Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila
Last Updated: Mar 01 2019 21:41, Started by
danutz1
, Mar 07 2018 18:17
·
0
#91
Posted 25 June 2018 - 23:05
Daca te referi la formularul online, dupa trimiterea lui ai primit un email cu un numar de inregistrare.
Poti sa suni si sa intrebi care e stadiul reclamatiei. Sa verifici si corespondenta din cutia postala. La adresa care ai mentionat-o in formular iti vine de la posta o instiintare. Cu acea instiintare, mergi la oficiul postal mentionat si ridici raspunsul. Inca au ramas in epoca de piatra. Tu le trimiti reclamatia electronic iar ei iti trimit instiintare sa mergi la posta sa ridici raspunsul. |
#92
Posted 27 June 2018 - 15:39
Mama cât ai încasat @danutz numai pentru cã ai adus la cunoștințã chestia asta.
|
#94
Posted 27 June 2018 - 22:20
Eu sunt mulțumit cã pânã la urmã, cu ajutorul informațiilor postate de @danutz1 (pentru care îi mulțumesc foarte mult!) și a verificãrilor fãcute de echipa tehnicã Vodafone care a confirmat aspectele sesizate de mine, am reușit sã închid abonamentul de date mobile într-un mod amiabil!
Pentru mine, totul e bine când se terminã cu bine! |
#95
Posted 29 June 2018 - 21:47
Un exemplu de urmat pentru toti care vor sa rezilieze inainte de termen.
Nu va lasati intimidati de Vodafone sau recuperatori, n-au ce sa va faca. |
#96
Posted 07 July 2018 - 17:57
Am portat vineri un abonament de pe vodafone pe orange, instant am primit mesaj cum ca trebuie sa platesc taxa de justa despagubire. Seara le-am trimis mail sa vedem ce au de spus. Revin dupa raspunsul final, deocamdata ma aburesc cu definitiile consumatorului.
|
#97
Posted 07 July 2018 - 18:07
Orice ar spune nu plati.
Astea sunt tehnici de intimidare, sa te faca sa anulezi portarea. Edited by danutz1, 07 July 2018 - 18:09. |
#98
Posted 07 July 2018 - 20:54
Vodafone pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila!
Acum trei luni am portat un abonament Vodafone (fara telefon) in rețeaua Digi.Nu mi-au pus taxe de reziliere. Mai aveam 23 de luni de contract. |
#99
Posted 07 July 2018 - 21:02
O pune cand vor ei. Cazurile anterioare arata contrariul.
|
#100
Posted 07 July 2018 - 23:37
probabil depinde si de valoarea abonamentului.daca ai avut un abonament de 4-5 euro,probabil nu se mai complica.
|
|
#101
Posted 08 July 2018 - 09:15
Hehe, stai relax sa verifici dupa vreo 2-3 luni sa vezi daca ai datorii pe la ei.. asta daca nu suna vreun recuperator inainte
|
#102
Posted 08 July 2018 - 09:29
emanu900, on 08 iulie 2018 - 09:15, said:
Hehe, stai relax sa verifici dupa vreo 2-3 luni sa vezi daca ai datorii pe la ei.. asta daca nu suna vreun recuperator inainte legalizes_crime, on 07 iulie 2018 - 23:37, said:
probabil depinde si de valoarea abonamentului.daca ai avut un abonament de 4-5 euro,probabil nu se mai complica. |
#103
Posted 16 July 2018 - 19:17
Nu s-au mai obosit sa raspunda dupa ce le-am explicat punct cu punct. Astept factura in august sa vad daca e umflata. Cu ocazia de a expira un contract am portat numarul alaturi de al meu, urmeaza si al treilea in august.
|
#104
Posted 19 July 2018 - 13:15
Ia uite ce mi-a picat in mana:
Untitled.png 47.78K 76 downloads Personaje principale: 1. Telekom Romania Communication 2. GETBACK RECOVERY SRL Astept sa gaseasca contractul amicul meu apoi va incepe distractia. De la Getback Recovey am primit pe mail facturile impreuna cu un text ce explica sumele restante si bineinteles somatia de plata. In cc erau inca vreo doua adrese de-ale lor, una de suport clienti iar cealalta probabil a vreunui sef. Sunt nerabdator sa le raspund Cu Orange am avut o experienta asemanatoare dar era in faza incipienta, doar emisesera factura cu taxa de despagubire. Nu s-a mai ajuns la recuperatori pentru ca au stornat-o. Cu Telekom incepe distractia de azi iar la Vodafone inca nu mi-a picat pe mana nicio factura cu despagubiri. Edited by danutz21, 19 July 2018 - 13:25. |
#105
Posted 31 July 2018 - 15:56
Quote
De asemenea, pentru clarificarea situatiei expuse dorim sa va informam faptul ca Legea 161 din 12 iulie 2010 (modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori (publicata in monitorul oficial 497 din 19 iulie 2010) considera abuzive doar acele clauze care impun consumatorului plata unor sume fixe in cazul in care se doreste rezilierea contractului inainte de expirarea perioadei minime contractuale. Astfel, va reamintim faptul ca, in contractul pentru servicii Vodafone, justa despagubire este variabila si este calculata in functie de anumite criterii: numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime contractuale, tipul terminalului achizitionat la pret promotional, contravaloarea lunara a abonamentului. Precizam ca o interpretare in sensul interzicerii aplicarii unei despagubiri in cazul nerespectarii de catre utilizator a termenului minim contractual ar fi contrar principiilor de drept, securitatii juridice si ar crea un dezechilibru intre partile contractante. Astfel, operatorul acorda clientului la momentul semnarii contractului o oferta de pret si un pachet de beneficii care este avantajos pentru ambele parti cu conditia respectarii prevederilor stabilite initial, si, in consecinta si a perioadei minime contractate. Inca ma gandesc daca sa fac de acum reclamatie sau sa astept emiterea facturii. Le-am mai trimis eu un mail, pentru ca timp de 3 saptamani nici nu s-au mai obosit sa raspunda. Edited by omegaa, 31 July 2018 - 15:56. |
|
#106
Posted 31 July 2018 - 16:00
Cu un astfel de raspuns sigur se lasa cu amenda de la ANPC.
E incredibil de cata impertinenta dau dovada si cum interpreteaza legea. Sunt considerate abuzive acele clauze care impun consumatorului plata unor sume fixe auzi, asa inteleg ei. Asteapta totusi factura si impreuna cu raspunsul lor, fa reclamatie la ANPC. Edited by danutz21, 31 July 2018 - 16:06. |
#107
Posted 31 July 2018 - 23:27
am facut reclamatie online la anpc
am primit raspuns: cererea se transmite pt solutionare catre anpc directia generala control si supraveghere piata si armonizare europeana,care va comunica raspunsul,avand in vedere mentinerea taxei de justa despagubire |
#108
Posted 11 August 2018 - 20:45
Update: pe luna asta nu mi-a bagat nimic in plus, chiar am mai putin de plata si nu stiu de unde. Astept septembrie
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users