Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Golf vs Astra?

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014
Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ?
Ambele break/Caravan , multumesc !
PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si  distributia .
2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea
3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor  e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea

Edited by Nedelcu-90, 08 March 2018 - 13:21.


#2
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostNedelcu-90, on 08 martie 2018 - 13:08, said:

Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ?
Ambele break/Caravan , multumesc !
PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si  distributia .
2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea
3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor  e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea
...stai linistit ca e din cauza asta. Sunt multi dintr-astia care isi iau cate o troaca de masina si cred ca a lor e cea mai tare. Da, e cea mai tare ca nu au avut niciodata ocazia sa se urce in alt tip de masina decat taxiurile alea galbele de Logan. Intr-adevar, Golf IV e mai bun ca Loganul, si cam atat.
Nu-i baga in seama. Spune-le ca au cea mai tare masina din cartier...asa, ca sa li se umfle pieptul si la final o sa le pocneasca.
Cat despre unii sunt atat de priceputi ca habar nu au unde sa puna apa de parbriz dara-mite sa mai stie ce motor are sub capota si cati cai.
Eventual poti sa ii spui lu pretenul tau ca aia 113 sau 131 CP erau din fabrica. La cati km are in bord ( daca nu cumva e adusa recent din Germania unde km erau mai multi ) cred ca acei cai au mai murit din ei..

Edited by tehnics, 08 March 2018 - 13:28.


#3
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ține de mașina ta.
Lasă schimburile că îmi pare că ăia vor să te ardă.

#4
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
Ai aici lista cu motoarele puse pe G4
https://en.wikipedia...swagen_Golf_Mk4
1.9 SDI 1997–2006 I4 8V AGP/AQM 1896 cc 50 kW (68 PS; 67 hp) @ 4200 rpm 133 N⋅m (98 lb⋅ft) @ 2200–2600 rpm
1.9 TDI 1997–2003 I4 8V AGR/ALH 1896 cc 66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm 210 N⋅m (150 lb⋅ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2006 I4 8V ATD/AXR (Pumpe-Düse) 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm 240 N⋅m (180 lb⋅ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI 1997–2002 I4 8V AHF/ASV 1896 cc 81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm 235 N⋅m (173 lb⋅ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1998–2000 I4 8V AJM (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 285 N⋅m (210 lb⋅ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 1999–2001 I4 8V AUY (Pumpe-Düse) 1896 cc 85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm 310 N⋅m (230 lb⋅ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2001–2006 I4 8V ASZ (Pumpe-Düse) 1896 cc 96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm 310 N⋅m (230 lb⋅ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI 2000–2003 I4 8V ARL (Pumpe-Düse) 1896 cc 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm 320 N⋅m (240 lb⋅ft) @ 1900 rpm

Poate facea referire la cel de 114hp!

Edited by pustiu_22, 08 March 2018 - 13:41.


#5
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Vezi si de normele de poluare... Ca nu mai stiu cum e la Astra, dar majoritatea golfurilor 4 TDI sunt euro 3. Doar unul e euro 4, cred ca ATD- ul de 100 de cai.
Ai mai jos lista de motoare de la golf 4 de pe wikipedia.
Attached File  tdi.jpg   129.92K   24 downloads


L.E.
A pus colegul de mai sus aceeasi lista.

Edited by uhu10uhu, 08 March 2018 - 13:43.


#6
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Adica vrei sa dai o masina mai noua cu km mai putini care o cunosti in intregime pe una mai veche cu km mai multi si de care nu stii nimic ? Da nene , da-o rapid ca se pare ca e " afacerea " cea mai buna ....

#7
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014
Pai masina dabia am luat o in ianuarie de la cineva care a adus-o din belgia pe la jumatea lu' noiembrie , cu acte doveditoare km si tot tacamu'....poate dasta si dorinta asta arzatoare a unuia dintre ei de a face schimb , acum numa dumnezeu stie ce e in mintea lui., un lucru e cert : nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard : Posted Image
Euro 3 a iesit si astra g ul :)

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Spune-le că tu mai ai un motor de avion în portbagaj și deci ai două milioane de cai putere.
Și dacă vrei pui două stickere cu Nike, Puma, Brembo, Need 4 Speed și mai apar 20 de cai din ele.

Vezi că la belgieni de obicei sunt limitate. În Belgia se plătește impozitul la cai putere și de obicei au mai puțin mașinile din soft.
Se poate verifica.

Edited by exceswater, 08 March 2018 - 13:47.


#9
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

View PostBaxon, on 08 martie 2018 - 13:43, said:

Adica vrei sa dai o masina mai noua cu km mai putini care o cunosti in intregime pe una mai veche cu km mai multi si de care nu stii nimic ? Da nene , da-o rapid ca se pare ca e " afacerea " cea mai buna ....
Baxton, nu am spus nicio secunda ca vreau sa fac schimbul,  faceam referire la faptu' ca prea lauda un  k****t de golf , ca fiind cine stie ce mertan de 2015- ", si poate ma lamureste si pe mine cineva, stiu ca wv se considera fiind net superior opelului dar expresia lor era ceva gen" hai ma fugi de aci' cu prastia ta, precum golful meu nu exista masina ,. e sfant .". Posted Image

View Postexceswater, on 08 martie 2018 - 13:46, said:

Spune-le că tu mai ai un motor de avion în portbagaj și deci ai două milioane de cai putere.
Și dacă vrei pui două stickere cu Nike, Puma, Brembo, Need 4 Speed și mai apar 20 de cai din ele.

Vezi că la belgieni de obicei sunt limitate. În Belgia se plătește impozitul la cai putere și de obicei au mai puțin mașinile din soft.
Se poate verifica.
Adica e posibil ca din cei 101 cp ,sa aiba mai putin ? Inainte de a bate palma am fost in service cu ea, la Hexa Targoviste si au verificat'o " la sange" in urma verificari constatandu'se ca trebuiesc schimbate niste lucruri minore, dar ca ar avea limitare nu a  pomenit nimeni nimic.

Edited by Nedelcu-90, 08 March 2018 - 14:00.


#10
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
E posibil ca în loc de 101, să poată avea 120. Gen.

Asta îți spune unul care face de obicei tuning. Mergi la el, citește softul mașinii și vei afla.
2.0 TDI cu 101 cai ?
Audi a4 din 2002 - 2004 - B6 are la 1.9 TDI 136 de cai deci se poate.

Nu mai jigni nici tu VW că e chestie de gusturi.
Problema la mașini e de obicei între scaun și volan nu sub capotă. Posted Image

Din ce văd pe net cam 101 au.
Dacă nu a murit vreunul.

Să știe că caii de la mașînă mai moare în timp.
Dă bătrâneață sau dă lipsă dă îngrijire corespunzător.
Posted Image

Edited by exceswater, 08 March 2018 - 14:11.


#11
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Nu mor asa caii ,in primul rand ai electronica motorului care compenseaza eventuale pierderi de compresie + geometria variabila care compenseaza multe.

Daca ,cu pedala la podea calculatorul cere anumite niveluri de presiune pe admisie si tot asa , atunci toata electronica inclusiv variabila turbinei va face in asa fel in cat acei 101 cai sa fie acolo .

#12
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,743
  • Înscris: 04.10.2006
Dupa 15 ani nu mai compenseaza nimic. Injectoare iesite din parametri, geometrie turbina blocata, EGR plin de funigine, etc. 99% merg la consum cu ele si le pun in cap.

#13
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

View PostNedelcu-90, on 08 martie 2018 - 13:08, said:

Va salut, ma contraziceam azi dimineata cu niste prieteni care au golf 4 ca nu exista motorizarea 1,9 tdi de 90 cp, ceea ce pot baga mana in foc ca exista ba chiar e cea mai fiabila fiind varianta ALH daca nu ma insel, voi ce spuneti ? Poate si o parere merita sa dau o astra g 2,0 dti , 2004 , climatronic ,full option pe un golf 4 1.9 tdi 2001, 113 cp ?
Ambele break/Caravan , multumesc !
PS : 1) a mea are 183 700 km , si distributia pe lant, pe cand golful are vreo 290000 la care trebuie schimbata intr un viitor apropiat si  distributia .
2) eu personal n am gasit varianta cu 113 cp, doar 90 si 131....dar posesoru' asa sustinea
3) Tin sa mentionez ca nu sunt nici 10% convins sa fac schimbul . avand in vedere mai multe lucruri.. dar prea se umflau in piept ca golf'ul lor  e zmeu si nu se compara nicio masina cu ea
Ai probleme cu astra, sau de ce vrei sa o dai? Crezi ca daca nu e VW, nu e masina?

#14
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
nu stiu daca Astra G are caroseria galvanizata - ca Golful 4 are tabla buna - in general toate masinile care de noi au avut garantie la caroserie 12 ani sunt zincate termic

tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta

altfel nu exista nicio comparatie intre o masina cu sigur 180.000 si una cu MINIM 290.000

apropo, in cati ani crezi ca vei face 110.000 km?

P.S. daca masina are 15 ani si o mai tii 15 ani o bagi la automobil de epoca Posted Image

desi dupa 2030 nu cred ca se va mai gasi motorina la peco

Edited by Oxigen1234, 08 March 2018 - 16:05.


#15
Nedelcu-90

Nedelcu-90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 29.06.2014

View Postfqx, on 08 martie 2018 - 15:42, said:


Ai probleme cu astra, sau de ce vrei sa o dai? Crezi ca daca nu e VW, nu e masina?

nu  are absolut nicio problema, dabia am luat  o in ianuarie , fiind   adusa din belgia prin noiembrie, am deschis mai mult acest topic  sa  mi expljce  si mie cineva  de ce  e consideerat golfu net superior  astrei  , adik  asa da  de inteles prietenu respectiv , ma repet expresia lui era  ceva gen" ce ma compari jafu  ala cu golfu meu?" Daia zic...la o adica mi  a propus si  o"combinatie". Dar  nici  nu   s a pus problema  sa  ma gandesc la vrun schimb sau ceva, intrrbam  doar asa informativ de ce urca majoritatea poseslrilor  de golf asa in slavi masina, ne mai fiind alta  ca golfu'.

#16
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

View PostOxigen1234, on 08 martie 2018 - 15:57, said:

nu stiu daca Astra G are caroseria galvanizata - ca Golful 4 are tabla buna - tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta

altfel nu exista nicio comparatie intre o masina cu sigur 180.000 si una cu MINIM 290.000

apropo, in cati ani crezi ca vei face 110.000 km?
Nici nu are importanta daca o are sau nu galvanizata, ca daca nu a ruginit pana acu, cativa ani mai merge sigur, doar la o masina de 15 ani, nu te gandesti ca o mai tii inca 15 sa te intereseze tabla galvanizata...

#17
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005

View PostOxigen1234, on 08 martie 2018 - 15:57, said:

tabla e mai importanta decat motorul la masini de varsta asta
Serios ? Pai atunci iti dau eu o masina care arata impecabil la caroserie dar cu distributia sarita, sa te duci pana la munca....

Uita-te sa vezi ca e plin forumul de oameni cu gandirea asta...care le-a luat ochiul interiorul si exteriorul dar motorul este praf...

Edited by tehnics, 08 March 2018 - 16:08.


#18
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014

View PostNedelcu-90, on 08 martie 2018 - 16:01, said:

nu  are absolut nicio problema, dabia am luat  o in ianuarie , fiind   adusa din belgia prin noiembrie, am deschis mai mult acest topic  sa  mi expljce  si mie cineva  de ce  e consideerat golfu net superior  astrei  , adik  asa da  de inteles prietenu respectiv , ma repet expresia lui era  ceva gen" ce ma compari jafu  ala cu golfu meu?" Daia zic...la o adica mi  a propus si  o"combinatie". Dar  nici  nu   s a pus problema  sa  ma gandesc la vrun schimb sau ceva, intrrbam  doar asa informativ de ce urca majoritatea poseslrilor  de golf asa in slavi masina, ne mai fiind alta  ca golfu'.
Romanii au o problema, orice masina e VW... pana la intrarea ue, aveau aceasi mentalitate despre Dacia, acum s-au schimbat....

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate