Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
pareri Noul Duster?
Last Updated: Dec 13 2019 11:10, Started by
alex0511
, Mar 07 2018 19:26
·
0
#2
Posted 07 March 2018 - 19:41
Am avut versiunea 1 si 2, primul pentru 120000 km si al doilea are 65000 km. Foarte fiabil. La primul schimbat garnitura chiulosa la prima revizie, defect de fabricatie, iar la al doilea doar revizii
|
#3
Posted 07 March 2018 - 19:41
Diesel 4x4 1.5 dCi 110 cp e cea mai potrivită pentru ieşit în natură.
Pentru oraş, e ok 4x2 1.2 Tce, 125 cp. Pe forumul dedicat noii posesori sunt încântaţi. Fă un drive test si vezi dacă-ţi place sau dacă e maşina ce se pliază pe cerinţele tale. |
#4
Posted 07 March 2018 - 20:39
Peter Blood, on 07 martie 2018 - 19:41, said:
Fă un drive test si vezi dacă-ți place sau dacă e mașina ce se pliază pe cerințele tale. Am facut un test drive,totul ok,dar ma intereseaza cum se comporta noile elemente de design dupa cateva luni.Chiar daca arata ceva mai bine decat orice Dacie de pana acum,tot e cam mult plastic. |
#6
Posted 07 March 2018 - 21:51
Vezi si pe forumul lor, acolo vei gasi mai multe opinii.
|
#7
Posted 07 March 2018 - 21:59
#8
Posted 07 March 2018 - 22:08
Ce inseamna „nu e foarte scump” pentru tine un cost urias pentru companie.la o diferenta de 10 euro intre 2 produse care fac acelasi lucru la 10.000 de masini vandue deja-s 100.000 de euro.
|
#9
Posted 07 March 2018 - 23:38
Impresiile sunt pozitive si cei care au condust modelele vechi vor simti diferenta, cine nu are experienta cu modelul precedent va fi pur subiectiv, totul fiind in raport cu masina lor.
De mentionat o buba de ordin tehnic, aleatoriu se blocheaza computerul de bord si pana nu este repornita masina nu se mai poate baleia prin meniuri, este o problema in curs de investigatie de producator, altceva nu este din cauza ca masina are tehnologii testate pe toata gama Renault. |
#10
Posted 08 March 2018 - 00:50
xeleron, on 07 martie 2018 - 22:08, said:
Ce inseamna ânu e foarte scumpâ pentru tine un cost urias pentru companie.la o diferenta de 10 euro intre 2 produse care fac acelasi lucru la 10.000 de masini vandue deja-s 100.000 de euro. Pretul poate fi adaugat la produsul final.Cu tot cu manopera,vine la 50-100 euro in plus/pe masina.Nu e un capat de tara. |
|
#12
Posted 08 March 2018 - 01:14
Multa lume multumita cu 1,5 DCI 4x4 , 110 cai !
Edited by Supermax, 08 March 2018 - 01:15. |
#13
Posted 08 March 2018 - 11:04
#15
Posted 08 March 2018 - 15:05
Da, exista. De fapt cred ca e singura varianta 1.2 de pe Duster. Nu cred ca exista 1.2 TCe 130 CP.
Principala problema nerezolvata este legata de consumul de ulei. A doua ar fi ca nu te avertizeaza de nivelul scazut al uleiului, desi pe joja e sub minim. Avertizarea apare abia cand pompa de ulei nu mai creeaza presiune, deci deja e cam tardiv. Edited by robbie_ro, 08 March 2018 - 15:07. |
|
#17
Posted 08 March 2018 - 19:40
Cred ca totusi cele cu probleme au fost cele de 120 cp, sunt totusi generatie 2012-2013, pana acum probabil ca au cam remediat din probleme !
|
#18
Posted 08 March 2018 - 20:54
Duster 2018 are alt cod de motor la propulsorul 1.2TCe 125CP, motoarele cu probleme aveau terminatia 404, cele nou au alt cod datorita normei Euro6B si posibil ceva imbunatatiri de ordin tehnic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users