Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Am o problema cu Telekom!

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
Daniels9888

Daniels9888

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 07.12.2016
Buna ziua !
Problema mea este in felul urmator : am un abonament de Internet L (1000 Mbps) iar eu ajund doar la (8 Mbps )(din care pot sa fac download doar  cu 1MB ) deci am o viteza de download foarte proasta si care ma coasta in jur de 10 euro pe luna.
As vrea sa reziliez contractul dar in el scrie ca sunt obligat sa platesc o taxa in caz  intrerupere prematura.
Nu sunt multumit de ce imi ofera Telekom si vreau sa reziliez contractul fara a plati nici o taxa de reziliere.
Am contractul de 2 luni.
(Am toate facturile platite la zi)

Pe cererea de reziliere  pune urmatoarele :

In cazul Clientilor care :

sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai
multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in
cuantumul mentionat in
Contract.

Mai este o "Solutie" Neplata totala /partiala  a facturii scadenta da dreptul Telekom Romania sa rezilieze contractul fara instanta in 61 zile dar Clientul va avea obligatia de a achita contravaloarea Abonamentului pe intreaga perioada de supendare. Penalitati 0,5%/zi calculate asupra valorii neachitate.

Deci trb sa platesc da sau da ?
Nu stiu cum sa procedez si care ar fi o solutie sa reziliez ceva ce costa si mult si nu pot sa folosesc 100%
Va multumesc frumos pentru ajutor !!

Edited by Daniels9888, 09 March 2018 - 15:50.


#2
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
In primul rand ar fi trebuit sa te informezi sau sa intrebi inainte sa semnezi. Lumea ti-ar fi spus ca la Telekom... internetul de "pana la 1000Mbs" poate insemna si maxim 6Mbs daca nu au infrastructura si il livreaza pe sarma de cupru...  Acu.. daca te-ai apucat si ai semnat in conditiile existente... ce vrei sa-ti spuna lumea pe aici?    Semnand contractul, practic ti-ai asumat conditiile de livrare...

#3
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007
Contractul este  abuziv/ilegal.

Initiator, schimba titlul in Reziliere fara plata despagubiri la Telekom.

#4
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Ceva imi spune ca nu stii diferenta intre Mbps si MB/s.
Si in al doilea rand, unde prinzi vitezele alea?
Ca asa in orice retea o sa gasesti milioane de servere care nu sar de 1Mbps sau chiar 1MB/s

#5
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007
Ce anume iti "spune" ca nu stiu diferenta?

In telecomunicatii nu se folosesc "bytes"/octeti.

Edited by radu2014, 09 March 2018 - 15:42.


#6
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu tu, initiatorul.

Cred ca era destul de clar ca ma adresam lui

#7
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
@Lexis, poate s-a incurcat in prescurtari (in loc de MB a scris mb)

@Initiator: calculatorul dispune de capacitatea fizica de a duce acea viteza? Ai infrastructura necesara?

#8
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007

View PostDaniels9888, on 09 martie 2018 - 15:22, said:

Buna ziua !
Problema mea este in felul urmator : am un abonament de Internet L (1000 Mbps) iar eu ajund doar la (8 Mbps )(din care pot sa fac download doar  cu 1mb ) deci am o viteza de download foarte proasta si care ma coasta in jur de 10 euro pe luna.
mai mult ca sigur are internet L dar pe vechea sarma comunista - ADSL :)

#9
Daniels9888

Daniels9888

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 07.12.2016

View PostPololica, on 09 martie 2018 - 15:48, said:

@Lexis, poate s-a incurcat in prescurtari (in loc de MB a scris mb)

@Initiator: calculatorul dispune de capacitatea fizica de a duce acea viteza? Ai infrastructura necesara?
Desigur,pe urma am aflat ca nu au ei  infrastructura  in zona mea si imi livreaza internet pe un cablu de cupru.

View PostSTARTREK1, on 09 martie 2018 - 15:52, said:

mai mult ca sigur are internet L dar pe vechea sarma comunista - ADSL Posted Image
Da exact

#10
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd eşti condus de proşti, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
cum să dai 10 ioro pe 1 mega?????dă-o-n load dă treabă! hai ...că e ab pe tel de 3 ioro mai zic...
contează că-s biţi baiţi byte sau mai ştiu eu ce patrupleţi dublaţi????
stai cu telefoanele pe ei
mergi la sediu şi fă scandal
ăştia chiar ne iau de tîmpiţi!

