Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Modificari motor Mitsubishi Lancer 2.0 did

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
42r14n

42r14n

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.04.2009
Salutare! La un Lancer 2.0 did 140 cp as vrea sa ii fac urmatoarea configuratie pentru a-l face de ~240 cp momentan:
kit turbo garret 2260vk
kit  ambreiaj cu volanta sport
evacuare inox 76
soft
Nelamurirea mea este:1. Am inteles ca 2260vk duce si in 300 cp cu modificarile aferente(schimbat injectoare,intercooler etc),pentru configuratia mea va inunda camera de ardere?adica e ok ,fac fata injectoarele stock?
2.Pentru cei ~240 cp este nevoie sa schimb instalatia de admisie,filtru aer, am nevoie de intercooler sau fac fata piesele stock?
3.La partea de franare am nevoie de alt kit complet sau e suficient sa schimb doar placutele(si ce placute imi recomandati)
Asta e tot, imi cer scuze daca am gresit ceva,vreau doar sa stiu daca este ok ceea ce vreau sa fac.Multumesc!


PS:M-am gandit la acest turbo in caz ca pe viitor sa vreau ~300 cp sa nu mai fiu nevoit sa il schimb, si la partea cu ambreiajul trebuie oricum schimbat asa ca m-am gandit sa ii pun unul sport.Dispun doar de 3000e momentan de aceea vreau doar ~240 cp .Multumesc!

#2
kesarion111

kesarion111

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,066
  • Înscris: 15.06.2009
Poti muri si cu aia 140CP...cu inca 100 CP te vor aduna partial cu farasul de pe carosabil si partial cu spaclu de prin masina...

#3
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,111
  • Înscris: 29.06.2005
In principiu, ca lucrurile sa fie ok trebuie sa te interesezi daca transmisia duce diferenta de putere. Ca risti sa-ti trosneasca carcasa cutiei, sau pinioane, planetare, cardan...
La partea de franare ideal ar fi sa inlocuiesti etrierii cu unii mai mari/cu mai multe pistoane, evident asta inseamna si discuri+placute de calitate.

In general cresterile de putere la motor pana pe la 35-40% pot fi duse de trasmisia si franarea originala(eventual inlocuite discuri/placute cu unele mai eficiente). In cazul tau, insa cresterea e de vreo 80%.....

#4
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 42r14n, on 08 martie 2018 - 17:43, said:

... la partea cu ambreiajul trebuie oricum schimbat asa ca m-am gandit sa ii pun unul sport.
Stii ca un ambreiaj sport se distruge cam repede, nu?
Sau cu mult mai repede ca unul stock.

In rest vad ca vrei sa stresezi masina mult peste ce poate ea din fabrica, nu pot decat sa-ti urez succes.

Edited by ericmario, 08 March 2018 - 19:32.


#5
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Peste 200 cp ii pui jos cam naspa cu tractiune, ideal ar fi fost sa ai o jucarie cu propulsie sau cel mai ok 4X4.

Pe partea cu intrebarile, discuta cu unii care se ocupa cu asa ceva, aia stiu ce si cum se mananca.

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Noroc ca aia de la Honda cind au facut Civic Type R n`au citit Softpedia.

#7
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Condu una si explica-mi dupa aia cum pui cp aia jos pe tractiune ;) Stiu, pe net suntem toti ajenti FBI.

#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
E treaba lor, ei l`au facut si nu`i singura masina de genul ala.
Oricum daca cineva o face primul lucru este sa`si schimbe tot ce bucsaraie de cauciuc pe poliuretan.
Ca idee, sint destule peste 200Hp cu tractiune fata.

#9
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Am zis peste 200, si din nou, ca ar fi ideal. Ii pui jos si cu tractiune, insa nu atat de eficient.

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Se considera limita pe la 240-250Cp la tractiune fata, dupa aia totul devine ineficient.
Oricum sint destule cu puteri de genul asta cu tractiune fata, Alfa avea si VW la fel.

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Trebuie sa faci mult prea multe schimbari, prea scumpe si totusi cu riscuri ulterioare.
Cu siguranta iti va trebui un intercooler mai mare. Apoi suspensiile schimbate cu unele sport ca sigur nu mai merge cu astea stock, asta daca nu vrei sa zbori prin copaci.
Apoi franele. Apoi cauciucuri mai bune.
Si dupa ce ai bagat o gramada bani in ea (sunt sigur ca sari bine peste 3.000 de euro) apar problemele pe care nu o sa le rezolvi in veci: puterea mare si cuplul urias cu tractiunea fata nu se vor pupa in veci, asta inseamna ca iti va subvira puternic in curbe stranse mai ales cu aderenta scazuta si ca iti va manca pneurile fata ca pe painea calda.
Parerea mea e ca NU merita. O vinzi, mai pui banii de modificari si iti iei una cu putere mare din fabrica.

#12
42r14n

42r14n

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 06.04.2009
Atunci cu ce modificari am propus cam la cati cai putere pot ajunge in siguranta?Fara sa ajung cu ea pe camp si fara sa o duc la remat cu motorul in batista.Sau si mai bine daca stiti vreo configuratie pentru macar ~200cp care sa se potriveasca la acest motor.(motorul de 2.0 tdi de pe VW de 140cp)

#13
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Problema ta nu-i motorul.
Problemele sint ambreiajul, cutia, planetarele, frinele.
Abia dupa ce rezolvi astea, te gindesti la turbo, intercooler, injectoare si soft.
Oricum, nu e o masina prea sportiva, nu e EVO, desi ti-ai dori.
Poti pune un soft sa-ti dea un ~40 de cai fara sa modifici nimic altceva, si o sa se simta. Pentru mai mult de atit, sint de parere ca mai bine cumperi ceva mai potent direct din fabrica. Asta e totusi o masina de familie, nu are gram de ADN sport in ea, chit ca o cheama lancer.

#14
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Cu cateva sute de euro o duci usor la 180, hai 200 cp numai din chip tuning.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate