Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Modificari motor Mitsubishi Lancer 2.0 did
Last Updated: Mar 09 2018 16:30, Started by
42r14n
, Mar 08 2018 17:43
·
0
#1
Posted 08 March 2018 - 17:43
Salutare! La un Lancer 2.0 did 140 cp as vrea sa ii fac urmatoarea configuratie pentru a-l face de ~240 cp momentan:
kit turbo garret 2260vk kit ambreiaj cu volanta sport evacuare inox 76 soft Nelamurirea mea este:1. Am inteles ca 2260vk duce si in 300 cp cu modificarile aferente(schimbat injectoare,intercooler etc),pentru configuratia mea va inunda camera de ardere?adica e ok ,fac fata injectoarele stock? 2.Pentru cei ~240 cp este nevoie sa schimb instalatia de admisie,filtru aer, am nevoie de intercooler sau fac fata piesele stock? 3.La partea de franare am nevoie de alt kit complet sau e suficient sa schimb doar placutele(si ce placute imi recomandati) Asta e tot, imi cer scuze daca am gresit ceva,vreau doar sa stiu daca este ok ceea ce vreau sa fac.Multumesc! PS:M-am gandit la acest turbo in caz ca pe viitor sa vreau ~300 cp sa nu mai fiu nevoit sa il schimb, si la partea cu ambreiajul trebuie oricum schimbat asa ca m-am gandit sa ii pun unul sport.Dispun doar de 3000e momentan de aceea vreau doar ~240 cp .Multumesc! |
#2
Posted 08 March 2018 - 18:30
Poti muri si cu aia 140CP...cu inca 100 CP te vor aduna partial cu farasul de pe carosabil si partial cu spaclu de prin masina...
|
#3
Posted 08 March 2018 - 18:55
In principiu, ca lucrurile sa fie ok trebuie sa te interesezi daca transmisia duce diferenta de putere. Ca risti sa-ti trosneasca carcasa cutiei, sau pinioane, planetare, cardan...
La partea de franare ideal ar fi sa inlocuiesti etrierii cu unii mai mari/cu mai multe pistoane, evident asta inseamna si discuri+placute de calitate. In general cresterile de putere la motor pana pe la 35-40% pot fi duse de trasmisia si franarea originala(eventual inlocuite discuri/placute cu unele mai eficiente). In cazul tau, insa cresterea e de vreo 80%..... |
#4
Posted 08 March 2018 - 19:31
42r14n, on 08 martie 2018 - 17:43, said:
... la partea cu ambreiajul trebuie oricum schimbat asa ca m-am gandit sa ii pun unul sport. Sau cu mult mai repede ca unul stock. In rest vad ca vrei sa stresezi masina mult peste ce poate ea din fabrica, nu pot decat sa-ti urez succes. Edited by ericmario, 08 March 2018 - 19:32. |
#5
Posted 08 March 2018 - 19:37
Peste 200 cp ii pui jos cam naspa cu tractiune, ideal ar fi fost sa ai o jucarie cu propulsie sau cel mai ok 4X4.
Pe partea cu intrebarile, discuta cu unii care se ocupa cu asa ceva, aia stiu ce si cum se mananca. |
#7
Posted 08 March 2018 - 21:47
Condu una si explica-mi dupa aia cum pui cp aia jos pe tractiune Stiu, pe net suntem toti ajenti FBI.
|
#8
Posted 08 March 2018 - 21:52
E treaba lor, ei l`au facut si nu`i singura masina de genul ala.
Oricum daca cineva o face primul lucru este sa`si schimbe tot ce bucsaraie de cauciuc pe poliuretan. Ca idee, sint destule peste 200Hp cu tractiune fata. |
#9
Posted 08 March 2018 - 22:02
Am zis peste 200, si din nou, ca ar fi ideal. Ii pui jos si cu tractiune, insa nu atat de eficient.
|
#11
Posted 09 March 2018 - 08:07
Trebuie sa faci mult prea multe schimbari, prea scumpe si totusi cu riscuri ulterioare.
Cu siguranta iti va trebui un intercooler mai mare. Apoi suspensiile schimbate cu unele sport ca sigur nu mai merge cu astea stock, asta daca nu vrei sa zbori prin copaci. Apoi franele. Apoi cauciucuri mai bune. Si dupa ce ai bagat o gramada bani in ea (sunt sigur ca sari bine peste 3.000 de euro) apar problemele pe care nu o sa le rezolvi in veci: puterea mare si cuplul urias cu tractiunea fata nu se vor pupa in veci, asta inseamna ca iti va subvira puternic in curbe stranse mai ales cu aderenta scazuta si ca iti va manca pneurile fata ca pe painea calda. Parerea mea e ca NU merita. O vinzi, mai pui banii de modificari si iti iei una cu putere mare din fabrica. |
#12
Posted 09 March 2018 - 13:45
Atunci cu ce modificari am propus cam la cati cai putere pot ajunge in siguranta?Fara sa ajung cu ea pe camp si fara sa o duc la remat cu motorul in batista.Sau si mai bine daca stiti vreo configuratie pentru macar ~200cp care sa se potriveasca la acest motor.(motorul de 2.0 tdi de pe VW de 140cp)
|
#13
Posted 09 March 2018 - 14:38
Problema ta nu-i motorul.
Problemele sint ambreiajul, cutia, planetarele, frinele. Abia dupa ce rezolvi astea, te gindesti la turbo, intercooler, injectoare si soft. Oricum, nu e o masina prea sportiva, nu e EVO, desi ti-ai dori. Poti pune un soft sa-ti dea un ~40 de cai fara sa modifici nimic altceva, si o sa se simta. Pentru mai mult de atit, sint de parere ca mai bine cumperi ceva mai potent direct din fabrica. Asta e totusi o masina de familie, nu are gram de ADN sport in ea, chit ca o cheama lancer. |
#14
Posted 09 March 2018 - 16:30
Cu cateva sute de euro o duci usor la 180, hai 200 cp numai din chip tuning.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users