Edited by sarac.lipit, 09 March 2018 - 15:57.


#11
JustARandomGuy

JustARandomGuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 13.02.2018
10 euro costa "mult"...?
Cum spuneau colegii mai sus, trebuie verificate conditiile contractuale (desi mai mult ca sigur sunt mentionate viteze "de pana la" 1000 Mbps)

#12
Daniels9888

Daniels9888

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 07.12.2016

View Postlexis1, on 09 martie 2018 - 15:38, said:

Ceva imi spune ca nu stii diferenta intre Mbps si MB/s.
Si in al doilea rand, unde prinzi vitezele alea?
Ca asa in orice retea o sa gasesti milioane de servere care nu sar de 1Mbps sau chiar 1MB/s
Scz greseala mea !
Am corectat

Edited by Daniels9888, 09 March 2018 - 15:58.


#13
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007
Practica operatorilor de telefonie mobilă de a cere o taxă de reziliere, atunci când clienţii vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale, este considerată abuzivă, potrivit legislaţiei în vigoare. Totuşi, în anumite situaţii, solicitarea unei taxe de reziliere poate fi considerată justă.
Operatorii de telefonie mobilă n-au voie să ceară clienţilor o taxă de reziliere, potrivit Legii nr. 193/2000, atunci când aceştia din urmă vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale. Însă, aşa cum cititorii avocatnet.ro au semnalat în nenumărate rânduri, taxa de reziliere este solicitată în continuare.
Într-o situaţie de acest fel, în ciuda interdicţiei legale, operatorii de telefonie mobilă pot avea dreptul să ceară despăgubiri de la clienţi, însă doar în măsura în care există, cu adevărat, un prejudiciu. Potrivit unui specialist de la societatea civilă de avocaţi Ionescu şi Sava, un exemplu în acest sens este atunci când clienţii cumpără telefoane la preţuri reduse.
"Considerăm că s-ar justifica o despăgubire în sarcina clientului de telefonie mobilă în situaţia în care operatorul de telefonie mobilă ar urma să sufere un prejudiciu ca urmare a unei rezilieri contractuale intempestive din partea clientului, respectiv în situaţia în care acesta a obţinut beneficii de la operatorul economic tocmai în considerarea unei anumite perioade a relaţiei contractuale (reduceri la achiziţionarea aparatelor telefonice, reduceri ale tarifelor lunare, bonusuri legate de perioada contractului etc.)", a explicat, la solicitarea avocatnet.ro, avocata Corina Gimurtu.
Concret, deşi Codul consumului prevede în mod expres că dreptul consumatorilor la denunţarea sau rezilierea unui contract nu poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, legea apără şi dreptul firmelor de a cere despăgubiri, atunci când există o justificare.
"În temeiul art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, legiuitorul înţelege să apere, pe de altă parte, şi dreptul operatorului economic de a putea solicita despăgubiri clientului în situaţia în care acestea sunt justificate, dar fără a se defini în ce condiţii despăgubirile vor fi considerate juste", a punctat avocata de la Ionescu şi Sava.
Ce poţi să faci dacă ţi se cere o taxă de reziliere
Specialistul contactat de redacţia noastră a lămurit că, atunci când se doreşte încetarea serviciilor fără plata unei taxe de reziliere, clienţii trebuie să informeze operatorul de telefonie mobilă, cu respectarea unui termen de preaviz, cu privire la intenţia de a denunţa contractul în mod unilateral.
"În contractele cu executare succesivă sau continuă, aşa cum este şi contractul încheiat cu operatorii de telefonie mobilă, acest drept poate fi exercitat cu respectarea unui termen rezonabil de preaviz, chiar şi după începerea executării contractului, însă denunţarea nu produce efecte în privinţa prestaţiilor executate sau care se află în curs de executare", spune Corina Gimurtu.
În cele mai multe cazuri, termenul rezonabil de preaviz este de 30 de zile, iar la împlinirea acestuia trebuie transmisă operatorului de telefonie mobilă o notificare de reziliere unilaterală. "De regulă, termenul rezonabil de preaviz este cel de 30 de zile, după împlinirea căruia clientul trebuie să trimită notificarea privind rezilierea unilaterală a contractului operatorului de telefonie mobilă fie prin intermediul unui executor judecătoresc, fie printr-o scrisoare recomandată cu confirmare de primire şi conţinut declarat", a adăugat avocata.
Un abonament poate fi prelungit automat fără acordul clientului?
Răspunsul este "Da" doar dacă este respectată condiţia obligatorie de notificare prealabilă. Informaţii pe larg despre acest subiect pot fi găsite aici.
Corina Gimurtu a subliniat că operatorii de telefonie mobilă nu pot impune un termen de preaviz nerezonabil (de exemplu, unul de şase luni), plus că, chiar dacă aceştia cer o taxă de reziliere, clienţii pot s-o refuze şi să sesizeze reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).
Clauzele abuzive din contractele de servicii, cum este cea care impune, în mod nejustificat, plata unei taxe de reziliere, pot fi reclamate la ANPC. Potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul autorităţii, reclamaţiile pot fi depuse de persoanele fizice numai după încercarea de a rezolva amiabil problemele direct cu firma care a prestat serviciul.
În acelaşi timp, consumatorii mai pot reclama probleme şi la ANCOM, care "poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, televiziune) încalcă drepturile de informare, nu oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice", ne-a mai spus Corina Gimurtu.
Notă: Formularele online pentru depunerea de reclamaţii sunt disponibile aici (ANPC) şi aici (ANCOM).
O clauză ce nu poate fi negociată este o clauză abuzivă
În principiu, clauzele care impun o taxă de reziliere sunt considerate abuzive deoarece consumatorii nu le pot negocia cu operatorii de servicii la momentul încheierii contractelor.
"Taxa de reziliere cerută de operatorul de telefonie mobilă la încetarea contractului, din iniţiativa clientului, înainte de termen este considerată abuzivă dat fiind faptul că negocierea acesteia este imposibilă la încheierea contractului cu operatorul de telefonie mobilă. Practic, clientul încheie cu operatorul de telefonie mobilă un contract de adeziune ale cărui clauze sunt prestabilite, în întregime, doar de către una dintre părţi. Cealaltă parte nu are posibilitatea să le discute, ea este liberă să le accepte sau să nu le accepte, dar dacă acceptă, atunci aderă pur şi simplu la contractul prestabilit", ne-a explicat Corina Gimurtu.
Mai exact, aşa cum se arată în Legea nr. 193/2000, "o clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor". Clauzele considerate ca nefiind negociate direct cu consumatorii sunt cele stabilite în prealabil, fără a da posibilitatea acestora de a influenţa natura lor.
În cazul de faţă, avocata de la Ionescu şi Sava a lămurit că dezechilibrul amintit de lege este dat de faptul că operatorul de telefonie mobilă instituie taxa de reziliere doar pentru consumatori. Cu alte cuvinte, operatorul ar trebui să instituie şi o taxă pe care să o plătească clienţilor atunci când rezilierea se produce la iniţiativa sau din vina sa.
Deoarece este o practică interzisă prin lege, introducerea de clauze abuzive în contractele încheiate cu consumatorii se sancţionează cu amendă cuprinsă între 200 şi 1.000 de lei.
Notă: Informaţiile prezentate în acest articol fac referire numai la contractele de telefonie mobilă, însă acestea se aplică şi altor servicii (precum cele de televiziune şi internet).


Reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor  LINK
Reclamatii la ANCOM LINK

Edited by radu2014, 09 March 2018 - 16:07.


#14
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007
daca in zona initiatorului nu au fibra ci doar vechea retea pt. telefonie fixa, din pacate dageaba face scandal - e acelasi contract (10 euro) dar pt.tehnologi diferite - FTTH (fibra optica) si ADSL (vechea linie de telefonie)
initiator - tu ai semnat contractu' pe ADSL

Edited by STARTREK1, 09 March 2018 - 16:03.


