 arab, on 11 martie 2018 - 09:23, said:

Janta in sine e ok? E mai noua sau mai veche. E tabla?

E de tabla. 2013 productie. Originala. E in conditii foarte bune.

 sarac.lipit, on 11 martie 2018 - 10:01, said:

MĂŁi oamini buni...egzistĂŁ camere de cauciuc!!!
În ce lume trĂŁiți???? Arunci gume cĂŁ au pori????????

Cauciucul e in stare foarte buna, maxim 13 000 km am parcurs cu setul de iarna in 4 ierni. De asta vreau o rezolvare ce nu presupune aruncarea anvelopei. Voi merge la o vulcanizare in Bucuresti sa vad ce imi zic si cei de acolo.

#14
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

 paso87, on 11 martie 2018 - 08:22, said:

Daca ai problema asta, eu ti-as recomanda sa schimbi cauciucul. De fapt, trebuie schimbate 2 ca sa fie pereche.
Problema pe care o vad eu e, de fapt, cand ai ceva greutate si vei circula cu viteza. La o groapa mai serioasa, s-ar putea ca porul ala sa faca ceva nasol.

Cauciucurile au si ele durata lor de viata... ce poti sa le faci ?
Si daca schimba cauciucurile intre ele pe geanta ce are? De ca sa cumpere unele noi?
Ca poate nu e neaparat por in cauciuc.

Edited by arg, 11 March 2018 - 10:48.


#15
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006

 corcodel10, on 11 martie 2018 - 08:07, said:

are pori mici prin care se pierde aerul. Roata a fost data jos de pe masina, verificata in apa si nu rasufla pe la valva sau intre janta si cauciuc.

Cum ai ajuns la concluzia ca ai pori mici si nu altceva?

#16
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007

 dorin_2k, on 11 martie 2018 - 08:28, said:

Schimba vulcanizarea.
Exact cum spune si 'dorin_2k......si pe linga asta, cere o verificare/etansare la acea anvelopa..

#17
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
Un tub spray de roti e necesar in masina.
Cumpara unu, baga`l in roata si pornesti imediat.
Cu laptele la fel, si chiar merge treaba aia cu laptele, mai nasol
va fi de ala ce va desface cindva acea anvelopa!

#18
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Iei un borcan de prenandez si dai cu o pensula pe interiorul anvelopei dupa care il lasi sa se usuce.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate