Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Golf vs Astra?
#1
Posted 08 March 2018 - 13:08
Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ?
Ambele break/Caravan , multumesc ! PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si distributia . 2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea 3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea Edited by Nedelcu-90, 08 March 2018 - 13:21. |
#2
Posted 08 March 2018 - 13:25
Nedelcu-90, on 08 martie 2018 - 13:08, said:
Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ? Ambele break/Caravan , multumesc ! PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si distributia . 2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea 3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea Nu-i baga in seama. Spune-le ca au cea mai tare masina din cartier...asa, ca sa li se umfle pieptul si la final o sa le pocneasca. Cat despre unii sunt atat de priceputi ca habar nu au unde sa puna apa de parbriz dara-mite sa mai stie ce motor are sub capota si cati cai. Eventual poti sa ii spui lu pretenul tau ca aia 113 sau 131 CP erau din fabrica. La cati km are in bord ( daca nu cumva e adusa recent din Germania unde km erau mai multi ) cred ca acei cai au mai murit din ei.. Edited by tehnics, 08 March 2018 - 13:28. |
#3
Posted 08 March 2018 - 13:39
Ține de mașina ta.
Lasă schimburile că îmi pare că ăia vor să te ardă. |
#4
Posted 08 March 2018 - 13:39
Ai aici lista cu motoarele puse pe G4
https://en.wikipedia...swagen_Golf_Mk4 1.9 SDI 1997–2006 I4 8V AGP/AQM 1896 cc 50 kW (68 PS; 67 hp) @ 4200 rpm 133 N⋅m (98 lb⋅ft) @ 2200–2600 rpm 1.9 TDI 1997–2003 I4 8V AGR/ALH 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N⋅m (150 lb⋅ft) @ 1900 rpm 1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR (Pumpe-Düse) 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N⋅m (180 lb⋅ft) @ 1800–2400 rpm 1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N⋅m (173 lb⋅ft) @ 1900 rpm 1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1900 rpm 1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N⋅m (230 lb⋅ft) @ 1900 rpm 1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ (Pumpe-Düse) 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N⋅m (230 lb⋅ft) @ 1900 rpm 1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL (Pumpe-Düse) 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N⋅m (240 lb⋅ft) @ 1900 rpm Poate facea referire la cel de 114hp! Edited by pustiu_22, 08 March 2018 - 13:41. |
#5
Posted 08 March 2018 - 13:41
Vezi si de normele de poluare... Ca nu mai stiu cum e la Astra, dar majoritatea golfurilor 4 TDI sunt euro 3. Doar unul e euro 4, cred ca ATD- ul de 100 de cai.
Ai mai jos lista de motoare de la golf 4 de pe wikipedia. tdi.jpg 129.92K 24 downloads L.E. A pus colegul de mai sus aceeasi lista. Edited by uhu10uhu, 08 March 2018 - 13:43. |
#6
Posted 08 March 2018 - 13:43
Adica vrei sa dai o masina mai noua cu km mai putini care o cunosti in intregime pe una mai veche cu km mai multi si de care nu stii nimic ? Da nene , da-o rapid ca se pare ca e " afacerea " cea mai buna ....
|
#7
Posted 08 March 2018 - 13:45
Pai masina dabia am luat o in ianuarie de la cineva care a adus-o din belgia pe la jumatea lu' noiembrie , cu acte doveditoare km si tot tacamu'....poate dasta si dorinta asta arzatoare a unuia dintre ei de a face schimb , acum numa dumnezeu stie ce e in mintea lui., un lucru e cert : nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard :
Euro 3 a iesit si astra g ul |
#8
Posted 08 March 2018 - 13:46
Spune-le că tu mai ai un motor de avion în portbagaj și deci ai două milioane de cai putere.
Și dacă vrei pui două stickere cu Nike, Puma, Brembo, Need 4 Speed și mai apar 20 de cai din ele. Vezi că la belgieni de obicei sunt limitate. În Belgia se plătește impozitul la cai putere și de obicei au mai puțin mașinile din soft. Se poate verifica. Edited by exceswater, 08 March 2018 - 13:47. |
#9
Posted 08 March 2018 - 13:57
Baxon, on 08 martie 2018 - 13:43, said:
Adica vrei sa dai o masina mai noua cu km mai putini care o cunosti in intregime pe una mai veche cu km mai multi si de care nu stii nimic ? Da nene , da-o rapid ca se pare ca e " afacerea " cea mai buna .... exceswater, on 08 martie 2018 - 13:46, said:
Spune-le că tu mai ai un motor de avion în portbagaj și deci ai două milioane de cai putere. Și dacă vrei pui două stickere cu Nike, Puma, Brembo, Need 4 Speed și mai apar 20 de cai din ele. Vezi că la belgieni de obicei sunt limitate. În Belgia se plătește impozitul la cai putere și de obicei au mai puțin mașinile din soft. Se poate verifica. Edited by Nedelcu-90, 08 March 2018 - 14:00. |
#10
Posted 08 March 2018 - 14:06
E posibil ca în loc de 101, să poată avea 120. Gen.
Asta îți spune unul care face de obicei tuning. Mergi la el, citește softul mașinii și vei afla. 2.0 TDI cu 101 cai ? Audi a4 din 2002 - 2004 - B6 are la 1.9 TDI 136 de cai deci se poate. Nu mai jigni nici tu VW că e chestie de gusturi. Problema la mașini e de obicei între scaun și volan nu sub capotă. Din ce văd pe net cam 101 au. Dacă nu a murit vreunul. Să știe că caii de la mașînă mai moare în timp. Dă bătrâneață sau dă lipsă dă îngrijire corespunzător. Edited by exceswater, 08 March 2018 - 14:11. |
|
#11
Posted 08 March 2018 - 14:55
Nu mor asa caii ,in primul rand ai electronica motorului care compenseaza eventuale pierderi de compresie + geometria variabila care compenseaza multe.
Daca ,cu pedala la podea calculatorul cere anumite niveluri de presiune pe admisie si tot asa , atunci toata electronica inclusiv variabila turbinei va face in asa fel in cat acei 101 cai sa fie acolo . |
#12
Posted 08 March 2018 - 15:32
Dupa 15 ani nu mai compenseaza nimic. Injectoare iesite din parametri, geometrie turbina blocata, EGR plin de funigine, etc. 99% merg la consum cu ele si le pun in cap.
|
#13
Posted 08 March 2018 - 15:42
Nedelcu-90, on 08 martie 2018 - 13:08, said:
Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ? Ambele break/Caravan , multumesc ! PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si distributia . 2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea 3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea |
#14
Posted 08 March 2018 - 15:57
nu stiu daca Astra G are caroseria galvanizata - ca Golful 4 are tabla buna - in general toate masinile care de noi au avut garantie la caroserie 12 ani sunt zincate termic
tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta altfel nu exista nicio comparatie intre o masina cu sigur 180.000 si una cu MINIM 290.000 apropo, in cati ani crezi ca vei face 110.000 km? P.S. daca masina are 15 ani si o mai tii 15 ani o bagi la automobil de epoca desi dupa 2030 nu cred ca se va mai gasi motorina la peco Edited by Oxigen1234, 08 March 2018 - 16:05. |
#15
Posted 08 March 2018 - 16:01
fqx, on 08 martie 2018 - 15:42, said: nu are absolut nicio problema, dabia am luat o in ianuarie , fiind adusa din belgia prin noiembrie, am deschis mai mult acest topic sa mi expljce si mie cineva de ce e consideerat golfu net superior astrei , adik asa da de inteles prietenu respectiv , ma repet expresia lui era ceva gen" ce ma compari jafu ala cu golfu meu?" Daia zic...la o adica mi a propus si o"combinatie". Dar nici nu s a pus problema sa ma gandesc la vrun schimb sau ceva, intrrbam doar asa informativ de ce urca majoritatea poseslrilor de golf asa in slavi masina, ne mai fiind alta ca golfu'. |
|
#16
Posted 08 March 2018 - 16:02
Oxigen1234, on 08 martie 2018 - 15:57, said:
nu stiu daca Astra G are caroseria galvanizata - ca Golful 4 are tabla buna - tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta altfel nu exista nicio comparatie intre o masina cu sigur 180.000 si una cu MINIM 290.000 apropo, in cati ani crezi ca vei face 110.000 km? |
#17
Posted 08 March 2018 - 16:07
Oxigen1234, on 08 martie 2018 - 15:57, said:
tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta Uita-te sa vezi ca e plin forumul de oameni cu gandirea asta...care le-a luat ochiul interiorul si exteriorul dar motorul este praf... Edited by tehnics, 08 March 2018 - 16:08. |
#18
Posted 08 March 2018 - 16:18
Nedelcu-90, on 08 martie 2018 - 16:01, said:
nu are absolut nicio problema, dabia am luat o in ianuarie , fiind adusa din belgia prin noiembrie, am deschis mai mult acest topic sa mi expljce si mie cineva de ce e consideerat golfu net superior astrei , adik asa da de inteles prietenu respectiv , ma repet expresia lui era ceva gen" ce ma compari jafu ala cu golfu meu?" Daia zic...la o adica mi a propus si o"combinatie". Dar nici nu s a pus problema sa ma gandesc la vrun schimb sau ceva, intrrbam doar asa informativ de ce urca majoritatea poseslrilor de golf asa in slavi masina, ne mai fiind alta ca golfu'. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users