Vodafone nu pune in aplicare o sentinta definitiva si irevocabila
Last Updated: Mar 01 2019 21:41, Started by
danutz1
, Mar 07 2018 18:17
·
0
#73
Posted 17 June 2018 - 11:12
Eu v-am zis ca e cale lunga de scapat de abonament VDfF daca se vrea plecarea la altii sau inchiderea contractului.
Interesul e sa incerce orice manevra inclusiv pe facutul pe-a prostii, prin a putea putea macar pune mana pe acea taxa 'justa despqgubire' cum ii zice. E ca si la autoritati, desi se stiu cum musca pe caciula oamenii incearca prin toate mijloacele, poate poate, pentru ca 'in the end' -> It's just business as usual... Problema @DieselCRDI e ca daca 'scapi' acum de taxa, in viitor daca cumva ai vrea sa revii pe vreun abonament la ei sa nu te trezesti ca baietii o sa iti ceara vreo garantie. Edited by emanu900, 17 June 2018 - 11:14. |
#74
Posted 17 June 2018 - 11:22
Crede-mă că nu-mi doresc decât să uit de existența acestei companii, nici mai mult, nici mai puțin!
Cine este mulțumit, să le folosească serviciile în continuare, tot ce-mi doresc este să scap de ei! |
#75
Posted 18 June 2018 - 11:25
A venit răspunsul de la Vodafone:
Quote
Buna ziua, Domnule ...., contractul Vodafone aplicabil clientilor persoane fizice a fost modificat incepand din martie 2015, in noua varianta fiind eliminate clauzele care au facut obiectul litigiului. Daca ati semnat sau reinnoit un contract dupa 20.03.2015, toate clauzele din contractul respectiv sunt formulate respectand solutia data de instanta. In acest moment, pentru abonatii Vodafone Romania, incetarea unui contract inainte de perioada minima contractuala se poate face prin plata unei sume drept despagubire (definita ca justa despagubire). Schimbarea modelului de calcul consta in faptul ca suma platita ca justa despagubire se calculeaza pentru noile contracte in mod variabil, in functie de anumite criterii: numarul de luni ramase pana la expirarea perioadei minime contractuale, tipul terminalului achizitionat la pret promotional (daca a fost achizitionat), contravaloarea lunara a abonamentului. Toate aceste variabile iau in calcul pachetul total de beneficii contractat de client la momentul semnarii unei oferte promotionale (subventia pentru terminal, discounturi la servicii etc) Modul de calcul al sumei reprezentand justa despagubire este prezentat explicit clientului in documentul ?Clauze Contractuale Principale?, transmis in momentul incheierii contractului. In plus, conditiile sunt comunicate in documentul ?Termeni si Conditii Generale?, disponibil atat in magazine cat si online (www.vodafone.ro , sectiunea ?Termeni Legali?) Pentru orice alta informatie mai doriti sa aflati, este suficient sa ne scrieti si noi va vom raspunde in cel mai scurt timp. M-as bucura sa imi spuneti parerea dvs despre modul in care am interactionat completand formularul de aici. Cu stima, ..... OK, fac sesizare la ANPC! |
#77
Posted 18 June 2018 - 12:40
Nu pot sa cred cata impertinenta.
Ar trebui dati in judecata si cerut daune morale. |
#78
Posted 18 June 2018 - 16:41
@DieselCRDI : pe ce adresa de e-mail le-ai scris celor de la Vodafone?
|
#80
Posted 18 June 2018 - 16:57
Le-am scris si eu sa-i intreb de sanatate...sa vad ce raspund.
|
#81
Posted 21 June 2018 - 20:47
OK, m-am întors din U.E. și am timp acum de măgăriile pe care le face Vodafone!
Le-am trimis următorul mail Quote
Buna seara, Cred ca nu intelegeti limba romana: eu va explic punctual, din punct de vedere legal, ca taxa de reziliere a fost declarata ilegala! Faptul ca in mod abuziv si illegal ati rebotezat taxa de reziliere in taxa de justa despagubire nu va face sa fiti mai putin in ilegalitate!!! Incepand cu data de 2 August, conform informarii pe care v-am facut-o, astept sa reziliati acest abonament care are viteze prea mici datorita calitatii proaste a serviciilor oferite asta ca sa nu mai mentionez publicitatea mincinoasa si inselatoare la "4.5G" si "SuperNet". Astept un ultim raspuns din partea dumneavoastra sau ma voi adresa autoritatilor competente. ... Mail-ul a fost trimis către: To: Echipa VODAFONE <[email protected]>; [email protected]; [email protected] Cc: [email protected]; [email protected]; [email protected] |
#82
Posted 21 June 2018 - 21:10
E bine
Sunt sigur ca nu vor risca sa ajungi la autoritati pentru ca stiu ca nu vor avea castig de cauza. Asteapta-te la un raspuns de genul: am facut o exceptie deosebita pentru tine ca esti client fidel si incepand cu data de 2 august abonamentul va fi inchis. |
|
#83
Posted 21 June 2018 - 21:52
Sincer, nu m-aș bucura să fie amendați: banii ar ajunge sa fie furați de PSD dar dacă nu-mi dau de ales..... Asta este! So be it!
|
#85
Posted 22 June 2018 - 10:08
#88
Posted 25 June 2018 - 03:09
acelasi raspuns am primit si eu,aproape identic su cel primit de diesel.in cazul meu se cer peste 2000ron
am facut si eu sesizari in toate directiile,vodafone,anpc. raspuns destul de ambiguu de la vodafone,eu ceream anularea facturii si ei au raspuns la altceva. anpc ca si mort,si a trecut mai mult de o luna de la sesizare am fost cautat si de o firma de recuperatori,au incercat 2-3 telefoane,2-3 emailuri si apoi s-au oprit este real faptul ca nu mai pot cere acea taxa de despagubiri?ca nu as vrea sa astept si sa ma trezesc cu niste penalizari cat casa |
#90
Posted 25 June 2018 - 23:00
la aceasta adresa am scris catre anpc
exista vreo posibilitate sa urmaresc cererea,sa vad in ce stadiu se afla ? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users