#15
Daniels9888

Daniels9888

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 07.12.2016

View Postradu2014, on 09 martie 2018 - 16:01, said:

Practica operatorilor de telefonie mobilă de a cere o taxă de reziliere, atunci când clienţii vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale, este considerată abuzivă, potrivit legislaţiei în vigoare. Totuşi, în anumite situaţii, solicitarea unei taxe de reziliere poate fi considerată justă.
Operatorii de telefonie mobilă n-au voie să ceară clienţilor o taxă de reziliere, potrivit Legii nr. 193/2000, atunci când aceştia din urmă vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale. Însă, aşa cum cititorii avocatnet.ro au semnalat în nenumărate rânduri, taxa de reziliere este solicitată în continuare.
Într-o situaţie de acest fel, în ciuda interdicţiei legale, operatorii de telefonie mobilă pot avea dreptul să ceară despăgubiri de la clienţi, însă doar în măsura în care există, cu adevărat, un prejudiciu. Potrivit unui specialist de la societatea civilă de avocaţi Ionescu şi Sava, un exemplu în acest sens este atunci când clienţii cumpără telefoane la preţuri reduse.
"Considerăm că s-ar justifica o despăgubire în sarcina clientului de telefonie mobilă în situaţia în care operatorul de telefonie mobilă ar urma să sufere un prejudiciu ca urmare a unei rezilieri contractuale intempestive din partea clientului, respectiv în situaţia în care acesta a obţinut beneficii de la operatorul economic tocmai în considerarea unei anumite perioade a relaţiei contractuale (reduceri la achiziţionarea aparatelor telefonice, reduceri ale tarifelor lunare, bonusuri legate de perioada contractului etc.)", a explicat, la solicitarea avocatnet.ro, avocata Corina Gimurtu.
Concret, deşi Codul consumului prevede în mod expres că dreptul consumatorilor la denunţarea sau rezilierea unui contract nu poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, legea apără şi dreptul firmelor de a cere despăgubiri, atunci când există o justificare.
"În temeiul art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului, legiuitorul înţelege să apere, pe de altă parte, şi dreptul operatorului economic de a putea solicita despăgubiri clientului în situaţia în care acestea sunt justificate, dar fără a se defini în ce condiţii despăgubirile vor fi considerate juste", a punctat avocata de la Ionescu şi Sava.
Ce poţi să faci dacă ţi se cere o taxă de reziliere
Specialistul contactat de redacţia noastră a lămurit că, atunci când se doreşte încetarea serviciilor fără plata unei taxe de reziliere, clienţii trebuie să informeze operatorul de telefonie mobilă, cu respectarea unui termen de preaviz, cu privire la intenţia de a denunţa contractul în mod unilateral.
"În contractele cu executare succesivă sau continuă, aşa cum este şi contractul încheiat cu operatorii de telefonie mobilă, acest drept poate fi exercitat cu respectarea unui termen rezonabil de preaviz, chiar şi după începerea executării contractului, însă denunţarea nu produce efecte în privinţa prestaţiilor executate sau care se află în curs de executare", spune Corina Gimurtu.
În cele mai multe cazuri, termenul rezonabil de preaviz este de 30 de zile, iar la împlinirea acestuia trebuie transmisă operatorului de telefonie mobilă o notificare de reziliere unilaterală. "De regulă, termenul rezonabil de preaviz este cel de 30 de zile, după împlinirea căruia clientul trebuie să trimită notificarea privind rezilierea unilaterală a contractului operatorului de telefonie mobilă fie prin intermediul unui executor judecătoresc, fie printr-o scrisoare recomandată cu confirmare de primire şi conţinut declarat", a adăugat avocata.
Un abonament poate fi prelungit automat fără acordul clientului?
Răspunsul este "Da" doar dacă este respectată condiţia obligatorie de notificare prealabilă. Informaţii pe larg despre acest subiect pot fi găsite aici.
Corina Gimurtu a subliniat că operatorii de telefonie mobilă nu pot impune un termen de preaviz nerezonabil (de exemplu, unul de şase luni), plus că, chiar dacă aceştia cer o taxă de reziliere, clienţii pot s-o refuze şi să sesizeze reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).
Clauzele abuzive din contractele de servicii, cum este cea care impune, în mod nejustificat, plata unei taxe de reziliere, pot fi reclamate la ANPC. Potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul autorităţii, reclamaţiile pot fi depuse de persoanele fizice numai după încercarea de a rezolva amiabil problemele direct cu firma care a prestat serviciul.
În acelaşi timp, consumatorii mai pot reclama probleme şi la ANCOM, care "poate interveni în situaţiile în care furnizorii de comunicaţii electronice (telefonie, internet, televiziune) încalcă drepturile de informare, nu oferă serviciul de portabilitate a numerelor, nu includ anumite informaţii în contract sau nu respectă legislaţia specifică din domeniul comunicaţiilor electronice", ne-a mai spus Corina Gimurtu.
Notă: Formularele online pentru depunerea de reclamaţii sunt disponibile aici (ANPC) şi aici (ANCOM).
O clauză ce nu poate fi negociată este o clauză abuzivă
În principiu, clauzele care impun o taxă de reziliere sunt considerate abuzive deoarece consumatorii nu le pot negocia cu operatorii de servicii la momentul încheierii contractelor.
"Taxa de reziliere cerută de operatorul de telefonie mobilă la încetarea contractului, din iniţiativa clientului, înainte de termen este considerată abuzivă dat fiind faptul că negocierea acesteia este imposibilă la încheierea contractului cu operatorul de telefonie mobilă. Practic, clientul încheie cu operatorul de telefonie mobilă un contract de adeziune ale cărui clauze sunt prestabilite, în întregime, doar de către una dintre părţi. Cealaltă parte nu are posibilitatea să le discute, ea este liberă să le accepte sau să nu le accepte, dar dacă acceptă, atunci aderă pur şi simplu la contractul prestabilit", ne-a explicat Corina Gimurtu.
Mai exact, aşa cum se arată în Legea nr. 193/2000, "o clauză contractuală care nu a fost negociată direct cu consumatorul va fi considerată abuzivă dacă, prin ea însăşi sau împreună cu alte prevederi din contract, creează, în detrimentul consumatorului şi contrar cerinţelor bunei-credinţe, un dezechilibru semnificativ între drepturile şi obligaţiile părţilor". Clauzele considerate ca nefiind negociate direct cu consumatorii sunt cele stabilite în prealabil, fără a da posibilitatea acestora de a influenţa natura lor.
În cazul de faţă, avocata de la Ionescu şi Sava a lămurit că dezechilibrul amintit de lege este dat de faptul că operatorul de telefonie mobilă instituie taxa de reziliere doar pentru consumatori. Cu alte cuvinte, operatorul ar trebui să instituie şi o taxă pe care să o plătească clienţilor atunci când rezilierea se produce la iniţiativa sau din vina sa.
Deoarece este o practică interzisă prin lege, introducerea de clauze abuzive în contractele încheiate cu consumatorii se sancţionează cu amendă cuprinsă între 200 şi 1.000 de lei.
Notă: Informaţiile prezentate în acest articol fac referire numai la contractele de telefonie mobilă, însă acestea se aplică şi altor servicii (precum cele de televiziune şi internet).


Reclamatii la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor  LINK
Reclamatii la ANCOM LINK

Oferta promotionala
-Abonament redus 100% in primele 2 luni ale Pm si -0,5 fara TVA / 0.60 cu TVA incepand cu a treia luna a PM

View PostSTARTREK1, on 09 martie 2018 - 16:02, said:

daca in zona initiatorului nu au fibra ci doar vechea retea pt. telefonie fixa, din pacate dageaba face scandal - e acelasi contract (10 euro) dar pt.tehnologi diferite - FTTH (fibra optica) si ADSL (vechea linie de telefonie)
initiator - tu ai semnat contractu' pe ADSL
Da
Internet L pe ADSL

#16
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Fara dubii o viteza din epoca comunista!

View PostDaniels9888, on 09 martie 2018 - 15:22, said:

(din care pot sa fac download doar  cu 1MB )


#17
radu2014

radu2014

    Settling down

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,484
  • Înscris: 04.10.2007
Nu conteaza "aburelile" din contract. Tu fa reclamatie, nu te lua dupa specialistii Telekom.

In cel mai rau caz le platesti si cele doua luni "gratis".
Modemul, daca e luat in custodie, il predai la operator pe baza de Proces Verbal.

Si vezi ca, mai nou, ANCOM-ul impune operatorilor de internet "fix" 50/50 minimum la upload/download. Asa ca romtelepomul poate sa se spanzure pe sarmele lor
ca nu mai au voie sa aiba clienti captivi.

#18
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 04.08.2011
deci upc cu 150/6. 300/6 si 500/25 nu mai au voie sa ofere internet ??

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate